Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 358 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2022-10-27 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka!! Ubezpieczenie grupowe i za poważny wypadek w pracy 1,5% masakra więcej straciłem na leki itp
    ZaletyŻadnych
    WadyLekarz specjalista
  • ~Maciek / 2022-10-17 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka , odmówiono mi wizyty domowej ( pani stwierdziła że moje objawy nie spełniają wymagań) czyli 40 stopni gorączki ,i silny ból gardła . Skoro mam tylko cztery wizyty w roku to chyba ja decyduje kiedy je wykorzystam . Terminy wizyty proponowane przez panią na infolini były dość odległe po co mi internista za dwa dni ? Potrzebuje go teraz a nie za dwa dni! Ale mówię sobie trudno to tylko polska , więc wyszukałem sobie wizytę sam w placówce partnerskiej PZU , poczym zadzwoniłem do PZU żeby potwierdzić wizytę i tu kolejny szok pani mi jej nie potwierdziła powiedział mi że nie wolno mi samemu umawiać wizyt, powiem szczerze że nie wiem za co place jak widać za nic
    ZaletyBrak
    WadyTerminy , podejście do klienta , nie wywiązywanie się z warunków ubezpieczenia/pakietu medycznego
  • ~Ewa 1234 / 2022-10-09 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd i hańba. Moja mama płaci dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne od ponad 30 lat . W tym roku pierwszy raz chciała skorzystac ponieważ miała operacje chirurgniczna . Dostała 100 zł na karcie aptecznej...... Ja mam ubezpieczenie w innej firmie gdzie za sam pobyt w szpitalu dostałam 600 zł. Teraz kiedy dokładnie zweryfikowałam umowę mamy z PZU , widzę że wiele rzeczy opłaca , z których przypuszczam , że na pewno by nie skorzystała. Naciągacze jakich mało. Po złożeniu odpedniej dokumentacji , odmówili wypłaty świadczenia.
  • ~Vhhf / 2022-10-06 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdekajace panie na infolinii, nie umieją się nawet wysłowić . Pilne wizyty do 3dni ??? - zapomnijcie !!! Terminy takie jakbyście zadzwonili do specjalisty umówic się sami !!!
    WadyStrona na której umawia się wizyty nie działa i trzeba i tak dzwonić na płatna infolinię
  • ~Anabela / 2022-10-04 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam ubezpieczenie PZU ZDROWIE pakiet Optimum i jestem zadowolona. Nie miałam jeszcze przypadków wymienionych poniżej. Ubezpieczenie mam już 3 lata. Mają umowy podpisane nawet z mniejszymi miastami, więc jak coś się złego dzieje są w stanie umówić tam wizytę.
    ZaletyDużo usług
    WadyNie ma
  • ~Sara / 2022-10-03 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Na infolinii wprowadzają w błąd i mimo że rozmowy są nagrywane nie przyznają się do swoich słów. Pieniądze wyrzucone w błoto.
  • ~Poszkodowany / 2022-09-15 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta piękna ale jak już chodzi o wypłatę świadczeń unikanie i zasłanianie się wewnętrznymi prapisami o których przy podpisywaniu polisy nie informują uwaga jeśli pacjęt w szpitalu przyzna że kilka dni wcześniej przyzna się że spożywał alkochol np gril czy urodziny z automatu pzu uznaje iż choroba spowodowana była spożyciem i nieświadczą odszkodowania z tytułu leczenia szpitalnego co najciekawsze na infolini zaprzeczają aby tak traktowano pacjęta. HAMSTWO.
    ZaletyPobieranie opłat
    WadyUnikanie wypłat ukryte wewnętrzne przepisy
  • ~Michał / 2022-09-09 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni próbuję się skontaktować z infoinią pomocy technicznej PZU pod numerem 22 505 12 58 i cały czas otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są zajęci. Dzwoniłem tam kilkadziesiąt razy o różnych porach i cały czas ten sam komunikat. Infolinia jest nieczynna natomiast nadal jest podawana przez PZU jako aktywna. Warto by było dodać komunikat że infolinia techniczna nie jest aktywna a nie zapętlać komunikat, że konsultanci są zajęci. Totalny brak szacunku dla klienta i jego czasu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie. Korzystałem z pakietów różnych usługodawców i nigdzie nie miałem tylu problemów co w PZU (począwszy od niedziałającej aplikacji, pzrez niekompetentne osoby na infolinii na utrudnianiu aktywacji umowy kończąc). Mogę zdecydowanie powiedzieć, że jest to najgorszy dostawca pakietów medycznych z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia.
    ZaletyPodpisane umowy z dużymi firmami co zapewnia dużą ilość klientów "skazanych" na PZU jeżeli chcą korzystać z dofinansowania pracodawcy do prywatnej opieki zdrowotnej.
    WadyNiekompetentne osoby na infolinii, Niedziałające infolinie techniczne. Problemy z uzyskaniem pomocy wjakiejkolwiek sprawie. Wadliwa aplikacja mojePZU, która bardzo często nie działa przez długi czas i mimo próśb nie jest naprawiana. Lekceważące podejście do klienta - odsyłanie go na infolinie pod innymi numerami, które tak na prawdę kierują do tej samej infolinii tylko trafiamy na innego konsultanta w związku z czym poprzedni ma problem z głowy.
  • ~Janusz 58 / 2022-09-03 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Wczoraj źle się poczułem więc poszedłem do przychodni czy Pani doktor pulmonolog zapytać czy mnie przyjmie w szybkim terminie. Ustaliliśmy termin na wtorek. Dzwonię więc do telecentrum by podać datę wizyty ustaloną z lekarzem. Pani odpowiada mi że nie ma takiej opcji bym się umawiał z lekarzem i później dzwonił i że oni są od tego. Czekam 2 dni i nie ma żadnego odzewu. Ja czuję się coraz gorzej. Nie przedłużamy umowy, szkoda pieniędzy i zdrowia.
  • ~Nieujawniam / 2022-08-27 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    okradli mnie , rok temu wartość rachunku lokaty w papiery wartościowe była 27000 zł, teraz po roku gdy obligacje dąją zarobić 10% to te matoły mi przysłali informację , że straciłem i mam tylko 24000 zł.
    Unikać tych matołów .
    Podają , że mają duże zyski , chyba z okradania klientów
  • ~Sandi / 2022-08-25 13:55
    Ocena: 2.33 / 5
    PZU zdrowie to jakaś kpina, obsługa bardzo nie miła i nie pomocna, trzeci raz odwołują mi wizytę do okulisty z powodu " Pani doktor nie lubi przyjmować pacjentów po godz. 13" - skandal. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam, brak terminów, często czekanie ponad miesiąc, mało placówek do wyboru. Nie polecam na pewno nie przedłużę polisy.
    Zaletybrak
    Wady- mentalność i kompetencja jak w NFZ - nie warto płacić
    - długie terminy
    - aplikacja często się zacina
  • ~kg100 / 2022-08-23 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei - okradają każdego bezczelnie !na zasadzie i co mi zrobisz ! Polisa grupowa na życie - po zawale ustalili trwały uszczerbek 4 krotnie mniejszy niż w innej ubezpieczalni !!!na podstawie tej samej dokumentacji, zamiast 10000 zł wypłacili tylko 2500 zł . Nawet własnych wytycznych PZU w sprawie ustalania trwałego uszczerbku nie przestrzegają. Omijać szerokim łukiem polisy na życie i komunikacyjne.
    Zaletybrak
    Wadyokradają swoich klientów na maksa !!!
  • ~Viola / 2022-07-29 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Jestem w PZU zdrowie kilka lat i byłam bardzo zadowolona ale od roku wszystko padlo ! Brak terminów do lekarzy każdej specjalności, terminy umawiamy do lekarza ponad miesięczne, a o badaniach to szkoda gadać. Naprawdę wygląda to tak jak i na nfz. W przyszłym roku nie wykupuje już pakietu.
    WadySame wady
  • ~Michał / 2022-07-27 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam pakiet Optimum w PZU Zdrowie a mimo to wszystkie wizyty widnieją w aplikacji PZU jako płatne. Po skontaktowaniu się z infolinia zostałem zapewniony, że ten błąd zostanie naprawiony w przeciągu 48h. Po tygodniu zadzwoniłem po raz kolejny, że mój problem nadal nie został rozwiązany - usłyszałem dokładnie to samo - w przeciągu 48h problem będzie rozwiązany. Na następny dzień po 2 zgłoszeniu problemu otrzymałem maila, że problem wynika z nieprawidłowego działania systemu, i że portal mojePZU nie jest obligatoryjnym lecz alternatywnym narzędziem do umawiania wizyt, i że nie wiadomo kiedy zostanie przywrócona mi możliwość umawiania wizyt. W skrócie obsługa to jakaś kpina kupując jeden z najdroższych pakietów nie możemy korzystać z aplikacji bo w sumie to możemy sobie dzwonić i poświęcać czas na słuchanie automatycznych sekretarek bo aplikacja to tylko dodatek i może będzie działać a może nie ... Gratuluję podejścia do klienta jedyne co mogę powiedzieć to to, że korzystałem z usług konkurencji na rynku i nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług PZU Zdrowie.
    ZaletyBRAK
    WadyLekceważące podejście do klienta i nie świadczenie usług w pełni zasłaniając się że aplikacja webowa to tylko dodatek którego nie musza dostarczać klientom
  • ~Ola / 2022-07-26 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdzie nie można się dostać. A na koniec masz 30 dni na załatwienie sobie samemu wizyty...Na papierze ok w życiu porażka.
  • ~Sylwek / 2022-07-21 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość i obsługa zerowa do kwadratu. Ludzie uciekajcie od tej firmy jak tylko się. Wszystko zrobia aby osobie poszkodowanej nie zaplacic nic!
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna komunikacja.
  • ~Mr.B / 2022-07-01 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ubezpieczenia
    Ciezko cokolwiek wywalczyć co się należy ubezpieczonemu..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pawel / 2022-06-25 11:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam mam ubezpieczenie zdrowotne w firmie miałem wypadek na budowie zlorzylem papiery do pzu o odszkodowanie po 3 dniach stwierdzili że z zaistniałej sytuacji nie wypłaca mi odszkodowania z braku przyczynowo skutkowego przy odwołaniu zlorzylem dokładniejsze informacje to stwierdzili że mam początek przewlekłej choroby związanej z chorobą kości dodam że miałem zerwane wiązadła i wyskoczyła mi lekotka w kolanie przy wychodzeniu na naczepę gdy się podsliznolem jak mi ktoś nie wieży mam całą dokumentację do wglądu składki place 16 lat to muj pierwszy wniosek o odszkodowanie. Nie polecam pzu omijac z daleka
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWciskanie kitu o ubezpieczeniach
  • ~Hanna / 2022-06-24 12:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona,nigdy się nie zawiodłam.Profesjnalna obsługa, krótkie terminy,dobrzy fachowcy.
    ZaletyWszystko super, jestem zdziwiona tym co piszą internauc
    WadyJestem zszokowana opiniami, które tu przeczytałam.Jestem od lat w PZU i nigdy nie miałam zastrzeżeń, dlatego te opinie są dla mnie mało wiarygodne.
  • ~Aga / 2022-06-13 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta na papierze wyglada super. Rzeczywistość to juz kompletne dno. Pzu umawia specjaliste z czasem oczekiwania ponad miesiac. W placowce sie dziwia bo maja miejsca za 3 dni. Zlecenie umowienia lekarza trzeba kilka razy ponaglac.Dzien oczekiwania na kontakt ze strony pzu to norma.Do lekarza ogolnego latwiej i szybciej mozna sie umowic na nfz. Mialam kilka pakietow medycznych ale takiego dna jak pzu jeszcze nigsy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Niby fajna aplijacja do umawiania wizyt, tylko szkoda ze po drugiej stronie nikt sie nie zajmuje umawianiem wizyt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4471
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924