Mam 24 lata, byłem klientem banku 6 lat.
Nie interesowały mnie wówczas pożyczki, kredyty, lokaty czy inwestycje.
Wiedziałem, że inne banki mają lepsze oferty, ale powodem założenia konta była większość rodziny...
Do sedna. W dziesięciostopniowej skali:
Bezpieczeństwo oceniam na 1. Kompetencje pracowników na 1. Możliwości banku - 1. Oferty - 1.
SZANOWNI
wg pracowników tego banku, użytkownik nie może mieć nowego konta na nowe dane. tj. nowy numer konta, loginy i hasła
ponadto: bank nie wysyła informacji o logowaniu czy próbach transakcji zza granicy... porażka
Będę odradzać zakładanie konta w tym banku.
Żeby zwykły pracownik nie miał na tyle wiedzy i umiejętności, aby doradzić klientowi... musi przychodzić kierownik oddziału, żeby spojrzeć w ten przestarzały system bankowości
Bank PKO nie informuje, kiedy są próby włamania na konto, podczas gdy inne banki mają to w standardzie. Nie ma żadnej reakcji ze strony banku, zatem nie można im ufać. Pracownicy też mogą wykradać dane, bo to nie problem. Nie pozdrawiamZaletyłatwa obsługa aplikacji iPKO
Wadybezpieczeństwo, kompetencje pracowników, oferty, przestarzały system