fatalna obsługa, muszę sama dzwonić do placówek i umawiać wizyty u lekarza a potem to PZU aby było uprzejme w danej placówce potwierdzić że jestem w PZU ubezpieczona. Rejestrując sie przez stronę podawałam termin i nazwisko lekazra ale obsługa PZU ma czas i dzwoni do placówek po 2 a nawet 3 dniach a wtedy nie ma już wolnych terminów, Pouczono mnie że to ja powinnam dzwonić do placówki umawiać wizytę a potem do PZU aby tylko potwierdziło Wadysystem sam odwołuje tele wizyty, potrzebowałam w niedzielę pilnie receptę, byłam umówiona na godzinę 9:00 na teleporadę, bez mojej zgody, system sam odwołal tą wizytę , pani na linii stwierdziła zdarza się , z ironicznym śmiechem stwierdziła że nie wie z czego robię PROBLEM. receptę wypisał mi znajomy lekarz, PYTANIE czy płacąc dodatkowo za opcję PREMIUM powinnam być zadowolona z takiego traktowania. dzisiaj sytem odwołał bez mojej zgody tele poradę u innego spoecjalisty, zadzwoniła, zgłosiłam ten fakt nawet nie usłyszałam PRZEPRASZAM, pani stwierdziła ze usługi sa na najwyższym poziomie i nie rozumie w czym problem przeceiż moze sie pani jeszcze raz zapisać,