Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2021-08-17 11:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Panie w Bankach sa super miłe,sympatyczne zwłaszcza Bank Pko na Pogoni. Ale tez mi miałam okazję zadzwonić 2 raz na infolinię i Pani super,wytłumaczyla wszystko,nawet po 5 razy i za tp jej bardzo dziękuję.
    ZaletySuper
    WadyBrak
  • ~Jas / 2021-08-13 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank nadal w poprzedniej epoce logika podejmowania decyzji oraz dostosowanie się do potrzeb klienta na poziomie banku z 95 roku chyba trzeba się jeszcze dużo uczyć od takich banków jak Alior Santander czy credit Agricole nigdy kontra w tym banku ani żadnych pożyczek i kredytów zdecydowanie odradzam
    ZaletyŁadne logo
    WadyCała reszta
  • ~Ariston / 2021-08-12 14:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka Banku od kliku lat.
    Trafiłam do PKO BP przypadkowo, mając już doświadczenie z innymi bankami.
    Na zasadzie porównania zdecydowanie polecam ten Bank.Profesjonalna obsługa klienta osobistego i firmowego,łatwy kontakt z doradcami i szybki kontakt w razie konieczności z infolinią.
    Zdecydowanie polecam.
    ZaletyFachowa obsługa szybki kontakt
    WadyBrak
  • ~Anita R / 2021-08-10 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką Banku PKO BP w oddziale nr 1 w Kłodzku. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Opiekun bankowy Pani Katarzyna Sobasik to przemiła, uprzejma i zawsze uśmiechnięta kobieta. Nigdy nie mam i nie miałam żadnych problemów.Nie mogłam lepiej trafić. Dziękuję Pani Sobasik za pomoc i przemiłą obsługę.
    ZaletyUprzejmość
    Wady0 wad
  • ~Ela / 2021-08-02 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Banku PKO BP oddz.4 w Częstochowie jakieś 20 lat. Nigdy nie miałam sytuacji problemowej z tym oddziałem. Zawsze pomocni ,życzliwi i merytoryczni Pracownicy. Pracownik Pko Pani Monika- lepiej wie od klienta co dla niego najlepsze- Dzięki wielkie ,ze są tacy ludzie !!!
    Korzystam z aplikacji ipko - wszystko jasne i zrozumiałe. Dzięki czemu większość załatwiam drogą internetową.
    Polecam ! Nigdy nie myślałam o zmianie Banku.

  • ~Dorota / 2021-08-01 12:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Załatwiałam sprawę telefonicznie - trafiłam na doradcę Panią Ewelinę Debczyńską z oddziału przy ulicy Renesansowej 8 w Warszawie. Pełna fachowość, poświęciła mi naprawdę dużo czasu, przeprowadziła przez cały proces. Jestem osobą słabowidzącą i to naprawdę wymagało czasu i cierpliwości. I najważniejsze: nie chodziło tylko o wciśnięcie produktu, ale o jak najlepsze zrozumienie moich potrzeb. Dobry kontakt z Panią, także po załatwieniu sprawy. Jestem bardzo zadowolona:)
    Zaletyprofesjonalna obsługa, nawet osoby niepełnosprawnej
  • ~Małgorzata / 2021-07-27 17:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Renata to złota kobieta. Bardzo miła, wszystko wyjaśnia i jest bardzo pomocna. Szybko odpowiada na maile i smsy. Polecam :)
    ZaletySzybko, dokładnie, jasno i prosto wytłumaczone
  • ~Izabela / 2021-07-27 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno,pko schodzi na psy z roku na rok coraz bardziej.
    Tragiczni, nieprzeszkoleni pracownicy, często podający sprzeczne informacje, pozamykane placówki, trudno dostępne oddziały z obsługą gotówkową, skrócone godziny pracy placówek,możnaby jeszcze długo wymieniać. Odradzam wszystkim!
    ZaletyBrak
    WadyZabrakło by dnia by wypisać
  • ~Marek / 2021-07-27 11:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi. Pani Doradca z segmentu MSP jest bardzo pomocna i natychmiast odpowiada na wszystkie zapytania i potrzeby.
  • ~IRENA / 2021-07-16 16:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Małgorzata Wieczorek pracownik PKO obsługa miła, wyjaśni wszystko i pomoże w każdym problemie dotyczącym mojego konta. Zawsze uśmiechnięta.
  • ~Edyta / 2021-07-16 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank jest dla ludzi .ludzie dla banku dobra obsługa mili ludzie.
    ZaletyDobre wrażenie
    WadyBrak
  • ~Zygfryd / 2021-07-15 10:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry! Szanowni Państwo
    Nie korzystajcie ze złotego konta PKO BP, szczególnie w kontekście przydzielonych Wam tzw. doradców. To zwyczajni naciągacze. Może to i dobrze dla banku, ale na pewno nie dla jego klientów. Wiem co piszę, bo takie konto mam od wielu lat. Żaden z niego pożytek, gdyż podobną usługę można otrzymać w normalnej placówce PKO BP, gdzie Panie mają dużą wiedzę i nie są nastawione tylko na swój interes, czyli prowizję. Bank na tym nie traci ,a zyskuje innych klientów. Jednemu z ostatnich doradców udowodniłem po prostu kłamstwo, a drogi sprawę podwyższenia limitu na karcie sprawdzał ponad miesiąc. Wreszcie prosił, abym dostarczył zaświadczenie o zarobkach. To idiotyzm, gdyż szczegółową historię moich zarobków bank posiada od wielu, wielu lat, z ostatnimi miesiącami włącznie. PKO posiadaczom kart kredytowych tak naprawdę nic nie oferuje (bonusy), drenując ich kieszenie za pseudo usługi. Liczę na zmianę podejścia. Oczywiście wyciągnę wreszcie z tego praktyczne wnioski. Serdecznie pozdrawiam
    ZaletyZależą od placówki. O jakości usług decydują pracownicy i ich szefowie. Do najbliższej placówki w pobliżu mojego zamieszkania nie mam uwag.
    Wady O jednej wspomniałem powyżej. PKO BP uważa się za bank dla wszystkich. A tak naprawdę zapomina o zachęcaniu, także finansowym, do korzystania z jego usług. Uważa się za największy bank w Polsce (co jest prawdą) i najlepszy (nie zawsze tak jest).
  • ~Lena / 2021-07-10 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z paranoją pracowników, o której pisał klient z 06.06.21r. Przyszedł do mnie przelew, z którego część zatrzymali, tłumacząc, że to poszło na zajęcie, które mam. A co się okazało? Że zgłosili mnie do prokuratury. Nie wiem na jakiej podstawie, pranie pieniędzy, okradanie ludzi. Nie wiem. Dla mnie jest to szok. Zamiast zapytać, czy to pomyłka, czy może przyszedł przelew do znajomego, to do prokuratury. Żenada. Ludzie kradną miliony, a Ci 150 zł do prokuratury. Brak mi słów po prostu.
    ZaletyŻadnych nie ma zalet
    WadyNie wykonujcie komuś przelewów, bo będziecie kryminalistami, którzy znajdą się w prokuraturze z podejrzeniem prania pieniędzy. Oszołomy.
  • ~Kozzal / 2021-07-07 15:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem posiadaczem konta również w innym banku, ale od jakiegoś czasu zupełnie przypadkowo zostałem posiadaczem konta w PKO BP.
    Jestem bardzo mile zaskoczony obsługą,w oddziałach, łatwością obsługi aplikacji, szybkością realizacji przelewów potwierdzonych np ( przy akcie notarialnym).
    Bardzo mile zaskoczyła mnie obsługa oddziału w Luboniu pod Poznaniem zwłaszcza pani Magdy gdzie zupełnie bezpretensjonalnie pomogła z własnej inicjatywy przyspieszyć całą sprawę :-)
    Dziękuję bardzo i polecam.
    ZaletySzybko, sprawnie z pomysłem.
    WadyBrak
  • ~J.K z Chełma / 2021-06-21 01:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Bank w Hrubieszowie :) a zwłaszcza pana z działu hipotecznego pana P.K. Człowiek cierpliwy i konkretny, zawsze dostępny pod telefonem, odpowie na każde pytanie i pomoże dopełnić formalności nie tylko w sprawach związanych z kredytem. Polecam całym sercem :)
    Zaletybardzo miły Pan z oddziału w Hrubieszowie, dyspozycyjność i elastyczność w załatwieniu sprawy na 6+
    Wadybrak.
  • ~Bożena / 2021-06-18 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsluga,potrafią wytłumaczyć tak że człowiek rozumie o co chodzi
    ZaletySzybko,miło, profesjonalnie
  • ~Janina / 2021-06-11 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa PKO BP w 10 oddziale w Bydgoszczy. Zawsze Panie są uśmiechnięte i pomogą załatwić sprawy. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
  • ~Łukasz / 2021-06-10 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia. O 10 groszy niedoplaty w racie wydzwaniają nękając mnie cały czas. Kazalem doliczyc nawet z odsetkami do kolejnej raty i nie dzwonic (przeszkadzają w pracy, własna działalność). Nie ponieważ umowa etc. Konsekwencją jest planowane zakończenue współpracy i zamknięcie kont łącznie z firmowym. Nie polecam. Za wasze pieniądze będą się utrzymywać i nękać.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo i prostactwo w stosunku do klienta
  • ~Robert / 2021-06-06 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział compliance powinnien w całości znaleźć się na psychiatrii z powodu paranoi.
  • ~Kate / 2021-06-02 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałbym wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z obsługi najgorszego banku z jakim niestety mam przyjemność. Posiadam książeczkę mieszkaniową i zawsze muszę czekać do kasy. Nie mam konta w tym banku. Oddział nr 41 na Targówku- tragedia. Czeka się na swoją kolej minimum godzinę pod drzwiami. Obsługują tylko dwa okienka. Zlikwidowali Oddział na ulicy Berensona i jest bardzo mało oddziałów. Pod bankiem sporo seniorów, którzy jak to stwierdziła pani z kasy, stoją aby wypłacić po 20 złotych. A przy drzwiach 2 bankomaty.
    Okropnie zorganizowany Oddział.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo mało oddziałów, długi czas oczekiwania w kolejce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904