Podpisałem umowę w PLUS na światłowód i przeniosłem 3 numeru telefonów dnia 8 -12-2024 i po przeczytaniu opinii zastanawiam sie, czy tej umowy szybko nie wypowiedzieć! Technik - instalator światłowodu ma się pojawić dopiero 31/12 a przecież już od 08/12 naliczają opłatę za usługę (której nie mam?) ! To jest pełne trzy tygodnie bez usługi bo poprzedni internet LTE już mi wyłączyli !
Czy w tym plusie to pracują jacyś inżynierowie, czy tylko laski w różowych miniówkach ? Bo mam wrażenie, że jakieś bezmózgi , no jak można wyłączyć internet klientowi nie włączając nowej usługi ! Trzeci świat !
Jeszcze nie jestem ich klientem , a już na nich jadę!
Ponieważ w usłudze wykupiłem najwyższe opcje, tj. internetu + abonament łączony 750gb + nowe telefony, które już posiadam to teraz nie wiem, czy mogę zrezygnować z umowy pomimo, że nie minęło jeszcze 2 tygodnie od jej podpisania???
ZaletyUmiejętność PRACOWNIC SALONÓW zachęcania Klientów do zakupu produktów, których się nie chciało. Przyszedłem po internet mobilny 5G, A WYSZEDŁEM ZE "ŚWIATŁOWODEM" , czterema telefonami, i przeniesionymi numerami telefonów od innego operatora
WadyDopiero po trzech tygodniach od podpisania umowy nastąpi instalacja modemu. O jakości usługi nie wypowiadam się bo jeszcze jej nie mam...Będzie UPDATE