Konto okradzione przelewem na konto xxx bo czym saldo wynosi 0zl a bank twierdzi ze przelew był legalny i teraz nie chce oddać pieniędzy ???? Kto w ogóle rozpatruje te reklamacje???? Były pieniądze i pieniędzy nie ma i teraz nie chcą oddać ?! To jakaś porażka a pan xxx twierdzi na infolinii ze w ich banku nie ma kradzieży ?? I oszukuje mówiąc takie głupoty ?chyba OPINIE TEGO BANKU O CZYMŚ ŚWIADCZĄ a jak im nie zależy na ludziach i opiniach to niech chociaż pieniądze oddadzą okradzionym osoba bo jest ich coraz więcej .....
ZaletyBrakkkk
WadyZa duzo
~Ale08k / 2021-02-16 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Tak zjebanego traktowania klienta jeszcze nie widziałam. To niepojęte po prostu. Składając reklamację obiecują zwrot do 14 dni. Po 12 dniach okazuje się że nawet nikt tym nie zajął się bo mają to gdzieś. Konto zostaje obciążone a oni nawet nie dają radę z tym sobie poradzić. Na infolinii siedzą mendy które jak za karę odbierają telefon. Nie polecam w żadnym wypadku jak chcecie być spokojni o swoje pieniądze lepiej obejdzie ten bank z daleka. Samo oszustwo i kradzieże z konta. Dramat
~Eida / 2021-02-11 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Pod żadnym pozorem nie zakładajcie kont w tym banku.
To zwykli oszuści, nie dotrzymują terminów i narzucają opłaty niezawarte w umowie. Reklamacje i skargi nic nie dają, bo powołują się na punkty w tabeli opłat które i tak nie dotyczą sprawy. Ja na szczęście rozwiązałam już umowę. Niestety przez okres bycia klientem w tym banku jestem w plecy już prawie 200zł (oczywiście w umowie było wszystko za 0zł).
Jak chcesz wziąć kredyt, to nie w tym banku.
Pani nie poinformuje Ciebie o dodatkowych kosztach i możesz wkopać się na kilkadziesiąt lat. Aby w ogóle uruchomić kredyt musisz zapłacić kosmiczną kwotę 12 000zł za obowiązkowe ubezpieczenie. Oczywiście w innym banku wynosi ono 3500 zł i jest rozłożone w ratach na 3-4 lata. Jeśli nie chcesz ubezpieczenia, to płacisz im 10 000zł prowizji.
ZaletyBRAK
~Anastazja / 2021-02-05 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Byłam przez długi czas klientem banku Bank Polski. Więcej nigdy nie będę korzystać z ich usług! Po zamknięciu konta z miesięcznym okresem wypowiedzenia i wpłata na rachunek kwotę 8 zł za korzystanie z konta w następnym miesiącu, nagle w końcu miesiące jeszcze dochodzą odsetki karne, chociaż pani konsultant w dzień zamknięcia konta powiedziala wpłacić 8 zł i poinformowała że konto będzie zamknięte. Również wydała potwierdzenie. Natomiast nie wiadomo skąd doszli odsetki karne. Co nie pozwala na zamknięcia rachunku,pomimo tego że bank wrześniem wydał zaświadczenie że rachunek będzie zamknięty. ZŁODZIEJE nie korzystajcie z ich usług. Przy wyjeździe za granicę na kilka miesięcy okaże się że macie dopłacić Banku pieniędzy za używanie konta czyli 8 zł miesięcznie i do tego jeszcze odsetki za to że nie korzystaliście z tego konta.
~Adam / 2021-02-05 13:53
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyZdecydowanie nie polecam.
WadyZdecydowanie nie polecam.
~S / 2021-02-01 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie szanują swoich klientów. Ciężko tu dodać opinię
~Mariola / 2021-01-29 11:59
Ocena: 5.00 / 5
Czytelna i prosta w obsłudze aplikacja mobilna. Miła i profesjonalna obsługa.
~Jurek / 2021-01-29 10:40
Ocena: 5.00 / 5
Super aplikacja IKO
Miła obsługa
Przejrzysta strona internetowa ipko
ZaletyŁadny wystrój oddziałow
WadyBrak
~Jakub / 2021-01-15 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Chcę państwa poinformować że w zeszłym tygodniu założyłem konto w PKO BP w oddziale nikt nie miał czasu aby pomóc mi zalogować się do bankowości internetowej bardzo ciężko jest dodzwonić się na infolinię w dniu dzisiejszym to mi się udało jestem zażenowany obsługą konsultantka nie słucha tego co ja mówię mówi jakby podłączona była do automatu nie pomogła mi w niczym kompletnie w niczym powiem państwu szczerze że w dniu dzisiejszym zostałem tak zniechęcony do tego banku że zamykam konto więcej zatrudniajcie takich osób na infolinii.
ZaletyBrak
WadySame wady!!!!!
~Agata / 2021-01-15 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Niestety moja mama jest klientem tego banku ze sredniowiecza a ja wspolwlasvivielem rachunku. Od 2 tyg nie moge sie zalohowac do konta bo nie potrafia pomoc!!!! Wysylaja karte kodow do logowania ale maja syf w systemie i nty sie nie zgadzaja... nigdy nikomu nie zycze doswiadczen z obsluga tego banku. Uciekajcie fo kazdego innego
~Piotr / 2021-01-14 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje blokuja wszystko najgorszy Bank na świecie. Małe oprocentowania wszystkiego ale jak to każdy Bank zarabia na kredytach wtedy są mili bo pieniądze zarabiają a jak co chcesz dostać od nich to nie dostaniesz. Chcesz pieniądze to trzymaj w skarpecie bo Banku pkobp nie trzymaj
~Przemek / 2021-01-08 17:12
Ocena: 2.33 / 5
Absolutnie nie polecam. Pracują ludzie bez honoru, bez żadnego etosu dla swojej pracy.
Kilka lat temu naciągnęli mojego ojca (lat obecnie 84) na konto platinum. I przez wiele lat kasowali za jego obsługę 80 zł miesięcznie, bo indywidualny (!) doradca do konta nie doradził jego zmiany. Kiedy zauważyłem to zdzierstwo wziąłem ojca do banku i zmieniłem mu rachunek na tańszy. Od razu zrezygnowaliśmy z karty kredytowej. Do rachunku przysłali nową kartę debetową. Ojciec nie wiedział jak ją aktywować i poszedł po pomoc w tej sprawie do placówki banku PKO. I co mu tam - 84 letniemu człowiekowi, który przyszedł po pomoc ws aktywacji karty do konta wcisnęli? Oczywiście kartę kredytową. NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!
~Michał / 2020-12-21 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Dno, wypłata gotówki z kasy w oddziale banku od 10 do 15. Pracuję do 16:00 więc wypłaty pieniędzy do świąt nie zrealizuję. Szkoda słów.
~spadkobierczyni / 2020-12-08 19:29
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM TEGO BANKU ! 21 pazdziernika 2020 zgłosiłam się z postanowieniem sądu po spadek po mojej matce. Robią wszystko by nie wypłacic z konta. Niekompetentni pracownicy.W centrali banku proacują głąby a nie prawnicy. Do dnia 8 grudnia nie wypłacicli mi pieniedzy ! Oddałam sprawę do prokuratury wskazując na zawłaszczenie praw spadkowych. Niech się prezes Zbigniew Jagiełło tłumaczy przed prokuratorem bo jako pokrzywdzona złozyłam wniosek o jego przesłuchanie. Nie uczciwe postepowanie banku- taka moja opinia.
~Jerzy / 2020-12-04 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Przykre. Dewizy (GBP) z konta w PKO BP na konto dewizowe w Banku Millennium idą od 2 dni,a odległość miedzy bankami to zaledwie 1 km,a GBP wysłane za posrednictwem Revoluta sa na koncie walutowym w Millennium w ciągu godziny.
ZaletyBrak zalet
WadyBardzo Wysokie oplaty
~Przemysław / 2020-11-07 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj zostałem okradziony z moich pieniędzy przez bank PKO BP. Zablokowali mi bez powodu 650 zł i nie zostawili nic na koncie. Mało tego saldo konta mam - 1747 Bóg wie skąd. Dzwoniłem i powiedzielei mi, że w sobotę nie pracuje dział który się tym zajmuje o skontaktują się w poniedziałek, a ja zostałem bez środków do życia.
~TOMASZ / 2020-11-05 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Bank PKO TYCHY przy ulicy Dmowskiego - OMIJAC Z DALEKA !!! - hamska obsluga - skandaliczne zachowanie pracowników którzy majá czas na herbatki a nie dla klienta. Jestem przedsiembiorcá posiadajácym 2 biznesy w Polsce rocznie przez ten ,,bank'' przysylam pól milona zlotych od których biorá mnóstwo prowizji - po ostatnim skandalicznym zachowaniu Pani Kamili która potraktowala mnie w nie akceptowalny sposób - Po przestaniu w kolejce kilku godzin (jak za komuny) na dworze w zimnie odmówila mi obslugi - tlumaczác sie ze do 12-tej tylko seniorzy - byla 11;50 po czym odeszla od okienka, dajác hamskie i uszczypliwe komentarze w moim kierunku- po tym zdarzeniu postanowilem zamknác tam konto i doroadzilem to wszytkim moim znajomym i rodzinie. TYCHY OMIJAC Z DALEKA !!!
ZaletyBRAK
WadySKANDALICZNA HAMSKA OBSLUGA
~Niezadowolony klient / 2020-11-03 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Paniom które pracują w oddziale w moim mieście potrzeba konkretnego przyuczenia do tego czym się zajmują. Człowiek składa wniosek po zamknięciu konta o wydanie wyciągów z konta dowiaduje się że musi czekać na jedną kartkę papieru miesiąc czasu, myślę no dobra poczekam... Upływa miesiąc czasu a wyciagu jak nie było tak nie ma.. W oddziale Pani informuje mnie, że wniosek nie był przypisany do żadnej osoby.. No ale jak to mam na wniosku Pani odbierajacej mój wniosek jej imię, nazwisko i pieczątkę.. Słyszę tylko ale ta Pani tym się nie zajmuje. No tak pewnie Pani która ode mnie przyjmowała wniosek jest od mycia okien lub parzenia kawy.. Bałagan w papierach, niekompetentna obsługa na co komu tam konto.. Radzę się porządnie zastanowić..
ZaletyBrak
WadyObsługa w oddziale
Bałagan w papierach
~Kuba / 2020-10-13 15:51
Ocena: 3.00 / 5
"Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
~Alicja / 2020-09-30 08:48
Ocena: 5.00 / 5
Przyjazny bank, obsluga na wysokim poziomie.
Szybkie rozwiazywnie problemów oraz duża pomoc.
Najlepszy bank jeżeli chodzi o aplikację mobilną.