Nigdy nie migrujcie usług do play!!!!! Obojętnie z jakiej sieci czy dostawcy korzystacie, NIE PRZENOŚCIE TYCH USŁUG DO PLAY I NIE PODPISUJCIE UMÓW !!!
To zwykła banda oszustów i naciągaczy. Żadne usługi nie są tam dostępne poza możliwością zalogowania się do menu modemu, w którym i tak nie można nic zrobić. panienka z okienka w bok play nie ma zielonego pojęcia o czym mówi, a usługą jest dla niej na przykład przekierowanie portów !!!
Jej koleżka, debil, twierdzi, że aktualizacja oprogramowania trwa 48 godzin !!!
Oddaję im to góœno i niech sobie to wsadzą w dupę.
ZaletyŻADNE
Wady100 %
MiejscowośćWarszawa
~MaM / 2023-12-08 21:48
Ocena: 1.50 / 5
Internet mobilny w Play to porażka. Pracuję zdalnie i od dłuższego czasu nawet nie korzystam z routera tylko od razu łączę się przez telefon służbowy (w innej sieci), bo inaczej nie jestem w stanie pracować. Internet "działa" tak, że większość filmów zacina się, a jakość jest porównywalna do filmików z początków internetów. Regularnie robiony speedtest najczęściej wskazuje na pobieranie w wysokości 0,80, czasami nawet ponad ok 2 Mb. Oczywiście na infolinii mówią, że internet mam super i oni nie widzą problemu, bo przecież "działa"
Odliczam dni do rozwiązania umowy i nigdy więcej Play.
MiejscowośćWarszawa
~RW / 2023-12-07 22:44
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Absolutny koszmar. Kilka dni po zamontowaniu routera nie było internetu, nie mogli znaleźć powód. Prawie 2 miesiąca nie mogliśmy dostać pierwszej faktury, ale dostawaliśmy przypomnienia o opłacie, support nie mógł rozwiązać problemu.
Płacimy 65 zł/miesiąc, ale regularnie miewamy problem w rodzaju nie możemy ogłądać wideo online. Conajmniej kilka razy w tygodniu internet poprostu znika, pojawia się po 1-5 włączeniach/wyłączeniach routera.
ZaletyŁadny router
WadyDrogo, połączenie się przerywa, słaba obsługa klienta
MiejscowośćSzczecin
~Mario / 2023-12-07 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści finansowi, złodzieje i naciągacze. Włączaja pakiet komórkowy a potem naliczają opłaty i twierdzą że go nie ma ....!!!!! A ja mam smaa z potwierdzeniem. Bransoletki dla wszystkich pracujących w Play. Obsługa fatalna, nikt z nich za nic nie odpowiada i nie mają żadnych kontaktów z górą. Prakuratora na pewno się nimi zajmie już złozyłem zawiadomienie. Omijać szerokim łukiem i składać zawiadomienia na policję
ZaletyBrak
WadyKradzież
MiejscowośćPoznań
~Deamery / 2023-12-07 17:36
Ocena: 1.75 / 5
Nie jestem zadowolony. Internet "działał" przez miesiąc, potem pojawił się problem który nie pozwalał mi na pracę zdalną z domu. Obsługa klienta odsyła do pisania maila do "działu technicznego" zgłoszenie jest po tygodniu bez żadnej odpowiedzi zamykane z informacją, że zostało zamknięte przez kogoś z obsługi klienta. Trafiłem na jednego pracownika, który próbował coś zrobić przez telefon, ale niestety się nie udało ( o to nie winię, próbował). Dostałem po dwóch dniach informację, że zgłoszenie zamknięte, bo to awaria ogólna, bez żadnej informacji ile awaria ta może trwać. Nic
MiejscowośćKraków
~Malzel / 2023-12-05 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują klientów przy nowych umowach na tv. Wciskają super nowy sprzęt który w trakcie oglądania tv robi stop klatkę. Mam nagrywarki dwie w domu i dowiedziałem się dopiero po czasie że na wszystkich programach nie jest możliwe nagrywanie ponieważ niby Play niema koncesji. UPC bez problemu ją posiadało a Play już nie. W nowym sprzęcie niema też możliwości przewijania do tyłu. To istny drama. Już nie mówię o reklamacjach i obsłudze klienta z którymi walczę od prawie miesiąca
ZaletyBrak na tę chwilę
WadyObsługa infolinia dramat
MiejscowośćCzęstochowa
~Rafal / 2023-12-05 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Polecam skargi na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKórnik
~Alicja / 2023-12-05 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Światłowód do kitu, wiesza się co chwilę. Do tego jakoś dekodera, już raz był wymieniany, po 3 tygodniach znowu padł. No coś tu jest nie halo. Prosiłam o technika, odmówili no technik się tym nie zajmuję. To od czego on jest?
Pieniądze ci miesiąc trzeba płacić, ale jak coś zdycha, to winnych nie ma, i odsyłają do salonu, żeby wymienić kolejny raz dekoder. Porażka.
ZaletyBrak zalrlet
WadyCała masa
MiejscowośćSzczecin
~Monster / 2023-12-05 13:42
Ocena: 1.25 / 5
Mam tv z Play to tragedia, więcej wisi niż można obejrzeć tak samo z wi-fi katastrofa, nie polecam
WadyTo jedna wielka porażka
MiejscowośćInowrocław
~art / 2023-12-04 21:29
Ocena: 1.50 / 5
Przede wszystkim obsługa klienta - to jest fikcja, pukanie w dno od spodu i zespół ignorowania klienta. Ugoda za złamanie zasad umowy kolejna fikcja. Zawarłem z panią W. 6 lub 7.11.2023, Play w zamian za nieprocedowanie sprawy złamania przez nich warunków umowy zobowiązało się do rekompensaty NIE PÓŹNIEJ NIŻ 26.11.2023. Mamy 4.12.2023 - rekompensaty brak, a infolinia i pseudoczat obiecuje "niezwłoczny kontakt", który nigdy nie następuje. Najlepszy był dzban na czacie, który otwarcie naoisał, że "ja nie jestem w stanie nic zrobił, pełnię tylko funkcję osoby łącznikowej". Generalnie badziew taki że aż nie do wiary!
Zaletybrak
MiejscowośćKraków
~Łukasz / 2023-12-04 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie ścierwo, nie światłowód, Przeszedłem z orange, bo oferowali większą prędkość w niższej cenie. Na szczęście jest 14 dni na odstąpienie od umowy. Internet działa tylko w godzinach 23-9 rano. Popołudniami prędkość z 1gb robi się na 150mb, ale nie to jest najgorsze. Nie da się kompletnie grać w gry online, ciągła utrata pakietów, a te ameby w boku i tak twierdzą, że u nich jest wszystko dobrze. W orange przez 2 lata ne miałem żadnych problemó, wracam do nich.
OMIJAĆ PLAY SZEROKIM ŁUKIEM
Zaletybrak, jeden welki szajs
Wadyutrata pakietów
MiejscowośćPierzchnica
~Orzeł / 2023-12-03 20:46
Ocena: 1.00 / 5
gówno nie internet ......................................................................
Wadyutrata pakietów
MiejscowośćBorawe
~Przemek / 2023-12-03 12:49
Ocena: 1.50 / 5
Światłowód PLAY to porażka. Po kilka razy dziennie rozłącza lub zamula do tego stopnia że nie wczytują się strony www. Od kiedy PLAY kupił UPC zniszczył usługę.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, serwis i nie działanie od początku usługi
MiejscowośćWarszawa
~M.K / 2023-12-02 21:29
Ocena: 1.00 / 5
koszmar prędkosc internetu światłowodowego w play to 149,05Mb/s upload 7,38Mb pomoc techniczna to wielki pic na wodę wysyłają formularz 20 pytań powinni wszystko widzieć co abonent ma za modem jakie parametry, codziennie zgłoszenie wysyłane w pierwszy dzień usługa nie działała prawidłowo mądry konsultant mówi przeprwadze sunchronizację jeżeli to nie pomoże odłącz router podłącz na nowo usługa w pierwszej dobie ma prawo nie działać prawidłowo koszmar odradzam uciekajcie z play światłowód to światłowód prędkość powinna być stała a tu fake
Zaletybrak
Wadywad jest wiele , brak słów
MiejscowośćRumia
~M.K / 2023-12-02 21:29
Ocena: 1.00 / 5
koszmar prędkosc internetu światłowodowego w play to 149,05Mb/s upload 7,38Mb pomoc techniczna to wielki pic na wodę wysyłają formularz 20 pytań powinni wszystko widzieć co abonent ma za modem jakie parametry, codziennie zgłoszenie wysyłane w pierwszy dzień usługa nie działała prawidłowo mądry konsultant mówi przeprwadze sunchronizację jeżeli to nie pomoże odłącz router podłącz na nowo usługa w pierwszej dobie ma prawo nie działać prawidłowo koszmar odradzam uciekajcie z play światłowód to światłowód prędkość powinna być stała a tu fake
Zaletybrak
Wadywad jest wiele , brak słów
MiejscowośćRumia
~Beatl68 / 2023-12-01 18:15
Ocena: 2.25 / 5
Każdy dzień to walka z telewizją światłowodową. Zawieszanie się urządzeń to normalność, YouTube nie działa od dwóch tygodni. Niestety, bardzo często Internet udostępniam z telefonu, wtedy mogę oglądać programy tv.
Porażka. Strach pomyśleć co to będzie w święta.
~RDe / 2023-11-30 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo - zaczynajmy.
Opiszę tutaj swoje przygody z migracją z UPC do play. Chyba będzie ciekawie i zabawnie.
Z niczym nieusprawiedliwionej głupoty, przy okazji kończącej się umowy z play właśnie, w salonie firmowym dowiedziałem się o szczegółach oferty play, dotyczących sieci internet w domu. Drugim, niewybaczalnym błędem było podjęcie decyzji o skorzystaniu z ich oferty.
Sympatyczny młody człowiek w salonie poinformował mnie, że muszę złożyć wypowiedzenie w UPC, odczekać miesiąc i z potwierdzeniem rozwiązania umowy, udać się do salonu celem podpisania nowej umowy.
Oczywiście umowa została wypowiedziana (25 października 2023), odczekałem prawie miesiąc i nieco zdziwiony brakiem aktywności ze strony UPC, zatelefonowałem do bok UPC. Natychmiast przekierowano moje połączenie do play i tam dowiedziałem się, że moje wypowiedzenie wpłynęło i jest "przetwarzane". Taką informację otrzymałem 26 listopada w godzinach rannych ( około 9:50). około godziny 18:30 otrzymałem wiadomość sms, z której wynikało, że moje wypowiedzenie jednak nie dotarło. Wykonane połączenie telefoniczne do bok play i 40-to minutowa rozmowa z panią konsultantką zaowocowała ustaleniami pozwalającymi na pewien rodzaj zadowolenia. Załatwiłem to, co chciałem - tak mi się wydawało. Pani konsultantka, poinformowana wcześniej o braku możliwości potwierdzenia tożsamości poprzez bankowość internetową, zaproponowała zmianę metody potwierdzenia, ale nie powiedziała na jaką. Oczywiście natychmiast po rozmowie dostałem sms z informacją o konieczności potwierdzenia danych osobowych za POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ !!!
Kontakt z osobą z którą rozmawiałem przed chwilą okazał się niemożliwy, a każda następna osoba oczekiwała tłumaczenia wszystkiego od początku. W ciągu następnego tygodnia otrzymałem 8 wiadomości dotyczących konieczności potwierdzenia danych poprzez bankowość internetową, 7 wiadomości zawierających hasła do przesyłanych poprzez e-mail dokumentów, które do mnie nie docierały.
Zdziwiony takim obrotem sprawy zatelefonowałem do bok play, w celu uzgodnienia adresu e-mail. Okazało się to przedsięwzięciem całkowicie niemożliwym do wykonania, bowiem "panienka z okienka" NIE POTRAFIŁA PRZELITEROWAĆ ADRESU. W końcu po kilku telefonach do bok udało się ustalić, żew nazwie użytkownika dopisali literę "e", a w nazwie domeny nie dopisali litery "l"!!! To był problem, ale dokumentów do tej pory nie otrzymałem.
Po ustaleniu adresu e-mail, od razu okazało się, że wypowiedzenie w ogóle nie było potrzebne, bo można migrować usługi bezpośrednio. Oczywiście chciałem skorzystać z takiej możliwości, ale okazało się, że nie można bo jednak wypowiedzenie dotarło, a nie potwierdziłem tożsamości przez BANKOWOŚĆ INTERNETOWĄ, choć informowałem o braku takiej możliwości. Kolejny telefon do bok play i informacja, że wszystko da się zrobić podczas tej jednej rozmowy, ale moje "konto" w play blokowane jest przez wcześniejsze zlecenie, które jest przetwarzane 24 godziny. potem samo się odblokuje, a pani z którą rozmawiałem, pani Ewa Z, oddzwoni następnego dnia i doprowadzimy sprawę do końca. Od tej rozmowy odebrałem kilkanaście połączeń z numery 790 500 500, trwających zawsze około 10 sek od pierwszego sygnału.
Pani Ewa Z oczywiście nie oddzwoniła, ale zdobyłem nowe, bardzo przydatne doświadczenia, i choć nie dało się zmienić usług i dać zarobić nieco więcej firmie play, to dowiedziałem się o tym -bo wcześniej nie byłem świadomy jako informatyk, że poczta elektroniczna przekazywana jest 24 godzi od nadawcy do adresata, internet światłowodowy polega na dołączeniu routera światłowodowego do kabla koncentrycznego, przepustowość 1Gb/sek dotyczy połączeń w sieci do dowolnego serwera (o krawędziowym albo brzegowym nie mieli pojęcia), a kabel koncentryczny może bez problemu wytrzymać taką przepustowość.
No k....wa sami specjaliści !!!
Jak już napisałem, zostałem przy UPC i już nigdy nie będę na nich narzekał, tym bardziej, że firma już w zasadzie nie istnieje. Na temat większej przepustowości łącza porozmawiam z innym operatorem i pewnie to załatwię.
Jeszcze ciekawostka. Właśnie usłyszał kilka "ciepłych" słów konsultant z play, który usiłował namówić mnie na ich usługi. Trzeba było słyszeć jego zdumienie.
Jeśli ktoś będzie zainteresowany - mam wszystkie sms'y które od tych kretynów dostałem i chętnie je udostępnię. Oczywiści bez danych osobowych.
ZaletyŻADNYCH !!!
Wady100%, Zwłaszcza jeśli chodzi o bok play.
MiejscowośćWarszawa
~Kami / 2023-11-29 18:40
Ocena: 2.00 / 5
Wkleję po prostu tekst wiadomości e-mail dotyczącej skargi na doprowadzenie światłowodu do mojego mieszkania.
Uwaga lektura dla odważnych
Witam,
Piszę w sprawie instalacji internetu światłowodowego, do nowej umowy podpisanej przeze mnie ostatnio z waszą firmą. Postaram się szczegółowo opisać przebieg wydarzeń. Zacznę od tego, że panowie „technicy” pojawili się godzinę spóźnieni pomimo, że dzień wcześniej na ostatnia chwilę przełożyli instalację na następny dzień. Kiedy otworzyłem im drzwi wparowali do mieszkania bez pytania i między sobą zaczęli ustawiać w którym miejscu będą wiercić dziurę. Praktycznie nie miałem możliwości dojść do słowa pomimo, że instalacja odbywa się w moim nowo zakupionym mieszkaniu w którym, żeby było mało dopiero zakończyłem prace związane z tynkowaniem i malowaniem ścian. Musiałem usiasc do komputera ponieważ pracuje zdalnie. Zachowanie „techników” wzbudzało od początku mój niepokój ale ustaliliśmy, że kabel który poprowadzą jest Cieniutki i poprowadzony zostanie przy ścianie po całości przyklejony na płasko wiec nie będzie rzucać się w oczy. Nawet jeśli mogłem założyć ze jest szansa na to, że cokolwiek pójdzie nie tak to nie przypuszczałem, że pracując w danym zawodzie można nie potrafić go wykonywać dlatego pomimo stresu zostałem przy komputerze, nie mogąc zbyt często od niego wstawać.
Podczas wymiany zdań zatrudnionych przez wasza firmę wykonawców usłyszałem coś o tym, że mają dużo za mało kleju ale nie zwróciłem wtedy na to zbyt dużej uwagi. Po zakończeniu instalacji jeden z panów zgasił światło w holu i podszedł do mnie ingerując w moja przestrzeń prywatną stanął nad biurkiem i powiedział ze internet już działa i że prosi o podpis. Podpisałem w stresie papier który natychmiast został zabrany a Panowie „fachowcy” zniknęli w takim tempie, ze zanim wstałem od biurka słyszałem już ich przy klatce na parterze. Byłem tez świadkiem tego, ze schodząc po schodach głośno się śmiali.
To co zobaczyłem jest na tyle szokujące i wręcz abstrakcyjne, że wryło mnie w ziemie. Od razu po zauważeniu tego jak wykonana została „instalacja” sfotografowałem dokładnie wszystko oraz nagrałem szczegółowe materiały wideo, następnie zadzwoniłem na infolinie gdzie dostałem polecenie napisać tego maila.
Kabel który został zamontowany nie jest klejony po całości na płasko do ściany (pewnie dlatego ze nie mieli wystarczającej ilości kleju) ale przyklejony jak na gumę do rzucia do wielkich rozlewających się niechlujnych plam kleju które zostały rozmazane na moich listwach, futrynach i ścianach w odstępach od 10 do 20cm. Reszta kabla jest luźna i powyginana w inne strony. Jedna wielka serpentyna. Wyglada jakby technik wykonujący prace nawet nie próbował umieścić tych plam na podobnej wysokości i poziomie. Do tego panowie ewidentnie nie mieli tez drabin i zamiast nich użyli jako stołków moich obitych tapicerowanych krzeseł zostawiajac na nich ślady po zapylonych buciorach. Dodam, że cały hol zostawili zapylony i zakurzony a ścianę dookoła „instalacji” zabrudzoną. Kontakt w scianie został przyklejony krzywo a gorący klej porozlewany po ścianach i podłodze. Do maila załączam zdjęcia i proszę o jak najszybsze zapoznanie się z nimi i kontakt ze mną w opisanej wyżej sprawie. Nie wyobrażam sobie jakim cudem taka firma jak play pozwala sobie na podpisywanie umów z takiego poziomu pracownikami oraz, że moglbym zostać porzucony przez was z ta sytuacja na lodzie. Jestem oburzony, w szoku i gotowy podjęcia wszelkich działań żeby zostały pociągnięte do odpowiedzialności odpowiednie osoby. Nie umiem opisać słowami jak bardzo obraziła mnie cała zaistniała sytuacja i ile nerwów kosztuje mnie kontakt z państwem w tej sprawie - która nie powinna mieć miejsca. Czuje się jako nowy klient wręcz upokorzony.
Proszę o pilny kontakt zwrotny z konkretnymi propozycjami na to jak rozwiązać ta sytuacje i tym jak można zrekompensować poniesione przeze mnie jako waszego nowego klienta straty.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź bądź telefon.
Dodam tez ze technicy wspominali, że montują dziś jeszcze światłowód u dwóch innych klientów sieci play z mojego osiedla a z tego co wiem kleju nadal nie pojechali dokupić ani zorganizować drabiny:)
ZaletyPrzez chwile się posmialem z absurdu sytuacji
WadyZdewastowane mieszkanie 2 dni po wyremontowaniu
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2023-11-29 00:48
Ocena: 1.00 / 5
Po aktywacji usługi kilka godzin internet światłowodowy działa ok a już w nocy playbox net gubi IP reset nic nie daje za 1GB/300Mb 100 zł to przesada jeszcze usługa nie działa prawidłowo
ZaletyBrak
WadyJest ich pełno
MiejscowośćRumia
~Mirosław / 2023-11-28 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Play, od monterów przez sprzedawców do konsultantów. Od czterech dni czekam na montera który prawidłowo zamontuje router, dzwonię do konsultanta to oni analizują moje połączenie, dzwonię do sprzedawcy on mówi że u niego na komputerze pokazuje że mam sygnał i tak w kółko. Żałuję bardzo że zdecydowałem się na Play, nadmieniam że wziąłem tą najdroższą opcję.