Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2020-03-03 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy od ponad sześciu lat zdarzyło mi się spóźnić z ratą kredytu i karty kredytowej. Spóźnienie to niecałe dwa tygodnie, a presja i sposób komunikacji z banku jest jakbym wyłudził kredyt. Nikt nie zapytał co jest przyczyną, kiedy ureguluję tylko z buta dostałem serię żądań jak od terrorysty. Takie bombardowanie o poranku obraca dzień w gruzy i rodzi jedynie nienawiść do tej instytucji. Jak tak można? Na szczęście za chwilę spłacę ich całkowicie i zapomnę o tej beznadziejnej instytucji. Mam porównanie z Santander Bank, gdzie mamy kredyt firmowy i też w pakiecie pojawiło się opóźnienie bo trochę wystawił nas kontrahent. Tam uprzejmie Pani zapytała co jest przyczyną, zanotowała deklarowaną datę wpłaty i uprzejmie życzyła miłego dnia oraz szybkiego rozwiązania problemu. Czy naprawdę w PKO BP ktokolwiek sądzi, że strasząc zyska więcej?!
  • ~arek / 2020-02-20 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co za standardy w tym banku ale żeby kasjerki wstawały na baczność przed podchodzącym do biurka klientem ? To jakiś mobing. Druga sprawa konto za zero, z zerem ma tyle wspólnego co patriotyzm z uczciwością.
  • ~Marian / 2020-02-14 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP poinformował mnie o zadłużeniu na koncie 363zł o którym myslałem że jest zamknięte podszedłem wpłaciłem te 363 zł lecz nikt nie chciał zamknąć konta bo bank naliczył sobie dodatkową opłatę 285 zł na moje pytanie czy to ostateczna suma nikt w banku w Mińsku Maz ani na infolini nie chciał mi odpowiedzieć bo żeby się dowiedzieć trzeba wpłacić te 285 zł i wtedy pani sprawdzi czy bank nie ma jeszcze innych karnych opłat to nie bank to parabank
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykształconej i przeszkolonej obsługi
  • ~Kiki / 2020-02-11 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia BEZNADZIEJNA, nie miłe osoby, z zerowym podejściem do Klienta. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, niepomocna infolinia
  • ~Jacenty66 / 2020-01-09 08:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez ponad 30 lat jestem klientem tego banku i zawsze miałem pewność że moje pieniądze są bezpieczne. W piątek 27.12. 2019 o godzinie 20.13 otrzymałem SMS o treści " Twoja przesyłka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,88 PLN. Za utrudnienia przepraszamy. Ureguluj należność: i poniżej link a w nim paczka-polska" . Nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale spytałem się partnerki czy czegoś nie zamawiała ( mamy wspólne konto) jako że na naszym wspólnym rachunku było tylko nieco ponad 7 zł a w pierwszej kolejności z niego schodzą pieniądze, w innym przypadku trzeba wskazać rachunek z którego, mają być pobrane środki, zażartowała " przecież nas stać". Cała operacja przebiegała standardowo, wybór banku z listy logowanie do IPKO i pierwszy SMS z kodem, na którym kwota widniała 00.88 PLN, jako że transakcji dokonywałem przez telefon oczywistym było zwinięcie do paska strony odczytanie SMS odnowienie strony wpisanie kodu.......informacja kod niepoprawny, więc nadszedł kolejny po wpisaniu całość się zamknęło co wzbudziło moje podejrzenie. Po wejściu na bankowość zauważyłem brak pieniędzy. Były to kwoty 2900,88. Oczywiście natychmiast złożyłem reklamacje. Po dwóch dniach odpowiedź Banku, że operacji dokonałem samodzielnie i on nie poczuwa się do winy. Ok. Dlaczego Bank nie zabezpieczył tak strony że ktoś dokonał wyboru rachunku do spłaty, to po pierwsze, po drugie przelew natychmiastowy również trzeba oznaczyć, ja tego nie zrobiłem, a kolejna sprawa limit 3000 PLN. Pieniądze poszły do banku WBK Wrocław, czyli przelew krajowy. Wyprowadzam się z tego banku ja i wielu moich znajomych. Pozostała trauma i lęk przed kolejnym oszustwem. W moim przypadku mogę się tylko odwołać do Rzecznika Praw Klienta tegoż Banku tak więc nie spodziewam się że zostaną mi zwrócone pieniążki. Ku przestrodze państwa, proszę być ostrożnym.
    WadyNie polecam
  • ~Klient / 2019-12-20 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Dziś odwiedziłam bank w celu częściowej spłaty kredytu. Pani nie umiała obsługiwać programu komputerowego. Uzyskanie informacji o stanie zadłużenia po wpłacie częściowej było niemożliwe. Rozmowa pomiędzy pracownikami banku na poziomie zerowym a wręcz minusowym. Cała operacja zajęła 95 minut. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Niezadowolony klient / 2019-12-14 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można ujawniać nazwisk. Wstydzicie się ?
    Z prawie normalnego banku zrobiono twór pt karykatura banku.
    Po ponad 40 latach pożegnaliśmy definitywnie coś co podobno jest polskim bankiem.
    Zamiast pożegnać wieloletniego klienta i podziękować za wieloletnią współpracę kazano sobie zapłacić 25,00 zł. za zaświadczenie, że nie mam wobec nich żadnych zobowiązań.
    Zero rozliczenia kosztów. Przedłużanie "rozstania" aby wyłudzić jeszcze opłatę za prowadzenie konta. Chciałbym wiedzieć co takiego robi bank, cóż to za skomplikowane operacje. ŻENADA
    Nie spodziewali się, że przeniosę WSZYSTKIE pieniądze do innego banku.
    Szczerze odradzam obecne PKO BP
    Szkoda, że w skali ocen nie ma 0
    ZaletyWolne żarty proszę państwa
    WadySzkoda słów . Musiałbym obrazić sporo menagarów
  • ~Już nie klient / 2019-11-15 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Patologia obsługa to zwykła patologia,tylko żreć przychodzą i to na swoich biurkach , aż żygac się chce upackanie biurka i nakruszone , pełno kółek od szklanek do których kleją się papiery.????
    ZaletyZadnych
    WadyWszelka patologia
  • ~Od Klienta / 2019-11-06 13:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Byłem w PKO o 1 i ok sprawę załatwiłem,ale nie podobał mi wystrój biurka ,
    kawka, ciasteczka,obierki,papierki między papierami,
    aż w domu sprawdzałem czy nie mam okruchów w teczce z dokumentami.
    Ale polecam choć płatne bankomaty.
    ZaletySprawa załatwiona od ręki ok
    WadyNie przyjemnie było przy tym biurku.przeciez są jadalnie.
  • ~Kris / 2019-05-12 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeszedłem z Credit Agricole, zarówno z kontem firmowym, jak i indywidualnym. Na razie rewelacja, świetny Bank
    ZaletyIPKO, IKO, obsługa Klienta w placówkach.
    WadyDrobne, nie wiedziałem że w jednym z oddziałów trzeba pobrać numerek, słaba informacja o takiej procedurze i złe ustawienie maszyny.
  • ~Daniel / 2019-04-26 00:24
    Ocena: 4.67 / 5
    Chciałem odejść od banku ,ale ...nie jest źle ,a nawet całkiem pod moje potrzeby .Dorzuciłbym bezpłatne wypłacanie we wszystkich bankomatach w Polsce i byłoby 100 % zadowolenia . Nie podoba mi się za to przyjmowanie ludzi (polityków) na stanowiska dyrektorskie w PKO BP ,no ale cóż...na razie zostaję ,choć dokładnie się przyglądam .
    Zaletyoferta dopasowana do mnie ,nie wiem jak dla innych klientów
    Wadybrak możliwości bezpłatnej wypłaty gotówki w bankomatach innych niż PKO (konto darmowe ,dla osoby fizycznej )
  • ~bożka / 2018-09-13 18:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Rok temu wpłaciłam pieniądze na Konto w Banku PKO S.A Miała byc to lokata prosta ,więc Pan Maciej powiedział mi i mojemu już zmarłemu mężowi ,że to będzie lokata na 3% w skal roku .Zaufałam i poszłam po roku wybrac te nasze cieżko zarobione pieniądze .Co się okazało wrobił mnie w Fundusz inwestycyjny PKO TFI ku mojemu zaskoczeniu poprosiłam ,że nie chcę tych odsetek (160,78zł za rok) tylko chcę odzyskac MOJE PIENIĄDZE z wpłaconych 10000zł otrzymam 9677,67PLN myślałam ,że to żart Popłakałam się bo to były moje oszczędności i za to miałam postawic pomnik dla męża Nie poddam się opisze to na wszystkich portalach będę Wszystkich ostrzegac przed tym bankiem jakim jest PKO Bank Polski SA.

  • ~Michal / 2018-05-12 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy obslugi klienta nie szanuja klientow ignoruja wrecz a po zgloszeniu skargi pracownik dzialu reklamacji po niby odsluchaniu rozmowy odpisuje ze pracownik nie powiedzial tego co powiedzial i w ten sposob twierdza ze klient klamal piszac skarge albo ze pracownik mowiac ze klient musi co zrobic to wedlug dzialu reklamacji jest sugerowanie klientowi. Nie polecam do niczego tego banku serdecznie odradzam sa inne bardziej przyjazne banki dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyZero tolerancji brak szacunku i uznaja klienta za klamce
  • ~Tosiencja / 2017-11-02 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Duża opłata za konto lub za kartę (dotyczy tzw. "konta za zero") lub trzeba wydać 300 zł kartą, żeby mieć ja za darmo. Pobierają opłatę za prowadzenie konta oszczędnościowego, więc przy dość mizernych oszczędnościach to konto się u nich nie opłaca.
    Konto na pewno nie opłaca się osobom z najniższym uposażeniem, bo wychodzi za drogo
    Zaletyma oddziały w większości miast
    Wadydrogie usługi
  • ~Janko Walski / 2016-04-04 12:22
    W 2008 roku oszuści nakłonili mnie do kredytu we frankach. Wziąłem 215 tys złotych, spłaciłem 100 tys i do zapłaty pozostało mi jeszcze 468 tysięcy złotych !!!!!!!!!!! Dziś już wiem że to nie kredyt i nie było żadnych franków. Była tylko niczym nie ograniczona pazerność i chęć zdarcia ze mnie skóry. Jeśli tych oszustów interesuje moja opinia o nich to oszukaliście mnie i nigdy wam tego nie podaruję. Złodzieje i oszuści. Czas na karę i wygnanie. Do zobaczenia w sądzie.
    ZaletyTen bank nie ma zalet. Nie jest to bynajmniej instytucja której można zaufać. To po prostu finansowy terrorysta, mafijna organizacja, jeden wielki kartel oszustów rozsianych po całym kraju.
    WadySame wady. Jak to u oszusta. Unikać jak ognia. przenosić rachunki do innych banków które nie brały udziału w tym oszustwie.
    Dzień w którym podpisałem sie pod umową był najgorszym dniem w moim życiu.
  • ~Żywiciel / 2016-04-04 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najniższa możliwa ocena to 1 pkt? dlaczego nie zero? Bo ten bank to jest zero, bank myślący, że jest świętą krową w Polsce. Nie interesują się klientem, a kiedy ten zabiera od nich swoje pieniądze wyciągają najlepsze oferty. Na proste pytania nie są w stanie odpowiedzieć. Odradzam.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadyma bank w nazwie i to powinno wystarczyć
  • ~Firma / 2016-04-03 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Są podobni do innych banków ale udają Polski bank, a nie są. Rwa kasę gdzie się da. Miałem u nich linię kredytową w koncie firmowym, odnawiana co roku, co rok płacona nowa prowizja 2%. Potem normalnie odsetki od wykorzystanego kredytu i teraz najgorsze: odsetki od NIE wykorzystanego kredytu!!!! Omijajcie ten bank z daleka jeżeli chcecie wziąć linie kredytową. Stop Bankowemu Bezprawiu !
    Wadyodsetki od NIE wykorzystanego kredytu!!!!
    15 lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904