strona 11 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~krzychu / 2021-10-10 08:53
Walka o klienta. przypuszczam, że 90% opinii tworzy konkurencja żeby przejąć rynek. Umowa którą można zerwać w dowolnym momencie zawsze pozwala wycofać się a duże sieci często 2 lata bez prawa głosu. W dużej sieci ma służbowy i ciągle problemy z zasięgiem jakieś dziwne awarie. Premium Mobile mam prywatny i jedyna różnica jest taka ze jest o połowę tańszy. -
-
~xyz / 2021-10-09 16:44
Nigdy więcej Premium Mobile. PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadywszystko -
~Naiwny klient / 2021-10-07 20:46
Katastrofa Klamia w sprawie internetu internet 100 GB wystarcza na tydzień 3 odcinki filmu na Netflix ( Orange 40 GB cały miesiąc bez problemu )
Gdy zakupiłem dodatkowo 10 GB obejrzałem jeden odcinek masakra wystarczyło na 1,5 godziny
Nie polecam rezygnuje z wszystkich abonamentów i z neta
Nie polecam !!!!!!ZaletyKłamcy i oszuściWadyWszystko -
~nightdriver / 2021-10-06 21:01
Totalne dno! Bardzo słaby zasięg i problemy z internetem,a mieszkam w dużym mieście. Bezczelni i chamscy konsultanci na infolinii. Pora skończyć z tą farsą złożyłem już wypowiedzenie i przechodze do innego operatora ZaletyNie ma żadnychWadySłaby zasięg
Słaby internet
Pracownicy infolinii to bezczelna swołocz a nie kompetentni ludzie do tej pracy -
~Lolek / 2021-10-06 14:12
Totalna kupa zapłaciłem 2x za jeden miesiąc pomyłka Teraz dostaje smsa że zalegam z płatnościami aby wyjaśnić sytuację słyszę opłata za połączenie z operatorem wynosi 0.29gr za SEKUNDĘ zwykle złodziejstwo Z zasięgiem różnie a nie mieszkam w dziupli ani w lesie Nie polecam kicha totalna Wszystkie połączenia darmowe a do złodzieja 29.gr za sek. ZaletyKuchaWadyZlodziejstwo -
~Buszi / 2021-10-06 10:37
Jestem w tej sieci od ponad dwóch miesięcy. Zasięg tragedia,(ja nie mieszkam w mieście), problem z wysłaniem sms. A co do Internet, dzięki temu że mam w domu wi-fi po kablu, tylko dlatego mam internet. W mojej poprzedniej sieci, nie miałem problemów. Czyli cena równa się jakość, a jakość jest słaba w tej sieci. Odradzm. ZaletyNiska cena.WadyWszystko, jeśli nie mieszkasz w Warszawie. -
~Joanna / 2021-10-04 20:50
Zmieńcie co niektórych konsultantów, w piątek 1 września br. godz. 21.00, dzwoni gość z pytaniem czy możemy porozmawiać, odpowiedziałam, że trochę późno na takie rozmowy i że mam dosłownie 2 minuty, bo byłam zajęta, po czym zapytałam czy to długo zajmie, a on na to, że już byśmy skończyli i się rozlączył!!! Co za szczyt bezczelności!!! Zastanawiam się nad zmianą operatora, bo nie życzę sobie takich tekstów, z całym szacunkiem, ale konsultanci z innych sieci mają o wiele więcej klasy niż jakiś tam pan, któremu się dzień nie udał, proponuję mu zmianę pracy, bo do tej aaie nie nadaje!!! -
~Basket / 2021-09-28 14:53
Chciałem przenieść numer do premium mobile,co się okazało kurier nie zabrał wszystkich podpisanych dokumentów.Po interwencji na BOK Pani obiecała że kurier będzie następnego dnia.Mija już pełny tydzień ani widu ani słychu kuriera czy kogoś kompetentnego z Premium mobile .....ostatni tydzień czekam i przeniosę numer do innego operatora. ZaletyBrakWadyOlewanie abonentów -
-
~Justyna / 2021-09-24 13:04
Od 3 dni mam zablokowany numer razem z córkami.Pomimo dzwonienia i wysyłania meila z dowodem zapłaty rachunku.Dalej telefony mamy nie aktywne.21.09.21r został zapłacony rachunek jak co miesiąc mimo tego w tym samym dniu zablokowali nam telefony bez powodu. Dzieci nie mają ze mną kontaktu idąc do szkoły co naraża mnie jak i ich na stres.Pisałam im że jedna z córek jedzie na wycieczkę szkolną i nie będę miała z nią kontaktu,nawet Gnoje nie odpisali.Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta.Rezygnujemy z usług tych oszustów. ZaletyZaletą będzie jak ich firma zniknie z rynku.WadyZero kontaktu,blokowanie połączeń bez powodu,naliczanie dodatkowych opłat.ogólny SYF -
~Jaś / 2021-09-21 16:05
Jedna z najgorszych sieci w której miałem abonament. Wielokrotnie naliczania roamingu którego nie używałem i mimo, że i tak miałem wyłączoną sieć za granicą opłaty się naliczały, ciągłe problemy z fakturami kwotę abonamentu która miała wynosić 24,70 zapłaciłem tylko raz w ciągu 6 m-ce, normą jest doliczanie 10,15 zł a to za usługi premium (wyłączone w pierwszym m-ce) a to za roaming z którego nie korzystałem. Po 6 m-ce męczarni zmieniłem na konkurencji, nie podaję nazwy żeby uwiarygodnić opinię zwykłego konsumenta i jest niebo a ziemia i taniej i lepszy zasięg i internet lepszy i roaming w abonamencie jednym słowem wszystko co potrzeba. Mimo iż przeniosłem numer to oczywiście jeszcze za cały kolejny miesiąc wystawili fakturę i tu znów dział windykacji straszenie sądem za kwotę 29,29. Bardzo chętnie przyłączę się do jakiegoś pozwu zbiorowego i powtórzę TAK DRAMATYCZNEGO operatora nie miałem w całej swojej historii. Życzę żeby bardzo szybko konkurencja posprzątała tego pseudo operatora a myślę, że z takim podejściem stanie się to prędzej niż później. Z całego serca odradzam ! ZaletyBrakWadyNaliczania dodatkowych opłat
Brak internetu -
~Mirek / 2021-09-16 17:12
Po dwutygodniowym pobycie w Egipcie, otrzymałem rachunek ponad 180,00 zł.za roaming.Nie byłoby w tym nic dziwnego,gdyby nie fakt ,że zaraz po zakwaterowaniu, włożyłem go do hotelowego sejfu,gdzie leżał nieużywany, aż do wyjazdu z Egiptu[korzystaliśmy z telefonu żony] Wi-Fi blue touch i lokalizacja były wyłączone.Reklamacje nie przyniosły żadnego rezultatu więc pora na zmianę operatora. ZaletyNiski abonamentWadyNiejasny sposób naliczania opłat -
~Danuta / 2021-09-15 11:00
Wydawało mnie sie że jest to dobry operator,więc przeszłam do niego od 2020 .Przy wyjazdach do Holandii jadac przez Niemcy nie odbiera innych operatorow.Włączenie gps jest NIEMOŻLIWE.Panie bo rozmawialam z kilkoma sugerowały błąd mojego aparatu.Robiłam różne konfiguracje i nic z tego nie było. Było to błędnym założeniem,gdyż aparat w Holandii działał.Premium mobile musi mieć mały zasieg w sieci/tak mi orzekły osoby znajace sie na Samsungach,lub nie podpisane umowy z innymi operatorami.Wiem że zmieniam sieć,za te pieniądze w T-mobile mam wiecej GB internetu i połączenia w Uni i działanie GPS.nigdy wiecej takich operatorów a ich sie rozmnożyło. ZaletyZadnychWadyBrak dostępu sieci w niektórych krajaoch. -
~EDC / 2021-08-29 15:08
Od połowy miesiąca nie działa skrzynka mailowa. Po zalogowaniu wyświetla komunikat "error". Ta sama skrzynka działa na u innego operatora i na kompie stacjonarnym.
Jakość połączeń słaba lub bardzo słaba. Chyba pora zmienić sieć. -
~Klienta PM / 2021-08-26 19:23
Fatalnie jeśli chodzi o dostęp do internetu. Ostatnio, tzn od jakichś 3 miesięcy nie działa. W wielu miejscach wskazuje H+ lub E. Nie wiem czy to wina współpracy z Plusem, który skupił się na technologii 5G. Problem jest w dużym mieście i mniejszym oraz poza miastem. Jeśli się to nie zmieni raczej zmienię operatora. 2 lata temu nie występowały takie problemy. -
~KUBA / 2021-08-26 19:16
TOTALNE DNO, nigdzie nie ma zasięgu internet przerywa, chcąc zalogować się na konto trzeba przygotować sobie dobrą godzinę ZaletyNIE MAWadyCAŁA TA SIEĆ -
~keri / 2021-08-25 11:14
bardzo częte przerwy w dostępie do internetu ,trudny kontakt z operatorem Wadyod miesiąca ciągłe przerwy w dostępie do internetu -
-
~Margaret / 2021-08-23 14:11
brak reakcji na(emaile)kłopoty z zalogowaniem się.Dostałam przypomnienie o zapłatę abonamentu do 2 września a mój termin płatności to 22każdego m-ca tak płacę od 20018 r.za sierpień opłaciłam 20 b.r.Nie mogę sprawdzić bilingów,bo nie mogę zalogować się.Podobne problemy w logowaniu miałam w kwietniu.jestem emerytką i piszę tę opinię aby ktoś zareagował i wreszcie mi pomógł w zalogowaniu a przede wszystkim wyjaśnił mi dlaczego dostałam ponowne wezwanie do zapłaty.. Zaletyniska cena abonamentuWadyopisałam wyżej -
~Tiger / 2021-08-19 14:00
W ostatnim czasie nastąpił wyciek danych osobowych klientów, odradzam firmy które nie potrafią należycie zabezpieczyc przetwarzanych danych. Firma o wycieku danyxh poinformowała mnie dopiero po dwóch dniach od uzyskania takiej informacji. -
~Swięty / 2021-08-17 16:57
Byłem trzy tygodnie w Chorwacji i nie miałem internetu, rozmowy z konsultantem nic nie dały, jakiś bełkot. W Warszawie brak z nimi dobrej komunikacji bo infolinia nie działa a telefonów nie odbierają więc zmieniam operatora. ZaletyTelefon i internet w Warszawie działa.WadyBrak internetu w Chorwacji, nie wiem jak gdzie indziej. -
~Joko / 2021-08-16 08:57
Fatalna, niekompetentna firma. Płatna infolinia. Konsultanci po prostu kłamią. Przeniesienie numeru trwa już bez mała dwa tygodnie. Zastanawiam sie - wiaderkami to robią ???? ZaletyBrakWadyNiekompetencja
Kłamstwa
Sprzedaja uslugę, na ktorej sie nie znają
strona 11 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »