Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 73 opinii

2.33 / 5

  • Cena/Jakość
    2.26
  • Obsługa klienta
    2.14
  • Oferta
    2.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Kazimierz / 2022-01-23 20:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Coś mi się wydaje, że większość negatywnych opinii jest pisana na zamówienie. Mam 3 abonamenty, internet 20gb wystarcza do życia. No chyba, że ogląda się w pracy filmy, to może być mało. Jak się oferta nie podoba, to ją zmień. 30 dni i po krzyku. Nikt nie będzie płakał.
    ZaletyTanio i w 99% działa. Wolniej na wioskach i przez lasy, ale możesz zamówić światłowód Orange. Doprowadzą do każdej chałupy. Premier gwarantuje tak jak elektryczne samochody i promy. ????
    WadyPomijalne
  • ~WZ / 2022-01-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przychylam się w całej rozciągłości do negatywnych ocen innych użytkowników. Oferty premium mobile to pułapka. Ich niska cena równa sie jeszcze niższa jakość. Obsługa klienta to porażka. Osoby te nie tylko nie mają szacunku dla klienta ale również do siebie. Byłem ich klientem i odradzam tę firmę innym.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsty brak możliwości połączenia telefonicznego, rwanie rozmów, problemy z dostępem do internetu, korzystanie z GPS w wielu miejscach praktycznie nieużyteczne. Karta SIM po kilku tygodniach użytkowania do wymiany. Problemy komunikacyjne miały charakter podstawowy.
  • ~Wald / 2022-01-12 21:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Naliczaja opłaty za roaming tłumacząc że nie mają wpływu na zasięg nadajników. Mój przypadek. Ładowanie na lotniku wLarnace Unia, naliczenie natychmiastowe usług roamingowych po wyjściu z samolotu tak jak byłbym po stronie tureckiej czyli poza unia. Reklamacja odrzucona. Nie polecam.
  • ~Justyna / 2022-01-04 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Spotkałam się z ogromym brakiem profesjonalizmem ze strony konsultantów, problemy z opłatami i zaksięgowaniem opłaconych faktur, wyłączenie mojego numeru bez uprzedzenia. Totalne dno, jeśli chodzi o komunikację, Szczerze nie polecam.
    Zaletyżadne
    WadyWady
    Wyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
    Niekompetencja konsultantów.
    Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
    Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
    Naciąganie klienta niezłą reklamą.
  • ~Ela / 2021-12-21 14:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Wysoce niezrozumiałe są negatywne komentarze. Mam przeniesiony numer. Zasięg lepszy niż w P..y, rozliczanie uczviwe, nic nie rwie rozmów, sms/mms działają. Jestem zadowolona.
    ZaletyZasięg, oferta, jakość, szybkość
    WadyMogłobyć o 5GB więcej
  • ~Emila / 2021-12-06 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Problem z połączeniami i SMS. Wiecznie gubi zasięg. Obsługa dno tak samo jak dział techniczny
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie niedostępny numer
  • ~Jacek/ kozak / 2021-12-02 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia internet przenośny nie działa , wszelkie reklamacje nie są rozpatrywane , po zgłoszeniu nic nie wiedza bo maja awarie , kiedy usuną nie wiedza , wypowiedzenie umowy koniec sierpnia rozwiązanie koniec listopada bo nie wiadomo gdzie przeniesiono numery do kogo , nie dajcie się nabić w butelkę , firma do naciągania całkowicie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyW/w
  • ~Marcin / 2021-12-01 20:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Co Wy ludzie opowiadacie? Usługa działa bez zarzutu, jest tanio, czego chcieć więcej?
    Zaletycena jakość
    Wadykonto klienta
  • ~Lk / 2021-12-01 20:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeszedłem z Play gdzie za dużo już sobie życzyli za abonament i nie narzekam. Wręcz jestem mega zadowolony. Zasięg ok. Obsługa ok. Dwa numery za 50 zł. Czego trzeba więcej ?
  • ~Premium / 2021-11-30 23:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaby zasięg, ciągle utrata. Wcześniej miałem też problemy z dziwnym "pożeraniem" danych.
    Oferta mogłaby być lepsza 20gb powinno kosztować ok. 20zł zł q nie 4 zł mniej niż 30gb.
    Jestem w Premium od roku conajmniej i ostatnio włącza się słaby zasięg.
    WadyBardzo słaby zasięg. Ciągle przerywa.
  • ~ADAM / 2021-11-26 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    partactwo i brak kompetencji.przenieśli numer od poprzedniego operatora nie zachowując okresu wypowiedzenia.dostałem karę za zerwanie umowy.reklamacja oczywiscie odrzucona.brak profesjonalizmu
    Zaletybrak
    WadyPARTACTWO
  • ~Klient / 2021-11-25 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Słaby zasięg Internetu, mimo deklarowanego zasięgu Plusa. Zasięg sieci też niedostępny w miejscach w których Plus działa. Obsługa klienta na bardzo niskim pozioemie, w zasadzie niczego nie można załatwić, choć operatorzy mili ale co z tego skoro nieskuteczni. Program Ambasadir to kpina z klienta, o wypłatę środków trzeba się upominać ciągle a i tak przelewy nie są realizowane na czas. Nie polecam.
  • ~Byczek / 2021-11-18 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Automat dzwoni i informuję o zakończeniu mojej umowy u innego operatora co jest jawnym kłamstwem i próbuje wyłudzić pozwolenie na przedstawienie oferty. Nazwę firmy podają dopiero po udzieleniu pozwolenia.
    ZaletyBrak
    WadySystem uzyskiwania klientów.
  • ~End / 2021-11-16 05:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Po 3 latach pełnego zadowolenia, przeniesienia 7 numerów rodziny do premium i dobrej oferty za niska cenę przyszedł 2021 rok i feralny wyciek danych. Od tego czasu obsługa klienta się zacięła na 3 standardowych komunikatach na reklamację. Pomocy brak a podstawowy internet w Warszawie tam gdzie zawsze działał nagle padł z zasięgiem. Co i raz nie można wykonać połączeń lub wysłać zwykłych sms. Premium wybitnie coś ukrywa, nie daje przepustowości. Zaczynam myśleć o płaceniu więcej u kogo innego lecz mam nadzieję że jednak premium zmądrzeje i posłucha klientów. Na wsiach nie oczekuje za tą cenę dobrej jakości ale w Warszawie.. wstyd premium !
    Zalety Cena abonamentu
    WadyJakość internetu i zasięgu w miescie
  • ~Panew / 2021-11-13 19:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Brak jakiś problemów. Sieć działa tam gdzie plus , tanio , łatwa dostępność do konta online , polecam
    WadyBrak
  • ~Agata / 2021-11-09 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Moim zdaniem jedna z najgorszych sieci, miałam abonament w play i słaby zasieg wiec stwierdziałam, że czemu nie skorzystać - przecież mają zasięg plusa... I tu popelniłam bląd w sieci praktycznie wg nie dziala internet na wioskach w miejscach oznaczonych na macie jako pełny zasieg, w mieście również - Rzeszów, Katowice, wszędzie tragedia. Brak aplikacji zeby sprawdzac wydatkii rozliczenia, bardzo niekompetente osoby an obsludze klienta, nie pomagające. Kilka razy w miesiacu zdarza się ze wg nie mam zasięgu i nie mogę dzwonic, co jest niedopuszczalne w 21 wieku.
    TRAGEDIA! Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasieg internetowy, znikajacy zasieg komórkowy, brak kompetentnej obsługi klienta i brak jakiejkolwiek checi pomyc, już nie wspominają co pomocy.
  • ~Kobra / 2021-10-31 01:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Zrezygnowałam z tej sieci-ciągłe wyłączenia internetu,często kłopoty z zasięgiem.Pomimo,że wszystko opłacałam w terminie okazało się,że mam windykację na kwotę -uwaga 5,31zł !!!!Nie jestem ich klientem od 2 miesięcy!Tyrtają mailami i pogróżkami sądowymi-nie wiem czy śmiać się czy płakać.Wysłałam im te 5zł31gr....nigdy więcej tej firmy
    Zaletyniska cena
    Wadysłaby zasięg,słbo z internetem,problemy z rozwiązaniem umowy
  • ~Aga / 2021-10-29 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja oferta, z której skorzystałam to FREEDOM 3-w tym 30 GB INTERNETU. Okazuje się, ze to bzdura i naciąganie klienta. Oszustwo pierwsza klasa! W październiku 2021( w połowie okresu rozliczeniowego) otrzymałam sms o wykorzystaniu Internetu w 80 % i jednocześnie informację, że mam jeszcze 10 GB i nagle Internet mi wyłączono. Dlaczego?? A poza tym nie korzystam tylko i wyłącznie z Internetu od PM. Bardzo dużo, wręcz więcej niż z własnego, korzystam z innego dostępu do WiFi. Złożyłam oczywiście reklamację wysyłając maile, smsy - i co? Nic, zero zainteresowania od operatora. Ciekawe dlaczego?? Zadzwoniłam do konsultanta, który obiecał przekazać informację odpowiedniej osobie, która oczywiście nie zadzwoniła. Po co? Lepiej zlekceważyć klienta. Jak nie ten to inny się trafi. Reklama dźwignią handlu i przy okazji wykorzystywanie klienta, w ten czy inny sposób. W sumie w dzisiejszych czasach to normalne. Przykre to, że PM nie szanuje, lekceważy i okłamuje klienta. Być może te dane w umowie dotyczące ilości GB to szacunkowe dane. Nie spotkałam się jednak z czymś takim. Ale, jeżeli tak miałoby być, to klient ma obowiązek o tym wiedzieć. Internet zacina się i bardzo długo ładuje. Porażka. Jest to moja druga poważna reklamacja z tego samego powodu. Jestem w PM od stycznia 2021-w połowie pierwszego m-ca rozliczeniowego wyłączono mi net i nieopatrzne dokupiłam GB. Teraz, w październiku powtórka, ale już bez dokupienia. Ponadto fakt, iż mam płacić za łączenie się z infolinią czyli w pewnym sensie być karaną jest dodatkowo oburzający. Nie polecam PM, uważając ich za niesolidnych! Nie wiem jak z funkcjonowaniem z zagranicą czy małych miastach, wsiach.
    ZaletyTylko i wyłącznie cena przy niby dużej ilości Internetu.
    WadyWyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
    Niekompetencja konsultantów.
    Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
    Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
    Naciąganie klienta niezłą reklamą.
  • ~PrezesPIS / 2021-10-17 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pemium mobile..kiedys podpisalem abonament potem wyjechałem do Holandii nie oplacałem..poszla jako wierzytelność do Syndyka masy upadlosciowej..Wczesniej zanim nieogloszono upadlosci konsumenckiej wisiałapewnie u Komornika..mam plusa..i otvarta i nie narzekam..co premium mobilew ma> abonament w plusie mam 23
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Marcin / 2021-10-13 16:32
    Ocena: 4.67 / 5
    Od ponad 2ch lat jestem w premium mobile. Żadnych problemow
    ZaletyCena
    WadyBrak
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1936
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1802
Plus
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1277
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1135
Mobile Vikings
Ocena: 4.81, ilość opinii: 874
Virgin Mobile
Ocena: 2.32, ilość opinii: 254
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2694
VECTRA
Ocena: 1.68, ilość opinii: 2649
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2397
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2326
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1111
mBank
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1070