Nikomu nie polecam tego dziadostwa, konsultanci kłamią i internet nie dzala.
ZaletyBrak
WadyOszustwo
~Waldek / 2024-04-21 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Firma play załatwiła mnie na cacy. Napisałem już tą opinię na innym portalu, ale to doświadczenie trzeba pokazać ws,ędzie gd,ie się da
Otóż było tak :
Cześć. Do niedawna byłem abonentem UPC. Może jakiegoś szału nie było. Ale ogólnie byłem zadowolony. Internet ok. 600Mb/s, tv oprócz niemożliwości przewijania do przodu reklam na niektórych nagranych kanałach, jakoś to wszystko działało. Zadzwonił do mnie facio z Playa i za połowę tego co płaciłem w UPC (a płaciłem ok 320 zeta) namówił mnie na to samo co miałem w UPC i jeszcze że dołoży Netflixa na rok za darmo i podniesie mi internet do 1Gb/s. Zgodziłem się ale pod warunkiem, że będę miał te same kanały TV co miałem i konoecznie HBO bo żona ogląda.. Podłączenie przebiegło sprawnie, musiałem wcześniej wypowiedzieć umowę w UPC. Jak już zacząłem oglądać tą telewizję niby nowej generacji to :
1. Okazuje się że w pakicie nie ma wszystkich kanałów które miałem w UPC np. nie dostałem kanałów HBO na których mi zależało
2. Okazało się że nie ma możliwości ani przewijania, ani nagrywania na praktycznie żadnym kanale, oprócz chyba 2, czy trzech badziewnych.
3. Okazało się, że ich dekodery (dostałem dwa różne, bo mam dwa telewizory) są oprogramowane systemem android (co jest ogólnie dobrym rozwiązaniem, bo można sobie instalować swoje apki, i dodatkowe platformy streamingowe) niestety te dekodery zawieszają się lub być może nie wydolny jest ten ich cały zamontowany u mnie w domu router, albo może po prostu internet wcale nie dali mi 1Gb/s ( nie sprawdzałem) tak czy inaczej wieszało się to co chwilę, zwłaszcza przy przerzucaniu kanałów. W komputerach też internet znikał co jakiś czas.Więc ogólnie dupciowato.
3. Netflixa nie dostałem, bo konsultant wyjaśnił mi, że to tylko dla nowych klientów, a ja przeszedłem do Playa z UPC na zasadzie migracji. No oszukaństwo pomyślałem.
Dzwoniłem, reklamowałem, gadałem z kilkoma różnymi konsultantami, każdy z nich mówił zupełnie co innego. Zakażdym razem ostrzegają, że rozmowa jest nagrywana, więc gadam do gostka, żeby odtwożył poprzednie rozmowy, bo wywody każdego z konsultantów są totalnie sprzeczne, a on mi na to , że nie ma możliwości odtworzena rozmów. To po jaki za przeproszeniem h..j to nagrywają?.
Złożyłem rezygnację. I skoro przeszedłem na zasadzie migracji to proszę o przywrócenie wszystkich usług UPC. Tym razem jakaś pani wszystko sprawdziła, i powiedziała, że dostanę informację, kiedy przyjedzie do mnie monter z UPC.
Czekałem parę dni a tu nic. Dzwonię wkurzony, odbiera kolejny konsultant i mówi mi że nie mogą mi przywrócić usług UPC, bo wcale nie przeszedłem do nich na zasadach migracji, tylko przeszedłem jako nowy klient , czyli ha ha czemu nie miałem netflixa ?
W ten sposób Szanowni Państwo zostałem pozbawiony mediów: telewizji, internetu i telefonu. I nie mogę wrócić do usług UPC Na moją ulicę nie dochodzą światłowody innych operatorów. Czyli zostałem w czarnej dupie. Dzięki Play, załatwiliście mnie nieźle. Ludzie wystrzegajcie się tej firmy.
~Malgorzata/Margaret / 2024-04-19 08:05
Ocena: 1.67 / 5
Firma masakra. Wyludzanie produktow na sile. Oszustwa, Ponoc mam umowe, ktorej wcale nie podpisywalam i nie zgadzalam sie na nia, ale umowa jest. Nawet nie masz gdzie reklamowac. Jest to firma o metodach mafijnych. Wieczne wyludzanie wiekszych pieniedzy. Beznadiejna jakosc. Nie polecam. Moje doswiadczenie z ta firma fatalne.
WadyWmawianie ludziom na sile nowych produktow i podlaczanie do umowy bez zgody abonamenta.
~Zbychoo / 2024-04-18 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to masakra. Nie dość że codzienne braki internetu stacjonarnego, to jeszcze jak się zgłasza na FB usterkę to banują userów i usuwają nieprzychylne posty. Banda dzieciaków z wyolbrzymionym ego, bawiąca się w adminów i ani jednego specjalisty. Baba niby specjalista ds. technicznych myli switcha, z opcją w routerze. Wyślij taką po mąkę, to worek piasku przyniesie. Idą na dno tą samą drogą co plus. Oni też zaczynali od bezzasadnych reklamacji i są na dnie. Teraz play do nich dołączy, będzie im raźniej.
~facts / 2024-04-18 22:25
Ocena: 1.00 / 5
odkąd mam umowe nie było dnia żeby działał bez zarzutów
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Wanda / 2024-04-18 17:56
Ocena: 5.00 / 5
Zgadzam się z opinią Jacka z 11.04.2024 r
Jestem zadowolona , że przeszłam z UPC do PLEY
Miła , życzliwa i kompetentna obsługa klienta
SPRZĘT nowoczesny efektowny i super działa a zawarłam umowę na dwa telewizory, telefon komórkowy i internet
Technik , który instalował nowe urządzenia to fachowiec wysokiej klasy
Abonament w wysokości takiej jak w UPC.
ZaletyŻyczliwa i kompetentna obsługa , wszystko szczegółowo wyjaśniają, super nowoczesny sprzęt łatwy i szybki w obsłudze
WadyNa ten moment brak
~M4 / 2024-04-18 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują na umowach przedłużyłem umowę miało być 120 zł i są ukryte dodatkowe koszty i wychodzi 200 zł nie polecam w dodatku slaby Internet do biura.
Zaletybrak
Wadyduzo
~ŁUKASZ / 2024-04-18 11:58
Ocena: 2.67 / 5
Cześć wszystkim postanowiłem napisat tą opinnie ku przestrodze i nie uczciwym działaniom pleya, umowe z nimi miałem lrzez dwa lata faktura na 120zł nacionganie na ubezpieczenia zdrowotne i pakiety dwa numery i ruter ze słabym internete po kilku miesiącach stwierdziłem że chce zmienić operatora, nie lrzedłużać umowy z nimi wystawili mi fakture na 294 zł ze 120zł bo nie lrzedłużyłem umowy żenada mam nadzieje że ta sieć upadnie bo są naprawde słabi i tylko się nacha]ać gówno i tyle
ZaletyBrak słaby internet 294 zł faktura
WadyInternet rosnące faktury
~Dysk / 2024-04-16 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Totalna makabra oszukują z usługami i wciskają inne uslugi
WadyTotalny syf
~Dorota / 2024-04-16 09:12
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam przeszłam z UPC do Play i teraz mam większość usług zablokowanych
ZaletyBrak
~Wieloletnia klientka / 2024-04-15 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Ludzie pracujący tam sami nie wiedzą co robią i co oferują ludziom po czym wypierają się tego że wciskają komuś wałek! Sieć zasypuje wiadomościami że niby niesamowita oferta za 15 zl 3 gb internetu na miesiąc śmiechu warte i żenująca oferta za taką kwotę! Ledwo doładujesz konto a już zasypują propozycjami spam okropny robią! Masz kase na koncie i pakiet ze wszystkim darmowym wykupiony ale zasypują cie wiadomościami o kończących się funduszach na koncie! Ile byś nie doładował to za chwilę zawalają cie smsami że masz mało na koncie! Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu! Wiadomości dochodzą z ogromnym opóźnieniem a informacja o tym że ktoś próbował się skontaktować dociera tydzień później! Ta sieć zeszła na psy nie polecam absolutnie! Cenią się co raz drożej za co raz gorsze usługi! Oszuści i naciągacze!
ZaletyBRAK
WadyTA SIEĆ TO JEDNA WIELKA WADA
~Żaneta / 2024-04-15 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Play kompletnie nie bierze odpowiedzialności za błędy swoich konsultantów. Przedłużaliśmy umowę telefonicznie, oferta przedstawiona przez konsultantkę była bardzo korzystna ponieważ był w niej zawarty nowy telefon i 3 karty internetowe. Abonament miał wynosić z jakieś 10zł więcej niż płaciliśmy do tej pory. Po otrzymaniu następnej faktury okazało się, że do zapłaty jest 500zł więcej niż było przedstawiane w rozmowie telefonicznej. Po zgłoszeniu reklamacji play odpisał, że jedyne co można zrobić to zrezygnować z usługi, bo oni nic więcej z tym zrobić nie mogą, dodatkowo te 3 karty które miały być internetowe okazały się być dodatkowymi numerami abonamentowymi, z których oczywiście zrezygnować nie mozna, tylko trzeba rezygnować z całej umowy. Śmiech na sali. Dlaczego klient ma tracić przez błędy konsultanta. Jak tylko będzie okazja to napewno zrezygnujemy z umowy w tej sieci.
~Jarek / 2024-04-15 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Sieć do bani . Oferty też . Nikomu nie polecam . To katastrofa jak oni traktują ludzi.
ZaletyBrak !!!!
WadyObsługa klienta to ludzie na nieodpowiednich stanowiskach. Nie mają pojęcia po co oni tam są .
~Token / 2024-04-15 13:27
Ocena: 1.67 / 5
Play to obsługowy SYF.Usługi komórkowe jeszcze jako tako ale usługi stacjonarne (internet, tv) to już totalna porażka wręcz podwórkowa AMATORKA. Omijać.
~xxx / 2024-04-12 18:54
Ocena: 1.00 / 5
mam play od ledwo 5 miesiecy i juz załuje.Chce przenies telewizje i internet na nowy adres jedni na infolini twierdza ze musze wziac instalatora prywatnie a drudzy ze przeniesc sie nie da.i tak rozmawiam od kilku godzin,kazdy co innego jak bym co chwile rozmawial z inna firma.obsluga besczelna i mega nie mila zreszta w punktach obsługi w Bydgoszczy twierdza to samo .
ZaletyBRAK
WadyINFOLINIA BEZ WIEDZY.
~Pinzo / 2024-04-12 11:14
Ocena: 2.00 / 5
Play unimozliwa kontakt z działem technicznym klientom UPC
Oceniam tak ponieważ taka sytuacja jest w moim przypadku
Niby przełączają rozmowę ale połączenie zostaje rozłączane i tak wielokronie
~Jacek / 2024-04-11 00:12
Ocena: 5.00 / 5
Naprawdę fajne oferty,najlepi fachowcy miła atmosfera oraz obsługa klienta.
~Tomek / 2024-04-10 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Po przejściu z UPC do Play cena miała być taka sama po ustaleniu z konsultantem, co się okazało cena jest dużo większa pierwsza faktura ścięła mnie z nóg ok niepełny okres + instalator ok za 1,5 miesiąca w PLAY zapłaciłem za 2.5 miesiąca co bym miał w UPC, ale żeby było jeszcze miło podczas zawierania umowy musisz zaakceptować wszystkie zgody marketingowe bo nie dostaniesz rabatu! Gdzie w UPC nie trzeba było żadnych zgód po za efakturą. Żeby mieć rabaty na usługi łączone musisz mieć opłacone wszystkie faktury na bieżąco inaczej rabat nie przysługuje..., co robi PLAY ? Nie wysyła drugiej faktury do opłacenia na @ ani na tel. i po rabatach... ok temat wyjaśniony (się okaże) duplikat faktury faktury dociera po 4 dniach, sprawdzając fakture - bo wyższa o 20 zł, dodali po 10zł na TV i 10zł na internet niż podczas podpisania umowy nie wiedząc dlaczego. Po próbie kontaktu czat się urywa co chwile zostajesz przekierowany do innej osoby by na końcu zobaczyć komunikat PRZEAPRASZAMY MAMY OBECNIE PROBLEM PRZYJDZ JUTRO .... NIE POLECAM PLAY ! Zamierzam złościć sprawę do UOKIK
Zaletyżadnych
Wadyproblemy z fakturami nie docierają są zawyżone trzeba podpisać wszystkie zgody żeby dostać rabat
~Kamil M / 2024-04-10 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Wziąłem pół roku temu telewizję i bezprzewodowy internet. Usługę wziąłem na rok. Ze względu na zmianę sytuacji życiowio-rodzinnej musiałem sprzedać mieszkanie. Na nowym bloku postanowiłem uruchomić urządzenia. Mimo że były w obrębie szybkiego internetu i telewizji kablowej oferowanej przez Play nie działały. Zadzwoniłem na infolinię, czym to jest spowodowane? Okazało się, że usługi podpisałem na konkretny adres, z którego się wyprowadziłem... Oczywiście przy zakupie usług nikt klienta o tym nie informuje... Tłumaczenia salonu Play w Piasecznie: trzeba było czytać umowę, tam jest napisane, że telewizja kablowa i bezprzewodowy internet działa pod jednym adresem... Dogadałem się z nowym właścicielem, że on weźmie telewizję i internet, w końcu tam Ra usługa działa. I znowu problem... Cesji się nie da zrobić, bo stracę zniżki na telewizję... Nowy właściciel mieszkania chciał wziąć nową telewizje i bezprzewodowym internet i tu także się nie da, bo będą dwie usługi w jednym lokalu mieszkalnym... Ale, ale Play ma rozwiązanie tej sytuacji. Weź zapłać 600 zł kary umownej do końca usługi i mi ci anulujemy umowę. Wtedy weźmiesz sobie nową umowę... Genialne? Ja mam płacić karę, bo się przeprowadziłem, bo na nowym adresie nie działa mi kablówka i bezprzewodowy internet. Chociaż niespodzianką jest światłowód i to lepszy, niż na starym adresie i jest zabieg siebie 5 G. Ale kto by się tam przejmował? Dlatego was przestrzegam przed braniem tych dwóch usług, to dno totalne. Nikt mnie nie poinformował o tym , że usługa jest przypisana do jednego adresu. I to jest sprawa dla UOKiKu. Ja z Play się wyleczyłem. Po ponad 10 latach odchodzę z sieci do konkurencji, nawet z abonamentem komórkowym. Bo to jest parodia! Wstyd i żenada! Żadnych rozwiązań dla klienta!
ZaletyBrak
WadyWiele, jak wyżej...
~Wojciech / 2024-04-10 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, tyle moge powiedziec o tej firmie.
Naliczyli mi juz drugi raz opłate w Szwajcarii, gdzie ja powiadam drugi, lokalny numer telefonu, żeby móc korzystać z internetu właśnie w Szwajcarii.
Oczyiscie rozumiem, że czasem telefon i karta sim może się przełączyć na drugą, ale co jest jeszcze bardziej irytujące to fakt, że Play chwali się tym, że ma blokadę środków, żby chronić swojego klienta przed dużymi kosztami po za granicami EU.
Super, tylko zapomnieli wspomnieć, że ta kwota jest z góry narzucona na 266zl i nie można sobie jej zmienić, można ją tylko wyłączyć lub włączyć.
A jest to takie proste, wystarczy 5 linijek kodu i robi robotę, może Play potrzebuje programistów, może nie potrafia sami tego ogarnąć
Ale oczywiście, lepiej chwalić się, że dbamy o klienta, a tak naprawdę, ich to nie obchodzi!!!
Jak mogą to Ci naliczą ile tylko mogą
Wracając do kosztów internetu w Szwajarii, ja posiadam druga francuską kartę, gdzie płace pakiet internetu na Szwajcarię w kwocie 5€ miesiecznie (około 24zl/miesiecznie) za 25GB, a co Play mi zaproponował to 166zl za pakiet 5GB, to jest chyba jakiś żart.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich pracujących w PLAY, mi byłoby wstyd tam pracować!!!!