Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M.K / 2023-12-02 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    koszmar prędkosc internetu światłowodowego w play to 149,05Mb/s upload 7,38Mb pomoc techniczna to wielki pic na wodę wysyłają formularz 20 pytań powinni wszystko widzieć co abonent ma za modem jakie parametry, codziennie zgłoszenie wysyłane w pierwszy dzień usługa nie działała prawidłowo mądry konsultant mówi przeprwadze sunchronizację jeżeli to nie pomoże odłącz router podłącz na nowo usługa w pierwszej dobie ma prawo nie działać prawidłowo koszmar odradzam uciekajcie z play światłowód to światłowód prędkość powinna być stała a tu fake
    Zaletybrak
    Wadywad jest wiele , brak słów
    MiejscowośćRumia
  • ~Beatl68 / 2023-12-01 18:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Każdy dzień to walka z telewizją światłowodową. Zawieszanie się urządzeń to normalność, YouTube nie działa od dwóch tygodni. Niestety, bardzo często Internet udostępniam z telefonu, wtedy mogę oglądać programy tv.
    Porażka. Strach pomyśleć co to będzie w święta.
  • ~RDe / 2023-11-30 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo - zaczynajmy.
    Opiszę tutaj swoje przygody z migracją z UPC do play. Chyba będzie ciekawie i zabawnie.

    Z niczym nieusprawiedliwionej głupoty, przy okazji kończącej się umowy z play właśnie, w salonie firmowym dowiedziałem się o szczegółach oferty play, dotyczących sieci internet w domu. Drugim, niewybaczalnym błędem było podjęcie decyzji o skorzystaniu z ich oferty.
    Sympatyczny młody człowiek w salonie poinformował mnie, że muszę złożyć wypowiedzenie w UPC, odczekać miesiąc i z potwierdzeniem rozwiązania umowy, udać się do salonu celem podpisania nowej umowy.
    Oczywiście umowa została wypowiedziana (25 października 2023), odczekałem prawie miesiąc i nieco zdziwiony brakiem aktywności ze strony UPC, zatelefonowałem do bok UPC. Natychmiast przekierowano moje połączenie do play i tam dowiedziałem się, że moje wypowiedzenie wpłynęło i jest "przetwarzane". Taką informację otrzymałem 26 listopada w godzinach rannych ( około 9:50). około godziny 18:30 otrzymałem wiadomość sms, z której wynikało, że moje wypowiedzenie jednak nie dotarło. Wykonane połączenie telefoniczne do bok play i 40-to minutowa rozmowa z panią konsultantką zaowocowała ustaleniami pozwalającymi na pewien rodzaj zadowolenia. Załatwiłem to, co chciałem - tak mi się wydawało. Pani konsultantka, poinformowana wcześniej o braku możliwości potwierdzenia tożsamości poprzez bankowość internetową, zaproponowała zmianę metody potwierdzenia, ale nie powiedziała na jaką. Oczywiście natychmiast po rozmowie dostałem sms z informacją o konieczności potwierdzenia danych osobowych za POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ !!!
    Kontakt z osobą z którą rozmawiałem przed chwilą okazał się niemożliwy, a każda następna osoba oczekiwała tłumaczenia wszystkiego od początku. W ciągu następnego tygodnia otrzymałem 8 wiadomości dotyczących konieczności potwierdzenia danych poprzez bankowość internetową, 7 wiadomości zawierających hasła do przesyłanych poprzez e-mail dokumentów, które do mnie nie docierały.
    Zdziwiony takim obrotem sprawy zatelefonowałem do bok play, w celu uzgodnienia adresu e-mail. Okazało się to przedsięwzięciem całkowicie niemożliwym do wykonania, bowiem "panienka z okienka" NIE POTRAFIŁA PRZELITEROWAĆ ADRESU. W końcu po kilku telefonach do bok udało się ustalić, żew nazwie użytkownika dopisali literę "e", a w nazwie domeny nie dopisali litery "l"!!! To był problem, ale dokumentów do tej pory nie otrzymałem.
    Po ustaleniu adresu e-mail, od razu okazało się, że wypowiedzenie w ogóle nie było potrzebne, bo można migrować usługi bezpośrednio. Oczywiście chciałem skorzystać z takiej możliwości, ale okazało się, że nie można bo jednak wypowiedzenie dotarło, a nie potwierdziłem tożsamości przez BANKOWOŚĆ INTERNETOWĄ, choć informowałem o braku takiej możliwości. Kolejny telefon do bok play i informacja, że wszystko da się zrobić podczas tej jednej rozmowy, ale moje "konto" w play blokowane jest przez wcześniejsze zlecenie, które jest przetwarzane 24 godziny. potem samo się odblokuje, a pani z którą rozmawiałem, pani Ewa Z, oddzwoni następnego dnia i doprowadzimy sprawę do końca. Od tej rozmowy odebrałem kilkanaście połączeń z numery 790 500 500, trwających zawsze około 10 sek od pierwszego sygnału.
    Pani Ewa Z oczywiście nie oddzwoniła, ale zdobyłem nowe, bardzo przydatne doświadczenia, i choć nie dało się zmienić usług i dać zarobić nieco więcej firmie play, to dowiedziałem się o tym -bo wcześniej nie byłem świadomy jako informatyk, że poczta elektroniczna przekazywana jest 24 godzi od nadawcy do adresata, internet światłowodowy polega na dołączeniu routera światłowodowego do kabla koncentrycznego, przepustowość 1Gb/sek dotyczy połączeń w sieci do dowolnego serwera (o krawędziowym albo brzegowym nie mieli pojęcia), a kabel koncentryczny może bez problemu wytrzymać taką przepustowość.
    No k....wa sami specjaliści !!!
    Jak już napisałem, zostałem przy UPC i już nigdy nie będę na nich narzekał, tym bardziej, że firma już w zasadzie nie istnieje. Na temat większej przepustowości łącza porozmawiam z innym operatorem i pewnie to załatwię.
    Jeszcze ciekawostka. Właśnie usłyszał kilka "ciepłych" słów konsultant z play, który usiłował namówić mnie na ich usługi. Trzeba było słyszeć jego zdumienie.
    Jeśli ktoś będzie zainteresowany - mam wszystkie sms'y które od tych kretynów dostałem i chętnie je udostępnię. Oczywiści bez danych osobowych.
    ZaletyŻADNYCH !!!
    Wady100%, Zwłaszcza jeśli chodzi o bok play.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kami / 2023-11-29 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Wkleję po prostu tekst wiadomości e-mail dotyczącej skargi na doprowadzenie światłowodu do mojego mieszkania.
    Uwaga lektura dla odważnych
    Witam,
    Piszę w sprawie instalacji internetu światłowodowego, do nowej umowy podpisanej przeze mnie ostatnio z waszą firmą. Postaram się szczegółowo opisać przebieg wydarzeń. Zacznę od tego, że panowie „technicy” pojawili się godzinę spóźnieni pomimo, że dzień wcześniej na ostatnia chwilę przełożyli instalację na następny dzień. Kiedy otworzyłem im drzwi wparowali do mieszkania bez pytania i między sobą zaczęli ustawiać w którym miejscu będą wiercić dziurę. Praktycznie nie miałem możliwości dojść do słowa pomimo, że instalacja odbywa się w moim nowo zakupionym mieszkaniu w którym, żeby było mało dopiero zakończyłem prace związane z tynkowaniem i malowaniem ścian. Musiałem usiasc do komputera ponieważ pracuje zdalnie. Zachowanie „techników” wzbudzało od początku mój niepokój ale ustaliliśmy, że kabel który poprowadzą jest Cieniutki i poprowadzony zostanie przy ścianie po całości przyklejony na płasko wiec nie będzie rzucać się w oczy. Nawet jeśli mogłem założyć ze jest szansa na to, że cokolwiek pójdzie nie tak to nie przypuszczałem, że pracując w danym zawodzie można nie potrafić go wykonywać dlatego pomimo stresu zostałem przy komputerze, nie mogąc zbyt często od niego wstawać.
    Podczas wymiany zdań zatrudnionych przez wasza firmę wykonawców usłyszałem coś o tym, że mają dużo za mało kleju ale nie zwróciłem wtedy na to zbyt dużej uwagi. Po zakończeniu instalacji jeden z panów zgasił światło w holu i podszedł do mnie ingerując w moja przestrzeń prywatną stanął nad biurkiem i powiedział ze internet już działa i że prosi o podpis. Podpisałem w stresie papier który natychmiast został zabrany a Panowie „fachowcy” zniknęli w takim tempie, ze zanim wstałem od biurka słyszałem już ich przy klatce na parterze. Byłem tez świadkiem tego, ze schodząc po schodach głośno się śmiali.
    To co zobaczyłem jest na tyle szokujące i wręcz abstrakcyjne, że wryło mnie w ziemie. Od razu po zauważeniu tego jak wykonana została „instalacja” sfotografowałem dokładnie wszystko oraz nagrałem szczegółowe materiały wideo, następnie zadzwoniłem na infolinie gdzie dostałem polecenie napisać tego maila.
    Kabel który został zamontowany nie jest klejony po całości na płasko do ściany (pewnie dlatego ze nie mieli wystarczającej ilości kleju) ale przyklejony jak na gumę do rzucia do wielkich rozlewających się niechlujnych plam kleju które zostały rozmazane na moich listwach, futrynach i ścianach w odstępach od 10 do 20cm. Reszta kabla jest luźna i powyginana w inne strony. Jedna wielka serpentyna. Wyglada jakby technik wykonujący prace nawet nie próbował umieścić tych plam na podobnej wysokości i poziomie. Do tego panowie ewidentnie nie mieli tez drabin i zamiast nich użyli jako stołków moich obitych tapicerowanych krzeseł zostawiajac na nich ślady po zapylonych buciorach. Dodam, że cały hol zostawili zapylony i zakurzony a ścianę dookoła „instalacji” zabrudzoną. Kontakt w scianie został przyklejony krzywo a gorący klej porozlewany po ścianach i podłodze. Do maila załączam zdjęcia i proszę o jak najszybsze zapoznanie się z nimi i kontakt ze mną w opisanej wyżej sprawie. Nie wyobrażam sobie jakim cudem taka firma jak play pozwala sobie na podpisywanie umów z takiego poziomu pracownikami oraz, że moglbym zostać porzucony przez was z ta sytuacja na lodzie. Jestem oburzony, w szoku i gotowy podjęcia wszelkich działań żeby zostały pociągnięte do odpowiedzialności odpowiednie osoby. Nie umiem opisać słowami jak bardzo obraziła mnie cała zaistniała sytuacja i ile nerwów kosztuje mnie kontakt z państwem w tej sprawie - która nie powinna mieć miejsca. Czuje się jako nowy klient wręcz upokorzony.
    Proszę o pilny kontakt zwrotny z konkretnymi propozycjami na to jak rozwiązać ta sytuacje i tym jak można zrekompensować poniesione przeze mnie jako waszego nowego klienta straty.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź bądź telefon.
    Dodam tez ze technicy wspominali, że montują dziś jeszcze światłowód u dwóch innych klientów sieci play z mojego osiedla a z tego co wiem kleju nadal nie pojechali dokupić ani zorganizować drabiny:)
    ZaletyPrzez chwile się posmialem z absurdu sytuacji
    WadyZdewastowane mieszkanie 2 dni po wyremontowaniu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2023-11-29 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktywacji usługi kilka godzin internet światłowodowy działa ok a już w nocy playbox net gubi IP reset nic nie daje za 1GB/300Mb 100 zł to przesada jeszcze usługa nie działa prawidłowo
    ZaletyBrak
    WadyJest ich pełno
    MiejscowośćRumia
  • ~Mirosław / 2023-11-28 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Play, od monterów przez sprzedawców do konsultantów. Od czterech dni czekam na montera który prawidłowo zamontuje router, dzwonię do konsultanta to oni analizują moje połączenie, dzwonię do sprzedawcy on mówi że u niego na komputerze pokazuje że mam sygnał i tak w kółko. Żałuję bardzo że zdecydowałem się na Play, nadmieniam że wziąłem tą najdroższą opcję.
    ZaletyNie wiem bo jeszcze nie odbieram.
    WadyZa mało tu miejsca na opis tego wszystkiego.
    MiejscowośćWałcz
  • ~Oskar / 2023-11-28 13:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Każdorazowo po połączeniu i przełączaniu się między konsultantami bzdurna werefikacja proszą Cię o podanie całego nr PESEL a czemu nie wyrywkowo np 2-5-6 jak jest cyfra lub Trzy ostatnie proszę podać nie ich obowiązuje rodo a Ciebie z drugiej strony słuchawki już nie jak dobierasz telefon w publicznym miejscu czy pracy. Podasz adres zamieszkania PESEL nr klienta bez kodu bo nie pamiętasz nr dowodu i jeszcze często nie podoba się konsultantom głos o barwie męskiej i proszą o właścicielkę umowy porażka mam pytanie jak są w stanie rozpoznać że jest to właścicielka z umowy czytając te same dane a nie kochanka sąsiadka czy inna pani, żenada.
    ZaletyBrak a nie jest, fajne podświetlenie rutera / modemu nic więcej.
    WadySame wady, chcesz mieć problemy? i chcesz być oszukiwany? założyć wystarczy usługi w Play i masz jak w banku dzwonienie do Play zapewnione z jakimś problemem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2023-11-28 10:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Dzień dobry po migracji z UPC do Play zaczęła się masakra nic nie można obejrzeć bo telewizor szuka internetu po kablu i po Wi-Fi jest ten sam problem z internetem jest nie lepiej zaniżają transfer, większość konsultantów jest nie kompetentna aby ogarnąć jakikolwiek temat pisanie reklamacji nie przynosi pożądanego efektu. I jeszcze jedna ciekawostka w sieci Play ja nie trafisz w ich termin rozliczeniowy przypadający na 10 lub 15 czy 25 zapłacisz sporo więcej przy pierwszej fakturze za krótszy czas używania ich sprzętu. Żaden konsultant nie informował mnie o tym fakcie gdy zawierałem nową umowę z Play jako migracja z UPC gdzie w UPC termin rozwiązania był na ostatni dzień miesiąca a w olej usługa ruszyła ostatniego dnia miesiąca i za to teraz Play żąda większej kwoty na fakturze. Nie polecam jeszcze miesiąc się nie skończył a ja co dziennie wydzwaniam do Play bo coś nie działa. Miało być po przejęciu lepiej a jest katastrofa.
    ZaletyBrak
    WadySame większość konsulatów bez podstawowego przygotowania zachęcają do pisania reklamacji bo sami nie chcą ich przyjmować. Konsultant z działu technicznego gdy dzwoni rano i jest proszony o oddzwonienie po godzinie 15 tego samego dnia już nie oddzwania wcale i to nie jest jeden raz. Podczas rozmowy telefonicznej jak zostanie przerwane połączenie żaden konsultant nie oddzwoni i nie połączysz się z powrotem z tym samym konsultantem aby kontynuować rozmowę mając jego dane Imię i nazwisko i czeka Cię kolejne opowiadanie od początku każdego problemu.Uslugi nie działają zadowalająco na 100% a płacić abonament masz w umówionej kwocie bo oni nie widzą problemu z Usługami.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ispox / 2023-11-27 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przejściu UPC na Play jest tragedia. Podczas ściągania plików dekoder TV rozłącza co kilka minut, nie da się nic oglądać ponieważ router jakoś nie potrafi rozdzielić pasma, i nie ma to znaczenia czy dekoder jest podłączony na kablu czy bezprzewodowo. Ponadto dekoder nie ma wbudowanej funkcji wznowienia oglądanego programu po wróceniu Internetu i za każdym razem trzeba włączyć kanał na nowo. Jedyny plus to taki że można wziąć dekoder pod pachę i umieścić w innym pomieszczeniu. Router dość łatwy w konfiguracji. Najdziwniejsze jest to że podpisałem umowę na internet światłowodowy a dostałem zwykły router podłączany na kabel koncentryczny. Monter twierdził że na tym kablu spokojnie pójdzie 2.5 GB/s, ale światłowód to jednak nowsza oraz stabilniejsza wersja łącza. Umowa na rok , więc po roku czasu trzeba zrezygnować, brak stałego ip dla klientów indywidualnych.
    Zalety- Router który można przenosić
    Wady- Brak wznawiania tv po podłączeniu Internetu
    - Brak opcji stałe IP
    - Router który pobiera 40 Watów
    - Słabej jakości podzespoły dla systemu Android (chodzi o płynność)
    MiejscowośćBrzeg
  • ~kapsi / 2023-11-27 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    play robi wszystko żeby utrudnić życie klientom, po 3 miesiącach korzystania z ich usług stwierdziłem że po zakończeniu umowy nie planuje mieć nigdy więcej odczynień z tą firmą nie ważne jakie były by koszta altenatywy. Posiadam internet światłowodowy i jeszcze nigdy nie musiałem się tyle użerać i męczyć z jakimkolwiek z dostawców. WSZYSTKO od czekania godzinami na dodzwonienie się do firmy, po wymaganie zgód przez telefon które są tak nie jasne i długie że sam pracownik mówi że nie będzie tego czytał tylko prześle linka a my mamy powiedzieć że się zgadzamy. po zwroty sprzętu z nie jasnymi instrukcjami, dodatkowymi opłatami i zawiadomieniami z firm zewnętrznych. o router którego koszta pokrywa opłata za opóźnienie. I zostanie on i wyrzucony tak szybko jak go zwrócę ponieważ firma nie używa ich już przy instalacji. płacę za najlepszy internet jaki jest dostępny w ofercie, mimo to napotykam ciągle ukryte dopłaty o których nie mam pojęcia i czuje zwyczajnie że firma ma na celu oszukanie mnie i ukrycie tylu informacji jak tylko się da. Jesli tylko macie JAKĄKOLWIEK alternatywe jeśli chodzi o dostawców Internetu nie zastanawiał by się nawet nad play, nawet jeśli ceny są wyższe i tak wyjdzie taniej przez wszytkie dodatkowe opłaty ze strony play. dodatkowo powiem jeszcze że przez telefon słyszymy takie smaczki jak że "instalacja/ koszty internetu są na start obniżone dla nowych klientów, ale... akurat na pana osiedlu nie.".
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ks / 2023-11-26 11:42
    Ocena: 3.50 / 5
    eeffffffff gjjjjjjjjjjjjjjjjjv fgttttttt tynygu yugggggggggg iiiiiiiiiii
  • ~Alekson / 2023-11-24 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    TRAGEDIA! Omijać z daleka. 3 lata z UPC i nie było żadnych problemów. Po przejściu do PLAY internet działał 3 tyg po czym spalił się ruter. Czekam już 11 dzień na naprawę. Na infolinii jedyne co mogą zrobić to wysłać ponaglenie. Po podpisaniu umowy kończy się dobre traktowanie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta, długi czas rozpatrywania zgłoszeń. Słaby kontakt z klientem
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Andrei / 2023-11-24 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Terrible client service. Try to Avoid this company!
  • ~Shadow_777 / 2023-11-23 22:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogólnie PLAY to jedno wielkie oszustwo i naciągactwo. Kupiłem ostatnio u nich światłowód, do którego dostałem ruter. Niedosyć, że przyszedł go podłączyć jakiś Mariuszek, który zamontował go centralnie przy wejściu do skrzynki z bezpiecznikami bo powiedział, że nigdzie indziej sie nie da i nawet skrzynki zamknąć teraz nie można oraz tej okrągłej czarnej puszki przenieść gdzieś indziej a to przeszkadza bo skrzynka jest cały czas otwarta. Jeszcze twierdził, że tak ma to super działać, że prędkość jest niesamowita i jest stabilny internet bo na stronie pisze, że jest to 5G a nawet 6G hahaha a przesył to jest 5G/s co jest po prostu śmieszne i niemożliwe obecnie. Umowa jest na rok czasu no i z niej nawet nie zrezygnujesz kiedy będziesz chciał. Podsumowując internet jest niestabilny i ma prędkość max 10mb/s ale to tylko przez jakiś czas bo przeważnie utrzymuje 5mb/s do 8mb/s. W dodatku ruter się przegrzewa i potrafi się nawet dwa razy dziennie wyłączyć. Raz na dłuższy czas czyli tak z pół godzinki bo czemu nie a raz na 5 min i potem działa znowu a tak nie powinno być. Nie kupujcie od nich nic bo kręcą ludzi i ciągną chajs za to. Super światłowód 5mb/s, niestabilny i rozłączający się!!!
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Zbyszek / 2023-11-23 20:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam światłowód i tv. Szkoda gadać. Zrezygnowałem z cyfry i już żałuję. Obraz fatalny no i od dwóch dni brak dźwięku. Oczywiście do serwisu nie można się dodzwonić. Za to z ofertą wydzwaniają po kilka razy. Odradzam szczerze.
    ZaletyCena
    WadyWszystko
    MiejscowośćPaledzie
  • ~Użytkownik PLAY / 2023-11-23 18:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Po przeniesieniu z UPC do PLAY istna tragedia, wiele razy w ciągu dnia internet po prostu nie działa, niby wszystko się świeci na routerze i twierdzi, że jest internet, a tak naprawdę albo czyta stronę w połowie, albo nie czyta jej wcale. Żałuję, że wcześniej nie przegrzebałem wszystkich opinii, bo nie sądziłem, że może być AŻ TAK ŹLE. Omijać szerokim łukiem!
    Zaletyjak już działa to prędkość jest przyzwoita
    Wadybardzo częsty brak dostępu do internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mieszkaniec / 2023-11-23 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam Play światłowód i jestem bardzo niezadowolony. Połączenie jest niestabilne, przy kontakcie z obsługą klienta proszą o wysłanie maila ze screenshotem ze speedtestu, przy czym nie informują, że mają 3 dni na odpowiedź na takiego maila.
    MiejscowośćKraków
  • ~czero / 2023-11-22 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Po przejściu z UPC wielka porażka. Na jakikolwiek serwis nie można liczyć. To że coś nie działa to twój problem . Infolinia każe resetować ruter do ustawień fabrycznych, a jak dalej nie działa to wymienić w serwisie, choć problem dotyczy zasięgu sieci. Do faktur doliczają jakieś wymyślone usługi i znowu trzeba się bujać do serwisu bo na infolinii nic nie załatwisz. Jak masz dużo czasu i się nudzisz to polecam !
    Zaletyinternet czasami działa
    Wadyfatalna obsługa klienta brak serwisu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~JużNigdyWiecejPlay / 2023-11-21 02:58
    Ocena: 1.75 / 5
    40 dni czekania na internet z światłowodów po 12 godzinach brak internetu poprostu porażka co to jest za gów..
    Nie pchajcie się w to tak tylko mówią że wszystko ładnie cyka a tu ch...
    Internetu nie ma telewizji też i pewnie znowu trzeba będzie czekać 30-40 dni żeby internet po hulał z 12 godzin.
    MiejscowośćNiemce
  • ~Mark / 2023-11-19 12:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Przeniosłem się z UPC do Play skuszony deklaracja telefoniczna co najmniej trzech rozmówców (z Play), ze nowy dekoder oraz modem są genialne i zapewniają stabilność i jakość na najwyższym obecnym poziomie. Nic bardziej mylnego. Funkcja nagrywania nie działa (komunikat funkcja niedostępna) funkcja cofanie do 7 dni - funkcja niedostępna. Programy co jakiś czas zatrzymują się na kilka sekund i następuje ładowanie. PLAY zapewne potrzebuje jeszcze czasu, aby dopracować swoja ofertę szczególnie technicznie. Obecnie skutecznie naciągają potencjalnego klienta podając nieprawdę. Przestrzegam.
    Mark
    Zaletyobecnie tylko teoretyczne
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179