Od kilku dni próbuję się skontaktować z infoinią pomocy technicznej PZU pod numerem 22 505 12 58 i cały czas otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są zajęci. Dzwoniłem tam kilkadziesiąt razy o różnych porach i cały czas ten sam komunikat. Infolinia jest nieczynna natomiast nadal jest podawana przez PZU jako aktywna. Warto by było dodać komunikat że infolinia techniczna nie jest aktywna a nie zapętlać komunikat, że konsultanci są zajęci. Totalny brak szacunku dla klienta i jego czasu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie. Korzystałem z pakietów różnych usługodawców i nigdzie nie miałem tylu problemów co w PZU (począwszy od niedziałającej aplikacji, pzrez niekompetentne osoby na infolinii na utrudnianiu aktywacji umowy kończąc). Mogę zdecydowanie powiedzieć, że jest to najgorszy dostawca pakietów medycznych z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. ZaletyPodpisane umowy z dużymi firmami co zapewnia dużą ilość klientów "skazanych" na PZU jeżeli chcą korzystać z dofinansowania pracodawcy do prywatnej opieki zdrowotnej.
WadyNiekompetentne osoby na infolinii, Niedziałające infolinie techniczne. Problemy z uzyskaniem pomocy wjakiejkolwiek sprawie. Wadliwa aplikacja mojePZU, która bardzo często nie działa przez długi czas i mimo próśb nie jest naprawiana. Lekceważące podejście do klienta - odsyłanie go na infolinie pod innymi numerami, które tak na prawdę kierują do tej samej infolinii tylko trafiamy na innego konsultanta w związku z czym poprzedni ma problem z głowy.