Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 261 opinii

2.43 / 5

  • Cena/Jakość
    2.30
  • Obsługa klienta
    2.34
  • Oferta
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Flam / 2022-03-01 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    (Moja opinia o świadczonych usługach z okresu 05-2018 - 03.2022)

    Porażka. Jestem w tej sieci ponad 3 lata i szczerze trzymają mnie tu tylko niskie ceny… Co miesiąc są mi nagle blokowane rozmowy i SMS, problem był zgłaszany praktycznie co miesiąc a jedyne wytłumaczenie to „problem techniczny na Pańskim numerze, zresetowalismy usługi”. Obsługa fatalna jeśli nie tragiczna. Wszystkie problemy tłumaczą „błędem technicznym” bez względu na to jaki by on nie był. Prosiłem niejednokrotnie o podanie mi dokładnej przyczyny zablokowania SMS i połączeń to od dwóch lat słyszę jedną i tą samą śpiewkę. Jeśli ktoś się zastanawia dlaczego mają tak niskie ceny to szczerze informuje, że jest tu akurat dokładny stosunek jakości do ceny. Ceny niskie tak samo jak jakość usług i obsługi. Szczerze nie polecam.
    ZaletyChyba jedyna zaleta to ceny
    WadyFatalna obsługa klienta,
    Blokowanie usług co miesiąc tłumaczone błędem technicznym,
    Brak jakichkolwiek informacji na temat blokad,
    Ciagle powtarzające się problemy przez długi okres czasu,
    Słaby zasięg w mieście,
    Wolny internet,
    Konsultanci na poziomie AI,
    I wiele wiele więcej.
  • ~Imię / 2022-07-24 00:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeszcze się nie zaczęło i pomimo braku zgody sprzedaliśmy kontakt plus.
    ZaletyMiły głos sprzedawcy
    WadyBrak zasięgu, infolinia odsyła na drzewo
  • ~Jacek / 2025-01-09 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Place za abonament 24 zł za 20 giga internetu lecz gdy się dowiedziałem że nowi klienci mają w tej samej cenie podwójne gigabajty, to dlaczego mam być gorszy od nich, upomniałem się o swoje w końcu jestem ich klientem od dawna, lecz pani w słuchawce bezczelnie mi chukneła żebym sobie dokupił pakiet, no i to zaważyło o dalszym losie w tej sieci, postanowiłem że przechodzę do innej sieci, w czasie przechodzenia do innej sieci miałem u nich nadwyżkę z opłatami koło 60 zł, po paru dniach wystawiają mi fakturę na 26 zł dzwonię do nich że mam nadwyżkę i po co się upominają, ale pani w słuchawce mówi że niemam żadnej nadwyżki bo 30 grudnia wykupywalem internet dodatkowy, ręce mi opadły no i troszkę szkoda mi tych z premium, bo to jest żałosne i bezczelne z ich strony, bardzo się cieszę że już kończę z tą patologią Niech się nażrą a może mało im płacą i tak kombinują, sam nie wiem ale ogarnia mnie smutek nad tą siecią
    ZaletyTak naprawdę to to, że tanio, Lecz trzeba uważać bo oferta się zmienia ty o tym nie wiesz płacisz tyle samo, przychodzi nowy dostaje podwójnie w tej samej cenie ty dalej nic nie wiesz
    WadyNieraz zawyżają rachunki za o nie dużo ale rocznie to parę groszy wychodzi skoro mam abonament na 24 zł a nieraz wychodziło 26, 27 zł lub nawet 30 sugerują się tym że coś tam było przekroczone, ale jak wiadomo to wszystko pic na wodę, bo przecież kto będzie się kłócił o złotówkę czy dwa ale mają 10000 tysięcy klientów to sobie policzyć można marna firma a obsługa jeszcze marniejsza
  • ~Jan / 2022-03-02 08:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie przesyłają terminowo dokumentów do Urzędu Skarbowego przez co narażają klientów na nieprzyjemności. Arogancka i niekompetentna obsługa.
    Zaletyniska cena
    Wadykatastrofalnie niska jakość usług
  • ~Jerzy / 2023-11-23 11:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam . Internet bardzo słabej jakości co z tego że dają na przykład 30 GB na telefon skoro tnie nawet filmy na YouTubie na telefonie nie polecam po stokroć nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyRobienie z klientów idiotów
  • ~kami11199 / 2022-07-16 16:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli chodzi o internet okropny, przeniosłam numer z sieci play i bardzo żałuje tej decyzji, nie polecam nikomu!
    ZaletyDobra jakoś połączeń
    WadyNajgorszy internet
  • ~Kiki / 2022-07-10 16:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet bardzo powolny, traci zasięg. Raz działa, raz nie.
  • ~Kobra / 2021-10-31 01:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Zrezygnowałam z tej sieci-ciągłe wyłączenia internetu,często kłopoty z zasięgiem.Pomimo,że wszystko opłacałam w terminie okazało się,że mam windykację na kwotę -uwaga 5,31zł !!!!Nie jestem ich klientem od 2 miesięcy!Tyrtają mailami i pogróżkami sądowymi-nie wiem czy śmiać się czy płakać.Wysłałam im te 5zł31gr....nigdy więcej tej firmy
    Zaletyniska cena
    Wadysłaby zasięg,słbo z internetem,problemy z rozwiązaniem umowy
  • ~krzysztof / 2022-02-06 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    W tej sieci szybko kończy mi się internet..miałem inną sieć i zawsze mi starczało 30 g teraz na 2 tygodnie a urzywam tak samo..jest to co miesiac
    ZaletyBrak
    WadyInternet
  • ~Magda / 2023-08-17 11:23
    Ocena: 1.33 / 5
    0/10 po kontakcie telefonicznym uprzedzeniu ze wyjezdzam za granice i potrzebuje roamingu wszystko niby ustalone . Wyjechalam zero zasiegu odcieta od swiata. Jak wroce jak pier.. tą karte sim i nigdy wiecej. Jestescie zacofani techonologicznie! Z karta angielska jezdze wszedzie i dziala a polska dno
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZacofanie technologiczne
  • ~Marcel / 2023-05-30 22:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej ten operator nie nadaje się zagranicę
    ZaletyŻadnych
    WadyNie odpowiada na potrzeby klienta
  • ~Mario anty premium mobile / 2023-03-14 01:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Moim zdaniem siec nie warta uwagi ustalasz sobie pakiet a faktury przycjodza raz 46zl za miesiąc 186 nie wiadomo za co sobie liczą za granica nie ma internetu masakra nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyWysokie rachunki pomimo pakiet byl jeden z najniższych internet starczał miało byc wszystko za darmo typu smsy i rozmowy a faktura raz 46 a na następny miesiąc 186 lub 130
  • ~Marzena / 2022-03-10 08:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku się starali, teraz klientów mają gdzieś. W grudniu mieli mi zablokować nr premium nie zrobili tego a w marcu dostałam fakturę powiększona że niby był w lutym wysyłany sms premium tylko że w wysłanych nic nie ma. Oczywiście reklamacja nie uznana. Wątpię żeby pracujący tam w ogóle cokolwiek czytali. Dno
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
  • ~niezadowolony / 2022-07-25 23:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak internetu: Kraków, rejon Opolskiej problem ze standartem 3G, a o LTE to w ogóle mozecie zapomnieć.Na miescie to moze jakies 15% lokacji łapie to 4g ale na najsłabszym zasięgu.Dziadostwo.Jestem u nich 5 rok i czas najwyzszy to zakonczyc
    Zaletybrak
  • ~niezadowolony klient / 2021-01-13 13:20
    Ocena: 1.33 / 5

    Przed podpisaniem umowy z Premium Mobile powiedziano mi, że zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania będzie dobry. Okazało się, że nie jest on nawet przyzwoity.
    Po wymianie wielu maili, wysyłaniu zrzutów z ekranu pokazujących, że sieci czasami nie na w ogóle, odsyłano mnie z kwitkiem
    i wmawiano w kółko to samo: "Wg naszych informacji zasięg sieci w Pańskiej miejscowoci jest bez zastrzeżeń". Nikt do mnie w tej sprawie nie zatelefonował, ani nie pojawił sie w celu weryfikacji zasięgu. Złożylem reklamację i wypowiedzenie. Reklamacja niestet nie została uznana i musiałem ponieść koszty za usługi, które nie były mi dostarczone.
    Wady- zasięg
    - obsługa klienta
  • ~Patrycja / 2023-10-11 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet i zasięg - masakra. Mało kiedy działa, wiadomości na messengerze potrafią wysyłać się po 30 minut mimo ze pokazuje LTE i pełny zasięg. Nie polecam.
    ZaletyCena
    WadyZasięg i internet
  • ~Paweł / 2024-01-14 23:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Płacę co miesiąc prawie 200 zł za ledwo zipiący internet, którego prędkość spada tak, że nawet na youtube nie można włączyć wideo bez pauzowania. Rozwiązuję z tymi oszustami umowę
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Użytkownik / 2022-06-18 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam w tej sieci 4 numery, i mam już dość. 0 wsparcia technicznego, nie wiem jak to wygląda u innych osób.
    W miejscu gdzie korzystam z internetu miało być dobrze z zasięgiem, niestety na zapewnieniach się skończyło.
    ZaletyW swoim czasie korzystne cenowo
    WadyBrak dobrej jakości sygnału
  • ~ZLS / 2020-11-28 21:42
    Ocena: 1.33 / 5
    4 dni temu podłączyłam Premium Mobile, oplaciłam fakturę,ale nie dostałam tego co było obicanę.Od początku nie mogłam dzwonić.Dzwoniłam z innego telefonu kilka razy do Obslugi klienta, było powiedziano: "Podłączymy jak najszybciej".Mineło już 4 dni, nic nie zmieniło się, dzwonić nie mogę, nie ma polączenia. NIE POLECAM , oszustwo.
    ZaletyNie ma zaletów
    WadyNie ma polączenia
  • ~ADAM / 2021-11-26 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    partactwo i brak kompetencji.przenieśli numer od poprzedniego operatora nie zachowując okresu wypowiedzenia.dostałem karę za zerwanie umowy.reklamacja oczywiscie odrzucona.brak profesjonalizmu
    Zaletybrak
    WadyPARTACTWO
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185