Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 358 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~olo / 2024-04-08 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam ten duży pakiet medyczny z PZU, od kilku m-cy refundowany przez moją korporację w której pracuję, zaproponowali konkrecyjne warunki i miało być tak świetnie.... . Niech nikt sie nie łudzi - PZU to banda oszustów, a pakiet Zdrowie nie działa! Na infolinii przyjmują skierowania od specjalistów, ale nic z nimi nie robią. Ostatnio miałam skierowanie PILNE na Holtera od kardiologa, to 5 dni dzwoniłam na infolinię po kilka razy dziennie żeby ktoś ustalił termin, jak juz w koncu ustalili termin - to za 3 m-ce! To po co ten pakiet???? Zrezygnowałam, bo z NFZ dostałam termin za 3 tygodnie na Holtera. Tak jest ze wszystkim w tym PZU Zdrowie, specjalnie kombinują lub umawiają takie terminy, żeby termin był dla Klienta nieosiągalny!!! Taka jest rzeczywistość to są oszuści, tak jak z ubezpieczeniami!!!! Wcześniej mieliśmy Pakiet zdrowie w Polmed przez 10 lat - to byla bajka w porównaniu z PZU Zdrowie!
    ZaletyNie ma zalet- jaka firma taka jakość
    WadyNie wywiązują się z zawartej umowy dot. Pakietu ZDROWIE. OSZUKUJĄ, grają w głupa z KLIENTAMI. Bezczelna, złodziejska firma.
  • ~brak możliwości wyboru lekarza / 2024-03-30 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    PZU reklamuje sie ze ma poodpisane umowy z wieloma placówkami medycznymi, tylko w teorii, usilnie kierują do SWOICH placówek PZU na Niepodległości lub ul Grunwaldzka, tam pracuja niestety lekarze rezydenci lub tacy co na ZNANY LEKARZ mają same negatywne OPINIE, piszę wyraźnie , że chcę wizytę nawet nie od zaraz a za 4 miesiące podaję nazwisko specjalisty i placówkę, która ma podpisaną umową, i po raz 10 dostaję wizytę w PZU ul Niepodległości lub PZU ul Grunwaldzka, dzwoinie do przychodni gdzie chciałam mieć kontynuację leczenia, pani w rejestracji mówi , że lekarz do którego chcę umówić wizytę ma jak najbardziej podpisaną umowę z PZU i ma wolne terminy w ramach PZU, ale to PZU musi zadzwonić do przychodni i umówić, a PZU dalej złosliwie umawia do placówek PZU do stażystów, PODOBNO jest to nagminne, narzekają na to panie w rejestracji i mówią że nic na to nie mogą, booo nie mogą tak jak pare lat temu umówić wizyty i potwierdzić w PZU, to konsultant w PZU wybiera gdzie kogo zapisze, w NFZ pacjent jak sie rejestruje to wybiera lekarza, ww PZUUUUU mimo próśb staje sie to niemożliwe, płace 100 zl miesiecznie i nie wiem za cooooo, wiekszość osób u mnie w pracy już sie wypisała, a kolejne i ja też sie wypiszemy
    ZaletyBRAK
    Wadynarzucanie lekarza, leczenie tylko w placówkach PZU zdrowie, brak dobrych specjalistów
  • ~nie można wybrać lekarza , jest przy / 2024-03-28 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieeeee można umówić się do konkretnego lekarza, który ma podpisaną UMOWĘ z PZU , np do ginekologa czy endokrynologa, dzwonie do przychodni ma umowę z PZU lekarz też byłam u niego miesiąc temu i mam przyjść w maju, lekarz ma na PZU wolne terminy a KONSULTANT po raz 10 umawia mnie do placówki PZU Niepodległości lub Grunwaldzka w Poznaniu, tam niestety ginekolodzy czy endokrynolodzy, są dopiero w trakcie specjalizacji lub mają ZŁE OPINIE na ZNANANY lekarz, tłumacze konsultantowi że nie mogę co miesiąc zmieniać w ciązy endokrynologa i ginekologa, a on na to że daje pierwszy lepszy termin i że PACJENT z nazwiska nieeeeee może wybierać lekarza. W NFZ można wybierać lekarza, w NFZ człowiek zapisuje sie do konkretnego lekarza a tu sami REZYDENCI lub ze złymi opiniami na znany lekarz, każdy może sprawdzić
    Zaletyżadne
    Wadylekarza nieeeee można wybrać, porzydziela konsultant
  • ~3 minuty na pacjenta / 2024-03-28 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    PORADA telefoniczna w PZU to SKANDAL - 3 MINUTY, kolejny raz dokładnie 3 minuty, lekarz zapisuje leki ale nie mówi jakie, mówi ze wystawił receptę i musi kończyć bo ma 3 MINUTY na PACJENTA, loguje sie na receptę i okazuje sie że jestem na ten lek uczulona, lekarz nie ma czasu aby spytać na co pacjent jest uczulony, nie podaje nazwy leku ani jak go brać, po raz kolejny usłyszałam od lekarza że ma 3 , dokładnie TRZY minuty na pacjenta , znacznie gorzej niż w NFZ
    Zaletybrak
    Wady3 MINUTY na pacjenta w czasie teleporady, zagraża to życiu pacjenta jak lekarz nie PYTA na co jest pacjent uczulony czy towarzyszące choroby
  • ~Marek / 2024-03-26 22:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Pogorszenie stanowcze. Jednak rozumiem,że doradcy muszą dzwonić z propozycjami powyżej OWU. Da się jednak wiele ustalić.
    Śmieszą mnie jednak ludzie, którzy z podejrzeniem zlamania lub zagrożeniem życia i zdrowia caekają na terminy lub są zli, że muszą czekać na opis kilka dni. To nie sor tylko opieka medyczna która jak domniemam ma slużyć umawianiu spraw kontrolnych/wizyt planowanych. Jak się znajdzie coś na cito to super jednak nie oczekujmy, że zostaniemy obsłuzeni w 2 godziny. Też komedia...czasami faktycznie trzeba się upomnieć ale ludzie jak można iść do zwykłej placówki ze złamaniem lub zagrożeniem życia. To chyba jednak kierunek SOR, a nie pretensje do tych i tak przetyranych coś czuje doradców.
    ZaletyPłacę w miarę przystępną składkę i mam prawie bez limtu usługi
    WadyPogorszenie terminów i mam wrażenie utrudnianie pracy konsultantom przez co czuć ich stres i napięcie w rozmowie. Miałem termin zgodnie z umową 5 dni - nie dość, że opóźnienie to ten biedny doradca dzwoni o proponuje mi termin za 45 dni i czuć, że musi. Kiedyś tego nie było. Nie było terminu dostawało się szybko zgodę na samodzielne umówienie lub tez propozycne niezgodną z OWU jeśli nie zgoda. Teraz jakieś dziwne procedury które utrudniają pacjentom korzystanie z pakietów i chyba nawet prace konsultantów
  • ~Oszukany pacjent / 2024-03-19 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Terminy za pare miesięcy?? Czyli jak NFZ
    10 dni czekam na ustalenie terminu wizyty u okulisty!!!!!!!

    Całe te PZU jest jak NFZ banda złodziei którzy potrafią brać tylko pieniądze a w zamian pokazują jak mają nas w ....
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnustwo
  • ~Dominika / 2024-03-13 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo podania kodu skierowania Pani na infolinii twierdzi że nie widzi skierowania i trzeba jej wszystko dyktować.Konsultanci są niekompetentni. Po wykonaniu RTG czas oczekiwania na opis wynosi 3 dni nikogo nie interesuje, że noga może być złamana bo trzeba odczekać swoje na otrzymanie opisu w następnie trzeba ponownie umówić się przez infolinię na wizytę do ortopedy. Opieka medyczna niby płatna a traktowanie i terminy oczekiwania na udzielenie pomocy takie jak na NFZ..Tragedia
    ZaletyBrak zalet
    WadyCałą opieka medyczną, terminy oczekiwania na wizytę, konsultanci niekompetentni i niedoszkoleni
  • ~Mario / 2024-02-21 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerwanie wiązadeł stawu kolanowego. Brak odszkodowania. Tłumacząc tym że wypadek,w tym dniu nie był skutkiem uszczerbku. Parodia ze strony ubezpieczyciela!!!Nie polecam!!!!
  • ~Ola / 2024-02-13 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Jeszcze rok temu bylo ok, teraz to kasa w błoto.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Magda / 2024-02-12 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z tym PZU ?

    Okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
    NFZ w porównaniu z PZU prezentuje się o niebo lepiej.
    Ktoś to w końcu poprawi ? Zastanowi się, że konkurencja jest duża ?

    Szkoda czasu i zdrowia !!!
    Zaletyzero
    Wadysame wady
  • ~Magda / 2024-02-12 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii na poziomie żenującym !!! Pracownik infolinii obiecuje oddzwonienie w sprawie umówienia badania w wybranej przeze mnie placówce ale usilnie namawia na wybrane placówki, którą On proponuje gdzie kompletnie mi nie po drodze. Sprawdziłam czy jest miejsce w mojej placówce i oczywiście tak było. Dzwonię po raz kolejny a On mi mówi, ze nie może autoryzować mi tej daty i dalej namawia na inną placówkę. Ostatecznie umówił mnie na marzec gdzie jeszcze w tej przychodniu nie ma lekarz ustalonego grafiku...żarty jakieś !!! Ostatecznie badanie zrobiłam prywatnie w placówce, która ma umowę z PZU. Przy okazji pobytu na poczekalni każdy pacjent miał problem i rozgoryczenie co do umawiania wizyt i korzystania z PZU ZDROWIE !!!


  • ~Robert / 2024-02-12 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu opieka medyczna może kiedyś była dobra natomiast teraz to porażka , terminy długie większość badań chcą zlecać w swoich placówkach . Obsługa na infolinii z podejściem fatalnym .
    Chcąc wykonać rezonans w placówce prywatnej z która pzu ma umowę twierdzą że nie mogą zapisać bo umowy nie mają a sami zapisują do tej placówki . Cyrk . Uważam że szkoda kasy lepiej odłożyć sobie co miesiąc i iść tam gdzie się chce . Płaciłem tyle lat i teraz dopiero dotarło do mnie jaki to błąd . Utopiona kasa . Każdy chcąc wykupić pakiet medyczny w pzu niech przemyśli bo nie jest tak kolorowo jak to opisują na swoich stronach . Porażka
    WadyCały system od infolinii po umawianie wizyt w aplikacji
  • ~Magda / 2024-02-07 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie polecam. Do specjalisty czeka się miesiąc lub więcej. Lekarz pierwszego kontaktu miał wystawić skierowanie i tego nie zrobił. Nikt nie umie powiedzieć co z tym faktem zrobić. Proponują kolejną teleporade. Oczywiście co miesiąc pieniądze mam ściągane z konta.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Krzysztof / 2024-02-06 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak tragicznie oferty to jeszcze nie miałem umówienie do lekarza to jakiś cud a jeśli już nawet lekarz zadzwoni to wysyła mnie do następnego lekarza bez żadnej pomocy telefonicznej nie wiem po co ta usługa jest druga strona medalu jeżeli już pójdziemy do lekarza na wizytę to zazwyczaj są to biedne gabinety gdzie nie ma przyrządów do zbadania na przykład wzroku jedna wielka lipa nie polecam lepiej prywatnie iść się wyleczyć a omijać PZU z daleka oszuści i złodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyNie można nigdzie złożyć reklamacji brak numerów telefonów do złożenia Skargi jeden wielki dramat
  • ~Zofia / 2024-01-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Od 3 tygodni proszę o umówienie wizyty u lekarza i jak do tej pory nic.Panie na infolinii kłamią i lawirują,że nie mogą się dodzwonić do przychodni itp.Po czym ja dzwonię i w przychodni odbierają po dwóch sygnałach . Pakiet PZU Dramat i żenada
  • ~opex sp zoo / 2024-01-27 11:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Ubezpieczenie na życie? Jest po co żyć od kiedy odkryłem lnstagram: znieprawiona
    Ta kobieta to anioł i diabeł w jednym!!
  • ~Mama chorowitka / 2024-01-18 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku ze zmiana pracodawcy zmienił nam się ubezpieczyciel na PZU. Nigdy wcześniej, nie miałam styczności z tak niekompetentną firmą w branży ubezpieczeń medycznych jak w tej chwili. Zaczynajac od konsultantów, którzy nic nie mogą, a co gorsze niewiele chyba potrafią, skoro 8 razy zmieniany telefon i nawet już zupełnie usuwany, a lekarze dalej dzwonią pod zły numer. Oczywiście każdorazowo potwierdzane, ze już wszystko Ok i od teraz będą dzwonić na dobry numer. W efekcie płace, a telekonsultacji doprosić się nie moge. Lekarz wpisuje, ze wizyta się odbyła! Skandaliczne.
    Kompetencja lekarzy- morfologia ewidentnie wskazuje na infekcje bakteryjna, a pediatra idzie w zaparte, ze to wirus. 3 innych lekarzy spoza PZU stwierdza zakażenie bakteryjne.
    Wymieniać mogłabym tak dużo, ze raczej już nikomu czytać by się nie chciało.
    Jeśli stoicie przed wyborem to poszukajcie więcej opinii. Ja wybitnie nie polecam PZU ZDROWIE.
    Niekompetencja, brak skuteczności i sprawczości w działaniu, terminy do specjalistów żenujące, w naszym przypadku - złe diagnozy i leczenie- lekarze chyba stażyści. Na pewno ja wielokrotnie trafiałam na ,owszem miłych, ale niedoświadczonych, a co gorsze niedouczonych co skutkowało złym leczeniem. Unikajcie jeśli zdrowie i nerwy Wam miłe. Ja za chwile składam wypowiedzenie bo poziom absurdów przekroczony zbyt wiele razy.
  • ~Magda / 2024-01-08 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Na wizyty czekam się długo. Konsultanci nie umieją rozwiązać problemu. Niektórzy lekarze nie radzą sobie z systemem i w ten sposób kolejny dzień nie mogę dowiedzieć się co się stało z opieką która miała być wypisana tydzień temu. Masakra. Nie polecam!!!


    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Aaggaa / 2024-01-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra-stanowczo odradzam. Na wizytę trzeba czekać miesiącami. Na NFZ często jest szybciej. Za takie pieniądze spodziewałam sie czegoś lepszego. Ten pakiet to jakaś kpina - gdyby nie to,że jest on częściowo finansowany przez pracodawcę w życiu bym z tego nie korzystała . Konsultanci są niekompetentni. Każdy udziela innej informacji. Dziecko umówione do okulisty,wizyta potwierdzona dzień wcześniej. Zwalniam się z pracy by dotrzeć,a 40 minut przed wizytą telefon,że lekarz nie przyjmie,bo dziecko ma 4 lata skończone,a musi mieć 5, to ,że ma tyle roczników nie ma znaczenia. Dno i wodorosty.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
  • ~Oszukana / 2024-01-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Od tygodnia piszę wnioski on-line o konsultację ginekologiczną, 2 dni wisiałam na infolinii - bezskutecznie, brak kompetencji konsultantów, każdy twierdzi coś innego. Pomimo tego, że w przychodni otrzymałam informację, iż mają wolne terminy w tym tygodniu, konsultant odmówił umówienia mnie na wizytę, twierdząc, że w ich systemie wolne terminy w tej przychodni są za miesiąc!!! Ten pakiet nie powinien nosić nazwy medycznego - dostęp do natychmiastowej wizyty nie istnieje. Jedynie profilaktyka, jeśli komuś nie zależy i może iść do lekarza za miesiąc. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wady- okłamywanie ludzi, że nie ma terminów, umawianie odległych, pomimo tego, że są wolne w przychodni
    - niekompetentni konsultanci
    - płatna infolinia - nie dość, że i tak trzeba iść prywatnie, bo nie umówili terminu, to opłaty za infolinię ponosi oszukany klient
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4466
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3882
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2919