strona 8 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Jaroslaw Kula / 2024-01-31 10:26
Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Wysoki profesjonalizm i znajomość zawodu cechują panią Beatę Karwowska-Bunzler. Sprawna obsługa oraz wysoka kultura sprawia że współpraca z panią Beatą to czysta przyjemność. Gorąco polecam obsługę w tym oddziale. Jaroslaw -
-
~Niedzielska / 2024-01-31 09:10
Dzwoniąc pod numer 800302302 Pani niemiła, bezczelna, nie chciała udzielić żadnych informacji poza tym co wiem.
Po co oni są w takim razie? Od siedzenia i pierdzenia w slotek? -
~Malgorzata P. / 2024-01-30 18:10
Pani Dyrektor oddziału w Kudowie Zdroju,Pani Agnieszce P. Bardzo dziękuję za pozytywne i natychmiastowe załatwienie mojej sprawy.A profesjonalne podejście do klienta sprawiło,ze musze wyrazić tu swoja opinie i polecac nasz Bank PKO w Kudowie Zdroju. -
~Maria / 2024-01-29 12:03
Jestem bardzo zadowolona z obsługi P. Katarzyny Kozakiewicz którą cechuje wysoka kultura osobista,
profesjonalnie i rzetelnie wytłumaczyła mi: warunki umowy oraz doradziła jaki wariant dla mnie jest najkorzystniejszy, oświęciła mi tyle czasu ile potrzebowałam mimo ze zakładałam konto prawie, że przed zamknięciem oddziału.
Polecam Oddział 8 PKO Banku Polskiego
Centrum Handlowe Korona
ul. Bolesława Krzywoustego 126/CHZaletyJestem zadowolona z warunków zawarcia umowy z PKO BP Oddział 8 we Wrocławiu ul Bolesława Krzywoustego126
Profesjonalna obsługa i i wysoka kultura osobista P. Katarzyny -
~Barbara / 2024-01-26 18:09
Dzień dobry,
Polecam Bank PKO BP odział przy ul.Andersa.
Odział 116
Dziękuję Pani Magdalenie i Pani Grażynie za szybką i profesjonalną obsługę.
Pozdrawiam,
Barbara -
~Marcin / 2024-01-26 12:25
Jestem zadowolony z obsługi.
Doradcy dysponują obszerną wiedzą na temat tego co oferują.ZaletyObsługaWadyBrak -
~Chopin / 2024-01-26 08:42
bardzo zły bank. odsetki od depozytów są obniżane pod koniec okresu obowiązywania. bezpieczeństwo wynosi zero. Za usługę zapłaciłem jednorazowo na stronie, a po 12 dniach ta sama firma wypłaciła bez mojego potwierdzenia prawie 100 zł. i na to bank odpowiedział, że trzeba zmienić kartę, żeby tak się nie stało Zaletynie widzęWadyopisane powyżej -
~latwymlody / 2024-01-25 23:52
kazdy moze zrobic konto za pomocą falszywych danych przez intwrnet XD -
-
~Anna / 2024-01-25 19:29
Bardzo miła obsługa p. Beaty w oddziale na Boh. Września w Nowej Hucie. Profesjonalne i z empatią podejście do klienta. -
~Joana / 2024-01-25 11:02
Bardzo miła i konkretna pomoc Pani Wesołowskiej. Dziękuję -
~Ja Nina / 2024-01-23 18:10
Dziękuję bardzo pani Anicie z oddziału w Jaworznie za miłą, profesjonalną obsługę i empatię oraz cierpliwość dla osób starszych.
-
~Mariusz / 2024-01-19 17:23
Dziękuję bardzo za profesjonalną obsługę w I oddziale w Goleniowie w szczególności doradcy pani M Zielińskiej -
~Irena / 2024-01-16 17:13
Gdańsk Wrzeszcz ul. Grunwaldzka w banku bardzo miła obsługa chyba Pan Paweł bardzo ładnie potraktował starszą kobietę moją babcię???? Babcia bardzo zadowolona że jeszcze tacy ludzie istnieją???? -
~Lik / 2024-01-12 20:19
W Bank PKO BP nie ma wystarczających zabezpieczeń pieniędzy przechowywanych na koncie . Ktoś zrobił zdjęcie mojej karty płatniczej wpiął ją do Apple PAY bez mojej zgody , potwierdzenia w aplikacji IPKO , bez żadnego kodu . Doszło do 5 przelewów na ponad 3,5 tyś zł . składałem reklamacje , odpowiedz była negatywna . Napisałem odwołanie odpowiedz negatywna . Na dodatek bank zwrócił mi pieniądze na 24h i cofnął uznanie , zostawił mnie bez środków na koncie . Wine zrzuca na mnie . Pobiera wysokie opłaty za wszystko , brak możliwości uniknięcia opłat . Nisko procentowe lokaty , najgorsze konto oszczędnościowe ze wszystkich chyba ZaletybrakWadywysokie opłaty , brak wystarczających zabezpieczeń środków , brak jakiejkolwiek pomocy ze strony banku -
~Zadowolony / 2024-01-10 14:04
Od wielu lat korzystam z tego banku i jestem mega zadowolony . Oferty przebijają konkurencję, aplikacja przejrzysta i bardzo łatwa w obsłudze. Pracownicy banku sympatyczni i udzuelają wszystkich niezbędnych informacji . Polecam -
~danuta / 2024-01-05 17:19
Gdybym mogła znaleść Bank w którym klijent się liczy a pracownik traktuje powaznie swoją pracę to napewno zamknełabym konto.Po ostatniej wizycie czuje niesmak i długo długo mnie w placówce nie będzię. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu , brak wiedzy u młodych pracowników i zaangażowania za to tupet 100% -
-
~danuta / 2024-01-05 17:18
Gdybym mogła znaleść Bank w którym klijent się liczy a pracownik traktuje powaznie swoją pracę to napewno zamknełabym konto.Po ostatniej wizycie czuje niesmak i długo długo mnie w placówce nie będzię. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu , brak wiedzy u młodych pracowników i zaangażowania za to tupet 100% -
~danuta / 2024-01-05 17:18
Gdybym mogła znaleść Bank w którym klijent się liczy a pracownik traktuje powaznie swoją pracę to napewno zamknełabym konto.Po ostatniej wizycie czuje niesmak i długo długo mnie w placówce nie będzię. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu , brak wiedzy u młodych pracowników i zaangażowania za to tupet 100% -
~Piotr / 2024-01-05 13:49
Moja opinia dotyczy kredytu hipotecznego udzielonego mi w Oddziale nr 1 w Kętrzynie, przy ul. Mickiewicza 2. Precyzując dokładniej, moja opinia dotyczy pracownicy tego Oddziału, starszego doradcy, Pani T.
G., dwojga imion, P., która pomagała mi we wszystkich sprawach formalno-prawnych dotyczących kredytu (kredyt spłaciłem). Bardzo polecam panią T.G. P., jako doradcę w temacie kredytów hipotecznych. Bardzo solidna firma, zawsze pomoże, miłe podejście do klienta, rzetelność i fachowość. Wszystko można załatwić praktycznie na bieżąco, kontakt telefoniczny bezproblemowy.ZaletyJak wyżej.WadyBRAK -
~BARBARA / 2023-12-27 18:12
Oddział nr 1 w Ostrołęce.
Profesjonalna obsługa i indywidualne podejście do klienta. Polecam!ZaletySzybka i konkretna pomoc.Wadybrak
strona 8 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »