Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 913 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.69
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WkurzonyJoe / 2022-02-12 08:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy tygodnie to dla PKO BP za mało by wystawić zaświadczenie o saldzie kredytu wraz z promesą wykreślenia hipoteki z KW. Ostatecznie dokument zostaje wystawiony z błędnymi numerami KW. Reklamacja i ponowne oczekiwanie. Absolutny brak profesjonalizmu. Przez ten cyrk straciłem klienta na mieszkanie. Przestrzegam.
    ZaletyBardzo miła obsługa w oddziale, która z chęcią wyśle maila do centrali.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dokumenty potrzebne do sprzedaży nieruchomosci. Błędy w wystawionych dokumentach. Nierzetelny partner.
  • ~Joanna / 2022-02-11 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tragiczna, dzwonię 6 raz aby odblokować dostęp do konta raz dane się zgadzają kolejnym nie a dane podane te same. Pani podczas 6 rozmowy uznała ze ma wątpliwości co do danych i mnie nie obsłuży. Śmiech na sali najgorszy bank na jaki trafiłam, wiecznie problemy każda osoba na infolinii ma problem z czymś innym
    ZaletyBrak zalet
  • ~Elżbieta / 2022-02-09 16:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Placówka we Włocławku ul . Warszawska najgorsza chyba w całej Polsce , na cały bank 2 osoby obsługujące, pan z ochrony bardzo nie miły
  • ~RK / 2022-02-08 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam! Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1. Rzetelna i solidna obsługa ze strony doradcy. Duża wiedza i kompetencje. Świetna, fachowa pomoc i ogromna dyspozycyjność sprawiła, że szybko i bez komplikacji uzyskaliśmy kredyt.
    Na każde zadane pytanie otrzymywałam wyczerpujące odpowiedzi, a wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.
    Proces kredytowy był dopilnowany na każdym etapie, aż do momentu podpisania umowy kredytowej w banku.
    Szybki kontakt i skuteczna pomoc.
    Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z bankiem PKO BP, warunki w pełni mi odpowiadają. Szeroki wachlarz usług które można w większości przypadków procesować online, a to w obecnych czasach bardzo duża zaleta. Polecam!!!
    Współpraca z bankiem i z doradcą/opiekunem Panem Pawłem jest wieloletnia i oceniam ją rewelacyjnie.
    Z pełna odpowiedzialnością rekomenduję usługi banku PKO BP! Pozdrawiam serdecznie.
    Zaletybardzo dużo: szeroki i przejrzysty wachlarz usług dostępnych internetowo, fachowa pomoc i dbałość o dobro klienta, bardzo kompetentna instytucja finansowa o szerokich możliwościach.
    Wadybrak
  • ~Katarzyna / 2022-02-07 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Zalatwienie najprostszej sprawy zajmuje kilka godzin. Obsluga interesantow przerasta kompetencje Pracownikow banku. Calkowity brak organizacji pracy i obslugi klientow.
    WadyBrak organizacji pracy i obslugi klientow
  • ~Mateusz / 2022-02-06 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba będzie znowu zmienic bank, pół roku temu otwarłem konto było ok wszystko, ceny walut w kantorze internetowym byly te same co podają na necie, teraz strasznie sepią i podają przekłamane przewalutowywania...
  • ~Aga / 2022-02-03 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgoszy bank na świecie. Załatwienie czegokolwiek trwa wieki. Sprawy które w innych bankach załatwisz przez telefon lub czacie w PKO wymaga złożenia tysiąca dokumentów łącznie ze stwierdzeniem że twój podpis nie jest twój bo nie zgadza się że wzorem podpisów. Głęboka komuna. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Jose / 2022-02-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
    Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
    Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
    Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
    5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
    Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
    Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
    Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
    Zarządzanie obsługą beznadziejne
    Omijać dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Agnieszka / 2022-02-02 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Sugeruję omijać ten bank bardzo szerokim łukiem. Sprawy rozpatrywane są miesiącami, brak informacji, kiedy będzie decyzja czy pismo. Kilkukrotnie trzeba chodzić do oddziału w jednej sprawie. Oferta kiepska i bardzo droga. Właśnie usiłuję rozwiązać współpracę z tym bankiem, ale wszystko trwa bardzo długo. Nie polecam !
    ZaletyZadnych
    Wadysame
  • ~Mańka / 2022-02-01 12:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wykupiliśmy ubezpieczenie na nasze mieszkanie. Z pomocą P. Małgorzaty i P. Kmili,przeszliśmy przez to łatwo, lekko i przyjemnie. Pełen profesjonalizm i znajomość tematu.
    Brawo !Oddział 97 przy Rembielinskiej

    Dziękujemy
  • ~0 / 2022-01-31 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Profesjonalne podejście do klienta.
  • ~O / 2022-01-29 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pko dziadostwo w ipko nie mogę nadać pinu do karty w tym banku jestem prawie 23 lata ale tszeba zmienić bank omijają tan bank
  • ~Mariusz / 2022-01-27 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, infolinia beznadziejna IPKO nieczytelny, OSTRZEGAM !!!
  • ~Mirosława / 2022-01-26 15:17
    Ocena: 4.33 / 5
    Obsługa dobra,bez czekania w kolejce szybko sprawnie jestem zadowolona
  • ~Aro / 2022-01-26 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwienie czegokolwiek w oddziale jest niemożliwe .
    Człowiek z infolini jeśli nie spodoba się jemu cokolwiek blokuje kartę konto blik i zostajesz na 2 końcu świata bez złotówki a jaśnie człowiek z obsługi nawet nie powie co jemu nie pasuje
    Dane są błędne i blokuje wszystko
    ZaletyBrak
  • ~Klientka / 2022-01-25 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalatwienie sprawy w oddziale graniczy z cudem ,szczegolnie jesli chodzi o kredyt hipoteczny . Panie mają w nosie klientow i nawet nie odpowiedza na telefon . Oczekiwanie do pustej kolejki ,to godziny , a smiechom zza sciany nie ma konca .
    ZaletyZadnych
    WadyDramat
  • ~TT / 2022-01-19 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Wszystko jest dobrze dopóki klient nie potrzebuje dokumentów, lub załatwienia jakieś sprawy. Wystawienie zwykłego oświadczenia do wpisu hipotecznego trwa już ponad miesiąc. Do tego NIKT nie może mi udzielić żadnych informacji. Pani w oddziale hipotecznym wysyła podobno prośby i przypomnienia do back office, ale nie otrzymuje odpowiedzi i nic nie wie. Sprawy zgłoszone przez iPKO nie zostają załatwione, gdyż osoby obsługujące zgłoszenia nie mają dostępu do moich danych, więc też nic nie wiedzą - SIC! Mogą tylko napisać zgłoszenie do back office, ale nie ma odpowiedzi. Na infolinii to samo, brak kompetentnych osób z dostępem. Infolinia odsyła do oddziału, który nie może mi udzielić informacji. Zgłosiłam reklamację, ale mają na rozpatrzenie 30 dni (w innych bankach 14 dni)! A ja potrzebuje dokumentu jak najszybciej.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak komunikacji z klientem, długi czas oczekiwania na dokumenty, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, zgłoszenia w iPKO obsługują osoby, które nie mają możliwości na nie odpowiedzieć i odsyłają do oddziału. Aby zamknąć konto, trzeba się pofatygować do oddziału i odstać swoje. Żenada nie bank.
  • ~Marcus / 2022-01-19 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do okienka w celu wypłaty własnych środków, (brak możliwości wypłaty takiej kwoty w bankomacie) to 2h. Panie w banku chodzą jak na wakacjach, robiąc sztuczny tłum a obsługując 2 osoby na godzinę. Powinni zrobić w oddziale stołówkę, człowiek bu chociaż zjadł obiad w trakcie oczekiwania na kolejkę.
    ZaletyBrak
  • ~barbara / 2022-01-18 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 18.01.2022 zostałam bardzo miło obsłużona przez pracownika banku p.Dorotę A. i Małgorzatę P. Panie zostały po godzinach pracy. Swoja prace wykonały bardzo solidnie,mimo iż były po godzinach pracy nie odprawiły mnie bez załatwienia bardzo istotnej dla mnie sprawy. Bardzo dziękuję i oby więcej takich pracowników.
    Zaletymiła obsługa
  • ~MAlgorzata / 2022-01-17 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    BARDZO KOMPETETNA OBSLUGA Kasowa 8 oddz..PKOBP warszawa .
    ZaletyPomocne Panie w kasie z wyrozumialosscia do starszych osob
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1222
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 985
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 969
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 913
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063