Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 266 opinii

2.41 / 5

  • Cena/Jakość
    2.29
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wisia / 2023-08-08 09:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Ta sieć ma słabe lte ale to jeszcze jakoś bez szału ale działa. Teagedia zaczyna się jak pojawi się H+ wtedy wszystko zatrzymuje się i jesteś offline. Poza miastami dość często jest H+.
    Zaletybezterminowa umowa i tania
    WadyInternet
  • ~Xwar / 2023-07-08 08:39
    Ocena: 2.67 / 5
    70 km od Warszawy. Internet bez zasięgu, nawet map google nie wczytuje. Problemy z połączeniami telefonicznymi.
  • ~Blerrrrr / 2021-05-11 10:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Oczekiwanie na internet to jakaś masakra!!! Czas zmienić operatora!!!!
  • ~Adi / 2023-03-27 09:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Dno i wodorosty ta sieć to jest kant i oszust przez pół roku próbowałem rozwiązać umowę fax zagubiony mail nie dotarł w końcu aby rozwiązać umowę zdecydowałem się przestać płacić na dzień dzisiejszy przysłali mi wypowiedzenie usługowy 120 zł do zapłacenia kosztów
  • ~Ble / 2021-03-03 13:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Kiepski zasięg, gdzieniegdzie wogole nie ma zasięgu, internet wolny..
    ZaletyTanio
    WadyZasięg
  • ~Ella / 2024-10-15 11:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Dałam się namówić w sklepie na premium mobile, zamiast kupić kartę na doładowanie i żałuję. Potrzebowałam numeru tylko na miesiąc. Wysłałam mailem prośbę o rozwiązanie umowy. Miała się zakończyć 28 września zgodnie z obowiązującym miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tymczasem otrzymałam fakturę za okres 24 września do 24 października. Napisałam kolejnego maila do obsługi klienta, dlaczego otrzymałam fakturę za pełen miesiąc, skoro powinnam otrzymać fakturę za okres 4 dni obowiązywania umowy. Odpowiedzieli, że otrzymam kolejną fakturę wraz z zakończeniem umowy. Dziś otrzymałam maila windykacyjnego od niezapłaconej faktury. Oszuści, łatwo numer wziąć, ale zrezygnować już trochę gorzej... A obsługa klienta to żart, po wysłaniu maila, że chcę rozwiązać umowę z załączonym podpisem, musiałam pisać kolejnego, żeby potwierdzili, że umowa zostanie rozwiązana. Zero odzewu, jeden wielki bałagan.
    ZaletyTanio
    WadyObsługa klienta to żart, trudności z wypowiedzeniem umowy
  • ~Jacek / 2022-02-07 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta sieć to porażka, ich kodykprzekierowujące rozmowy nie działają w dniu 06.02.2022 wcześniej na wakcjach miałem probl z netem rezygnuje z usługi zostawiam tylko nr krajowe bo są faktycznie tanio
  • ~Karrrottto / 2022-09-23 17:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam Premimum Mobile z prostych względów, internet co chwilę się zawiesza czy to podczas oglądania filmów czy podczas gry , się pinguje. Gdy to zgłosiłem zostałem olany
    WadySłaba siec lagi problem z ładowaniem
  • ~Klient / 2021-11-25 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Słaby zasięg Internetu, mimo deklarowanego zasięgu Plusa. Zasięg sieci też niedostępny w miejscach w których Plus działa. Obsługa klienta na bardzo niskim pozioemie, w zasadzie niczego nie można załatwić, choć operatorzy mili ale co z tego skoro nieskuteczni. Program Ambasadir to kpina z klienta, o wypłatę środków trzeba się upominać ciągle a i tak przelewy nie są realizowane na czas. Nie polecam.
  • ~Mila / 2022-03-29 18:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem u nich 2019-2022 próbowałam parę razem przenieść się do innej sieci nie udało się z zachowaniem numery . Jeżeli jesteś obcokrajowcem i masz wyłącznie paszport to jest nie możliwe muszę być PESEL a przy rejestracji jego nie było wprowadzono i inna siecz nie mogę ciebie przenieść do siebie. Teraz nie ma z tym problemy. Zasięg internetowy słaby. Rozmowy SMS to jak wszędzie. Odpłatne telefony lub zamówienie dodatkowo internetu przez operatora ODPŁATNE . Załatwienie jakikolwiek zmian osobiście w Warszawie po wcześniejszym umówieniu elektronicznie. Rozwiązanie umowy natychmiastowego nawet odpłatnego nie istnieje. Rozmowy darmowe i podpisanie umowy przez kuriera wyłącznie pierwszy raz potem jedź do nas wszystko załatwimy.
    ZaletyPierwsza rozmowa wstępna.
    WadyBrak komunikacji z obsługą klienta za darmo. Trudności z przeniesieniem numeru do innej sieci. Złu zasięg internetowy. Osobiście stawienie w biurze Warszawy po podpisaniu umowy dla dokonania zmian.
  • ~miron / 2024-06-06 15:19
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem w premium mobile od 1maja24r.miesiąc czasu telefon działał ok.Od 1czerwca działa tylko w jedną strone-ja dzwonie a do mnie już nie można sie dodzwonić(nie ma takiego nr)
  • ~Piotr / 2022-09-29 05:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Problem internetem strasznie gubi zasięg i zawiesza się internet
    ZaletyBrak
    WadyZasięg
  • ~Robson / 2023-08-21 11:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia z zasięgiem. Wszystkim będę odradzał. Coś mnie pokusiło i na dniach wracam do starego operatora. Według ich mapy pojechałem na otwarty teren gdzie miał byc zasięg 5g a jest tylko jakieś E. Pozatym LTE łapie tylko sporadycznie. Poza granicami kraju dowiedzialem sie że nie włączyli roamingu, więc zero płatności telefonem, brak możliwości odpalenia nawigacji. Na Pomorzu w lesie popsuło sie auto żonie nawet nie mogła nigdzie zadzonić, wyskakiwało powiadomienie, że nie zarejestrowano sieci. Nie polecam.
  • ~Tytus / 2025-01-09 23:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: człowieku w Nju na kartę za 19 zł miesięcznie masz no limit + 20GB + 200GB promocyjne na 12 miesięcy. Gdzie Ty masz głowę???
  • ~Wojtek / 2022-03-09 16:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie operator, bez uprzedzenia, wyłączył mi telefon.
    Po zalogowaniu się na konto okazało się, że po prostu zapomnieli dosłać faktury za poprzedni okres rozliczeniowy, chociaż stawkę podstawową zapłaciłem, z automatu, w terminie. NIE zostało to na fakturze uwzględnione. Kończę z taką nędzną obsługą i po rozliczeniu - wypowiadam umowę. Nikomu nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOpisałem powyżej
  • ~xyz / 2021-10-09 16:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej Premium Mobile. PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Xyz / 2022-12-13 13:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Powinni zmienić nazwę na DRAMAT MOBILE. Non stop problem z zasięgiem i z netem
    ZaletyCena
    WadyReszta to same wady
  • ~Adamb123 / 2023-10-09 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg dno. LTE sporadycznie. 5G nie widziałem. Transfer niski. Czekanie w cenie. Po w fakturach idę do Play. Przedtem miałem u nich kartę. Czyli powrót syna marnotrawnego...
    ZaletyNie widzę
    WadyInternet i zasięg
  • ~Ania / 2023-03-29 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na rooming. Nie ma internetu za granica i nie można go dokupić. Dramat. Córka pojechała na wycieczkę i nie może nawet wysłać zdjęć, musi szukać wifi.
  • ~Bogna / 2022-08-28 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg- tragedia.W pracy biegam na piętro by go złapać,o internecie mogę sobie pomarzyć.Jestem w PM trzy i pół roku i nie zawsze tak było. Czas zmienić operatora.
    ZaletyCena
    WadyCała reszta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186