Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 888 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niki / 2022-01-07 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa internetowa jest ok
    ale obsługa indywidualna klienta w banku to totalne dno na kilkunastu klientów czynna jedna kasa
    jeśli charakteryzujesz się dużą dozą cierpliwości i nieograniczoną ilością czasu to jest to bank dla Ciebie
    Pracownicy widzą co się dzieje ale chyba mają to gdzieś ,może w innych oddziałach jest ok ale Pyrzycki pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyobsługa internetowa ok
    Wadypersonel nie szanujący czasu klienta
  • ~hanna / 2022-01-06 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wytłumaczcie mi, dlaczego polskie banki w tym PKO nie chcą wprowadzić kluczy bezpieczeństwa. Czy nasze banki mają interes w tym, żeby nas okradano.
    Wadynie można użyć kluczy bezpieczeństwa
  • ~E / 2022-01-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Krakowie os. Kościuszkowskie. Obsługa tragiczna. Czas oczekiwania bardzo długi. Obsługa ucina sobie długie pogawędki z klientami na tematy prywatne. Kasjerzy co chwilę przerywają pracę. Jako pierwsza w kolejce czekam już ponad 20 minut.
  • ~Ewelina / 2022-01-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 godziny na dopisanie kogos do konta!!!porazka. Nie polecam. Papierologia bez konca
    WadyKolejki, wszystko trwa dluuuugo
  • ~Anna / 2022-01-03 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    40 minut oczekiwania na najprostsza porade, w tym 10 minut na deszczu przed oddzialem banku. Lodz ul Piotrkowska 157A. Organizacja tragiczna.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Nie PKO BP / 2021-12-31 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak cię chwycą to już nie puszczą, zamknięcie konta w tym banku graniczy z cudem, mimo braku transakcji płatniczych, ciagle im coś wisi i system nie pozwala zamknąć konta, porażka. Zwlekają z zamknięciem konta, atakują ofertami na kredyt, na kartę kredytową, dzwonią i nagabują i naliczają dodatkowe opłaty za przedłużanie likwidacji konta. Nie polecam, odradzam. Uważałam że polski to dobry a tu wielkie nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ula / 2021-12-27 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brakuję dobrych zabezpień. Potrzebuje bezpiecznego logowania dwuskładnikowego. Na Facebooku. Wirtualnej Polsce, Onecie i Gmailu mam możliwość używania sprzętowych kluczy bezpieczeństwa. Na stronie Pko nie ma takiej możliwości.
    WadyBrak bezpiecznego logowania dwuskładnikowego, brak osbługi kluczy bezpieczeństwa.
  • ~Były klient banku / 2021-12-26 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mógł powstać nie polecam nikomu wieczne problemy ze zmianą danych problem z logowaniem obsługa nie potrafi pomóc w żadnej sprawie odbierają telefony w domu bez możliwości zrobienia czego kolwiek w moim przypadku bank w jakiś dziwny sposób zagubił gotówkę przyznając się do tego tylko że już miesiąc jej nie oddają a miała zostać zwrócona natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu w dodatku bank zamknol mi konto bankowe wg cały bank to wielkie nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadyCały ten bank to wada
  • ~Roman Piekarski / 2021-12-24 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2019 roku korzystam się podłogami banku. Przed Świetami w grudniu 2021 roku niezgodnie z prawem spisali środki z mojego konta, pracowniki infolinia kłamią, każdy mówi coś inne. Stosunek do klienta jest absolutnie niedopuszczalne. W efekcie dzięki bankowi zostałam bez pieniędzy na święta.
    WadyKradną pieniądze od klienta.
  • ~Krystyna / 2021-12-23 15:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Placówka 18 jest super Pani Ewa Zarzycka posiada dużo wiadonosci na każdy temat bankowy zawsze służy w podejmowaniu dobrej decyzji.Dziekuje Pani Ewo zawsze będę u Pani załatwiać moje sprawy ba kowe
    ZaletyJest super
    WadyNie ma żadnych was
  • ~Xxx / 2021-12-23 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.Bank nie pomaga tylko robi pod górkę.Zero pomocy ,traktują ludzi jak....
    ZaletyZero
  • ~Tomax / 2021-12-18 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota, po nieudanej transakcji, chcąc zablokować transakcję, gdzie w systemie banku, widnieje ona jako " blokada" środków, czyli, nie została zrealizowana - po 40 minutach oczekiwania na połączenie, słyszę od pani z infolinii, zenie może tego zablokować, że nie majatakich, technicznych możliwości!!! To skandal. Dzisiaj, w dobie elektronicznych rozwiązań, gdzie chwalą się, że są najlepszym bankiem,etc, nie mają tak prostych możliwości!!!
    Wstyd, i jedno nasuwa się na myśl - uciekać z tego banku, gdzie komuną trąca !!!!
    40 min oczekiwanie na rozmowę!!!!
    ZaletyZero
    WadyOpór
  • ~Tomasz / 2021-12-18 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota, po nieudanej transakcji, chcąc zablokować transakcję, gdzie w systemie banku, widnieje ona jako " blokada" środków, czyli, nie została zrealizowana - po 40 minutach oczekiwania na połączenie, słyszę od pani z infolinii, zenie może tego zablokować, że nie majatakich, technicznych możliwości!!! To skandal. Dzisiaj, w dobie elektronicznych rozwiązań, gdzie chwalą się, że są najlepszym bankiem,etc, nie mają tak prostych możliwości!!!
    Wstyd, i jedno nasuwa się na myśl - uciekać z tego banku, gdzie komuną trąca !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBez końca
  • ~Małgorzata / 2021-12-17 22:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką Banku PKO BP od lat 80- tych. Kilka lat korzystałam z usług innego banku lecz nie byłam zadowolona więc szybko wróciłam do PKO.
    Tutaj od zawsze byłam traktowana poważnie a nie jak zło konieczne. Pracownicy PKO szanują klienta,poświęcają mu dużo czasu,starają się aby klient załatwiwszy sprawę odszedł zadowolony.
    ZaletyProfesjonalizm w doradztwie i obsłudze klienta. Szacunek dla klienta.
    WadyBrak.
  • ~Antonio / 2021-12-16 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto 16.11.21(konto za zero), w celu darmowego używania konta warto mieć kartę płatniczą, która miałem dostać w ciągu 7iu dni. Dziś jest 16 12.21,karty ciągle brak. Po telefonie na infolinię Pani stwierdza, że to moja wina,bo się nie upomniałem wcześniej, że karta jeszcze nie przyszła i oni wysłali i ręce umywają. Oczywiście koszty prowadzenia konta jak najbardziej muszę pokryc. No to powiem tak-przeżyję te 10 PLN, ale jutro rano zamykam konto... Komunie niestety mówimy wielkie NIE!!!!
  • ~Alan / 2021-12-16 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank!
    Czekanie na odpowiedź infolinii 25 min! Porażka.
  • ~Anna / 2021-12-16 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank to jeden wielki żart , na zaświadczenie o spłacie kredytu ( potrzebne do aktu notarialnego na szybko ) , obecny czas oczekiwania 2 tygodnie,interwencję w głównej siedzibie nic nie dają ( odpowiedź mają 30 dni) każdy inny bank max 10 dni, znajomi w M... 3 dni , zaświadczenie jak każde inne dlaczego tak długo każecie czekać, swoim klientom, gdzie inne banki potrafią to załatwić w pare dni???
    ZaletyObsługa klienta w okienku
    WadyBrak organizacji
  • ~Nikoś / 2021-12-16 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka transakcja kredytowa. Bardzo miła obsługa.
  • ~Chika / 2021-12-16 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Kilkuletnia klientka Banku Polskiego. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, a także bardzo ułatwia mi życie aplikacja IPKO gdzie mogę załatwić bardzo dużo spraw nie jeżdżąc po urzędach .
    ZaletySzybko, sprawnie
  • ~bar11919919 / 2021-12-14 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 24 lata, byłem klientem banku 6 lat.
    Nie interesowały mnie wówczas pożyczki, kredyty, lokaty czy inwestycje.
    Wiedziałem, że inne banki mają lepsze oferty, ale powodem założenia konta była większość rodziny...
    Do sedna. W dziesięciostopniowej skali:
    Bezpieczeństwo oceniam na 1. Kompetencje pracowników na 1. Możliwości banku - 1. Oferty - 1.
    SZANOWNI
    wg pracowników tego banku, użytkownik nie może mieć nowego konta na nowe dane. tj. nowy numer konta, loginy i hasła
    ponadto: bank nie wysyła informacji o logowaniu czy próbach transakcji zza granicy... porażka
    Będę odradzać zakładanie konta w tym banku.
    Żeby zwykły pracownik nie miał na tyle wiedzy i umiejętności, aby doradzić klientowi... musi przychodzić kierownik oddziału, żeby spojrzeć w ten przestarzały system bankowości

    Bank PKO nie informuje, kiedy są próby włamania na konto, podczas gdy inne banki mają to w standardzie. Nie ma żadnej reakcji ze strony banku, zatem nie można im ufać. Pracownicy też mogą wykradać dane, bo to nie problem. Nie pozdrawiam
    Zaletyłatwa obsługa aplikacji iPKO
    Wadybezpieczeństwo, kompetencje pracowników, oferty, przestarzały system
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976