Każdorazowo po połączeniu i przełączaniu się między konsultantami bzdurna werefikacja proszą Cię o podanie całego nr PESEL a czemu nie wyrywkowo np 2-5-6 jak jest cyfra lub Trzy ostatnie proszę podać nie ich obowiązuje rodo a Ciebie z drugiej strony słuchawki już nie jak dobierasz telefon w publicznym miejscu czy pracy. Podasz adres zamieszkania PESEL nr klienta bez kodu bo nie pamiętasz nr dowodu i jeszcze często nie podoba się konsultantom głos o barwie męskiej i proszą o właścicielkę umowy porażka mam pytanie jak są w stanie rozpoznać że jest to właścicielka z umowy czytając te same dane a nie kochanka sąsiadka czy inna pani, żenada.ZaletyBrak a nie jest, fajne podświetlenie rutera / modemu nic więcej.
WadySame wady, chcesz mieć problemy? i chcesz być oszukiwany? założyć wystarczy usługi w Play i masz jak w banku dzwonienie do Play zapewnione z jakimś problemem.
MiejscowośćWarszawa