Do dupy te wasze ciągle kombinacje z aplikacją wiecznie nie działa ciągle problem żeby z konta na konto przelewać bo jak zwykle modernizację i później człowiek zostaje bez pieniędzy lepiej nie trzymać w bankach dzisiaj bo z minuty na minutę można zostać gołodupcem bo coś muszę spier....
ZaletyŻadne oprócz dobrych ofert
WadyWieczny problem. Z aplikacją
~Oszukany przez bank / 2022-03-19 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, banda złodziei. Dogadają się na rozłożenie zaległości na raty, a za plecami załatwiają komornika który ściąga 2 x to samo. Banda złodzieji i nikogo to nie interesuje. Nie polecam robią z twoimi pieniędzmi co chcą, razem z US i ZUS. Państwo w państwie. Kradną twoje pieniądze i Ty się musisz prosić aby Ci oddali.
ZaletyBrak
WadyZabierają bezprawnie twoje pieniądze
~Arkadiusz, Anna / 2022-03-17 13:59
Ocena: 5.00 / 5
Szczególnie polecamy PKO w Rudzie śląskiej ul. Niedurnego i panią Bogusie. Bardzo pomocna wszystko jasno wytłumaczy i chętna by pomóc
ZaletyJasno i czytelnie oraz miła obsługa
WadyMus nakładania maseczki
~Daw / 2022-03-17 12:49
Ocena: 2.67 / 5
ŹLE . Wpłatomat połknął 12 tyś zł , na reklamację czekam już 14 dni .
Zaletyaplikacja
Wadywpłątomaty kradną pieniądze
~Nick / 2022-03-16 21:01
Ocena: 2.33 / 5
Nie dzwoncie na infolinię bo w większości jesteście idiotami i pracownic przez Was muszą się wkur...
~Mis / 2022-03-16 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Środa brak możliwości wypłaty pieniędzy. Trzeci dzień panuje bałagan w Banku w Lęborku. Czy ktoś odpowiada za ten bałagan. Od czego jest audyt.
ZaletyMis
WadyBagno
~ktoś / 2022-03-15 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Bank w Lęborku. Jedna wielka porażka. Wiecznie zepsuty wpłatomat, gigantyczne kolejki, opryskliwa obsługa. Czy wyższy szczebel tego banku tego nie widzi. Czy może zajęty jest piciem kawy i oczekiwaniem na kolejną premię z naszym pieniędzy. Najgorsza placówka bankowa jaką znam. Omijajcie ją.
Ktoś
Zaletybrak
Wadyjedna wielka wada
~Al. / 2022-03-14 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod każdym względem , mam tylko złe doświadczenia np.dzwonią z telefonu jak ci od fotowoltaiki i sprzedawcy garnkow i w ten sposób chcą weryfikować dane osobiste ,prośbę o wysłanie SMS ignorują ,maili nie potrafią pisać (?)-bank zarządzany przez ludzi z klucza politycznego a nie fachowców ,tak to widzę
ZaletyNie zauważyłem
WadyBrak słów
~Pio2810 / 2022-03-14 16:04
Ocena: 1.33 / 5
zgodnie z zapewnieniem pracownika Pkobp ba infolinii, że mogę sana wyłączyć autosplate karty kredytowej wyłączyłam i spłaciłam część zadłużenia przed dniem spłaty. Nie dostałam wzorem poprzednich miesięcy powiadomienia o terminie spłaty więc byłam spokojna. Dziś zauważyłam debet na rachunku bieżącym. Okazało się, że bank BEZ MOJEJ WIEDZY pobrał z konta kwotę i przelał na kartę, robiąc mi zadłużenie na rachunku!!! Tak się składa, że karta ma niższe oprocentowanie zadłużenia niż debet o calec4.5%. Słów brakuje. Unikajmy tego banku, konkretnie PKO BP.
Zaletyżadnych zalet, samo zło
Wadyklient nie jest rzetelnie powiadamiany, jedynie wybiórczo. Pio2810
~Sylwia / 2022-03-11 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.
WadyInfolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.
~Adrian / 2022-03-09 21:50
Ocena: 2.00 / 5
Nie można się doczekać wykonania zlecenia przez bank. Sprawa pilna, miało być szybko a sprawa się wlecze. Mam wrażenie, że ludzie tam pracują na 20% możliwości.. Tragedia
~natalia / 2022-03-09 14:52
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry bank. Posiadam u nich główne konto. Świetna aplikacja i fedora oferta.
~Klijent / 2022-03-07 19:40
Ocena: 5.00 / 5
Wchodzę dziś żeby się zalogować a tam ukraińskie napisy!!! To jest chore!!!
ZaletyKlijent
~cczary / 2022-03-03 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia nic nie może, dłuuuuuugi czas oczekiwania. Najgorzej trafić na Panie tragedia, nieuprzejme. Klienta mają za nic
Zaletybrak
WadyPodejście do klienta "tylko pogratulować" !!! to jest jakiś żart a nie infolinia
~Jjh / 2022-03-03 10:09
Ocena: 1.67 / 5
Czy wgl na infolinii ktokolwiek siedzi? Nie idzie się tam dodzwonić.. 3 raz próbuje!
~wiczpat / 2022-03-03 10:03
Ocena: 1.00 / 5
maasakra,czas oczekiwania strasznie długi,przełanczanie od jednego do drugiego konsultanta
Panie z obsługi straszne nie miłe
~Emilia / 2022-03-03 09:27
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo pomocne i profesjonalne wsparcie w obsłudze kredytów hipotecznych. Doradca wyjaśnił cierpliwie proces złożenia dokumentów i odpowiadał profesjonalnie na wszystkie zadane pytania. Pomimo tego ze kredyt był udzielany w innej placówce, uzyskałam profesjonalne wsparcie. Dziekuje
ZaletyProfesjonalizm
Szybkość obsługi
~Jan / 2022-03-03 05:30
Ocena: 1.33 / 5
Pracownicy niedouczeni lub celowo oszukują. Zakładając konto euro miało być bezpłatne a jak okazało się to 0,44 euro już potracili za prowadzenie konta
Premie dostaniesz, że inwalidę oszukała?
ZaletyZadne
WadyNieuczciwość banksterow
~Cezary / 2022-03-02 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to tragedia, nic nie można załatwić, mam wrażenie, że klienta dla banku to wróg nr jeden …..
Wadybrak szacunku do klienta
~Adrian / 2022-03-01 22:45
Ocena: 1.67 / 5
Podejście banku do swoich klientów jest na poziomie zerowym. W przypadku problemów z kontem (kradzież konta itp.) po złożeniu reklamacji od razu ją odrzucają. Nie wiem jak można w 24 godziny zweryfikować sytuację. Odrzucają reklamację bez możliwość złożenia odwołania, gdyż jest z góry nakreślone, że zostanie odrzucone. Jeśli z konta klienta znika kilka tysięcy, a bank nie reaguje, to coś jest nie tak. Zero zabezpieczeń przed takimi sytuacjami, a także zrozumienia i przyjęcia reklamacji pozytywnie. Jeżeli powierzam im swoje środki, to chyba powinny być bezpieczne.
ZaletyBRAK!
WadyPodejście do klienta, poszanowanie własność klienta.