Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 274 opinii

2.42 / 5

  • Cena/Jakość
    2.29
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~End / 2021-11-16 05:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Po 3 latach pełnego zadowolenia, przeniesienia 7 numerów rodziny do premium i dobrej oferty za niska cenę przyszedł 2021 rok i feralny wyciek danych. Od tego czasu obsługa klienta się zacięła na 3 standardowych komunikatach na reklamację. Pomocy brak a podstawowy internet w Warszawie tam gdzie zawsze działał nagle padł z zasięgiem. Co i raz nie można wykonać połączeń lub wysłać zwykłych sms. Premium wybitnie coś ukrywa, nie daje przepustowości. Zaczynam myśleć o płaceniu więcej u kogo innego lecz mam nadzieję że jednak premium zmądrzeje i posłucha klientów. Na wsiach nie oczekuje za tą cenę dobrej jakości ale w Warszawie.. wstyd premium !
    Zalety Cena abonamentu
    WadyJakość internetu i zasięgu w miescie
  • ~Jacek / 2022-08-14 11:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Sieć zasięg - bardzo różnie zależy od położenia pogody itd. a tak przecież już nie powinno być.
    Internet ogólnie tragedia pomimo posiadanych danych działa jak by został spowolniony z uwagi na jakieś limity.
    ZaletyCena
    WadyInternet
  • ~Krisu / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wczoraj zrobiłem zakupy w Euro Rtv Agd na kwotę 1798 zł. Pani z Euro w ramach zakupu zaproponowała mi zakup startera lub przejście do Premium Mobile. Jakież było moje zdziwienie, gdy pytając o szczegóły tejże oferty zostałem poinformowany, że Pani nie zna szczegółów. Wie jedynie, że wszystko "u nich" można "ogarnąć" za 25 zł na miesiąc. Dodała, że dobrze się składa, że akurat zostało mi 2 zł reszty, gdyż tyle będzie kosztowało zgłoszenie, aby łaskawie ich operator zadzwonił do mnie z ofertą! Co za dziwna praktyka! Zrezygnowałem natychmiast, nie chodzi o te 2 zł, ale za sam fakt. Wydałem sporą kwotę za telefon i jeszcze mam płacić potencjalnemu operatorowi za to, że ktoś się ze mną skontaktuje (albo nie) w celu przedstawienia oferty, którą również przyjmę lub nie? To już przecież ulotki wręczane na ulicy są lepsze...
    Reasumując, nie mogę wystawić żadnej gwiazdki w żadnej z trzech kategorii (jednak muszę to zrobić, aby moja opinia została opublikowana) być może wszystko jest ok, poza oczywiście opisaną powyżej dziwną praktyką stosowaną podczas werbunku potencjalnych klientów, która skutecznie mnie zniechęciła do dalszego kontaktu z Premium Mobile.
    ZaletyNie zdążyłem sprawdzić - patrz: opinia.
    WadyNie zdążyłem sprawdzić - patrz: opinia
  • ~Krystian / 2023-08-31 22:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak to jest możliwe, że w Warszawie nie ma zasięgu w tej sieci. 2023 rok jest, a nie 1993.
    Przekładam kartę na JAKIEGOKOLWIEK innego operatora i normalnie działa… czyli się da. Piszę to sfrustrowany, bo nic tak człowieka nie wkurw.. jak brak zasięgu gdy potrzeba coś zrobić.
  • ~Nefretete / 2024-01-01 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Nieustannie zrywa połączenie, kilka razy dziennie brak dostępu do sieci.
    Pomysł na biznes nie wystarcza, by nazwać to dobrą ofertą.
    ZaletyCena i nic poza tym.
    WadyZasięg tak sieci telefonicznej (luki w centrum dużych miast typu Wrocław czy Częstochowa), jak i internetu.
  • ~piocze / 2022-02-22 15:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakiś koszmar. Próbowałem przenieść numer od innego operatora. Otrzymałem sms, że jest w załatwianiu. Po miesiącu okazało się, że nadal cisza, więc po interwencji dostałem kolejny sms, że jest w załatwianiu. Czekałem następny miesiąc bezskutecznie, więc poszedłem do dotychczasowego operatora i tam dowiedziałem się, że w ogóle nie otrzymali zlecenia na przeniesienie numeru, a smsy nie mówiły prawdy. Osoba odpowiedzialna za to powinna wylecieć z roboty, czego jej życzę. z usługi zrezygnowałem.
  • ~Rony / 2023-08-20 22:45
    Ocena: 3.00 / 5
    PLUS TO DNO (ZASIĘG I JAKOŚĆ INTERNETU). KAŻDA SIEĆ WIRTUALNA DZIAŁAJĄCA NA PLUSIE TO TEN SAM JAKOŚCIOWY PARCH. KUPUJCIE ŚWIADOMIE.
  • ~Wald / 2022-01-12 21:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Naliczaja opłaty za roaming tłumacząc że nie mają wpływu na zasięg nadajników. Mój przypadek. Ładowanie na lotniku wLarnace Unia, naliczenie natychmiastowe usług roamingowych po wyjściu z samolotu tak jak byłbym po stronie tureckiej czyli poza unia. Reklamacja odrzucona. Nie polecam.
  • ~Wiech / 2021-04-13 17:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeniosłem numer do Premium mobile .Oferta była atrakcyjna . Pierwszą fakturę otrzymałem razem z opłatą aktywacyjną i czym jeszcze . Druga była z opłatą dodatkowa niby za jakiś SMS . Reklama oferty jest OK a rzeczywistość nie pokrywa się z nią . Naliczają bóg wie co . Wszystko niezgodne z umową . Trzymajcie się od nich z daleka bo was okradną . Po dwóch miesiącach zmieniłem operatora na PLUS , zobaczymy jak będzie .
    ZaletyJak się okazało brak
    WadyOpłaty zawyżane z sufitu branewiech
  • ~Zbyszek / 2023-06-24 15:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość internetu słaba, problemy z logowaniem za granicą. Tylko cena za abonament jest dobra.
    ZaletyTani abonament, i miesięczne wypowiedzenie.
    WadySłaby internet po za aglomeracją . Brak usług serwisowych
  • ~Adam / 2023-11-20 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    4 numery abonamentowe u operatora jeden z nich regularnie co 3 tygodnie wyłączony "brak środków na koncie" za każdym razem tłumaczenie, że za duży przesył na numerze i blokowany jest automatycznie, żeby nie nabijać kosztów ?
    Zaletyabonament
    Wadyciągły kontakt z BOK brak mozliwości korzystania z opłacanych usług
  • ~Arek / 2023-04-18 19:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaby zasięg w budynkach i centach handlowych. Nie ma możliwości nawiązać wideorozmowy.
  • ~bartek / 2023-03-10 15:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku lat korzystam z usług tego opetatora , nigdy nie miałem problemów. Natomiast, od pewnego czasu np. w centrum Lublina zasięg jest fatalny, nie można nawiązać połączeń, smsy przychodza/wychodzą po kilku godzinach. Transfer danych to porażka. Posiadam 4 zarejestrowane nr. i na wszystkich występuje ten sam problem ( 4 różne aparat). Zgłosiłem to do wsparcia tech., według nich wszystko jest w porządku, przyczyną jest położenie terenu, architektura itp., tylko we wcześniejszym okresie nie zauważałem tego problemu.
  • ~Bolo / 2023-03-15 01:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Słaby zasięg w centrach handlowych i innych budynkach. Do tego kiepski internet. Wszystko co działa na Plusie jest kiepskie bo sieć Plusa jest kiepska.
    Zaletyoferta
    Wadyzasięg, zasięg i jeszcze raz tragiczny zasięg LTE i 5G i mierna jakość internetu
  • ~Greg / 2025-07-14 20:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Na ogół ok łamie się nad zmianą nie ma darmowych w roamingu i brak sieci przez Węgry
    ZaletyW sumie nie widze
    WadyOkrojone słaby zasięg częsty problem za granica
  • ~Karolina / 2023-02-20 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięliśmy abonament w którym jak Pan przedstawiciel opowiadał miały być podstawowe połączenia i smsy za niska cena. Numer dla dziecka nie potrzebowaliśmy cudów tylko że by mogło zadzwonić. Okazuje się że w tej cenie nie ma połączeń na numery stacjonarne i mmsy. Dopłacamy teraz co miesiąc do rachunku. Koszmar. Ja dla mnie ta sieć nie jest wiarygodna i nie jest godna polecenia.
  • ~Karolina / 2023-02-20 11:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięliśmy abonament w którym jak Pan przedstawiciel opowiadał miały być podstawowe połączenia i smsy za niska cena. Numer dla dziecka nie potrzebowaliśmy cudów tylko że by mogło zadzwonić. Okazuje się że w tej cenie nie ma połączeń na numery stacjonarne i mmsy. Dopłacamy teraz co miesiąc do rachunku. Koszmar. Ja dla mnie ta sieć nie jest wiarygodna i nie jest godna polecenia.
  • ~Maciej / 2023-03-07 10:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie jak kupujecie pakiet internetu mobilnego! Kupiłem pakiet 100GB / miesiąc dzień (200GB noc) nowy router TP który śledzi dokładnie ile GB się używa. Po 90 GB nagle się internet zawiesił...Po kontakcie z Działem Obsługi Klienta mówią "proszę wyjąć i włożyć kartę.." Nagle zadziałało...na 12 godzin ....i nie całe 2GB internetu.....potem się zawiesiło totalnie. Poprosiłem DOK żeby wytłumaczyli dlaczego płacę za 100GB ale dostaję niecałe 92GB...oni twerdzili że według nich było zluzyte 100GB przez ten router ale nie mogą wyjaśnić dlaczego mój router TP pokazuje inna i niszsza ilość GB.

    Zwracajcie na ilość GB używanych i wykupionych. Mam wrażenie że oszukują ludzi około 10% ścinają GB od klientów...jak dla każdego to mega oszczędności a Ty wykupujesz dodatkowe GB do końca cyklu....Nie wiem czy na dlusza metę zostanę z nimi.
  • ~Marek Cieślak Chełm Śląski / 2023-07-17 07:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Zawarłem umowę 10.07.23 i nie mam aktywnego telefonu przez 7 dni to są chyba żarty?pani przy ofercie nic nie mówiła o aktywacji która może trwać według umowy która przyszła pocztą aż 15 dni .Gdybym wiedział o tym żadnej umwowy by nie było
    żenada słabe
    Zaletynie ma
    WadyUkryte problemy
  • ~Pok / 2025-06-13 18:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Prędkość do bani. Wieczorami Download około 5MB/s . Upload 0,6 Mb/s. Trzy razy reklamowałem i mówią, że jest OK . A nie jest.
    WadyPrędkość do bani. Wieczorami Download około 5MB/s . Upload 0,3 do 0,6 Mb/s
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2647
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1195
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187