fatalny prawdziwe ,,G" prędkość 40 Kb maksymalnie no jaja sobie robią proszę omijać z daleka, powinno sięi ch pozwać
Zaletyżadne
Wadysame wady
MiejscowośćCzęstochowa
~Maryśka / 2024-07-05 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja i internet od Play to porażka! Pani konsultantka podczas rozmowy zapewniała ze wszystko będzie tak samo jak w UPC.
Tymczasem internet wiesza się kilkanaście razy w ciągu dnia, a tv nie posiada możliwości nagrywania jakichkolwiek seriali. Nie ma po prostu takiej opcji.
Bardzo żałuję że dałam się na to nabrać.
Również obsługa techniczna jak i konsutanci przez telefon to porażka.
Nie wiem skąd oni biorą tych ludzi.
Nie mają najmniejszego pojęcia o czym się mówi i co mają zrobić.
Odradzam !!!!!
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolony / 2024-06-26 15:07
Ocena: 1.75 / 5
Pierwsze trzy miesiące internet światłowodowy działał względnie. Po tym okresie cuda. Ciągle zrywające połączenie sieciowe, znikające 5Ghz na routerze. Pingi, jitter to żart. Prędkości potrafią spaść do 2Mb przy łączu 600Mb. W dzień idzie korzystać, w weekendy tragedia, można zmieniać DNSy w nieskończoność. Zapytania idą przez serwery PLAY i tam są blokowane średnio co 2min, przez to przeglądanie stron - masochizm. Parametry łącza wzorowe, technik proponuje wymienić router i tak robi, jednak PLAY nie chce zarejestrować nowego urządzenia w sieci. Cyrk. Serio, nie polecę nikomu, obsługa trzepie formułki z automatu i robi z ludzi idiotów. Testy robione po LAN, taką załączyłem informację przy składaniu reklamacji, po trzykroć odpisano mi, że nie gwarantują prędkości po łączu WIFI. Jeżeli ktokolwiek zastanawia się nad tym pseudo połączeniem z siecią - odradzam. Każdy lokalny dostawca będzie lepszym wyborem.
ZaletyNic nie przychodzi mi do głowy
WadySame
MiejscowośćEłk
~DOMINIK / 2024-06-26 11:03
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsza obsługa klienta i internet jaki w życiu miałem nie polecam!!!! Jak będziecie mieć awarie to do 14 dni (wg ich regulaminu) dopiero odpisują że sprawa jest analizowana, bez podjecia jakiejkolwiek proby naprawy masakra!!!!
ZaletyBrak
WadyW przypadku awarii brak szybkiej naprawy
MiejscowośćKrzeszowice
~Witold / 2024-06-17 14:57
Ocena: 1.50 / 5
Brak możliwości zmiany usługi nawet zaraz po zawarciu nowej umowy .umowa zawarta bardzo jednostronnie klient jest bezbronny .
ZaletyAktualnie po wielu kontaktach telefonicznych zalet nie widzę
WadyBrak pomocy ze strony pracowników Play .Umowa podpisana koniec kropka kliencie radź sobie sam.
MiejscowośćKołobrzeg
~Mags / 2024-06-16 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet w Play to jest jakieś nieporozumienie! NIE POLECAM!!! Kilka razy dziennie znika internet domowy, internet w telefonie działa, jakby chciał, a nie mógł (1,5 Mb/sekundę). DRAMAT i ŻENADA.
ZaletyBrak
WadyTa firma to jest jedna wielka wada!!!
MiejscowośćWrocław
~Sylwia / 2024-06-13 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przynajmniej raz w miesiącu zgłaszam problem internet nie działa. Zdarza się,że w ciągu dnia dzwonię trzy/cztery razy. Zgłaszam reklamacje, czekam na techników i zero reakcji. Szkoda zdrowia, nerwów, pieniędzy i czasu na współpracę z Play
~Jan / 2024-06-12 17:57
Ocena: 1.25 / 5
Przeszedłem z UPC i to był błąd !!! Po miesiącu użytkowania najpierw zaczęły się problemy z TV łączność po LAN zaczęła się "rwać" - rozłączało co pół godziny na 15 minut. Tego samego dnia zniknęła sieć WiFi - 5G. I się zaczęło. Telefony do obsługi technicznej, resetowanie, restartowanie routera - twierdzenie że po stronie technicznej nie widzą żadnych błędów i router działa bez zastrzeżeń. Tymczasem router WiFi działa w cyklach - 2 minuty OK i 15 sekund przerwa. Zgłosiłem reklamację i po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że nie ma żadnych wad technicznych i wszystko jest OK, gdy u mnie Internet jak nie działał poprawnie tak nie działa w dalszym ciągu. Kolejne telefony do obsługi technicznej i ich działanie były ciekawym doświadczeniem - " niech pan weźmie router, pójdzie do punktu obsługi PLAY to od ręki zostanie on wymieniony". Całe szczęście najpierw zadzwoniłem do punktu Play i okazało się, że jest to nie da się tego zrobić - routery mają tylko technicy zajmujący się ich montażem. Po tej informacji obsługa techniczna uparła się że mam tam iść i jak będę na miejscu to mam zadzwonić do nich i oni wytłumaczą że punkt Play ma taki obowiązek. Nie komentowałem tej propozycji - zadzwoniłem ponownie do obsługi i złożyłem kolejną reklamację z wnioskiem o wizytę technika celem sprawdzenia na miejscu działania routera i jego wymianę na nowy. Czekam na jego wizytę. Jestem świeżo po zawarciu umowy więc chcę wykorzystać wszystkie dostępne środki reklamacji przed wnioskiem o rozwiązanie umowy przed terminem z winy dostawcy usług.
~Aga / 2024-06-11 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie przeczytałam opinii 10 miesięcy temu. Od tego czasu to już druga awaria, i mam czekać na usunięcie 14 dni. Żałuję że przeszłam z Orange. Tam awaria była usuwana w ciągu 48 godzin.Wg mnie firma chyli się ku upadkowi. Na pewno nie przedłużę umowy po takim zachowaniu.Ale muszę wytrzymać jeszcze ponad rok bo zapłacę karę.NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ! I LEKCEWAŻYĆ!
ZaletyBrak
Wady14 dni oczekiwania na usunięcie awarii światłowodu, nr zgłoszenia przesłany SMS- em nie jest widoczny w Play 24, oszustwo!
MiejscowośćParszòw
~Janusz / 2024-06-10 22:38
Ocena: 5.00 / 5
Jako były klient UPC uważam, że wszystko funkcjonuje bez najmniejszego problemu i nie mam żadnych powodów do narzekania.
Zaletyfunkcjonalność,prędkość internetu zgodna z umową,nowoczesność
MiejscowośćKraków (Kraków-Nowa Huta)
~Boguś / 2024-06-03 14:06
Ocena: 1.33 / 5
Legalni ZŁODZIEJE...od 6 miesięcy naliczają mi +100zł do abonamentu a zgodnie z umową powinno to być +15zł! Wyjaśnianie tej sytuacji z bezczelnymi oszustami bez skuteczne. Zorganizowana mafia wyłudza pieniądze od zwykłych ludzi pod przykrywką zarejestrowanej firmy...#@##€¥##!!!
ZaletyNie mam powodów by by się ich doszukiwać
WadyTa firma to wada na rynku...
MiejscowośćStargard
~kemor / 2024-05-31 19:16
Ocena: 2.00 / 5
jedna wielka masakra! przeszedłem z UPS do PLAY, samo przechodzenie trwało 4 dni bez TV - tyle niby trwa aktywacja! a potem jeszcze gorzej! codziennie restart tego pudełka do TV, bo się zawiesza, kręci kółko, ginie dzwięk itd itd itd MASAKRA!!!
Zaletyżadnych
Wadywszystko
MiejscowośćChorzów
~Mazzi / 2024-05-30 09:06
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy internet jaki może być w kraju. Odkąd UPC połączyło się z Play to codziennie zrywa połączenia. Nie obchodzi mnie że wifi coś tam coś tam. Jak tłumaczą się debile w salonach. Jak UPC było samo to wifi działało zawsze i nigdy nie było problemu
ZaletyZadnych
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~Ewelina / 2024-05-29 23:41
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej żadnego Play i internetu.
Nigdy więcej. Wi-Fi nie działa praktycznie od początku umowy. Niedługo miną dwa lata. Konsultanci nie widzą żadnego problemu po swojej stronie .
Dane komórkowe też działają fatalnie.
Ludzie , szukajcie wszędzie , tylko nie u nich.
MiejscowośćGłogów
~qwer / 2024-04-16 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Czekasz na montera, ma być w ustalonych godzinach. Nie ma go. Nikt nie dzwoni. Na infolinii nie mają kontaktu z monterem i proszę się nie martwić i czekać. Może jaśnie pan przyjedzie a może nie, może jaśnie pan zadzwoni a może nie.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWrocław
~Arka / 2024-04-15 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to porażka zero szacunku do klienta, liczy się tylko kasa dla nich nie klient, a biuro obsługi klienta to totalna porażka, oszukują i naciągają,omijać szerokim łukiem.
ZaletyNegatyw
WadyNegatyw
MiejscowośćTarnów
~Jarek / 2024-04-12 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakaś porażka . Ludzie którzy tam pracują nie mają pojęcia co robić . Kto ich zatrudnił . Wysyłają automatycznie jakieś bzdury .
ZaletyBrak
WadyTa sic ma same wady
MiejscowośćKielce
~Jarek / 2024-04-12 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam . Najgorsza sieć z jaką się spotkałem. Nie polecam nikomu . Dwa tygodnie rozwiązują mój problem i nadal nic . Jakieś żarty . Za każdym razem chcą tylko dane a problem nadal nie rozwiązany .
ZaletyŻadnych .
WadySieć do bani . Robią sobie żarty z ludzi .
MiejscowośćKielce
~Mika / 2024-04-09 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejni. Internetu i tv brak 12 dni, nie umieją sobie poradzić. Prędkość internetu bardzo niska, tv się zacina i zdania całego nie utrzyma, sens oglądania się gubi. Konsultanci może i mili ale sprawa nie załatwiona. To jest zwykły rozbój- kazać płacić czego się nie dostaje.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćKielce
~Grzesiek / 2024-04-05 22:07
Ocena: 2.00 / 5
Tak gównianego internetu jeszcze nie miałem. Centrum dużego miasta, a nie ma chwili, by nie przycinał. Płacę dużo, bo nielimitowany, a i tak zawodzi. Nie radzę posiłkować się plsyem przy grach online. Szkoda nerwów.