Niestety, po 10 latach współpracy z bankiem bardzo mnie rozczarował. Kredyt hipoteczny, oraz 3 inne w tym okresie. Kontakt z obsługą klienta czy to w placówce czy infolinii zawsze zadowalający. W ostatnich 2 miesiącach problemy finansowe spowodowały opóźnienie w spłacie kredytu, i moje dane zostały przekazane do kancelarii prawnej Hyperion. Mimo spłaty zobowiązania,kancelaria wysyła pisma( z opóźnieniem) strasząc wypowiedzeniem umowy. Strasznie przykra sytuacja dla mnie, jak traktuje się klienta po tylu latach współpracy.
ZaletyJ. W
WadyJ. W
~Grzegorz / 2022-07-03 17:19
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony z Państwa usług, zawsze jestem pozytywnie załatwiony. Jestem klijentem waszego banku od 5 lat.
~Ewa / 2022-07-01 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem PKO i co chwilę oferują mi pożyczkę gotówkową i nie tylko, uważam to za natrętne. Mój partner od 15 lat pracował dla jednej firmy i jest inżynierem więc jego zarobki nie są małe, nie dostał pożyczki gotówkowej 17000 zł w PKO bp, w sumie bez uzasadnienia. Ale oczywiście konto w PKO musiał założyć. Piskorski Bank w sumie sama się zastanawiam czy nie zmienić Banku.
Strata czasu. Zero szacunku wobec klienta. Robią z ludzi debili którymi nie są. Dostałam starą kartę zamiast nowej. Nie polecam. A byłam już w wielu bankach...
ZaletyBrak
WadyWredne baby
~Tomasz / 2022-06-29 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy złodziejski bank na rynku drogo a obsługa bezmózgie odpady z innych placówek bankowych.
~Irena / 2022-06-29 11:44
Ocena: 5.00 / 5
Chciałam się podzielićmoją opinią co do profesjonalizmu a równocześnie uprzejmości pracownikó Oddziału 11 w Gdańsku PKO bp.
Otóż wczoraj byłam obsługiwana w tymże Oddziale PKO bp nr.11 w Gdańsku przez Pana Bartosza Burdyńskiego.Mimo mojego wieku (84 lata)potraktował mnie z wyjatkowa uprzejmością i wyczerpującym wyjaśnieniem co do obsługi konta bankowego elektronicznego tak przy pomocy smartfona jak i laptopa.
Pragnę tą drogą jeszcze raz podziękować Panu Bartoszowi,jak i Kierownictwu placówki,że posiada w swoim zespole,grono pracowników tak wyrozumiałych i "pochylonych"nad osobami starszymi.
Serdecznie gratuluję!
oraz serdecznie pozdrawiam
~Donia / 2022-06-28 13:28
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję przesympatycznym dziewczyną z banku PEKAO SA oddzial 47 na osiedlu Stefana Batorego 79 w Poznaniu za absolutne „must have”!komunikatywność, umiejętność formułowania wyraźnych dla klienta wypowiedzi, śmiałość, a także zdolność prowadzenia i podtrzymywania rozmowy. Jest w nich entuzjazm – bez niego trudno cokolwiek. Sprawy zalatwilam szybko i w sympatycznej atmosferze. Polecam wszystkim ten oddział. Jedyny mankament to klimatyzacja, duchota przy upale :-(
ZaletyJ. W
WadyJ. W
~Sylwia / 2022-06-28 06:24
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowana płatnościami internetowymi. Bank ma 7 dni na rozliczenie przelewu, gdzie czas moim zdaniem jest bardzo długi. Płatność jest dokonana ponad 8 dni temu, do dnia dzisiejszego jest nie rozliczona i nie mam ani swojej gotówki ani zamówionych przedmiotów, a dodam że nie pierwszy raz zamawiam z tego sklepu. Kontaktując się z obsługą oni nie są w stanie nic zrobić i udzielić mi pomocy.
WadyDlyg
~josok / 2022-06-27 21:29
Ocena: 5.00 / 5
Super service ,great help and very friendly advisor
Def would be going there again
Zaletysuper fast service ,nice ,polite ,friendly lady
Wadynone
~Teresa Zakolska / 2022-06-27 15:13
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję Paniom pracującym w Banku PKO BP w Lęborku za szybką i bardzo miłą obslugę oraz profesjonalną obsługę każdego klienta. W dowód swojej osobistej wdzięczności wyszczegolnie Panią Beate Kasprzak oraz Iwinę Żok. Także Panią Beatę Szocińską Justynę Złotek oraz Dorotę Bułkę. Wszystkie swoje bankowe sprawy realizuje już tylko w tym banku. Dziękuję.
~Kasia / 2022-06-27 14:45
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę
~Toliano / 2022-06-26 11:22
Ocena: 3.67 / 5
Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ?
~Andrzej / 2022-06-24 17:59
Ocena: 1.00 / 5
PKO BP banda oszustów, która nabiła mnie najpierw w kredyt frankowy, teraz chcą mnie nabić w ugodę w związku z kredytem frankowym.
Zaletybrak
Wadycała masa
~Zbigniew / 2022-06-24 17:10
Ocena: 5.00 / 5
Chciałem podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez Personel PKO Oddziału 2 w Rynku. Na stałe mieszkamy (ja i Brat)w Australii...????kiedy przybywamy do Wrocławia i udajemy się do 2 oddz.PKO Jesteśmy niezmiennie bardzo Profesjonalnie i Sympatycznie traktowani przez Wasz Personel. W szczególności Pani Bożena T.G.!okazuje Nam cierpliwość godną "matki Teresy "..Dziękujemy bardzo za wzorową pomoc i życzliwość. P.Dyrektor ma prawo czuć się dumnie z Życzliwego Personelu...Ryszard i Zbigniew Grzelka...!
ZaletyEmpatia, Życzliwość .Profesjonalizm...
WadyBrak....!
~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej.
~Marko / 2022-06-23 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem czy obsługa ma z tego jakieś pieniądze,ale kary godne jest to że namawiają klientów na inwestowanie ,a klienci później tracą duże pieniądze. Nie informują o ryzyku straty,tylko namawiają tylko po to aby mieć wyniki sprzedaży-straty klientów ich nie interesują. Nie dajcie się zwieźć jakim kolwiek zyskiem.
~aaa / 2022-06-22 23:25
Ocena: 1.00 / 5
Wpłata w okienku na ich konto była bez opłaty ,po czym jak oprocentowania spadły to wprowadzili opłatę . Teraz oprocentowanie jest wysokie a opłata nie dość że jest to jeszcze wzrosła o 200% ,ale chwalą się że mają 5 mln dochodu ze złupionych Polaków
Zaletybrak
Wadykomplet
~EiR / 2022-06-21 16:12
Ocena: 5.00 / 5
PKO BP SA Oddział w Nowym Sączu.Profesjonalna, miła obsługa(pani Małgorzata).
Oferty zawsze dopasowane do naszych możliwości, z naciskiem na bezpieczeństwo środków.Od wielu lat korzystamy z doradztwa w tym oddziale i zawsze lokowanie naszych środków przynosiło nam zadowolenie.
Elżbieta i Robert
~Akskskaka / 2022-06-20 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Płatność blik zablokowana!. Karzą czekać po 7 dni na zwrot przetrzymują bezprawnie czyjeś pieniądze !!!!