Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 888 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2022-03-20 11:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Do dupy te wasze ciągle kombinacje z aplikacją wiecznie nie działa ciągle problem żeby z konta na konto przelewać bo jak zwykle modernizację i później człowiek zostaje bez pieniędzy lepiej nie trzymać w bankach dzisiaj bo z minuty na minutę można zostać gołodupcem bo coś muszę spier....
    ZaletyŻadne oprócz dobrych ofert
    WadyWieczny problem. Z aplikacją
  • ~Oszukany przez bank / 2022-03-19 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, banda złodziei. Dogadają się na rozłożenie zaległości na raty, a za plecami załatwiają komornika który ściąga 2 x to samo. Banda złodzieji i nikogo to nie interesuje. Nie polecam robią z twoimi pieniędzmi co chcą, razem z US i ZUS. Państwo w państwie. Kradną twoje pieniądze i Ty się musisz prosić aby Ci oddali.
    ZaletyBrak
    WadyZabierają bezprawnie twoje pieniądze
  • ~Arkadiusz, Anna / 2022-03-17 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczególnie polecamy PKO w Rudzie śląskiej ul. Niedurnego i panią Bogusie. Bardzo pomocna wszystko jasno wytłumaczy i chętna by pomóc
    ZaletyJasno i czytelnie oraz miła obsługa
    WadyMus nakładania maseczki
  • ~Daw / 2022-03-17 12:49
    Ocena: 2.67 / 5
    ŹLE . Wpłatomat połknął 12 tyś zł , na reklamację czekam już 14 dni .
    Zaletyaplikacja
    Wadywpłątomaty kradną pieniądze
  • ~Nick / 2022-03-16 21:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dzwoncie na infolinię bo w większości jesteście idiotami i pracownic przez Was muszą się wkur...
  • ~Mis / 2022-03-16 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Środa brak możliwości wypłaty pieniędzy. Trzeci dzień panuje bałagan w Banku w Lęborku. Czy ktoś odpowiada za ten bałagan. Od czego jest audyt.
    ZaletyMis
    WadyBagno
  • ~ktoś / 2022-03-15 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Lęborku. Jedna wielka porażka. Wiecznie zepsuty wpłatomat, gigantyczne kolejki, opryskliwa obsługa. Czy wyższy szczebel tego banku tego nie widzi. Czy może zajęty jest piciem kawy i oczekiwaniem na kolejną premię z naszym pieniędzy. Najgorsza placówka bankowa jaką znam. Omijajcie ją.

    Ktoś
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
  • ~Al. / 2022-03-14 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod każdym względem , mam tylko złe doświadczenia np.dzwonią z telefonu jak ci od fotowoltaiki i sprzedawcy garnkow i w ten sposób chcą weryfikować dane osobiste ,prośbę o wysłanie SMS ignorują ,maili nie potrafią pisać (?)-bank zarządzany przez ludzi z klucza politycznego a nie fachowców ,tak to widzę
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyBrak słów
  • ~Pio2810 / 2022-03-14 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    zgodnie z zapewnieniem pracownika Pkobp ba infolinii, że mogę sana wyłączyć autosplate karty kredytowej wyłączyłam i spłaciłam część zadłużenia przed dniem spłaty. Nie dostałam wzorem poprzednich miesięcy powiadomienia o terminie spłaty więc byłam spokojna. Dziś zauważyłam debet na rachunku bieżącym. Okazało się, że bank BEZ MOJEJ WIEDZY pobrał z konta kwotę i przelał na kartę, robiąc mi zadłużenie na rachunku!!! Tak się składa, że karta ma niższe oprocentowanie zadłużenia niż debet o calec4.5%. Słów brakuje. Unikajmy tego banku, konkretnie PKO BP.
    Zaletyżadnych zalet, samo zło
    Wadyklient nie jest rzetelnie powiadamiany, jedynie wybiórczo. Pio2810
  • ~Sylwia / 2022-03-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.

    WadyInfolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.

  • ~Adrian / 2022-03-09 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można się doczekać wykonania zlecenia przez bank. Sprawa pilna, miało być szybko a sprawa się wlecze. Mam wrażenie, że ludzie tam pracują na 20% możliwości.. Tragedia
  • ~natalia / 2022-03-09 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry bank. Posiadam u nich główne konto. Świetna aplikacja i fedora oferta.
  • ~Klijent / 2022-03-07 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Wchodzę dziś żeby się zalogować a tam ukraińskie napisy!!! To jest chore!!!
    ZaletyKlijent
  • ~cczary / 2022-03-03 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia nic nie może, dłuuuuuugi czas oczekiwania. Najgorzej trafić na Panie tragedia, nieuprzejme. Klienta mają za nic
    Zaletybrak
    WadyPodejście do klienta "tylko pogratulować" !!! to jest jakiś żart a nie infolinia
  • ~Jjh / 2022-03-03 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Czy wgl na infolinii ktokolwiek siedzi? Nie idzie się tam dodzwonić.. 3 raz próbuje!
  • ~wiczpat / 2022-03-03 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    maasakra,czas oczekiwania strasznie długi,przełanczanie od jednego do drugiego konsultanta
    Panie z obsługi straszne nie miłe
  • ~Emilia / 2022-03-03 09:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo pomocne i profesjonalne wsparcie w obsłudze kredytów hipotecznych. Doradca wyjaśnił cierpliwie proces złożenia dokumentów i odpowiadał profesjonalnie na wszystkie zadane pytania. Pomimo tego ze kredyt był udzielany w innej placówce, uzyskałam profesjonalne wsparcie. Dziekuje
    ZaletyProfesjonalizm
    Szybkość obsługi
  • ~Jan / 2022-03-03 05:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Pracownicy niedouczeni lub celowo oszukują. Zakładając konto euro miało być bezpłatne a jak okazało się to 0,44 euro już potracili za prowadzenie konta
    Premie dostaniesz, że inwalidę oszukała?
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwość banksterow
  • ~Cezary / 2022-03-02 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to tragedia, nic nie można załatwić, mam wrażenie, że klienta dla banku to wróg nr jeden …..
    Wadybrak szacunku do klienta
  • ~Adrian / 2022-03-01 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Podejście banku do swoich klientów jest na poziomie zerowym. W przypadku problemów z kontem (kradzież konta itp.) po złożeniu reklamacji od razu ją odrzucają. Nie wiem jak można w 24 godziny zweryfikować sytuację. Odrzucają reklamację bez możliwość złożenia odwołania, gdyż jest z góry nakreślone, że zostanie odrzucone. Jeśli z konta klienta znika kilka tysięcy, a bank nie reaguje, to coś jest nie tak. Zero zabezpieczeń przed takimi sytuacjami, a także zrozumienia i przyjęcia reklamacji pozytywnie. Jeżeli powierzam im swoje środki, to chyba powinny być bezpieczne.
    ZaletyBRAK!
    WadyPodejście do klienta, poszanowanie własność klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976