Na początku przez trzy miesiące z rzędu miałem blokowane rozmowy bo nie odnotowali płatności ( która była zrobiona przed końcem okresu rozliczeniowego) po kilkukrotnej rozmowie stwierdzili ze maja burdel u siebie i nie powinno to mieć miejsca. A już miarka się przebrała jak po wyjeździe do Niemiec całkowicie nie byl dostępny zasieg ( miało to miejsce 4razy w ciągu roku) Brak jakiegokolwiek poczucia winy czy też poprostu wcześniejszego uprzedzenia że ich sieć nie działa ba terenie Niemiec. Zrezygnowałem z usług tej sieci. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyBlokują bezpodstawnie rozmowy i nie spełniają warunków umowy. Nie działa zasieg na terenie Niemiec
~Ferdek / 2024-10-13 23:42
Ocena: 1.67 / 5
Wszystkie wpisy z ocenami "5" to wpisy płatnych trolli. Omijajcie tę sieć i wszystkie inne pozostałe korzystające z zasięgu Plusa.
~Ja / 2021-07-15 19:46
Ocena: 1.67 / 5
Przychodzące smsy że będą doliczane odsetki do abonamentu. Niby płaci się 27.90 gdzie wychodzi tak na prawdę dużo więcej a limity nie są przekraczane. Pani z obsługi powiedziała że te wiadomości sobie "tak o wysyłają" no to ja tak o zrywam umowę.
~Krzysztof / 2021-08-16 08:17
Ocena: 1.67 / 5
Niestety, jestem bardzo rozczarowany, fatalna komunikacja, nikt nic nie wie, zero dostępu do własnego konta, niegrzeczni i bezczelni konsultanci na płatnej infolinii, przeniosłem się dwa miesiące temu do premium z T-Mobile i to była moja bardzo zła decyzja.
ZaletyBrak
WadyChaos komunikacyjny, niekompetentni konsultanci, zero racjonalnie szybkiej odpowiedzi na pytania,
~Lolek / 2021-10-06 14:12
Ocena: 1.67 / 5
Totalna kupa zapłaciłem 2x za jeden miesiąc pomyłka Teraz dostaje smsa że zalegam z płatnościami aby wyjaśnić sytuację słyszę opłata za połączenie z operatorem wynosi 0.29gr za SEKUNDĘ zwykle złodziejstwo Z zasięgiem różnie a nie mieszkam w dziupli ani w lesie Nie polecam kicha totalna Wszystkie połączenia darmowe a do złodzieja 29.gr za sek.
ZaletyKucha
WadyZlodziejstwo
~Margaret / 2021-08-23 14:11
Ocena: 1.67 / 5
brak reakcji na(emaile)kłopoty z zalogowaniem się.Dostałam przypomnienie o zapłatę abonamentu do 2 września a mój termin płatności to 22każdego m-ca tak płacę od 20018 r.za sierpień opłaciłam 20 b.r.Nie mogę sprawdzić bilingów,bo nie mogę zalogować się.Podobne problemy w logowaniu miałam w kwietniu.jestem emerytką i piszę tę opinię aby ktoś zareagował i wreszcie mi pomógł w zalogowaniu a przede wszystkim wyjaśnił mi dlaczego dostałam ponowne wezwanie do zapłaty..
Zaletyniska cena abonamentu
Wadyopisałam wyżej
~Michał / 2024-11-15 15:52
Ocena: 1.67 / 5
Przyznam szczerze, że z tak niekulturalną obsługą klienta nigdzie nie miałem do czynienia. Po złożeniu wniosku na przeniesienie numeru do innej sieci, pracownik Premium Mobile zadzwonił do mnie z wyrzutem wypytując o powody mojej decyzji. Po ich przedstawieniu, zaproponował kontrofertę, która nie spełniała jednak do końca moich oczekiwań, o czym poinformowałem. W odpowiedzi usłyszałem obcesowe "TO ŻEGNAM", po czym rozmówca w momencie się rozłączył. Cała ta sytuacja tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że podjąłem właściwą decyzję przenosząc się do innej sieci :)
~Monika / 2023-08-05 22:54
Ocena: 1.67 / 5
Internet jak przez modem ... w weekendy i burze prawie nie działa
Zaletybrak
Wadywszystko
~nightdriver / 2021-10-06 21:01
Ocena: 1.67 / 5
Totalne dno! Bardzo słaby zasięg i problemy z internetem,a mieszkam w dużym mieście. Bezczelni i chamscy konsultanci na infolinii. Pora skończyć z tą farsą złożyłem już wypowiedzenie i przechodze do innego operatora
ZaletyNie ma żadnych
WadySłaby zasięg
Słaby internet
Pracownicy infolinii to bezczelna swołocz a nie kompetentni ludzie do tej pracy
~Piotr / 2022-03-23 09:02
Ocena: 1.67 / 5
Pierwsza uwaga opinie pozytywne piszą chyba pracownicy premium mobile.
Jestem w tej firmie od sierpnia 2018 roku,skusiła mnie cena za pakiet, oraz możliwość rozwiązania umowy w dowolnym czasie. Na początku wszystko było ok, ale po ok dwóch miesiącach pojawił się problem z internetem, słaby zasię lub całkowity brak, rzadko kiedy pojawia się LTE+ a jak jest to PING wynosi 1212 m/s całkowita porażka i nie mówimy w tym przypadku o jakiejś wiosce w Bieszczadach, tylko o mieście Krakowie. Dla porównania w orange internet mobilny w tym samym urządzeniu to PING 32 m/s. Kilkukrotnie wysyłałem reklamacje w tej sprawie, najpierw były odpowiedzi że działają na sieci PLUSA i zgodnie z informacją partnera technicznego zasięg i szybkość jest prawidłowa, po przesłaniu im print scr z wynikami speed testu przesłali informacje" Pakietowa transmisja danych nie gwarantuje stałej,dużej przepływalności danych. Polkomtel Sp.z o.o. udostępnia łącza o określonej ( maksymalnej) szybkości transmisji danych ale jej realna wartość zależy również od obciążenia danej stacji bazowej" i dalsze bzdury o ilości logujących się w danym okresie itp. Pragnę dodać że test był zrobiony o godz 5.15 rano. Od połowy 2019 roku zaczęły się też problemy z zasięgiem tel. Wielokrotnie nie było zasięgu, lub był bardzo słaby, zrywało połączenia itp. Cały czas opisuję sytuację w milionowym mieście w Polsce. Po kolejnej reklamacji gdzie poinformowałem iż skierowałem pismo informujące o całej sytuacji do rzecznika mediów elektronicznych, oraz do federacji konsumentów, zaczęły się blokady połączeń wychodzących za rzekome nie terminowe płacenie faktur, pomimo iż faktury są przesyłane e-mailem, i były płacone w dwa do trzech dni po ich otrzymaniu, co najmniej 10 dni przed terminem zapłaty. Po kontakcie i przesłaniu potwierdzenia, okazywało się że albo ktoś nie zaksięgował na czas, albo się pomylił.
Całkowita porażka nie polecam.
Od miesiąca nie jestem już klientem tej wydmuszki.
ZaletyNiska cena
WadyNiska jakoś internet i slaby sygnał dla połączeń.
Kiepska obsługa klienta.
~Rafał / 2023-02-11 14:20
Ocena: 1.67 / 5
Sieć gubi zasięg w Warszawie i są przerwy w kontakcie z drugim rozmówcą ciężko się dogadać jak słychać tylko część śłów internet też słaby moc z LTR+ spada do H przyczyna zmniejszona moc nadajników
ZaletyBrak zalet
WadySłaby zasięg i powolny internet
~Ryn / 2020-06-02 13:08
Ocena: 1.67 / 5
Ponizej krytyki. Takich problemow jak z Premium Mobile nie mialem jeszcze nigdy z zadnym operatorem a bylo ich wielu i w polsce i zagranica. Od poczatku nie dzialal roaming (i nie dziala do tej pory tzn dziala polowicznie a minelo juz prawie 3 lata). Obsluga klienta nie widzi (albo moze nie chce widziec?) problemu po ich stronie wiec nic nie robi zeby ten problem rozwiazac. Raz zdazylo sie tak, ze karta sie wylogowala z sieci i nie chciala sie polaczyc dopoki nie zresetowali uslug, oczywiscie problemu po ich stronie nie widzieli - jak zwykle. Wspomne jeszcze tutaj, ze rozmowy z BOK sa PLATNE! malo tego, oni nie beda chciali wam pomoc, bedziecie musieli wielokrotnie nalegac zeby zalatwili sprawe, wiec jak bedziecie miec jakis problem to bedzie to was dodatkowo kosztowac. Swietna recepta na dochodowy biznes - zrob tak zeby twoi klienci ponosili dodatkowe koszta kiedy beda miec problem z twoimi uslugami. Ostatnio zlozylem kolejna reklamacje ktora oczywiscie odrzucili od razu nie dajac mozliwosci wyjasnienia. Na kolejne maile juz nie odpowiadaja (jak narazie sa grzeczne ale mam nieodparta ochote obrzucic ich wyszukanymi bluzgami, bardzo by mi ulzylo w obliczu ich ignorancji). Kontakt przez Messengera krotko mowiac FATALNY, na BOK zdarzaja sie osoby ktore sa zielone jak wiosenna trawka - to akurat nie problem bo nie kazdy rodzi sie geniuszzem ale kiedy takie osoby nie dadza sobie wytlumaczyc pewnych rzeczy to juz sie robi problem i to powazny. Kwestionariusz reklamacyjny jest zrobiony tak, ze po kilku minutach pisania tekstu jak klikniesz ''wyslij'' to znika caly tekst nad ktorym sie klient pocil przez ostatnie 20-30min. i oczywiscie reklamacja sie nie wysyla bo pole tekstowe jest puste, trzeba pisac w notatniku i zrobic kopiuj/wklej zeby poszlo. Tak niekompetentnych ludzi jeszcze nie spotkalem, no ale jak widac musi byc kiedys ten pierwszy raz. Wychwalaja sie, ze uzywaja infrastruktury Plusa ale nie poinformuja o tym, ze Plus ma najstarsza infrastrukture w polsce i od dlugiego czasu w nia nie inwestuje - internet jest tragicznie wolny. Kazdemu przyszlemu klientowi PM radze zastanowic sie kilka razy, bo tutaj cena idzie w parze z jakoscia.
Zaletycena?
Wadyza duzo zeby wynienic
~Tiger / 2021-08-19 14:00
Ocena: 1.67 / 5
W ostatnim czasie nastąpił wyciek danych osobowych klientów, odradzam firmy które nie potrafią należycie zabezpieczyc przetwarzanych danych. Firma o wycieku danyxh poinformowała mnie dopiero po dwóch dniach od uzyskania takiej informacji.
~Tomek / 2022-11-01 00:44
Ocena: 1.67 / 5
NIE POLECAM
Nie łaszczcie się, lepiej dopłacić i być spokojnym.
Zasięg coraz gorszy, coraz częściej brakuje go.
Internet zawiesza się, jest coraz wolniejszy ,lub jest go brak. Pomijam nawigację w trasie,żenada.
Przed wyjazdem za granicę aktywowałem roaming ,dostałem potwierdzenie ,jest aktywny. Po wylądowaniu zeeeerrrro zasięgu i kontaktu .... masakra....
Obecnie zaczęli naliczać dodatkowe pieniądze za fakturę papierową ,której nie aktywowałem.
Złożyłem skargę. Stwierdzili ,że to aktywowałem....
Obsługa do NICZEGO.
Te pozytywne opinie ,mam wrażenie ,że są ze strony pracowników..
NIE POLECAM
ZaletyJuż ich nie ma...
WadyWszystko upada i brak szacunku do klienta . Lanie wody...
Oszukujecie klienta...
~xart / 2021-01-25 10:18
Ocena: 1.67 / 5
Internet w Premium Mobile to porażka. Wymieniłem router, pakiet 100 GB i co z tego jak połączenie w trybie nauki on-line nie istnieje, zrywa połączenia co kilka minut.Raz jest ok za chwilę porażka.
zasięg- w jednym pokoju jest 30%, w drugim brak. Zaznaczam że nie mieszkam w Ustrzykach Dolnych. Trąbią o 5G, a brak standardów.
ZaletyBrak umowy długoterminowej.
Wadyinternet, bardzo słaby zasięg
~Limka / 2022-09-25 02:54
Ocena: 1.50 / 5
Internet co chwilę się zawiesza mam drugi telefon w plusie i wszystko jest ok.Chyba pora się ewakuować
~Aneta / 2021-04-28 16:24
Ocena: 1.33 / 5
Uważajcie, bo zamiast zapłacić 20-30 zł dostaniecie rachunek kilkakrotnie większy. Nie pozwólcie im na oklamywanie klienta. Ja rezygnuje po miesiącu użytkowania.
ZaletyZadna
WadyNieuczciwe podejście do klienta
~B / 2023-11-16 19:11
Ocena: 1.33 / 5
Nie wywiązali się z umowy, a pieniądze chcą. Nie polecam i ostrzegam.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Dawid / 2022-04-05 21:00
Ocena: 1.33 / 5
Porażka ,zasięg tragedia,internetu praktycznie w ogóle nie ma
WadyZasięg, internet
~Emil / 2021-07-21 18:34
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam FREEDOMNET od października 2020 było nawet ok. nie było rewelacji ale nie mogłem jakoś mocno naczekać. zrywało polaczenie sporadycznie , może raz na tydzień. od tygodnia jakaś masakra co chwile rwie mi Internet dodam ze po mojej stronie nie było żadnych zmian sprzętu ani lokalizacji. BOK odpisało w skrócie ze tak musi być... pomijam fakt ze deklarują w umowie ok 6Mb/s od października nu mnie nie przekroczyło 4Mb/s
Zaletyna początku ok
Wadyteraz masakra praktycznie co chwile rwie. zero pomocy technicznej. spychologia