Szan.Państwo
Chciałam bardzo serdecznie podziękować Pani Joannie Wójcik za niezwykle miłą obsługę, uśmiech, profesjonalizm zawodowy i doradczy w sprawie produktów bankowych. Należy promować takich pracowników zwłaszcza w tak dużej firmie jaką jest bank.
ZaletySkrupulatność, solidność i rzetelność obsługi
~Krystian / 2022-06-07 22:32
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko super polecam bardzo miła obsluga, wszystko wyjaśnione gorąco polecam
ZaletyMiła obsluga
~Krzysztof / 2022-06-07 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty bywałem w różnych miejscach na świecie mam konto w UK ale z takim brakiem kompetencji kultury z jakim spotkałem się w w/w banku w mieście w Łodzi przy Placu Reymonta jeszcze się nie spotkałem.
Zaletybrak
Wadytakie jakie można sobie tylko wyobrazić
~tomasz / 2022-06-07 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Bałagan
brak informacji lub wprowadzanie klienta w błąd .
tytlko po to żeby ściągnąć nas do banku najgorszy bank jaki do tej pory miałem .
~Użytkownik / 2022-06-02 11:40
Ocena: 5.00 / 5
Dobrze zorganizowany bank miła i sprawna obsługa telefoniczna
~Piotr / 2022-05-31 01:24
Ocena: 1.00 / 5
Co to za bank w którym nie da sie wykonywac przelewów bo wymagana rozmowa telefoniczna, nie ma natychmiastowych przelewów
~Sl / 2022-05-30 15:51
Ocena: 2.00 / 5
Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.
ZaletyBrak
WadyZbyt mało punktów usługi klienta
~Zyga / 2022-05-28 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego Banku dużo obiecują A co do czego przychodzi to nie kwalifikuje się co to za bank najpierw proponują A później zostajesz bez niczego nawet jak chcesz debet to musisz mieć konto u nich 6 miesięcy A w innych bankach po 3 miesięcy dla tego rezygnuję z tego Banku zamykam konto
ZaletyŻadnych
WadyBrak pomocy dla klientów
~Lwowianka / 2022-05-27 17:20
Ocena: 5.00 / 5
Wielkie podziękowania p. Katarzynie z 29 Oddziału PKO BP za udzielenie kwalifikacyjnej pomocy w moim problemie.
~tutko / 2022-05-24 22:28
Ocena: 1.33 / 5
Bank zarabia na kartach kodów i szantażem zmusza klientów do dopisywania co tydzień mojego komputera do „zaufanych” w przeciwnym wypadku mogę ich w D pocałować a z płatności on-linę nie skorzystam… i co im zrobię??? co tydzień powtarza sie cyrk z ponownym wpisaniem kodu z płatnej zdrapki aby oni uznali żem godzien… Wrrr…
Zaletybrak
Wadywyłudzanie kodów ze zdrapki
~Pablo / 2022-05-23 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Jako klient PKO bp od 7 lat czuję się w tym momencie zwyczajnie opluty. Złożyłem wniosek o wydanie zaświadczenia. Miałem pilną sprawę, więc już składając pani z obsługi zaznaczyła wniosek jako "pilny". Po miesiącu czekania okazało się, że muszę zrobić w jednym miejscu zmianę. Prosiłem o jak najpilniejsze rozpatrzenie. Obiecano mi gotowe zaświadczenie za kilka dni. Po dwóch tygodniach czekania i 6 telefonach z ponagleniami (za każdym razem dostawałem obietnicę, że ktoś zaraz się tym zajmie) dostałem powiadomienie z banku, że rozpatrzenie mojego wniosku może się przedłużyć. Kpina z klienta. Proszę nie popełniać tego błędu, co ja.
WadyLekceważące podejście do klienta.
~Jaroslaw / 2022-05-20 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem to najgorszy bank w Polsce! Nie polecił bym wrogowi.
ZaletyNie ma
WadySame
~Beata / 2022-05-19 17:10
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientka Bank PKO w Pile,szybko i sprawnie rozwiążą problem w dziale hipotecznym z ubezpieczeniem i odszkodowaniem ,bardzo miła obsluga
ZaletyBardzo dobre
WadyBrak
~były klient / 2022-05-19 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Drugi dzień czekam na wykonanie przelewu przez bank z konta osobistego na rachunek w innym banku. Mieli kontaktować się z celu potwierdzenia transakcji (???) Drugi dzień zero kontaktu. Dodatkowo przez 2 tygodnie blokada na koncie. Po udaniu się do banku w obsłudze nie widzieli błędu. Wiele czasu straconych przy wyjaśnianiu sprawy. Złożona reklamacja. Naciągają klientów, nie proponując tańszego rozwiązania, tylko nastawieni na maksymalne zyski. Panie przy okienku zmęczone. Wysokie opłaty. Z całego serca odradzam !!!
Zaletybrak
Wadyj/w
~Antoni / 2022-05-18 10:19
Ocena: 4.67 / 5
Dla mnie PKO Bp jest ok, Czytelna strona , jasne reguły poszczególnych produktów i kompetentni ludzie w placówkach. Zupełne przeciwieństwo Banku Credite Agricole w którym otworzyłem konto dla Ciebie na którym miałem zyskać 555 złotych . Nie tylko niczego nie zyskałem ( ani 55 zł. za otwarcie konta ani zwrotów za zakupy karta ) ale nawet nie mogę uzyskać odpowiedzi na reklamację . Obsługa punktu w którym zawierałem umowę także nie potrafi wyjaśnić faktu nie wywiązania się banku z umowy. I ostatnia rzecz - piszę na stronie PKO BP bo serwer Agricole zablokował moje IP gdy chciałem opisać tę sytuację. Nigdy więcej Credite Agricole
~Mariola / 2022-05-17 13:40
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo profesjonalna obsługa. Dziękujemy bardzo.
~Monika / 2022-05-16 23:44
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani Magdalenie Podurgirl, która jest pracownikiem banku w Brzegu Dolnym za rzetelnie i profesjonalnie przedstawienie mi oferty ubezpieczenia.Pani Magdalena jest jak najbardziej kompetentną osobą na tym stanowisku. Życzę sobie i innym klientom banku takiej wspaniałej obsługi w banku w przyszłości.
~Elmira / 2022-05-16 15:17
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolona! ???? szybka obsługa ,miła pana .????????
ZaletySzybka obsługa
WadyNiema
~Henryk / 2022-05-15 14:46
Ocena: 5.00 / 5
Załatwiałem sprawę w Oddziale I Banku PKO we Wrocławiu przy ul.Piotra Skargi w dniu 11.05.2022r.Pani Marta na stanowisku 5 była niezwykle uprzejma,profesjonalna i pomocna,chociaż spraw była skomplikowana.