Korzystam z sieci od ok 2-3ch lat i do tej pory nie mogłam narzekać, ale nie prowadziłam własnego biznesu i nie korzystałam z roamingu. Tydzień zagranicą kiedy internet był mi niezbędny i nic. Na panel klienta nie można się zalogować, ale jest informacja że WSZYSTKIE dyspozycje można składać mailowo lub przez telefon. Na infolinie dodzwonić się to jakiś cud, jeszcze do tego cały czas nabijają impulsy za połączenie co też jest kpiną w obsłudze posprzedażowej. Napisałam kilka maili z prośbą o włączenie usługi i nikt nawet nie odpisał. Podobno maja jakąś awarie z która technicy nie potrafią sobie poradzić. Jaka sieć tacy technicy… Aha, a jak zostawić numer kontaktowy do sprzedaży to dzwonią w kilka minut, ale z obecny klientem nie porozmawiają. Dawno nie czułam takiego rozczarowania! Straciłam zaufanie kompletnie. A pamiętajcie że jeden niezadowolony klient to więcej niż dziesięciu straconych klientów, a zadbam by było ich znacznie więcej. Czas na zmianę operatora. Gorąco i zdecydowanie NIE POLECAM!ZaletySzybko sprzedają nowe produkty
Infolinia sprzedażowa działa prawie bez zarzutu (jak macie dwa adresy 1 i 2, a chcecie otrzymać umowę na adres 2 to powiedzcie że chcecie aby wysłali na adres 1 wtedy umowa napewno dotrze gdzie trzeba czyli na adres 2)
Faktury wystawione zawsze na czas
Zawsze wszystko ponad abonament naliczone z dokładnością do 1 grosza
WadySłaby zasięg
Nie działa roaming (konkretnie internet)
Nie działa obsługa posprzedażowa
Właściwie to nic nie działa
Słabi technicy