strona 33 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Elżbieta / 2022-02-09 16:57
Placówka we Włocławku ul . Warszawska najgorsza chyba w całej Polsce , na cały bank 2 osoby obsługujące, pan z ochrony bardzo nie miły -
-
~RK / 2022-02-08 15:27
Gorąco polecam! Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1. Rzetelna i solidna obsługa ze strony doradcy. Duża wiedza i kompetencje. Świetna, fachowa pomoc i ogromna dyspozycyjność sprawiła, że szybko i bez komplikacji uzyskaliśmy kredyt.
Na każde zadane pytanie otrzymywałam wyczerpujące odpowiedzi, a wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.
Proces kredytowy był dopilnowany na każdym etapie, aż do momentu podpisania umowy kredytowej w banku.
Szybki kontakt i skuteczna pomoc.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z bankiem PKO BP, warunki w pełni mi odpowiadają. Szeroki wachlarz usług które można w większości przypadków procesować online, a to w obecnych czasach bardzo duża zaleta. Polecam!!!
Współpraca z bankiem i z doradcą/opiekunem Panem Pawłem jest wieloletnia i oceniam ją rewelacyjnie.
Z pełna odpowiedzialnością rekomenduję usługi banku PKO BP! Pozdrawiam serdecznie.Zaletybardzo dużo: szeroki i przejrzysty wachlarz usług dostępnych internetowo, fachowa pomoc i dbałość o dobro klienta, bardzo kompetentna instytucja finansowa o szerokich możliwościach.Wadybrak -
~Katarzyna / 2022-02-07 15:14
Nie polecam nikomu. Zalatwienie najprostszej sprawy zajmuje kilka godzin. Obsluga interesantow przerasta kompetencje Pracownikow banku. Calkowity brak organizacji pracy i obslugi klientow. WadyBrak organizacji pracy i obslugi klientow -
~Mateusz / 2022-02-06 08:22
Trzeba będzie znowu zmienic bank, pół roku temu otwarłem konto było ok wszystko, ceny walut w kantorze internetowym byly te same co podają na necie, teraz strasznie sepią i podają przekłamane przewalutowywania... -
~Aga / 2022-02-03 21:13
Najgoszy bank na świecie. Załatwienie czegokolwiek trwa wieki. Sprawy które w innych bankach załatwisz przez telefon lub czacie w PKO wymaga złożenia tysiąca dokumentów łącznie ze stwierdzeniem że twój podpis nie jest twój bo nie zgadza się że wzorem podpisów. Głęboka komuna. Omijać szerokim łukiem. -
~Jose / 2022-02-02 11:50
Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
Zarządzanie obsługą beznadziejne
Omijać dalekim łukiemZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Agnieszka / 2022-02-02 10:00
Sugeruję omijać ten bank bardzo szerokim łukiem. Sprawy rozpatrywane są miesiącami, brak informacji, kiedy będzie decyzja czy pismo. Kilkukrotnie trzeba chodzić do oddziału w jednej sprawie. Oferta kiepska i bardzo droga. Właśnie usiłuję rozwiązać współpracę z tym bankiem, ale wszystko trwa bardzo długo. Nie polecam ! ZaletyZadnychWadysame -
~Mańka / 2022-02-01 12:23
Właśnie wykupiliśmy ubezpieczenie na nasze mieszkanie. Z pomocą P. Małgorzaty i P. Kmili,przeszliśmy przez to łatwo, lekko i przyjemnie. Pełen profesjonalizm i znajomość tematu.
Brawo !Oddział 97 przy Rembielinskiej
Dziękujemy -
-
~0 / 2022-01-31 21:37
Bardzo miła obsługa. Profesjonalne podejście do klienta. -
~O / 2022-01-29 01:28
Pko dziadostwo w ipko nie mogę nadać pinu do karty w tym banku jestem prawie 23 lata ale tszeba zmienić bank omijają tan bank -
~Mariusz / 2022-01-27 08:49
Najgorszy bank, infolinia beznadziejna IPKO nieczytelny, OSTRZEGAM !!! -
~Mirosława / 2022-01-26 15:17
Obsługa dobra,bez czekania w kolejce szybko sprawnie jestem zadowolona -
~Aro / 2022-01-26 07:19
Załatwienie czegokolwiek w oddziale jest niemożliwe .
Człowiek z infolini jeśli nie spodoba się jemu cokolwiek blokuje kartę konto blik i zostajesz na 2 końcu świata bez złotówki a jaśnie człowiek z obsługi nawet nie powie co jemu nie pasuje
Dane są błędne i blokuje wszystkoZaletyBrak -
~Klientka / 2022-01-25 13:47
Zalatwienie sprawy w oddziale graniczy z cudem ,szczegolnie jesli chodzi o kredyt hipoteczny . Panie mają w nosie klientow i nawet nie odpowiedza na telefon . Oczekiwanie do pustej kolejki ,to godziny , a smiechom zza sciany nie ma konca . ZaletyZadnychWadyDramat -
~TT / 2022-01-19 16:25
Jeden z najgorszych banków w Polsce. Wszystko jest dobrze dopóki klient nie potrzebuje dokumentów, lub załatwienia jakieś sprawy. Wystawienie zwykłego oświadczenia do wpisu hipotecznego trwa już ponad miesiąc. Do tego NIKT nie może mi udzielić żadnych informacji. Pani w oddziale hipotecznym wysyła podobno prośby i przypomnienia do back office, ale nie otrzymuje odpowiedzi i nic nie wie. Sprawy zgłoszone przez iPKO nie zostają załatwione, gdyż osoby obsługujące zgłoszenia nie mają dostępu do moich danych, więc też nic nie wiedzą - SIC! Mogą tylko napisać zgłoszenie do back office, ale nie ma odpowiedzi. Na infolinii to samo, brak kompetentnych osób z dostępem. Infolinia odsyła do oddziału, który nie może mi udzielić informacji. Zgłosiłam reklamację, ale mają na rozpatrzenie 30 dni (w innych bankach 14 dni)! A ja potrzebuje dokumentu jak najszybciej. ZaletyBRAKWadyBrak komunikacji z klientem, długi czas oczekiwania na dokumenty, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, zgłoszenia w iPKO obsługują osoby, które nie mają możliwości na nie odpowiedzieć i odsyłają do oddziału. Aby zamknąć konto, trzeba się pofatygować do oddziału i odstać swoje. Żenada nie bank. -
~Marcus / 2022-01-19 13:12
Czas oczekiwania do okienka w celu wypłaty własnych środków, (brak możliwości wypłaty takiej kwoty w bankomacie) to 2h. Panie w banku chodzą jak na wakacjach, robiąc sztuczny tłum a obsługując 2 osoby na godzinę. Powinni zrobić w oddziale stołówkę, człowiek bu chociaż zjadł obiad w trakcie oczekiwania na kolejkę. ZaletyBrak -
-
~barbara / 2022-01-18 21:02
W dniu 18.01.2022 zostałam bardzo miło obsłużona przez pracownika banku p.Dorotę A. i Małgorzatę P. Panie zostały po godzinach pracy. Swoja prace wykonały bardzo solidnie,mimo iż były po godzinach pracy nie odprawiły mnie bez załatwienia bardzo istotnej dla mnie sprawy. Bardzo dziękuję i oby więcej takich pracowników. Zaletymiła obsługa -
~MAlgorzata / 2022-01-17 20:00
BARDZO KOMPETETNA OBSLUGA Kasowa 8 oddz..PKOBP warszawa . ZaletyPomocne Panie w kasie z wyrozumialosscia do starszych osobWadyBrak -
~Jakub / 2022-01-17 10:12
Masakra nie polecam co miesiąc przetrzymują minimum 2 dni moja wypłatę z Niemiec , podczas brania kredytu mówiłem że nie chce ubezpieczenia a zostało mi ono na siłę dodane przez co muszę dodatkowo płacić 4 tysiące ! O próbie kontakt przez infolinię można zapomnieć 20 minut czekania i zero odzewu -
~MKAM / 2022-01-15 17:07
Witam chciałabym podzielić się moim doświadczeniem z tym bankiem jak i ostrzec ludzi, że po bardzo niskiej jakości obsługi klienta jak i załatwieniu online różnych spraw, choćby zmiany adresu itp. muszę powiedzieć że jest to najgorszy Bank działający w Polsce. Opiszę w skrócie dwie sytuacjie bo było ich o wiele więcej ponieważ bo z nimi nic nie da się załatwić i jest problem z załatwianiem podstawowych rzeczy online gdzie mamy 21 wiek i wszystko można załatwić online i gdzie w innym Banku załatwiłam wszystko na watsapp z profesjonalną obsługą, ale w PKO się nie da. Od razu zacznę od tego, że nie miałam jak załatwić tych spraw osobiście, ponieważ nie przebywam w Polsce. Mam w tym banku wzięty kredyt i żeby wiedzieć o wszystkich zamianach oprocentowania, czy w razie gdyby bank chciał się ze mną skontaktować, chciałam zmienić moje dane typu adres, telefon, więc zadzwoniłam do banku oczywiście trochę to zajęło bo już urudnienia są żeby się wogóle z nimi skontaktować, w końcu po moim straconym czasie assystent odebrał i powiedział że nie mogę tego zrobić online tylko muszę się stawić w banku osobiście, absurd, więc adresu nie mogłam zmienić. Po czym po pół roku wysłali mi e maila, że oprocentowanie jak i opłata za konto i kartę, którą wogóle nie używam, ale oczywiście też był problem żeby pozbyć się karty, że nastąpiły duże zmiany i wszystko wzrosło, a przez ich utrudnianie nie mogłam zmienić adres i nie wiedziałam o tej zmianie, więć płaciłam tą kwotę co zawsze a bardzo nieuprzejmy Pan z banku PKO zaczął mnie straszyć sądem, że wysyłają mi listy, tylko że ja już nie mieszkam pod tym adresem a zmienić adres też jest problem. ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCHWadyAbsolutnie wszystko
strona 33 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »