strona 35 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Nikoś / 2021-12-16 12:49
Szybka transakcja kredytowa. Bardzo miła obsługa. -
-
~Chika / 2021-12-16 12:41
Kilkuletnia klientka Banku Polskiego. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, a także bardzo ułatwia mi życie aplikacja IPKO gdzie mogę załatwić bardzo dużo spraw nie jeżdżąc po urzędach . ZaletySzybko, sprawnie -
~bar11919919 / 2021-12-14 15:01
Mam 24 lata, byłem klientem banku 6 lat.
Nie interesowały mnie wówczas pożyczki, kredyty, lokaty czy inwestycje.
Wiedziałem, że inne banki mają lepsze oferty, ale powodem założenia konta była większość rodziny...
Do sedna. W dziesięciostopniowej skali:
Bezpieczeństwo oceniam na 1. Kompetencje pracowników na 1. Możliwości banku - 1. Oferty - 1.
SZANOWNI
wg pracowników tego banku, użytkownik nie może mieć nowego konta na nowe dane. tj. nowy numer konta, loginy i hasła
ponadto: bank nie wysyła informacji o logowaniu czy próbach transakcji zza granicy... porażka
Będę odradzać zakładanie konta w tym banku.
Żeby zwykły pracownik nie miał na tyle wiedzy i umiejętności, aby doradzić klientowi... musi przychodzić kierownik oddziału, żeby spojrzeć w ten przestarzały system bankowości
Bank PKO nie informuje, kiedy są próby włamania na konto, podczas gdy inne banki mają to w standardzie. Nie ma żadnej reakcji ze strony banku, zatem nie można im ufać. Pracownicy też mogą wykradać dane, bo to nie problem. Nie pozdrawiamZaletyłatwa obsługa aplikacji iPKOWadybezpieczeństwo, kompetencje pracowników, oferty, przestarzały system -
~Lizbet / 2021-12-13 18:31
Dlaczego w Banku nie ma okienek dla osób niepełnosprawnych i kobiet w ciąży? To skandal żeby osoby niepełnosprawne poruszające się przy pomocy kul stały w tej chwili po godzinie na mrozie przed Bankiem. Taka sytuacja spotkała mnie w Rotundzie w Warszawie. W Banku było tylko 9 klientów mimo tak olbrzymiej powierzchni. Ochroniarz nie wyraził zgody żebym weszła i usiadła. Mam drugi stopień niepełnosprawności ruchowej poruszam się przy pomocy kul. Stanie to dla mnie to prawdziwe tortury. Inne instytucje dbają o swoich niepełnosprawnych klientów, Bank PKOBP ma ich gdzieś. ZaletyPo godzinnym stanie na mrozie nie widzę zalet i prawdopodobnie zmienię bankWadyBrak okienek dla niepełnosprawnych. -
~maciej / 2021-12-13 16:56
Nie mam żadnej złej uwagi. Ludzie są kompetentni po prostu fachmani. Przez lata nie zawiedli mojego zaufania i niech tak zostanie jak korzystam z dwóch oddziałów jeden na placu Inwalidów w Warszawie drugi na Chełmrzyńskiej w Ząbkach. Podziwiam tych ludzi, poradzili sobie doskonale z emocjami swoimi i klientów w trudnych czasach początku pandemii. I radzą sobie doskonale nadal. Wadybrak wad -
~Donna / 2021-12-10 22:31
Oferta lokat to jakaś pomyłka 0.01% w skali roku - po roku czasu zarobiłam 1.05 pln z tego zabarny jeszcze podatek 0.20 pln. To samo dotyczy lokat Inteligo. Z tym bankiem oszczędzanie to żart, dlatego postanowiłam przenieść środki z lokat do konkurencji. ZaletyJakoś trudno mi coś znaleźćWadySkostniały system, przestarzały -
~KatarzynaP / 2021-12-10 12:06
Mój pracodawca przelewa pensje z samego rana, wszyscy pracownicy mają pieniądze na kontach po pierwszej sesji przelewów przychodzących w ich bankach, oprócz PKO BP. Jakimś cudem pensje nie wpływają tutaj na konto sesją o 11:30. Co się z nimi dzieje? Jakim prawem? Nie wiadomo. Oczywiście - nie zdążysz już zrobić żadnych przelewów tego dnia, bo kolejna sesja przychodząca jest o 15:30, a ostatnia wychodząca o 14:30. ZaletyżadneWadyprzetrzymywanie pieniędzy, spóźnianie się z przelewami -
~ANA / 2021-12-10 11:20
Chciałabym szczerze polecić Bank PKO BP, IV oddział Szczecin. Pracownicy tego Banku są zawsze bardzo pomocni, uprzejmi i cechuje ich niespotykana cierpliwość do Klienta i nie boją się trudnych tematów. Szczerze polecam ten Bank i ten oddział, bo tutaj zawsze można uzyskać niezbędną pomoc i bardzo szybką i fachową obsługę. ZaletySzybkość obsługi, nie boją się trudnych tematówWadyza krótko pracują -
-
~wera / 2021-12-09 13:07
Probowalem sie dodzwonic na infolinie i dodzwonilem sie. Wirtualny doradca zapytal mnie w jakiej sprawie no i nie dogadalismy sie. Ten wirtualny typ nic nie rozumial co do niego mowie. To porazka. -
~Katarzyna / 2021-12-08 22:56
7 grudnia wpłatomat "zjadł" 3000zł wyświetli błąd i oddał karte, pieniądze zamrożone, średnio sympatyczna pani złożyła reklamacje, pieniedzy moge sie spodziewac w ciągu 2 tygodni albo i nie bo nie jest powiedziane ze reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie,dnia następnego inny wpłatomat wciągnął kartę. bank rozkłada ręce, ma w nosie klienta, w żadnym innym banku nie spotkałam się z obsługą na tak niskim poziomie, brakiem poszanowania dla klienta i tak psującymi się maszynami (dla porównania 8 lat w mBanku, wpłaty co drugi dzien i ani jednej takiej sytuacji) nikomu nie polecam tego banku, lepiej wybrać inny w szerokiej ofercie rynkowej i zaoszczędzić sobie stresu i nerwów. Wadyprzestarzałe źle serwisowane maszyny
w przerażającej większości bardzo niemiła obsługa klienta -
~Janek / 2021-12-06 21:36
Święte słowa poco bank tworzy aplikacją oparte na profilowaniu biometrycznym i nas profiluje. Jeżeli istnieją sprzętowe klucze bezpieczeństwa, które są znacznie bezpieczniejsze. Na Onecie, Gmailu, Facebooku i wielu innych stronach można już używać takich kluczy a w bankach nie. Umożliwiajcie wreszcie polakom bezpieczne logowanie do kont bankowych i zróbcie logowanie z kluczami U2F. Wadybrak obsługi kluczy U2F -
~zdenerwowana / 2021-12-05 15:11
Marketingowy bełkot o różnych nowościach a od 2 lat nie potraficie zrobić logowania z użyciem kluczy bezpieczeństwa np. Yubikey WadyBrak nowoczesnych zabezpieczeń np. kluczy bezpieczeństwa są bezpieczniejsze i nie dostarczają danych biometrycznych. -
~Małgorzata / 2021-12-03 16:19
Stanowczo odradzam wszystkim którzy chcą założyć konto w tym banku!W tajemniczy sposób zniknęły nam z konta pieniądze w kwocie 80 zł kwota być może niedużo ale dla kogo nieduża????Próbowaliśmy wyjaśnić tą sytuację w banku ale saldo które drukuje bank zawiera tylko dokonano operację nie ma śladu o tym jaka kwota była przed dokonaniem operacji po dokonaniu przelewu itd.Pracownik banku nie potrafi zresztą żaden z pracowników banku nie potrafi wyjaśnić nam jak to się stało że wieczorem saldo w ico wynosiło 48,80 rano przyszedł przelew w wysokości 130 zł a saldo po wpłynięciu tego przelewu wynosi 98,80.Po to jest aplikacja mobilna jak w każdym banku aby kontrolować nawet swoje małe wydatki.Oczywiście nikt nam nie zwróci zaginionych 80 zł pytanie tylko jest takie ile jest takich osób jak my że w tajemniczych okolicznościach znikają kwoty które nie wiadomo na co są potrącane i co się z nimi dzieje nigdy w życiu ich państwo nie odzyska cię tak jak my teraz pozostaje jedynie wycofać się i zamknąć konto w takim banku!!!!!Odradzam wszystkim szczególnie młodym którzy nie zawsze kontrolują swoje małe wydatki proszę sobie wyobrazić że jeśli takich osób jest 100 bądź 1000 to proszę sobie taką kwotę 80 zł pomnożyć przez tą ilość osób i wtedy okaże się jak poważne to jest problem.Nigdy w życiu nie polecę PKO BP nikomu mogłam słuchać swoich znajomych którzy odradzali nam konto w owym banku!!!! ZaletyBrak zalet żadne zaletyWadyMyślę że podstawową kwestią jest znikanie pieniędzy z konta w tajemniczych okolicznościach to jest podstawowa wada i bankowość internetowa na etapie późnego Gierka. -
~Wiesław / 2021-12-01 12:15
Bardzo miła obsługa czas oczekiwania 10 sekund konto założone w 5 minut bardzo miła obsługa w banku w Brodnicy ZaletyBardzo miła obsługa i krótki czas oczekiwania -
~Rrd / 2021-12-01 10:20
Infolinia dramy 40 minut czekania i przełącza ko -
~Dafna12 / 2021-11-26 20:22
Ja zostałam normalnie okradziona, moje pieniądze za zakupy internetowe zostały przewalutowane, najpewniej przez księgowego banku. Sprawa pokrótce wygląda tak:
Robie zakupy przez internet, kupuję w polskim sklepie internetowym, płacę z przekierowania sklepu - z ipko - robię przelew w złotówkach (PAYU), (mam potwierdzenie z PAYU o dokonanej transakcji w złotówkach PLN), a tu patrzę na konto a pieniądze schodzą mi z konta walutowego w USD, po niskim kursie. W ten sposób tracę.
Jak to możliwe, że sprzedawca "Rolser.pl", otrzymuje pieniądze w złotówkach (mam potwierdzenie), a z mojego konta "schodzą" pieniądze w walucie. Księgowośc tego banku działa nieuczciwie. Ten sklep nie ma cen w dolarach. Jest to polski sklep i przyjmuje zapłate tylko w złotówkach.
Idę do banku reklamować te transakcję a tu słyszę, że ja nie wiem co robię pewnie sama zapłaciłam w dolarach, pewnie nie umiem się posługiwać bankowością elektroniczna itd.. Normalnie mnie obrażano. Ewentualne zwalano winę na sklep " Rolser.pl" Na potwierdzeniu przelewu widnieje nieznany nr. konta, nie jest żadne z moich kont, nie jest to konto PAYU, nie jest to konto sprzedawcy. Wygląda to na transakcję wiązanę. A zakupy w internecie robię od lat i wiem jak się płaci. Przelewy dokonuje też od lat. Teraz całkowicie straciłam zaufanie do tego bankuZaletybliskość oddiału i to wszystko.WadyNa infolinii czas oczekiwania ok. 1 godz. Brak kompetencji, zero wyjaśnienia.Robię przelew w złotówkach a mi walutę zabierają (trace na kursie). W banku mnie obrażają, robią ze mnie babcię co przelewów robić nie umie. Szok!! Przelewy robię od lat. Posługuje się biegle komputerem, telefonem też. -
-
~Zdesperowany w walce o swoje pieniądze / 2021-11-25 13:05
Nie polecam. Obsluga stacjonarna fatalna. Nie interesuje ich zdanie i wymagania klienta. Obietnice nie poparte żadnymi czynami. Terminy które podają nigdy nie sa zgodne z rzeczywistością. Infolinia odrzuca albo nie odbiera połączen. Jedyne co zgadza sie z procedurami to domagania się każdego swojego grosza. ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Stop bank pko / 2021-11-25 10:16
Nigdy nie spotkalam sie z taka ignoracja. Wszystko jest po czasie , poniewaz mają swoj wyimaginowany czas . Nastepny dzien roboczy w banku to z poniedziałku wychodzi czwartek . Nie polecam jezeli ktos ceni uczciwość i przejrzystosc pracy swoich pieniędzy. WadyOpieszałość , ignoracja -
~Mariusz / 2021-11-24 13:43
Nie polecam. Infolinia beznadziejna, serwis IPKO beznadziejny, klient to wróg.Amatorzy niekompetencja. UNIKAĆ TEGO BANKU!!!!! ZaletyŻADNEWadyWIELE -
~Renata / 2021-11-23 19:26
Jestem klientem XVIII Oddziału Pko bp w Warszawie od 20 lat. Pani Ewa Zarzycka zawsze kompetentnie, życzliwie i z wysokimi standardami obsługiwała mnie. Zawsze potrafiła jasno i rzeczowo wskazać właściwe rozwiązania.Pani Ewa Zarzycka wyróżnia się wysoką kulturą osobistą, emanuje ciepłem co powoduje,że szybko nawiązuje kontakt z klientem.Brawo Pani Ewa Zarzycka
strona 35 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »