Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 7 opinii

3.43 / 5

  • Cena/Jakość
    3.29
  • Obsługa klienta
    2.86
  • Oferta
    4.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Ewelina / 2020-09-09 08:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od roku i jestem bardzo zadowolona . Niska cena duży pakiet . Zawsze gdy jest problem obsługa klienta pomoże rozwiązać wszystkie niedogodności. Polecam
    ZaletyCena ,zasięg ,obsługa klienta na mesenger.
    WadyBrak
  • ~Ko / 2020-06-22 17:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta spoko ale zasięg beznadziejny. Chodzi mi o zasięg internetu. Sporo jeżdżę samochodem i korzystam w tym czasie z internetu. W tmobile mogłem spokojnie nawet oglądać YouTube tutaj Spotify mi nie ładuje. I nie mówię o polnych drogach tylko np autostrada a4.
    ZaletyOferta
    WadyZasięg!!
  • ~Wojciech / 2020-06-11 11:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Premium ponad rok, PING 100-1300, pobieranie 0,20 do 0,60 Mb/s, ostatnio nawet nie daje się przetestować Speedtestem, bo wykazuje błędy. W ciągu ostatnich miesięcy internet pogorszył się tak, że właściwie nie można z niego korzystać. Jak reklamuję to piszą, że to moja wina bo mam źle skonfigurowany telefon, u nich jest wszystko w porządku.
    Idą w 5G i zabierają moce dla nowej oferty.
    Zaletymożna dzwonić w kraju do wszystkich bez limitu
    Wadyparametry internetu, płatne połączenia z BOA, brak roamingu w gratisie
  • ~Ryn / 2020-06-02 13:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ponizej krytyki. Takich problemow jak z Premium Mobile nie mialem jeszcze nigdy z zadnym operatorem a bylo ich wielu i w polsce i zagranica. Od poczatku nie dzialal roaming (i nie dziala do tej pory tzn dziala polowicznie a minelo juz prawie 3 lata). Obsluga klienta nie widzi (albo moze nie chce widziec?) problemu po ich stronie wiec nic nie robi zeby ten problem rozwiazac. Raz zdazylo sie tak, ze karta sie wylogowala z sieci i nie chciala sie polaczyc dopoki nie zresetowali uslug, oczywiscie problemu po ich stronie nie widzieli - jak zwykle. Wspomne jeszcze tutaj, ze rozmowy z BOK sa PLATNE! malo tego, oni nie beda chciali wam pomoc, bedziecie musieli wielokrotnie nalegac zeby zalatwili sprawe, wiec jak bedziecie miec jakis problem to bedzie to was dodatkowo kosztowac. Swietna recepta na dochodowy biznes - zrob tak zeby twoi klienci ponosili dodatkowe koszta kiedy beda miec problem z twoimi uslugami. Ostatnio zlozylem kolejna reklamacje ktora oczywiscie odrzucili od razu nie dajac mozliwosci wyjasnienia. Na kolejne maile juz nie odpowiadaja (jak narazie sa grzeczne ale mam nieodparta ochote obrzucic ich wyszukanymi bluzgami, bardzo by mi ulzylo w obliczu ich ignorancji). Kontakt przez Messengera krotko mowiac FATALNY, na BOK zdarzaja sie osoby ktore sa zielone jak wiosenna trawka - to akurat nie problem bo nie kazdy rodzi sie geniuszzem ale kiedy takie osoby nie dadza sobie wytlumaczyc pewnych rzeczy to juz sie robi problem i to powazny. Kwestionariusz reklamacyjny jest zrobiony tak, ze po kilku minutach pisania tekstu jak klikniesz ''wyslij'' to znika caly tekst nad ktorym sie klient pocil przez ostatnie 20-30min. i oczywiscie reklamacja sie nie wysyla bo pole tekstowe jest puste, trzeba pisac w notatniku i zrobic kopiuj/wklej zeby poszlo. Tak niekompetentnych ludzi jeszcze nie spotkalem, no ale jak widac musi byc kiedys ten pierwszy raz. Wychwalaja sie, ze uzywaja infrastruktury Plusa ale nie poinformuja o tym, ze Plus ma najstarsza infrastrukture w polsce i od dlugiego czasu w nia nie inwestuje - internet jest tragicznie wolny. Kazdemu przyszlemu klientowi PM radze zastanowic sie kilka razy, bo tutaj cena idzie w parze z jakoscia.
    Zaletycena?
    Wadyza duzo zeby wynienic
  • ~Alan / 2020-03-13 12:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Sieć ok, ceny również dobre.
    Bardzo niemiła sytuacja mnie spotkała, otóż naliczono mi 32zł bezpodstawnie i pomimo prób kontaktu z BOK - sprawa nie została rozwiązana. Przeszedłem do Play - każda sprawa jest rozwiązywana po kilku dniach...
    Zaletycena,
    oferta
    Wadyobsługa klienta,
    nieuczciwe naliczanie
  • ~siostra / 2019-08-29 11:52
    Ocena: 4.33 / 5
    Jak dla mnie bardzo dobry operator, z tanią ofertą. za 25 zł miesięcznie mam 20 GB internetu i nielimitowane rozmowy, SMS i MMS do wszystkich w Polsce. Jedynym problemem jest konieczność posiadania stażu do włączenia połączeń międzynarodowych i trzeba to zrobić poprzez kontakt z biurem obsługi.
  • ~Ad / 2018-10-04 00:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo fajna oferta dla wszystkich, co są sobie w stanie sami ogarnąć telefon i nie potrzebują kontaktu z pracownikami operatora, bo w sumie i po co? Za niecałe 20zł generalnie wszystko co w ramach telefonu jest potrzebne, a nawet więcej. Jestem z nimi już długo i w tym czasie już ze 3 razy zmieniałem taryfę na mającą więcej za mniejsze pieniądze, więc nie ma się co obawiać jakiejś wtopy. Szczególnie że umowa nie jest lojalką!
    Zalety- zasięg sieci plus
    - bardzo dobra i prosta oferta
    - dobre działanie infolinii
    Wady- strona internetowa dla abonentów nie zawsze daje radę
    - nie ma możliwości skorzystania z polecenia zapłaty
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 874
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 819
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 669
Plus
Ocena: 1.59, ilość opinii: 574
nju mobile
Ocena: 3.19, ilość opinii: 164
Virgin Mobile
Ocena: 2.43, ilość opinii: 148
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2222
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2083
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1869
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 790