Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 888 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2022-03-01 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto rządzi tym bankiem. Od wczoraj udało mi się w końcu dodzwonić na infolinię. Oczywiście Pani nic nie może i nie potrafi. Obiecała mi natomiast kontakt osoby kompetentnej by załatwić moja reklamację na którą czekam od 21 grudnia 2021 roku a mamy dziś 1 marca 2022. Obiecała ze ktoś do mnie zadzwoni do godz. 17.00. Oczywiście pobożne życzenia. Ten bank trzeba wykluczyć. I tacy ludzie obrażają naszymi pieniędzmi.
    ZaletyBrak
    WadyJeden wielki bałagan.
  • ~Mariusz / 2022-03-01 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. To jakiś zaścisnkowy bank. Na uwagę zasługuje oddział w Lęborku przy Placu Pokoju. Beznadzieja obsługa. Wszyscy zajeci tylko sobą i piciem kawy. Dyrektor zasługuje na dyscyplinarkę. Nic nie robi. Nie potrafi rozmawiać z klientem a o załatwieniu problemy to nawet nie ma mowy. Co najgorsze składając rekalmacje nikt jej nie rozpatruje. Dla mnie to złodzieje.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak szacunku do klienta. To karygodne by tak funkcjonował bank.
  • ~Lila / 2022-03-01 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pod wrażeniem obydwu dyrektorów banku PKO bp w Opolu. Mój problem dotyczył dostepu do konta. Rozwiązanie jego było dość trudne, bo sytuację miałam skomplikowana. Dyrektorzy osobiście zaangażowali się żeby mi pomóc. Naprawdę jestem mile zaskoczona. Polecam
    ZaletyPodejście do zwykłego klienta
  • ~Dawid / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to tragedia, nic nie można załatwić..................
  • ~Mila / 2022-02-26 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Indolencja pracownikòw, zagubienie dokumentów, wysokie prowizje, często "ukryte" w tekstach umów. Brak komunikowania pomiędzy oddziałami banku, wykorzystywanie klientów, brak rzetelnej informacji i brak szacunku dla klienta, wszystko nastawione na zysk a nie na obsługę. Wystarczy żeby zmienić bank.
  • ~Doctor / 2022-02-24 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Paradoksalny archaiczny bank, od ktorego zaswiadczenia sie czeka 7-10 dni, ktore w innych bankach dostajesz od ręki. Zla obsluga, nigdy nie w czym nie mogą pomoc
  • ~Gregory / 2022-02-23 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadaliśmy z żoną konto "lepsze" ze względu na generowane obroty przez około 20 lat. Kiedy chcieliśmy kredyt firmowy filia banku w Oleśnicy zwodziła nas przez 3 miesiące a później nikt od nas nie odbierał telefonów - kompletna żenada. Później podobnie było z kredytem indywidualnym - robiono problemy z przyznaniem, proszono o masę dokumentów (mimo sporych obrotów przez wiele lat, często stałych). Konkurencja, mimo iż nas nie znała całą sprawę załatwiła w 3 dni (duży kredyt firmowy).
    Kompletna porażka ze strony pracowników banku PKO BP!
    Ale na tym nie koniec.
    Kiedy chcieliśmy zrezygnować ze wszystkich produktów dopiero zaczęły się schody!
    Bank PKO BP pazurami i zębami trzymał się nas, nie chcąc wypuścić i zrezygnować z usług które mieliśmy u nich. Cały proces rozstawania trwał 4 miesiące!!! Tylko po to aby ciągnąć prowizje z produktów które były otwarte.
    Ale na tym nie koniec!!!
    Po roku od likwidacji wszystkich produktów bank PKO BP nadal nie chce wystawić wszystkich zaświadczeń, mimo iż za nie zapłaciliśmy!!!
    Sprawa prawdopodobnie trafi do prasy i rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa, mało kompetentni pracownicy, kłamią i nie odbierają telefonów od klientów. Infolinia nic nie może, pracownicy mimo obietnic nie oddzwaniają. Żenada, że taka niekompetencja umożliwia im funkcjonowanie na rynku.
  • ~Blandyna / 2022-02-23 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem PKO BP od początku mojej pracy zawodowej czyli od 28 lat. Konto posiadam w oddziale zlokalizowanym w warszawskiej Rotundzie. Mam wspaniałego Opiekuna Klienta. Polecam sprawdzenie !!!
  • ~Zoza / 2022-02-21 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie.Infolinia i weryfikacja, coraz to bardziej wymyślne pytania na milion sposobów.Nie dosłyszą i masz zablokowane konto.Konsultanci nic nie są kompetentni,informacje są sprzeczne.Kwota zajęta przez Us,zniknęła z rachunku i drugi tydzień jej szukam,nie ma ani w blokadach,ani w historii i oczywiście nikt nic nie wie już 2 tygodnia.A w banku nawet ich nie nauczono reklamacji składać.Działają na zasadzie "obsługa kasowa"ponad jest wyższy pilotaż.
    Zaletykiedyś było przyzwoicie
    Wadyweryfikacja tragiczna,obsługa tragiczna,brak posiafanej wiedzy
  • ~Magdalena / 2022-02-21 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wróciły stare ,nowe czasy .10 kas czynna tylko jedna poprostu kpina
  • ~roman / 2022-02-21 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Potrzebuję wyciąg z konta za okres 1.05 2020 do 3.3 2021 w celu przedstawienia w sądzie.Na stronie banku,jest to nie do zrealizowania.Po wizycie w oddziale w Gdyni poinformowano mnie,że trzeba to zgłosić kilka dni wcześniej i kosztuje to 30 zł za każdy miesiąc .Chodzi mi tylko o przelewy z ZUS-u i Urzędu Pracy.TO PONAD 300zł !!!czy was coś opętało? Ja mam 1000 zł emerytury!! Jeżeli to jest Bank Panstwowy,to ja dziękuję za takie państwo.
  • ~Bywalec / 2022-02-20 16:38
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie wiem dlaczego narzekacie na PKO bp. Ja mam konto od 14 lat. Praktycznie zero problemów. Kiedyś płaciłem za konto teraz mam za 0 zł przy 5 operacjach na dowolną kwotę. Wszystko opisane w apce jak powinno byc. Co do kodów jednorazowych mam je i czasem z nich korzystam.
    ZaletyKonto za 0 zł. 99% spraw przez apke.
    WadyDługo się czeka na połączenie z bok i sztuczna inteligencja na infolinii.
  • ~JOANNA / 2022-02-19 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia bezpieczeństwa"(!!!!!!!), które kompletnie nie działa. Byłam weryfikowana przez 6 osób na rozmaite sposoby i jakaś pinda, która miała mi odblokować konto stwierdziła, że błędnie odpowiedziałam na jedno z pytań. Nie może mi je powtórzyć, nie może mi powiedzieć na jakie itd., a sama nie potrafi poprawnie zadać pytania tak, żeby klient zrozumiał o jej chodziło. Tłumaczę, powtarzam się, a ta swoje. Po mojej dwukrotnej interwencji - dwie kolejne osoby napisały ponoć przy mojej sprawie "PILNE" i miałam czekać na ponowny telefon z banku i ponowną weryfikację. Czekam pół dnia - oczywiście CISZA. Następnie sama musiałam znowu (po raz enty) zadzwonić - kolejna obsługująca musiała wysłać zapytanie do swoich szefów, ci się łaskawie zgodzili i dostałam telefon z banku, żeby przeprowadzić ponowną weryfikację. Weryfikacja się udała (a prowadząca miała taki głos, jakby co najmniej przeprowadzała egzamin państwowy!), po czym dowiaduję się, że moja sprawa nie zostanie załatwiona, bo ona miała tylko mnie zweryfikować, a mój problem rozwiązuje inny dział!!!! I, że muszę znowu (!) zadzwonić na infolinię, po ponownej WERYFIKACJI ktoś do mnie zadzwoni, ale już nie dzisiaj, bo jest godzina 21.07, a ten dział w soboty pracuje do 21.00!!!!!!!. TRAGEDIA I KOMPLETNE DNO!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Nel / 2022-02-19 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj urzednik PKO BP SA Torun ul. Grudziadzka bardzo staral sie utrudnic zycie mojej 90 letniej mamie , nie wykazal empatii ani zrozumienia dla jej stanu i probowal pokazac kto tu rzadzi a akceptacja podpisu/ zgodnosc ze wzorem zalezy od humoru pracownika , w jednym tygodniu ten sam podpis jestakceptowany, za tydzien juz nie. Wstyd dla banku
  • ~Jack / 2022-02-17 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział 7 przy Powstańców Śląskich.
    Autopromocja w samoobronie.
    ZaletyNiskie pensje personelu.
    WadyDuża rotacja personelu.
  • ~WkurzonyJoe / 2022-02-12 08:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy tygodnie to dla PKO BP za mało by wystawić zaświadczenie o saldzie kredytu wraz z promesą wykreślenia hipoteki z KW. Ostatecznie dokument zostaje wystawiony z błędnymi numerami KW. Reklamacja i ponowne oczekiwanie. Absolutny brak profesjonalizmu. Przez ten cyrk straciłem klienta na mieszkanie. Przestrzegam.
    ZaletyBardzo miła obsługa w oddziale, która z chęcią wyśle maila do centrali.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dokumenty potrzebne do sprzedaży nieruchomosci. Błędy w wystawionych dokumentach. Nierzetelny partner.
  • ~Joanna / 2022-02-11 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tragiczna, dzwonię 6 raz aby odblokować dostęp do konta raz dane się zgadzają kolejnym nie a dane podane te same. Pani podczas 6 rozmowy uznała ze ma wątpliwości co do danych i mnie nie obsłuży. Śmiech na sali najgorszy bank na jaki trafiłam, wiecznie problemy każda osoba na infolinii ma problem z czymś innym
    ZaletyBrak zalet
  • ~Elżbieta / 2022-02-09 16:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Placówka we Włocławku ul . Warszawska najgorsza chyba w całej Polsce , na cały bank 2 osoby obsługujące, pan z ochrony bardzo nie miły
  • ~RK / 2022-02-08 15:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam! Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1. Rzetelna i solidna obsługa ze strony doradcy. Duża wiedza i kompetencje. Świetna, fachowa pomoc i ogromna dyspozycyjność sprawiła, że szybko i bez komplikacji uzyskaliśmy kredyt.
    Na każde zadane pytanie otrzymywałam wyczerpujące odpowiedzi, a wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.
    Proces kredytowy był dopilnowany na każdym etapie, aż do momentu podpisania umowy kredytowej w banku.
    Szybki kontakt i skuteczna pomoc.
    Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z bankiem PKO BP, warunki w pełni mi odpowiadają. Szeroki wachlarz usług które można w większości przypadków procesować online, a to w obecnych czasach bardzo duża zaleta. Polecam!!!
    Współpraca z bankiem i z doradcą/opiekunem Panem Pawłem jest wieloletnia i oceniam ją rewelacyjnie.
    Z pełna odpowiedzialnością rekomenduję usługi banku PKO BP! Pozdrawiam serdecznie.
    Zaletybardzo dużo: szeroki i przejrzysty wachlarz usług dostępnych internetowo, fachowa pomoc i dbałość o dobro klienta, bardzo kompetentna instytucja finansowa o szerokich możliwościach.
    Wadybrak
  • ~Katarzyna / 2022-02-07 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Zalatwienie najprostszej sprawy zajmuje kilka godzin. Obsluga interesantow przerasta kompetencje Pracownikow banku. Calkowity brak organizacji pracy i obslugi klientow.
    WadyBrak organizacji pracy i obslugi klientow
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976