Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 119 opinii

2.12 / 5

  • Oferta
    2.15
  • Obsługa klienta
    2.20
  • Prostota obsługi
    2.12

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 6 z 6
  • ~Radecky / 2023-10-09 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Bank PKO BP w wersji tradycyjnej tkwi jeszcze w zamierzchłej przeszłości. Sprawność obsługi jest tragiczna i wielkie kolejki. Obsługa jednego klienta trwa tyle, że w innym banku w tym czasie obsłużą 3 osoby. Inteligo z kolei też porażka. Przy cyklicznej płatności zagranicznej w EURO, realizowanej systematycznie od 2 lat nagle dopatrzyli się potencjalnego niebezpieczeństwa, blokując transakcję i kartę. Wyjaśnienie sprawy przeciągają o kolejne dni i nie można się doprosić odblokowania, a człowiek nie może nawet zrobić zwykłych zakupów. Należałoby użyć niecenzuralnych słów, aby wystarczająco obrazowo określić kompetencje tych nieudaczników, ale szkoda strzępić języka. Gdyby była możliwość udzielenia takiej oceny, to dostaliby ode mnie zero.
  • ~re / 2020-03-14 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa nie widziałem. Dlatego zrezygnowałem z usług tego banku.
    Zaletybark jakich kolwiek
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Renata / 2017-11-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Stare ipko było wygodniejsze, łatwiejsze - dlaczego je zmieniono? Reklamowana intuicyjność jest nieprawdziwa, jest to opinia wielu osób - np. sprawdzenie historii jest niejasne, nieczytelne. Dlaczego zabrano wybór starej lub nowej strony? w ogóle mi się nie podoba - coś wyszło nie tak jak trzeba.
    0981133
  • ~stachecki / 2021-03-03 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo drogi bank, nie realizują w terminie przelewów, blokują środki na końcie. Zakładanie konta łatwe ale obsługa tradycyjnie beznadziejnie, nic mailowo lub przez aplikacje nie załatwisz, musisz dzwonic na infolinie lub wysyłać pocztą tradycyjną. średniowiecze, zdecydowanie wszystkim nie polecam
    Zaletybrak
  • ~Szczurek. / 2024-07-22 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak psów co się dzieje z tym iPKO. Co chwilę nie można zapłacić kartą telefonem czymkolwiek dramat.
    Rozważam nad zmianą banku całkowicie.
    Nie polecam
  • ~t_78 / 2009-01-09 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero dbania o klienta, maja miliony posiadaczy kont i wydaje im sie ze tak bedzie zawsze, poza tym jedyny bank (chyba) w polsce który pozwala sobie na kradzież pieniedzy swoich klientów prosto z konta w biały dzień i w białych rękawiczkach
  • ~Tomek / 2017-05-08 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe Ipko jest tak zagmartwane, ze zaraz przeniose pare kont do innego banku.
    ZaletyNie ma!
  • ~Weronika / 2024-04-20 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam okradziona z mojego konta bankowe 2500 zł w dniu 18.04.24r. Słabe zabezpieczenia mają też nie sprawdzili czy to ja się logowałam na www iPKO co ja się nigdy nie loguję przez to teraz muszę zamknąć działalność. Pani w banku tak hujowo napisała i hujowa obsługa w Bieruniu na Granitowej to lepsza jest na Tychach. Dużo Pan też znam Bank nie umie porządnie zabezpieczyć dane od swoich klientów że masakra. A działalność otworzyłam w styczniu.
    ZaletyNie mam żadnych zalet
    WadyWszystkie
  • ~Weronika / 2024-04-20 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz bank będzie ręce umywał jak i sądy polskie masakra to mało powiedziane. Nie umieją dobrze zabezpieczyć danych osobowych nie raz chciałam już zmienić bank. Jedna gwiazdka to już za dużo.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie mogą być
  • ~Z. Wrembny / 2017-04-13 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Nowa wersja iPKO sprawia, że od samego patrzenia na ekran dostaję parestezji. Jakakolwiek akcja, np. wykonanie przelewu czy pobranie potwierdzenia w formie pdf podejmowana prze ze mnie po raz n-ty z powodu jakiegoś dziwnego erroru potrafi doprowadzić do wściekłości. Niestety nie zawsze to co nowsze jest lepsze. Widać to z resztą po opiniach pozostałych klientów banku. Pozdrawiam wszystkich i łączę się z wami w "bulu i nadzieji", że jednak wróci stare ipko, albo że bank naprawi to co ewidentnie wyszło źle.
    Zalety- No nie wiem ... Duże litery ? Jak ktoś ma problemy ze wzrokiem.
    Wady- Nowy interfejs jest gorszy w obsłudze od poprzedniego
    - Starsi ludzie z nim sobie nie radzą (chyba taki był zamiar twórców)
    - Nie można korzystać ze starej wersji
  • ~zmęczony / 2023-02-10 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc czasu czekam na firmową kartę debetową... 3 tygodnie użeram się na zmianę z doradcą i info-linją. Karta została wysłana po miesiącu od zgłoszenia a 2 dni później zastrzeżona przez konsultantkę która powiedziała że pewnie gdzieś utknęła i dlatego tak długo czekam... słabe to wszystko.
  • ~dan / 2017-12-04 22:34
    Nie mogę sprawdzić wartości pakietu emerytalnego.
  • ~Jacek / 2017-03-03 10:32
    Apeluję proszę nie likwidować starego ipko o wiele lepsze prostsze i kwestia przyzwyczajenia po co utrudniać życie
  • ~Klientka / 2017-03-03 10:43
    Jestem zmartwiona nową stroną iPKO. Chciałabym widzieć całą historię tak, jak na tej dotychczasowej. Dlaczego muszę zrezygnować z czegoś, co jest dla mnie proste i zrozumiałe ?
    ZaletyNa razie nie widzę.
    WadyDla mnie nowa strona jest nieprzyjazna.
  • ~kuba / 2017-10-19 21:02
    traaaaagedia!!!!! tu się nie da nic więcej napisać siedząc słuchając melodyjek
    w najbliższym czasie rezygnuję, czekając na odblokowanie dostępu można krowy ręcznie wydoić
    Zaletyżadne
    Wadydodzwonić się na infolinię tragedia na pamięć można nauczyć się muzyczki
    Olesno
  • ~Mariusz / 2016-12-20 20:40
    Moim zdaniem stare ipko bardzo dobre, proste i funkcjonalne, po co było zmieniać coś co dobrze funkcjonowało. Nowe ipko beznadzieja, nie mogę się połapać gdzie co jest. Nie wszystkie funkcje są dostępne oraz nie można wyświetlać na jednej np. lokat tak aby mieć porównanie. Jeżeli ktoś to czyta z PKO BP, to proszę o powrót do sprawdzonych i dobrych rozwiązań i rzeczy, nie utrudniajcie życia.

    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~pawełb / 2014-02-10 15:36
    Akurat ile idą przelewy to głównie zależy też od banku w którym zlecasz. PKO daje radę, a IKO jest kolejnym przykładem że Bank idzie w dobrym kierunku.
    Zaletypłacenie telefonem z IKO
    3 miesiące
strona 6 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1530
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971