Fatalna obsługa pani w oddziale 2 w Tychach. Nic nie można załatwić a czeka się niemiłosiernie długo. Nie polecam tego banku
ZaletyNie ma
WadyWszystko przez obsługę, marketing po szacunek do klienta
~Erni / 2021-10-22 18:37
Ocena: 1.33 / 5
Bank robił problem przy zamknięciu konta nie polecam tak zwanych agencji
~jsks / 2021-10-18 19:54
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, mimo podanych poprawnych danych do weryfikacji konsultantka blokuje mi konto
~Piotr / 2021-10-15 22:43
Ocena: 1.00 / 5
Czekanie na rozmowę z konsultantem to tragedia czekanie godz i nikt nie odebral
~Tomasz / 2021-10-15 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, aplikacja z każdą aktualizacją coraz gorsza. Przy przelewach wiecznie błędy aby dokonać przelewu trzeba po kilka razy go wysyłać aż żekomo bank go zrealizuje. Ten bank to paranoja liczą sobie po kilkadziesiąt groszy za potwierdzenie przelewu SMS w innym banku nie ma takich cyrków nie polecam!!!!!!!
ZaletyA są? Nie zauważyłem.
WadyJak wyżej
~Jo / 2021-10-12 21:37
Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa,szybko sprawnie i dobrze.polecam wszystkim
ZaletySuper
WadyBrak
~Martula / 2021-10-11 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank, najdłużej księguje przelewy,kto to widział by czekać na zaksięgowanie 3 dni. Dzwoniąc do Banku dowiedziałam się, że Pani w Banku nie jest odpowiedzialna za księgowanie przelewu,tylko za obsługę. Ja się pytam w takim razie to za Co są ludzie pracujący w banku odpowiedzialni,jak nie za księgowanie przelewów,bo dodzwonić się to też graniczy z cudem.!!!. Porażka w innych bankach nie ma takich problemów by Bank przetrzymał przelew dla większego %%%.
WadyBeznadziejna obsługa,aplikacja utrudnia korzystanie z konta.
~Dorota / 2021-10-08 15:48
Ocena: 5.00 / 5
16 oddzial profesjonslna obsługa i bardzo miła .Panie widać że im zalezy
ZaletyProfesjonalnie i bardzo miło
WadyBrsk
~Valeriia / 2021-10-05 09:52
Ocena: 3.00 / 5
Nie wiem gdzie jak,ale co chodzi o miasto Mława,odział PKO BP pracuje bardzo dziwnie,z 8 stanowisk pracuje trzy,a na ulice kolejka 15 osób,i to wszystko o 9:30 rano,kiedy nie ma pracowników z wielkich zakładów(obcokrajowców).I tak codzień.Jestem w ciąży,i stałam w kolejce na dworzu bo ochroniarz powiedział że nie ma miejsca żeby się usiądź co jak okazało się było kłamstwem.Przy stanowiskach dojść miła obsługa i to jedyne co można powiedzieć dobrego niestety.
5.10.2021
~UZ_007 / 2021-09-24 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Jako firma otworzyliśmy konto w PKO BP na początku wszystko było OK
Bardzo słaby rozwinięty mają systemy jak np dziś użyjesz kartę i zrobisz jakąś transakcje to za panie dni pokazuje w historii ????????♂️ HELOOOŁ mamy 21 wiek
+ NAJGORSZA OBSŁUGA FIRM opiekunowie Firmowi kłamią w oczy że wszsytko załatwili a tak naprawdę problem nie zniknął .
SYSTEM INTERNETOWY MAJĄ NAJGORSZY ZE WSZYSTKICH Wśród wszystkich banków w Polsce NIE ROZWINIĘTY chyba im szkoda trochę kasę dać i rozwinąć system.
ODRADZAM WSZYSTKIM KTÓRZY SZANUJĄ SWÓJ CZAS !
~Fred / 2021-09-24 17:43
Ocena: 2.67 / 5
Jestem klientem tego banku od lat. Niestety likwidują placówki a co gorsze kolejne bankomaty przez co zwykłe wypłacenie gotówki staje się problemem ! Takie utrudnienia robią w Gliwicach.
~Szymon / 2021-09-23 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie do kredytu...dodatkowa oplata ktora nire ma pokrycia z rzrczywistoscia. Oszusci i zlodzieje.
ZaletyWypowiedzenie umowy obslugi konta.
~Pola / 2021-09-22 10:57
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientką od wielu lat PKO BP. Placówka w której załatwiam sprawy mieści się we Włocławku przy ul.Żytniej 66 oddział 2.Zespół który tam pracuje w moim odczuciu jest na bardzo wysokim poziomie. Nigdy nie spotkałam się z odmową jeśli prosiłam o pomoc. Jestem emerytką i posiadam aplikacje IKO. Często mam jakieś pytania w związku z tym. Z wielką cierpliwością i szacunkiem nigdy mi nie odmówiono pomocy. Pan Andrzej Golubski, który PKO BP pracuje tam od lat,nigdy nawet grymasem nie pokazał mi, że jestem niemile widziana. Wdzięczna jestem za to. Proszę Dyrekcję oby złożyła w moim imieniu podziękowania dla wymienionej placówki. Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami Apolonia Kijewska.
ZaletyKultura i cierpliwość.
WadyBrak krzeseł przy okienkach.
~Szymon / 2021-09-17 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , panie w żywe oczy kłamią , nie maja pojęcia co do oferowania swoich produktów , termin realizacji miał być do 5 dni mija 2 miesiąca i nadal czekam .
~Mieczysław / 2021-09-14 12:30
Ocena: 5.00 / 5
Dobra oferta (konto, bankowość mobilna, kredyt i ikze najwyższy poziom!). Obsługa życzliwa i sprawna.
Polecam.
ZaletyOferta, obsługa, iko, sieć.
WadyA są jakieś?
~Beata / 2021-09-11 08:34
Ocena: 5.00 / 5
Pragnę podziękować wszystkim pracownikom banku PKO o/ Jaworzno za wspaniałą obsługę, fachowe podejście do klienta, miłą atmosferę. Jesteśmy z Wami od 30lat, nigdy się nie zawiedliśmy,dziękujemy.
ZaletyRzetelne informacje
~S. / 2021-09-08 09:55
Ocena: 4.33 / 5
Jestem klientem od 30 lat, jestem zadowolony.Polecam
~Aro / 2021-08-30 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, oferta beznadziejna. A nawet i jej brak, obsługa beznadziejna.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Kinga / 2021-08-23 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Chory bank. Bedac za granica stracilam numer telefonu. Bez tego numeru zostałam bez mozliwosci aktywowania karty kodow i innych czynnosci potrzebnych do funkcjonowania. Nikt nie jest w stanie pomoc, bo powinnam przyjechać specjalnie 1500km by zmienic numer telefonu w placowce. Szkoda ze do kredytow nie trzeba byc w placówce, wystarczy 5 min przez internet. Żenada.
~Marek / 2021-08-18 21:06
Ocena: 2.33 / 5
przy jakiś najmniejszych problemach czeka was wizyta w banku nic sie telefonicznie nie załatwi mimo znania imion matek ojców numerów buta pseelów itdd czeka was odział banku a tam jako druga podchodzi kierowniczka i po 2h problem załatwiony , masz 80 lat polecam
Zaletymozna posiedziec w banku na krzesełku wyjasniajac problem
Wadybrak możliwosci załatwienia spraw telefonicznie