Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna Pietruszka Chmara / 2021-11-23 14:47
    Ocena: 5.00 / 5
    korzystam z usług tego Oddziału od momentu otwarcia konta ,zawsze spotykam się z mila ,profesjonalna obsługa. Wszystkim znajomym polecam wyżej wymieniona placówkę. Zycze samych sukcesow na rynku bankowosci
  • ~Olga / 2021-11-19 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Od 2 godzin nie mogę się dodzwonić na infolinię.
  • ~grazyna / 2021-11-19 16:05
    Ocena: 5.00 / 5
    polecam obsługę w oddziale 33/pkobp krakow ul długa 12 profesjonalna i miła obsługa pracownicy bardzo dobrze doradzają
  • ~Paweł / 2021-11-18 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ttoalne dno, dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Przelewy z systemu przelewy24 na ING dochodza po minucie a tutaj 3 godziny i nic. Wiadomo, państwowe gówno więc cudów nie można się spodziewać
  • ~Paulina / 2021-11-16 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa , pani potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania.
  • ~kaja / 2021-11-16 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Lubsko nie polecam kolejka 12 osób, panie kasjerki zamiast obsługiwać klientów załatwiają kredyty i bezpiecznia bez kolejki proszą swoich znajomych, kompletnie nie licząc się z osobami, które czekają w swojej kolejce.
    Porażka można robić kredyty nie mam problemu, ale powinno być stanowisko do bieżącej obsługi klienta.
    Wadyobsługa klienta w oddziale
  • ~Ja / 2021-11-15 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunistyczny bank. Masakra za wszystko trzeba płacić .
    Zalety????
  • ~Barbara / 2021-11-15 09:42
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wszystko w bardzo jasny i czyteny sposób wyjaśnione podczas spotkania
    ZaletyMiła obsługa, wszystkie wątpliwości wyjaśnione podczas spotkania
  • ~it admin / 2021-11-13 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubolewam, że taki duży bank nie chcę wprowadzić dwuetapowego logowania z użyciem kluczy U2F. 
    To jest bezpieczniejsze niż SMS-y i te wszystkie wasze aplikacje.
    WadyBrak możliwości użycia kluczy U2F.
  • ~Anna / 2021-11-12 15:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Znakomita, profesjonalna, przemiła obsługa klienta w placówce przy ul. Pólwiejskiej w wykonaniu Pani Pauliny Majewskiej. To inteligentna, miła Pani. Polecam. ????
    ZaletyProfesjonalnie, szybko, sprawnie, miło
    WadyBrak wad
  • ~badbanker / 2021-11-12 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    So basically they blocked my bank account for no reason ,and I couldn’t use my money and I ran out of cash,couldn’t buy food,it’s ugly.I wouldn’t recommend this bank or would only in a negative way .
  • ~aneta / 2021-11-09 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo polecam ten bank, profesjonalna obsługa, miła atmosfera, łatwy dostęp do konta i bezpieczny,doradztwo na mega wysokim poziomie, chętnie korzystam z ofert banku i ich pomocy
    Zaletyprofesjonalizm, doradztwo na wysokim poziomie, bezpieczny bank
  • ~Marta / 2021-11-09 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    oddział nr7 w Katowicach ul;Uniwersytecka 13 wszyskim polecam ten oddział banku pko bp najlepsza obsługa w całych Katowicach .Przemiłe Panie zawsze chętne do pomocy ,wyjaśnią to co nie zrozumiałe polecam wszystkim!!!
  • ~Alicja / 2021-11-08 15:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Debetu nie da się zamknąć przez aplikację (jest taka zakładka ale się nieda nawet jak środki są na koncie i nie wykorzystuję debetu), nie widać go w aplikacji (tego że zaczynam korzystać z debetu), obsługa pani która zakładała mi konto i później ponownie u niej byłam w tej sprawie wprowadziła mnie w błąd i nie zamknęła mi debetu, skutek był taki że na czyszczenie w BIKu do zmaksymalizowania zdolności kredytowej muszę czekać kolejny tydzień, bank po zapłacie w sklepie księguje tą opłatę do 9 dni!!! To wisi mi na koncie i nie mogę go zamknąć. Czasy gdy ten bank był dobry to przeszłość. Dla mnie nic dobrego nią on do zaoferowania.
    ZaletyJuż niema
    Wady- wprowadzanie w błąd klienta
    - ignorowanie tego poco przyszedł (wydania dyspozycji)
    - aplikacja w której nie można zrobić tego co w niej jest niby możliwe
  • ~Kris / 2021-11-08 13:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank oceniam bardzo dobrze konkretnie oddział w Mławie oferta przedstawiana prosto zrozumiale bez zbędnego bełkotu Pani Ewa która mnie obsługiwała bardzo profesjonalna z podejściem do klienta nic dodać nic ująć szczerze polecam byście byli tak samo zadowoleni jak ja. Pozdrawiam
  • ~Monka118 / 2021-11-06 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oceniam bardzo źle. Posiadam kredyt hipoteczny podpisałam aneks dotyczący oferty branżowej gdzie warunkiem było zatrudnienie w instytucjach finansowych weryfikowane na podstawie wpływu wynagrodzenia. W marcu zmieniłam pracodawcę w taki sposób że pracowałam dla instytucji finansowej ale płytnikiem wynagrodzenia była agencja pracy. Poinformowałam Bank. Kazali mi przesłać oświadczenie oraz dołączyć umowę o pracę. Oferta branżowa została w czerwcu przedłużona we wrześniu warunki zostały zmienione. Działają na podstawie widzi mi się . szukają na siłę kasy. Wprowadzając mnie w błąd pozbawili mnie szansy negocjacji z pracodawcą warunków umowy o pracę. Jestem bardzo niezadowolona żałuję że w ogóle podpisałam z nimi umowę. Identyczne warunki proponował mi CA ale stwierdziłam że to duży utrzymujący się długo na rynku Bank od zawsze zaufam im. Dziś wiem że to był błąd bałagan niekompetencja zdecydowanie odradzam....
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja bałagan
  • ~Bangladuch / 2021-11-05 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu robiłem przelew do innego banku przy użyciu kodu BLIK. Podczas przelewu z PKO BP dostałem informację, że transakcja została anulowana ( z niewiadomych przyczyn) a środki zostały zablokowane na moim koncie. Teraz mam opóźnienie z spłacie raty w innym banku, bo PKO mi blokuje środki pieniężne i każą czekać. W tej sprawie byłem już 2 razy w placówce bankowej i 2 razy dzwoniłem na infolinię, z której mnie po minutach oczekiwania rozłączono. Chamstwo i tyle. Nawet dziś podczas pierwszej rozmowy tel. kobita mi wciskała pożyczkę, podczas, gdy nie potrafiła rozwiązać zaistniałego błędu, który ewidentnie leży po stronie banku. Nie polecam nikomu tej firmy.
    Wadyolewanie ludzi
  • ~Lothar / 2021-11-03 23:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobry zwyczaj nie pożyczaj nigdzie.Bank jakikolwiek to nie pomoc tylko interes.Puści cię w skarpetach.Naucz się żyć za ile masz i nie kupuj mieszkania w bloku na kredyt,a samochód kup 10 letni za gotówkę.Nie żyj na kredyt.Nie zapłać raty 3 to zobaczysz co z tobą zrobią banki.Plusem jest to,że jest potrzebny w dobie bezgotówkowej niemal że,ale nie pożycza się pieniądza.
    ZaletyDostępność
    WadyBrak
  • ~Aaaaa / 2021-10-30 18:22
    Ocena: 4.67 / 5
    https://zarabianiewsieci.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=985&idDistributor=368043
  • ~Agnieszka Durzynska / 2021-10-28 10:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Jolanta z Banku PKO w Sieradzu to kompetentny doradca z szeroka wiedza i milym podejsciem do klienta.
    Potrafi pomoc w wyborze odpowiedniego kredytu i wyjasnic wszelkie z nim zwiazane ewentualne watpliwosci.
    Osoba na naprawde wysokim poziomie w branzy finansow. Pelen profesjonalizm!
    Z checia polecamy jej uslugi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904