Dramat. Brak możliwości kontaktu czy pomocy.Klienci muszą cierpieć przez błędy banku. Prowizje są bardzo wysokie, oferty kredytowe są fajne - ale trzeba zarabiać chyba 20tysięcy na miesiąc oby pożyczyć 100000zł.
Aplikacja jest ok, ale nie załatwi się tam dużo ważnych rzeczy.
ZaletyBrak
Wady-brak kontaktu
-prowizje z nieba
-same problemy
~Jacorek / 2022-03-24 11:29
Ocena: 5.00 / 5
Oddział banku PKO BP w kluczach to super obsługa, miła i bardzo pozytywnie nastawiona do potrzeb klienta kadra. Fachowe doradztwo, wyjątkowe oferty kredytowe. Polecam na 100%
ZaletySzybko,tanio i skutecznie
~Kozqek / 2022-03-22 18:35
Ocena: 1.67 / 5
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Brak infolinii odnośnie pomocy technicznej, trzeba dzwonić tak jakby na główną co bardzo utrudnia sprawę. Komplikacje przy logowaniu się na stronę banku przy zmianie nr telefonu. Ogólnie nie polecam. Jedyna zaleta to fajna i przejrzysta aplikacja, ale często są robione jakieś prace konserwacyjne itp. i nie działa.
ZaletyAplikacja
WadyWszystko
~Damian / 2022-03-20 11:31
Ocena: 3.67 / 5
Do dupy te wasze ciągle kombinacje z aplikacją wiecznie nie działa ciągle problem żeby z konta na konto przelewać bo jak zwykle modernizację i później człowiek zostaje bez pieniędzy lepiej nie trzymać w bankach dzisiaj bo z minuty na minutę można zostać gołodupcem bo coś muszę spier....
ZaletyŻadne oprócz dobrych ofert
WadyWieczny problem. Z aplikacją
~Oszukany przez bank / 2022-03-19 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, banda złodziei. Dogadają się na rozłożenie zaległości na raty, a za plecami załatwiają komornika który ściąga 2 x to samo. Banda złodzieji i nikogo to nie interesuje. Nie polecam robią z twoimi pieniędzmi co chcą, razem z US i ZUS. Państwo w państwie. Kradną twoje pieniądze i Ty się musisz prosić aby Ci oddali.
ZaletyBrak
WadyZabierają bezprawnie twoje pieniądze
~Arkadiusz, Anna / 2022-03-17 13:59
Ocena: 5.00 / 5
Szczególnie polecamy PKO w Rudzie śląskiej ul. Niedurnego i panią Bogusie. Bardzo pomocna wszystko jasno wytłumaczy i chętna by pomóc
ZaletyJasno i czytelnie oraz miła obsługa
WadyMus nakładania maseczki
~Daw / 2022-03-17 12:49
Ocena: 2.67 / 5
ŹLE . Wpłatomat połknął 12 tyś zł , na reklamację czekam już 14 dni .
Zaletyaplikacja
Wadywpłątomaty kradną pieniądze
~Nick / 2022-03-16 21:01
Ocena: 2.33 / 5
Nie dzwoncie na infolinię bo w większości jesteście idiotami i pracownic przez Was muszą się wkur...
~Mis / 2022-03-16 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Środa brak możliwości wypłaty pieniędzy. Trzeci dzień panuje bałagan w Banku w Lęborku. Czy ktoś odpowiada za ten bałagan. Od czego jest audyt.
ZaletyMis
WadyBagno
~ktoś / 2022-03-15 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Bank w Lęborku. Jedna wielka porażka. Wiecznie zepsuty wpłatomat, gigantyczne kolejki, opryskliwa obsługa. Czy wyższy szczebel tego banku tego nie widzi. Czy może zajęty jest piciem kawy i oczekiwaniem na kolejną premię z naszym pieniędzy. Najgorsza placówka bankowa jaką znam. Omijajcie ją.
Ktoś
Zaletybrak
Wadyjedna wielka wada
~Al. / 2022-03-14 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod każdym względem , mam tylko złe doświadczenia np.dzwonią z telefonu jak ci od fotowoltaiki i sprzedawcy garnkow i w ten sposób chcą weryfikować dane osobiste ,prośbę o wysłanie SMS ignorują ,maili nie potrafią pisać (?)-bank zarządzany przez ludzi z klucza politycznego a nie fachowców ,tak to widzę
ZaletyNie zauważyłem
WadyBrak słów
~Pio2810 / 2022-03-14 16:04
Ocena: 1.33 / 5
zgodnie z zapewnieniem pracownika Pkobp ba infolinii, że mogę sana wyłączyć autosplate karty kredytowej wyłączyłam i spłaciłam część zadłużenia przed dniem spłaty. Nie dostałam wzorem poprzednich miesięcy powiadomienia o terminie spłaty więc byłam spokojna. Dziś zauważyłam debet na rachunku bieżącym. Okazało się, że bank BEZ MOJEJ WIEDZY pobrał z konta kwotę i przelał na kartę, robiąc mi zadłużenie na rachunku!!! Tak się składa, że karta ma niższe oprocentowanie zadłużenia niż debet o calec4.5%. Słów brakuje. Unikajmy tego banku, konkretnie PKO BP.
Zaletyżadnych zalet, samo zło
Wadyklient nie jest rzetelnie powiadamiany, jedynie wybiórczo. Pio2810
~Sylwia / 2022-03-11 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.
WadyInfolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.
~Adrian / 2022-03-09 21:50
Ocena: 2.00 / 5
Nie można się doczekać wykonania zlecenia przez bank. Sprawa pilna, miało być szybko a sprawa się wlecze. Mam wrażenie, że ludzie tam pracują na 20% możliwości.. Tragedia
~natalia / 2022-03-09 14:52
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry bank. Posiadam u nich główne konto. Świetna aplikacja i fedora oferta.
~Klijent / 2022-03-07 19:40
Ocena: 5.00 / 5
Wchodzę dziś żeby się zalogować a tam ukraińskie napisy!!! To jest chore!!!
ZaletyKlijent
~cczary / 2022-03-03 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia nic nie może, dłuuuuuugi czas oczekiwania. Najgorzej trafić na Panie tragedia, nieuprzejme. Klienta mają za nic
Zaletybrak
WadyPodejście do klienta "tylko pogratulować" !!! to jest jakiś żart a nie infolinia
~Jjh / 2022-03-03 10:09
Ocena: 1.67 / 5
Czy wgl na infolinii ktokolwiek siedzi? Nie idzie się tam dodzwonić.. 3 raz próbuje!
~wiczpat / 2022-03-03 10:03
Ocena: 1.00 / 5
maasakra,czas oczekiwania strasznie długi,przełanczanie od jednego do drugiego konsultanta
Panie z obsługi straszne nie miłe
~Emilia / 2022-03-03 09:27
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo pomocne i profesjonalne wsparcie w obsłudze kredytów hipotecznych. Doradca wyjaśnił cierpliwie proces złożenia dokumentów i odpowiadał profesjonalnie na wszystkie zadane pytania. Pomimo tego ze kredyt był udzielany w innej placówce, uzyskałam profesjonalne wsparcie. Dziekuje