strona 39 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Malina / 2021-05-25 16:46
Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję. -
-
~Anna / 2021-05-21 18:36
Obsługa klienta jest do poprawy, nie ma możliwości załatwienia sprawy a zwłaszcza osoby, które nie znają się na tych elektronicznych nowościach. Odsyłają do punktu. To po co ta obsługa klienta telefoniczną.. nawet pomoc nie można tacie bo według regulaminu nie można nawet doradzić.. !!!! Co to za regulamin, z którego nie można normalnie korzystać. !!! A gdzie przesłanki Covid_owe o nie wychodzeniu z domu. Proszę o interwencję w tej sprawie lub stworzenie platformy lub czegokolwiek co pomoże takim osobom jak mój tata jak według regulaminu łamiemy jego punkty poprzez pomoc drugiej osobie .!!!!!! -
~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57
Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO. ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.Wadynie znajdujemy. -
~kams / 2021-05-17 10:26
Obsługa klienta na najniższym poziomie. Nie mam pojęcia po co są mają placówki skoro pracownicy każdą robić wszystko samemu przez aplikację (która i tak odrzuca wszystkie wnioski). Nie informują również o istotnych sprawach przy składaniu wniosków. Jedyny plus to prosta w użyciu aplikacja. -
~Niezadowolonyyyy / 2021-05-14 19:15
Bank znany wśród osób starszych a zero szacunku do nich. Babcia musiała aktywować pin nowej karty. Złośliwe pyskówki i zero cierpliwości do osoby starszej, dla której taki telefon to duży stres. Nie powtarzali pytań weryfikacyjnych, nie udzielali pomocy. Bardzo długi czas oczekiwania na infolinii. Naprawdę nie polecam -
~Tytus / 2021-05-14 09:04
Ten bank nie powinien istnieć. Zapyziałość tego banku umiejscawia go na poziomie lat komunistycznych. Próba rezygnacji z karty debetowej do konta kończy się wizytami w oddziałach, składaniem papierowych oświadczeń, zobowiązań. Dramat. przez IKO i IPKO można przelewać miliony, tworzyć wnioski i zakładać konta. Ale jeśli chcesz z czegoś zrezygnować i pozbawić w ten sposób bank szansy okradania cię to musisz przyjść do banku i wykonać wiele czynności tak wiele aby ci się ode chciało rezygnować z czegokolwiek co bankowi przynosi zysk. -
~walicTVN24 / 2021-05-09 08:18
najlepszy bank w Polsce. Aplikacja zajefajna prosta czytelna i zawsze na czasie. Zaletyjedyny polski bank w Polsce
aplikacja mobilna
oferta
obsługa klientaWadybrak -
~Klient / 2021-05-01 09:58
Najlepszy Oddział 1 w Dąbrowie Górniczej , przemiła i w pełni profesjonalna obsługa Firm na bardzo wysokim poziomie. -
-
~Mateusz / 2021-04-29 14:51
Pełny profesjonalizm, bardzo miła obsługa, 100% staranności i zaangażowania. Pozdrawiam panie ze stanowiska 7 i 5 w Stalowej woli :) ZaletywszystkieWadybrak -
~Dawid / 2021-04-22 22:36
Najgorszy bank jaki znam i z jakim miałem niestety do czynienia wiecznie problemy obsługa jakby miała kija w dupie poprostu pretensjonalna a nie pomocna ZaletyNie znalazłem takowychWadyPracownicy umowa brak poinformowania o zmian w umowach brak dostępu do konta ograniczone możliwości dysponowania kontem -
~Włodzimierz / 2021-04-22 18:36
Korzystam z usług O/74 PKO BP przy ul. Kaliskiego 15 kilkunastu lat, od kilku lat oferta jest znacznie bogatsza iż wcześniej. Szczególnie, moim zdaniem, wyróżnia się oferta Programu Emerytalnego IKE i IKZE ( można wybrać odpowiedni stopień ryzyka inwestycji), co daje dodatkowe przynsjmniej kilks procent zysku w stosunku do innych propozycji. Obsługa jest miła i rzetelna, ja zostałem dokładnie poinformowany o różnych aspektach proponowanego produktu. Trzeba podkreßlić, iż jest to jedyny oddział na Starym Bemowie,- oddział, gdzie swojr bankowr sprawy załatwiają ludzie starsi, którzy w wypsdku braku takiej instytucji na Starym Bemowir.będą zmuszeni do jeżdżenia do innej dzielnicy w sprawach bankowych, a takie wyjazdy są często bardzo kłopotliwe dla osób schorowanych i niepełnosprawnych. Uważam, że taka placówka bankowa jest niezbędna na Starym Bemowie- tuż obok jest WAT, pracownicy i studenci WAT-u także korzystają z usług Oddziału 74 PKO BP. ZaletyBliskie położenie.O 74, szybka i fachowa obsługa, możlieiść zakupienie funduszy emerytalnych i obligacji SP w O74 bez koniecznoßci odwiedzania BMWadyNotoryczne kłopoty ze znalezieniem miejsca parkingowego, ale to juź nie jest wina banku -
~Paweł / 2021-04-17 15:21
Wszystko jest cycuś jak chcą wlepić pożyczkę albo kredyt ale kiedy klient czegoś potrzebuje to odsyłają tylko jeden do innego i tak w kółko. Prowizje, opłaty pobierają przed wykonaniem czegoś , apotem człowiek odbija się od drzwi do drzwi jak czegoś potrzebuje, a się spóźniają. PO prawie 20 letniej ,,współpracy" rezygnuję z konta i przechodzę z pieniędzmi do innego banku. Nie polecam! Zaletybank jak inne. nie widzę specjalnej różnicy. Kiedyś myślałem, że jest ,,polski" ale jest po prostu PRLowski jeśli chodzi o obłsugę klienta on line... ,,On line", ,,ipko" to tylko frazesy..WadyNIE POLECAM!!!! -
~Daria / 2021-04-12 19:27
Umówiona do Notariusza złożyłam w banku ponad tydzień wcześniej (miało być jak najbliżej terminu spłaty) prośbę o zaświadczenie o zadłużeniu z tytułu zaciągnięcia kredytu hipotecznego ze wskazaniem konta do wcześniejszej spłaty.
Umówiona na 9 kwietnia z Panią z banku, która obsługuje mój kredyt na telefon, gdy będzie do odbioru zaświadczenie. Oczywiście, ani telefonu, ani zaświadczenie. Dzwonie do niej na komórkę cały piątek i rano w poniedziałek nie odebrała telefonu. Termin u Notariusza na 12 kwietnia czyli dziś na 14:00.
Jadę rano do banku, Pani od kredytu nic nie wie, dzwoni na infolinię, mówi, że nie może się dodzwonić,po czym wysyła do centrali czerwony monit o ponaglenie, daje mi telefon na infolinię, abym sama próbowała się dodzwonić.
Wyszłam z banku, pół godziny na linii, aby się połączyć z centralą w Poznaniu, następnie 4 razy łączona z różnymi działam i na koniec połączyli mnie z maszyną, która prosiła o numer klienta, gdzie wcześniej zweryfikowali mnie kilka razy. Na koniec przerwali połączenie. Ponowny telefon na infolinię, kolejna kobieta próbowała pomóc wysyłając monity i nic. Godzina 15 zadzwonili, że jest zaświadczenie. Co z tego jak termin u Notariusza przepadł. Jadę do banku przed 16:00 nikt nie może mi wydać mojego zaświadczenia, bo owa Pani przez 2 godziny obsługiwała klienta kwoty zaciągał właśnie kredyt. Odradzam Bank w Słupsku PKO BP , klienta mają w nosie jak już zaciągnie kredyt. Są mili i pomocni do czasu wzięcia.WadyBrak całkowity obsługi klienta -
~Os / 2021-04-07 22:37
Najgorszy bank. Złodzieje okradają klienta, naliczaja bezpodstawnie kwoty za kartę, za prowadzenie konta mimo że warunki są spełnione. Później zwaracaj. Wszystko jest ok jak ktoś się skapnie A jak nie to bank sam z siebie nie odda. I tak niech zabiorę każdemu po 1 zł miesięcznie i ma się miliony dla prezesa. Dochodzi do tego niekompetencja pracowników którzy nie znają oferty albo mają od gornie przykazane aby nie informować o wszystkim klienta podczas podpisywania umowy, otwierania rachunku bankowego. Uciekać jak najdalej ZaletyBrakWadySame wady -
~Wooker / 2021-04-06 09:44
Jest to najgorszy bank z jakim miałem doczynienia otworzyliście mi konto pod pretekstem kredytu którego mi nie udzielono i to w dodatku najdroższe wysłaliście mi kartę której nie aktywowałem próbując za którą naliczyliście opłatę 10zł gdy dzwoniłem aby zamknąć konto niestety nie można bo tylko w placówce jest to obrzydliwe złodziejstwo każdemu będę odradzam jaki kolwiek kontakt z waszym bankiem kpina ZaletyUmiejętność oszukiwaniaWadyZbyt wiele aby pisać -
~Jarek / 2021-03-28 16:08
Reakcja banku na zgłoszone oszustwo internetowe i wyłudzenie pieniędzy poniżej jakiekolwiek krytyki. Padliśmy ofiarą oszustów internetowych,i chociaż fakt został zgłoszony do banku 2 min po kradzieży to bank nawet nie kiwną palcem żeby zablokować ten przelew,pieniądze poszły do oszustów,a Bank się wypiął a szary człowiek jak zawsze w czarnej .d...e. -
-
~Branch / 2021-03-04 16:26
Obsługa klienta na najniższym poziomie. Brak wiedzy o oferowanych produktach. Problem z korespondencję z bankiem. Brak szacunku do klienta. ZaletyBrak -
~Irga Riso / 2021-02-26 16:44
Złodziej i oszust. Zabrał moją gotówkę,bez uprzedzenia i bezpodstawnie.
Usłyszałam,że na życie gotówkę mogę pożyczyć od kogoś.
WTF!?!?ZaletyOgrabić kogoś bez mrugnięcia okiem,nie każdy potrafi. Chapeau bas.WadyBrak wad,same zalety ????!!! -
~Jan / 2021-02-24 09:03
A jak nikogo mój wpis nie interesuje Maja w te na samym środku klienta. Strona wprowadzającą w błąd klientów nadal istnieje Klient dla PKO BP jest poddanym a nie partnerem ZaletyPsy szczekająWadyA karawana dzieł dalej -
~Jan / 2021-02-23 17:44
Czytam na stronach PKO BP że mogę złożyć lokatę na 1% a przez ipko na 1,3% na rok. Od stałem w banku w Pruszczu Gd godzinę i dowiaduje się że a nowe środki jest 0,1%
Pokazuje oficjalna stronę banku ale nikogo to nie obchodzi Czy takimi ludźmi buduję się zaufanie do banku? Zostałem uznany za intruza dochodząc realizacji zlecenia. Nie polecam tej placówkiZaletyCiepła siedzącą pracąWadyBrak szacunku dla klienta
strona 39 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »