strona 2 z 112
-
~Jan / 2024-06-12 17:57
Przeszedłem z UPC i to był błąd !!! Po miesiącu użytkowania najpierw zaczęły się problemy z TV łączność po LAN zaczęła się "rwać" - rozłączało co pół godziny na 15 minut. Tego samego dnia zniknęła sieć WiFi - 5G. I się zaczęło. Telefony do obsługi technicznej, resetowanie, restartowanie routera - twierdzenie że po stronie technicznej nie widzą żadnych błędów i router działa bez zastrzeżeń. Tymczasem router WiFi działa w cyklach - 2 minuty OK i 15 sekund przerwa. Zgłosiłem reklamację i po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że nie ma żadnych wad technicznych i wszystko jest OK, gdy u mnie Internet jak nie działał poprawnie tak nie działa w dalszym ciągu. Kolejne telefony do obsługi technicznej i ich działanie były ciekawym doświadczeniem - " niech pan weźmie router, pójdzie do punktu obsługi PLAY to od ręki zostanie on wymieniony". Całe szczęście najpierw zadzwoniłem do punktu Play i okazało się, że jest to nie da się tego zrobić - routery mają tylko technicy zajmujący się ich montażem. Po tej informacji obsługa techniczna uparła się że mam tam iść i jak będę na miejscu to mam zadzwonić do nich i oni wytłumaczą że punkt Play ma taki obowiązek. Nie komentowałem tej propozycji - zadzwoniłem ponownie do obsługi i złożyłem kolejną reklamację z wnioskiem o wizytę technika celem sprawdzenia na miejscu działania routera i jego wymianę na nowy. Czekam na jego wizytę. Jestem świeżo po zawarciu umowy więc chcę wykorzystać wszystkie dostępne środki reklamacji przed wnioskiem o rozwiązanie umowy przed terminem z winy dostawcy usług. -
-
~Aga / 2024-06-11 21:35
Szkoda, że nie przeczytałam opinii 10 miesięcy temu. Od tego czasu to już druga awaria, i mam czekać na usunięcie 14 dni. Żałuję że przeszłam z Orange. Tam awaria była usuwana w ciągu 48 godzin.Wg mnie firma chyli się ku upadkowi. Na pewno nie przedłużę umowy po takim zachowaniu.Ale muszę wytrzymać jeszcze ponad rok bo zapłacę karę.NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ! I LEKCEWAŻYĆ! ZaletyBrakWady14 dni oczekiwania na usunięcie awarii światłowodu, nr zgłoszenia przesłany SMS- em nie jest widoczny w Play 24, oszustwo!MiejscowośćParszòw -
~Janusz / 2024-06-10 22:38
Jako były klient UPC uważam, że wszystko funkcjonuje bez najmniejszego problemu i nie mam żadnych powodów do narzekania. Zaletyfunkcjonalność,prędkość internetu zgodna z umową,nowoczesnośćMiejscowośćKraków (Kraków-Nowa Huta) -
~Boguś / 2024-06-03 14:06
Legalni ZŁODZIEJE...od 6 miesięcy naliczają mi +100zł do abonamentu a zgodnie z umową powinno to być +15zł! Wyjaśnianie tej sytuacji z bezczelnymi oszustami bez skuteczne. Zorganizowana mafia wyłudza pieniądze od zwykłych ludzi pod przykrywką zarejestrowanej firmy...#@##€¥##!!! ZaletyNie mam powodów by by się ich doszukiwaćWadyTa firma to wada na rynku...MiejscowośćStargard -
~kemor / 2024-05-31 19:16
jedna wielka masakra! przeszedłem z UPS do PLAY, samo przechodzenie trwało 4 dni bez TV - tyle niby trwa aktywacja! a potem jeszcze gorzej! codziennie restart tego pudełka do TV, bo się zawiesza, kręci kółko, ginie dzwięk itd itd itd MASAKRA!!! ZaletyżadnychWadywszystkoMiejscowośćChorzów -
~Mazzi / 2024-05-30 09:06
Najgorszy internet jaki może być w kraju. Odkąd UPC połączyło się z Play to codziennie zrywa połączenia. Nie obchodzi mnie że wifi coś tam coś tam. Jak tłumaczą się debile w salonach. Jak UPC było samo to wifi działało zawsze i nigdy nie było problemu ZaletyZadnychWadySame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Ewelina / 2024-05-29 23:41
Nigdy więcej żadnego Play i internetu.
Nigdy więcej. Wi-Fi nie działa praktycznie od początku umowy. Niedługo miną dwa lata. Konsultanci nie widzą żadnego problemu po swojej stronie .
Dane komórkowe też działają fatalnie.
Ludzie , szukajcie wszędzie , tylko nie u nich.MiejscowośćGłogów -
~qwer / 2024-04-16 12:28
Czekasz na montera, ma być w ustalonych godzinach. Nie ma go. Nikt nie dzwoni. Na infolinii nie mają kontaktu z monterem i proszę się nie martwić i czekać. Może jaśnie pan przyjedzie a może nie, może jaśnie pan zadzwoni a może nie. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćWrocław -
-
~Arka / 2024-04-15 17:48
Ta sieć to porażka zero szacunku do klienta, liczy się tylko kasa dla nich nie klient, a biuro obsługi klienta to totalna porażka, oszukują i naciągają,omijać szerokim łukiem. ZaletyNegatywWadyNegatywMiejscowośćTarnów -
~Jarek / 2024-04-12 18:37
Obsługa klienta to jakaś porażka . Ludzie którzy tam pracują nie mają pojęcia co robić . Kto ich zatrudnił . Wysyłają automatycznie jakieś bzdury . ZaletyBrakWadyTa sic ma same wadyMiejscowośćKielce -
~Jarek / 2024-04-12 18:21
Witam . Najgorsza sieć z jaką się spotkałem. Nie polecam nikomu . Dwa tygodnie rozwiązują mój problem i nadal nic . Jakieś żarty . Za każdym razem chcą tylko dane a problem nadal nie rozwiązany . ZaletyŻadnych .WadySieć do bani . Robią sobie żarty z ludzi .MiejscowośćKielce -
~Mika / 2024-04-09 20:43
Beznadziejni. Internetu i tv brak 12 dni, nie umieją sobie poradzić. Prędkość internetu bardzo niska, tv się zacina i zdania całego nie utrzyma, sens oglądania się gubi. Konsultanci może i mili ale sprawa nie załatwiona. To jest zwykły rozbój- kazać płacić czego się nie dostaje. ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćKielce -
~Grzesiek / 2024-04-05 22:07
Tak gównianego internetu jeszcze nie miałem. Centrum dużego miasta, a nie ma chwili, by nie przycinał. Płacę dużo, bo nielimitowany, a i tak zawodzi. Nie radzę posiłkować się plsyem przy grach online. Szkoda nerwów. MiejscowośćSzczecin -
~Ewa / 2024-04-03 12:16
Internet przestał działać dwa dni temu ....sprawdzamy status i dzwonimy r
Dowiadujemy się że technik oddzwonię..
Na infolinię ktoś powiedział że mają czas 14dni.
Ja sie pytam kto nam zwróci pieniądze za czas q którym nie działa internet.
Syn ma też telefon..dwa dekodery...i siedzimy w ciszy czekając aż kros raczy zadzwonicMiejscowośćChojnice -
~Teresa / 2024-03-25 22:16
Play to wielki dramat nie mam dostępu do telewizji ciągle zrywa internet nie mogę oglądać wiadomości ani żadnego filmu .tragedia co to jest za chłam, zastanówcie się zanim podejmiecie decyzje. WadyBrak internetu nie odbiera telewizjaMiejscowośćMińsk Mazowiecki -
~Martin / 2024-03-25 10:28
Dzien dobry, ponownie piszę do Państwa w sprawie problemów z łączem internetowym. W niektóre dni internet przestaje działać co kilka minut, w ostatnią sobotę około 200 razy dziennie. Router był już raz wymieniany przez technika, ale sytuacja jest taka sama, a może nawet gorsza. Chciałbym odstąpić od umowy, ale otrzymałem odpowiedź, że zapłacę karę w wysokości 400 zł. Jak mogę zapłacić karę, gdy mój internet nie działa, mimo że prawidłowo płacę za internet? Czy możesz ponownie wysłać technika lub anulować umowę? to nie jest profesjonalne z strony Play! MiejscowośćŠintava -
-
~Sebastian / 2024-03-13 18:56
Internet radiowy bardzo słaby w telefonie tak samo.
MiejscowośćGdańsk -
~Michał / 2024-03-10 11:57
Ta przestępcza organizacja powinna zostać unicestwiona. Sprzedają usługę która nie działa i pobierają za to niemałe pieniądze. MiejscowośćŁódź -
~Krzysztof / 2024-03-04 20:25
Mowa o internecie mobilnym PLAY bez limitu.
Cena najwyższa jaką widziałem w swoim życiu za internet. 140zł/mc.
Obsługa klienta beznadzieja. Pani w oddziale nawet nie widziała jakie są oferty. Nie była świadoma jakie mają urządzenia (routery+antena). Dopiero jak znalazłem sam na stronie to wielkie zdziwienie że takie cos mają i ona nic nie wie. Daję 2 gwiazdki za to że się uśmiechała.
Co do samej prędkości dramat. Cały czas się zawiesza prędkość to jakieś 10% tego co w ofercie czasami nawet nie.
Regularne utraty dostępu (brak internetu). Do wiadomości w pobliżu mam 3 nadajniki, jeden widzę z okna. Mieszkam w mieście wszędzie jest "5G". Antena ustawiona idealnie.
Ogólnie nie polecam się w to pakować. Lepiej udostępnić neta z telefonu serio jest podobnie jak nie lepiej a cena bez porównania.
Jestem graczem dlatego też zdecydowałem się na najwyższy pakiet. Brak światłowodu w budynku. W sumie do oglądania filmów też badziew.ZaletybrakWadycena
prędkość a raczej jej brak
ciągłe skoki opóźnieniaMiejscowośćPleszew -
~Andrzej / 2024-03-04 15:08
Światłowód pobór do 1gb jest 95m/s porażka 15 wykonanych telefonów na biuro obsługi przez cały tydzień
Obiecanki to reset rutera to awaria i tak do dziś od 29 02 2024 rzadnej pomocy
Nigdy więcej PlYJ
Wszystkim odradzam.MiejscowośćPiława Górna
strona 2 z 112