Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2024-05-20 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zauważyłem że tu ktoś pisze o telewizji to mi 2 lata temu do umowy zawierałem tylko za teleton a okazało że ja płaciłem również telewizję czyli cyfrowy Polsat to ja nie zawierałem umowy o telewizję i były inne usługi płaciłem które nie były potrzebne tak to robią wciskają klientowi wszystko co możliwe aby tylko interes był A w sieci Orange płaciłem przez pół roku podwójnie po 289,90 czyli płaciłem prawie 600 zł miesięcznie tak mnie okradli z pieniędzy ale co ja zrobić teraz mam jak nie mam dowodu wpłaty a kasa z konta zniknęła dwa razy po 300 zł A raz zapłaciłem to jeszcze raz to samo mi przysłali a jak nie zapłaciłem drugi raz w miesiącu to mi upomnienie o niezapłacenie przysłali co ja już im zaplacile tak to oni okradają jak się da
    LUDZIE TAK BARDZO SĄ ZADOWOLENI A JA NIE BO CO TO ZA UMOWA ZA INTERNET JAK NIE DZIAŁA NIE MOGE Z NIEGO KORZYSTAC A PODRUGIE INTERNET JEST POZNIEJ ZWOLNONY TO PO CO TAKA UMOWA
    ZaletyOszuści
    WadyNiezadowolony z tej sieci
  • ~Niezadowolony / 2024-05-19 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Okres rozliczeniowy do 20go. Złożyłem wypowiedzenie umowy abonamentowej z miesięcznym wyprzedzeniem, bez zgody na przeniesienie na prepaid. Play stwierdził, że już nie musi świadczyć usług 19go i przeniósł sobie do oferty na kartę numer którego już nie potrzebuje. Bez możliwości połączeń i braku transferu. Cyrk na kołach. Pozdrawiam serdecznie, kolejne usługi wygaszę z dniem końca umów.
    WadyZasięg, Prędkość transferu, obsługa. Obecne ceny kosmos.
  • ~P / 2024-05-19 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem play od lat co zmieni się już niebawem. To co przez ostatni czas się wyprawia to jakaś kpina. Sieć zamiast się rozwijać jeżeli chodzi o jakość usług to się zwija. Posiadam ofertę na kartę od lat. Konto systematycznie doładowane i z miesiąca na miesiąc z automatu przedłużała się oferta unlomited na kartę na kolejne 30 dni. Tym razem oferta nie przedłużyła się, a GB internetu które miałem przyoszczędzone poszły się paść. Wcześniej po doładowaniu konta zdążyło się coś dziwnego bo zawsze konto przedłużało się od 17 do 17. W między czasie potrzebowałem podładować żeby wysłać smsa premium i tu zdążyła się niespodzianka bo doładowanie było za 20 zł, a konto z automatu przedłużyło się do 10. Ogólnie przez tyle lat byłem bardzo zadowolony aż do teraz. Infolinia nic nie może zrobić i proponuję inną taryfę ale naddatek GB poszedł do śmietnika.
  • ~henry / 2024-05-18 18:46
    Ocena: 2.00 / 5
    witam ,mam niby 4G lecz jakość jest fatalna ,obraz albo znika albo się zatrzymuje i skacze. Henrix Łochowo
  • ~Jacek BCC24d / 2024-05-18 07:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wspaniała
    Telefon stacjonarny -tak
    Nagrywanie cofanie przerwy -tak
    Internet szybki i bezawaryjny.
    Rzeczywistość jest tragiczna
    Stacjonarny nie -tylko bezprzewodowy
    Nagrywanie ,cofanie,przerwy są tylko na niszowych programach brak w TVP TVN Polsat i najbardziej popularnych programach
    Internet stale ma kilkudniowe awarię o parogodzinnych nie wspomnę
    Np dzisiaj w nocy
    Od początku umowy wykonałem ponad 150 rozmów z biurem Obsługi play
    Panie są miłe ale mało kompetentne
    Od początku składane reklamacje uznawane są za zasadne ale nie zgadzają się na rozwiązanie umowy bez dodatkowej opłaty
    Panie piszą elaboraty w których podają ilość godzin rozmów i oglądania ale nie interesuje już ich jakość świadczonej usługi która jest gorzej niż za .
    Firmą reklamuje swoje usługi jako super dobre a to jest nieprawda
    Nie posiada programu instalacji weryfikacji usług dla osób niepełnosprawnych i seniorów
    Telewizja się zawiesza i jak osoba niepełnosprawna senior ma wykonać reset i inne obsługi
    Przedtem miałem na tym samym światłowodzie usługę od firmy Orange i nigdy nie miałem przez trzy lata żadnej awarii
    Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem umów w salonie bo wtedy jeśli usługa jest zła nie ma możliwości rozwiązania umowy
    Mój adwokat wysłał pismo do zarządu Play i do tej pory nie otrzymał odpowiedzi
    W zeszłym tygodniu chciał osobiście rozmawiać z kimś w siedzibie Play na ul wynalazek 1 w Warszawie ale nie został nawet wpuszczony do biura play bo nie był umówiony
    Ale jak można się umówić z biurem zarządu jeśli nikt nie poda telefonu do sekretariatu no mówiąc o prezesie
    Jacek BCC24d



    .

    ZaletyBrak
  • ~Grzesiek / 2024-05-17 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta kolorowa i atrakcyjna. Natomiast to co przeszedłem z obsługą klienta ..... NIE POLECAM!!!!!!
    Grzesiek
  • ~Zbyszek / 2024-05-17 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś był dobry internet play box teraz nie polecam tragedia to za dobrze powiedziane
    Żałuję że przedłużyłem umowę wymieniali sprzęt żeby tylko minoł czas 14 dni teraz już nie można zerwać umowy także nie polecam radzę się zastanowić
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy w dostawie internetu
  • ~Svetlana / 2024-05-16 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawca play najgorszy w Polsce! Nikomu nie polecam! Bez powodu zablokowali kartę chipową i przez 8 dni tylko obiecali naprawić sytuację, nie czekałem, aż mój numer zostanie odblokowany, poszedłem do innego dostawcy. Konsultanci w biurach Playa nie są kompetentni i kłamliwi!.
  • ~Marek / 2024-05-15 11:14
    Ocena: 2.33 / 5
    8 mają monter z Play podłączył mnie do sieci i powiedział że w ciągu 24 h internet i telewizja zacznie działać. Do dzisiaj nie ma sygnału w kablu to już jest tydzień. Nie ma z kim rozmawiać tz.spychologia i sciemnianie. Tak działa salon Play w Wałbrzychu w markecie B-1. Mało tego telefonów też nie odbierają. To jest normalnie żenada i rozpacz.
  • ~Gogins / 2024-05-14 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria polaczen na telefonie stacjonarnym. Naprawiaja 3 tygodnie Kpina z klienta!
  • ~Kropka. / 2024-05-11 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam możliwości rozmów telefonicznych. Połączenia są przerywane. Internet to też oszustwo. Nie można normalnie korzystać. Włączają na moment i wyłączają. Płacę za coś z czego nie mogę korzystać. Mają jeszcze czelność pytać czy jestem zadowolona z ich usług telefoniczych i czy polecam PLAy. Nigdy w życiu nie polecam tego operatora . Za kilka dni przeniosę nr do innej sieci. Jak najdalej od tego operatora i ich konsultantów. Znajomych będę ostrzegać przed PLAY.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystko.
  • ~Rafpix / 2024-05-10 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Wyłączyli mi telefon bez żadnego powiadomienia zostałem z problemami bo nie mogę teraz na żadne konto bankowe się zalogować i inne konta powiązane zostałem z ogromnymi stratami finansowymi przez firmę play nr telefon nie chcą mi oddać
    Zaletybrak
    WadyMaja cię w nosie
  • ~waa / 2024-05-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    śmiecie co chwile wyłączają i włączją internet
  • ~Niezadwolony klient / 2024-04-30 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana 24.06.23 roku i konczyc sie powinna 23.06.24 a tym razem play wymusza ze musisz miec zawarta z nimi umowa do konca lipca i placic za to, pomimo ze nie chcesz. Rozmawa z Pania w Katowicach, kobieta rozlacza sie ze to nie jej decyzje, na czacie konsultant mowi ze ze po 23.06 mam placic za wszystkie uslugi tylko w drozszej cenie. Nikt nie informuje klienta o tym podczas podpisywania umowy. Maskra, zlodzieje, naciaganie masakryczne klienta, jeszcze aby uslugi byly swiadczone nalezycie, to non stop przerwy w polaczeniu. na technika sie czeka ponad tydzien, po czym technik nie przyjezdza bo twierdzi ze za lacznosc wifi nie odpowiadaja, a jak internet nie dziala ani przez kabel ani wifi dalej twierdza ze nie ma problemu. Zenada! NIE POLECAM
    Zaletyzadnych
    Wadysame, dno
  • ~Henio / 2024-04-27 22:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam Play od ponad roku. Obecnie z usługą za 35 zł wszystko bez limitu i 140 GB. To była bardzo dobra decyzja po zmianie operatora z plus na Play. Zasięg wszędzie, internet chodzi jak marzenie a rozmowy po volte na bardzo wysokim poziomie. W HD+ , połączenia oczekujące. A wyłączenie zgód w apce spowodowało nie spamowaniem. Nikt nie wydzwania. Co do apki Play 24. Dużo lepiej dopracowana jak mój Orange i plus. Nie wciska nachalnych reklam. Żałuję tylko że ze za długo byłem z plus i walczylem o zasięg. To mi wmawiano że wina telefon , to karta SIM. Telefon mam ten sam.
    ZaletyZasięg, dobry Internet, rozmowy w HD+.
    WadyPakiet neta się nie sumuje. Jak u konkurencji.
  • ~Johnny, / 2024-04-26 23:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozmowa na chacie z myślą o spersonalizowanej ofercie -- czas stracony. Lepiej wybrać bezpośrednio na stronie. Lepiej udać się do konkurencji. UPC [`]...
    Zalety---
    Wady---
  • ~stanisław / 2024-04-26 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    moja opinia jest bardzo negatywna krakow ul.A.Mickiewicza 30 jest to uczelnia AGH i jest tak sieć 5G zasieg pelny a test łącza ledwo 2bs i co oklo 20 min brak internetu na 2 min zglaszam to a oni tylko reset zdalny karty sim robia i nic to nie daje sumujac centrum krakowa mam jeszcze rok do konca umowy i odchodze to lepiej bylo w orange
    Zaletybrak
    Wadybardzo slaby internet mobilny
  • ~Andrzej / 2024-04-25 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Play podaje zły adres instalacji, po 1 godzinie rozmów, przełączany pomiędzy różnymi pracownikami biura obsługi klienta, dowiedziałem się, że nie mogę podpisać umowy niebiznesowej z instalacją Internetu w lokalu usługowym. Zmiana umowy na biznesową, ustalenie adresu instalacji i ponownie montażysta otrzymuje od biura obsługi zły adres instalacji. Żenada
  • ~Ewa / 2024-04-24 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłam adres zamieszkania o 500 metrów.Nie chcą przenieść internetu stacjonarnego,choć ich światłowód jest tam też.Firma żenada,nastawiona tylko na zysk,na infolinii każdy konsultant mówi co innego.Sms-sem dostałam informację że rozwiązali mój problem ,a za chwilę piszą że nic się nie da zrobić.Zenada ,nie polecam nikomu,nigdy nie łączcie się z tą firmą, na pewno będzie coś nie tak.NIE POLECAM , UCIEKAJCIE OD NICH !!!!!!
    ZaletyŻadnych ZALET
    WadySAME
  • ~Przemek / 2024-04-24 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenia w roamingu nie działają w Wietnamie w play na kartę ! Jeżeli planujesz odległy wyjazd za granicę i zamierzasz dzwonić do osób z Polski zrezygnuj z tej sieci. W większości nie można dodzwonić się do osób z Polski lub sygnał szybko się urywa. Jeżeli złapie sygnał to się urywa po maksymalnie 3-4 sekundach mimo, że zasięg sieci w telefonie wskazywany jest na maksymalny, roaming międzynarodowy jest włączony na karcie SIM i posiadałem środki na koncie. Zgłaszałem problem kilkukrotnie w play24 ale żaden z 5 "konsultantów" nie był w stanie mi pomóc. Dodatkowo w aplikacji play24 nie ma wglądu do zgłaszanych problemów - aplikacja stworzona prawdopodobnie przez studentów. Internet w play na kartę jest dość słaby.
    ZaletyBrak
    WadyRoaming międzynarodowy nie działa, kiepska aplikacja play24, brak pomocy "konsultantów", słaby internet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183