Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 900 opinii

2.74 / 5

  • Oferta
    2.69
  • Obsługa klienta
    2.77
  • Prostota obsługi
    2.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-09-05 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank tylko parodia banku. Trzeba bardzo uważać na naliczanie odsetek z obligacji. Oszukują w każdym okresie rozliczeniowym + zawieszanie dostępu do konta inwestycyjnego. Dno
    ZaletyBrak
  • ~Manty / 2022-09-04 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś dramat .Aby zalogować się do serwisu IPKO proszą mnie zawsze o kartę kodów ale jak karta kodów mi się kończy juz drugi raz to nie moge się zalogować bo jest informacja że ostatni numer karty kodów jest do autoryzacji nowej karty kodów .NIE mogę się zalogować w ogóle i muszę juz drugi raz jutro iść do banku żeby mi to odblokowali .
    CO TO W OGÓLE ma znaczyc ?
    Zaletybrak
    Wadylogowanie
  • ~Klient banku / 2022-09-01 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to zart nie polecam zakladania tam konta budzisz sie rano i się okazuje że masz minus tysiac złotych po czym dzwoniąc do banku nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego po trzech dniach okazuje się że bez mojej zgody bank zrobil debet i za nie spłacenie nalicza odsetki na koncie gdzie debetu nie ustalałem to tylko jeden z złodziejskich praktyk tego banku
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie w błąd klientów po to żeby okradać
  • ~Rozczarowany / 2022-08-30 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od ponad 20 lat
    Mam konto walutowe i chciałem przelać pieniądze na konto niemieckie Po wykonaniu transakcji okazało się ze pieniądze przelano ale z konta złotówkowego i to po zaniżonym kursie i z niewiarygodna prowizja. W ten sposób skradziono mi ponad 2000 zl i do tego bezczelnie twierdząc ze to moja wina.
    Po kontakcie z bankiem czekam jeszcze na odpowiedz. Ten bank to parodia na którei cierpią klienci ja z tego banku rezygnuje. I radzę wszystkim, zabierajcie swoje oszczędności póki je jeszcze macie. !!!!!!!
    ZaletyZero , żadnych
    WadyNie sposób zliczyć
  • ~Michał / 2022-08-25 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO LEASING to jakaś porażka. Pracownicy nie są dla klientów tylko traktują klientów jak idiotów - aby tylko wyciągnąć od nich kasę, wystawić fakturę i naliczyć odsetki. Dla klientów biznesowych 50 zł za prowadzenie konta to szczyt złodziejstwa. 1300 zł za cesje leasingu?! Bardzo się zawiodłem. Bardzo dużo ukrytych opłat, pracownicy zwalają winę jedni na drugich, są mało rzetelni i kompetentni. Odpisywanie na maile po kilku tygodniach. Jak wcisnąć kredyt to wiedzą jaki numer telefonu i kiedy zadzwonić, ale żeby coś wyjaśnić to już nagle zero kontaktu (bądź kontakt tylko mailowy na który odpowiedz trzeba czekać tygodniami). NIE POLECAM.
    Zaletybrak zalet
    WadyJestem klientem od ponad 10 lat. W ciągu ostatniego roku tragicznie zmieniła się jakość i kompetencje obsługi. Tak jak wspomniałem wyżej długi czas oczekiwania na kontakt.
  • ~aga / 2022-08-24 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od 20 lat, korzystałam z obsługi w kilku placówkach . Najgorsza obsługa w placówce w Krakowie ul Wielopole , NAJLEPIEJ oceniam odział w Skawinie .Wysoka kultura osobista pracowników, niepotykane jak na obecne czasy zaangażowanie , rzeczowość i szacunek dla klienta .
  • ~Malgorzata Tokarska / 2022-08-23 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto jest ciagle blokowane. Podawane są mylne informacje. Rozmowy są przerywane i telefon rozłączony. NIe polecam tego banku!!
  • ~Muszka-20 / 2022-08-20 17:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Bank robi zajęcia egzekucyjne na kilku kontach na raz. Blokując na wszystkich ta samą kwotę. Nawet jak pieniądze wystarcza na zaspokojenie wierzyciela czeka się na zbawienie i nie oddaje pozostałych środków. Czemu? Bo tak. Termin na rozliczenie 7 dni. Czyli przez 7 dni Ty nie możesz ich używać, a bank nimi obraca? I nikt nie wie czemu tak się dzieje.
  • ~Justyna / 2022-08-19 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężka obsługa, mało wplatowamatów, za wszysto opłaty
    ZaletyBrak
  • ~Dominika / 2022-08-18 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku! Po tym jak ktoś włamał mi się na konto, zgłosiłam reklamację, która nie została uznana. Konto zostało na moją prośbę zablokowane. Chciałam zmienić nr klienta, by moje konto mogło być bezpieczne i nie miało starych danych przy logowaniu. Pani na infolinii poinformowała mnie, bym podeszła do oddziału w celu zmiany numeru klienta. W oddziale powiedziano mi, że to niemożliwe...douczcie swoich pracowników. W ramach pocieszenia Pani z banku chciała zaoferować mi kredyt. Żałosne...
    ZaletyBrak
    WadyWszędzie
  • ~Senohi / 2022-08-16 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałbym krótko napisać że nie polecam w jaki kolwiek korzystania z usług banku PKO ponieważ dziś miałem kolejna sytuacje gdzie niewiadomo co pobrało pieniądze z konta przy ustawionych limitach na 0 zł po czym transakcja trafia do blokad i nie da się zobaczyć co to takiego było i już nawet nie wspomnę o obsłudze klienta bo to jest masakra
  • ~A. K. / 2022-08-16 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam już dość ciągłego blokowania czasowego kart! Niech naprawią swój system, bo to jest żałosne. Za każdym razem jak trzeba będzie zapłacić za reklamy google ads będziecie mi blokować kartę, nie mam czasu na wasze durne telefony i próby wciskania przy okazji kredytów.
    ZaletyNic.
    WadyWszystko
  • ~Joanna / 2022-08-12 20:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 20 lat mam konto w tym banku, jakieś 3-5 lat temu zmieniła się organizacja obsługi w placówce banku Biała Podlaska i załatwienie czegokolwiek jest koszmarem. Pracownicy są wyzyskiwani, a klienci resztkami cierpliwości oczekują na obsługę. Wynika to chyba z redukcji etatów na sali obsługi lub ewidentnego niedopasowania liczby pracowników do liczby klientów. Przykre to, bo czekanie 2 godzin w kolejce, gdzie głównie są to osoby starsze (nie korzystają z aplikacji) jest absurdem. I nie jest to jednostkowa sytuacja..
    ZaletyDobra oferta
    Rzetelna informacja
    WadyZła organizacja pracy w placówce
    Brak poszanowania czasu klienta
  • ~Kasia / 2022-08-12 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z:
    -kredytu hipotecznego
    -kaarty kredytowej
    -konta osobistego
    Jeżeli chodzi o oferte- warunki bezpłatności prowadzenia konta i obsługi karty debetowej- bardziej wygórowane niż w innych bankach.
    Kredyt hipoteczny- plusem jest, że cały proces przebiegał szybko: rzeczoznawca, decyzja kredytowa i uruchomienie kredytu, ale niestety jedna z najdroższych ofert pośród banków. I nie podobało mi się, że do kredytu brałam ubezpieczenie od utraty źródła dochodu zamiast ubezpieczenia na życie. Ubezpieczenie jest sztuczne, ponieważ chroni tylko od redukcji etatow- a w moim przypadku, gdzie pracowałam wtedy w budżetówce nie wchodziło to w grę.
    I ostatni bardzo duży minus: wiedzą na temat zamykania i opłat karty kredytowej......
    Musiałam odbyć 7 rozmów z pracownikami, aby wreszcie to zrobili.
    1. Pani w banku powiedziała, że muszę przynieść kartę ze sobą, bo inaczej jej nie zamknie
    2. Przyszłam z kartą, pani powiedziała że dyspozycje zamknięcia już zlozylam- tłumaczyłam że to niemożliwe...więc pani powiedziała żebym zadzwoniła na infolinię bo ona nic nie zrobi
    3. Telefon na infolinię, Pan mówi że nie ma złożonego wypowiedzenia ale on tego nie zrobi i się rozłączył
    4 kolejny telefon na infolinie- Pan poprowadził mnie abym złożyła wypowiedzenie poprzez zapytanie/reklamacje w aplikacji
    5 telefon kilka dni później od pracownika że przyjęli moja dyspozycje
    6 telefon od pani z placówki że moje dyspozycje zostały anulowane, poinformowałam że to niemożliwe ponieważ dostałam potwierdzenie, że moja karta jest prawidłowo wypowiedziana (punkt 5)
    7 telefon od innej pracownicy że jak chce aby karta się zamknęła to MUSZE PRZYJSC PODPISAC, na co ja mówię że przecież już byłam i mi ta sama pani powiedziała że mam już złożone wypowiedzenie. Na co Pani: ja tylko informuje że karta się nie zamknie... Na co ja że informuje że złoże na nią reklamacje
    8 po godzinie telefon od kierownika, że przeprasza i zaprasza do siebie bez kolejki
    9 dzień później ta sama kierownik czy nie mogę sama tego zrobić składając dyspozycje przez aplikację! Informuje kierownik, że nie ma takiej opcji dostwpnej- można zamknąć rachunek, ale nie kartę kredytową przez aplikację....
    10 wizyta u pani kierownik, która poinformowała że pouczy pracowników i przeszkoli z opłat i procesu zamykania karty kredytowej (nikt mi nie odpowiedział jaka będzie oplata-oplata roczna, naliczana proporcjonalnie- chyba dzieląc na liczne dni w roku)
  • ~Gros112 / 2022-08-11 16:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem Bardzo zadowolony z Banku PKO Polecam Pozdrawiam Serdecznie
  • ~Bary / 2022-08-10 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mi zajęli pieniadze z MOPS-u które nie podlegają zajęciom komorniczym. Teraz nie chcą oddać. Zlodzieje
  • ~Waldi / 2022-08-08 02:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdobywam nowe doświadczenia w relacji z bankiem.
    Wysłałem przelew US korxystając z formularza bankowego podatkowego . Po wysłaniu okazało się, że bank bez mojej zgody (i wiedzy) dopisuje tytuł przelewu, a w nim wyraz VAT - to wprowadzanie US w błąd, bo ja nie jestem vatowcem.
    Cóż za ignorant dopuścił aplikację IKO z takim błędem?! Zwolnić nieudacznika!!
  • ~Waldi / 2022-08-07 09:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozszerzam swoją opinię już dodaną:
    W aplikacji mobilnej nadałem przelew, który miał wyśjć za 2 dni. Po zastanowieniu się, chciałem go edytować ew. anulować. Uwaga: w aplikacji mobilnej nie można tego zrobić, muszę się logować do serwisu na www!!!
    Cóż za tępa dzida we władzach banku dopuściła taką aplikację do użytku?! To sabotażysta…
  • ~Waldi / 2022-08-07 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Puentuję zabezpieczenia iPKO: jeśli zgubisz lub ukradną ci telefon, a nie masz dostępu do oddziału banku (np. pracujesz za granicą), to jesteś odcięty od swoich pieniędzy przez www, aplikację mobilną, mimo że znasz login i hasło. Konsultant tel. nie może ci pomóc. Dramat. Zmykam z tego banku.
    ZaletyOferta i działanie jest OK.
    WadyBardzo bardzo zły system zabezpieczenia iPKO.
  • ~Irek / 2022-08-02 23:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Porawiam poprzednią opinię . Miało być ,że bardzo mała ilość przacowników zna dobrze regulamin banku . A wiekszość nie ma pojęcia na temat kont wspólnych i nie wie ze na koncie wspólnym nie ma wspołnych środków pienieznych . Nie odróznia że wspolnik moze wyplacac ale to nie oznacza ze juz sa jego środki pieniezne lub nie wie że zasilanie konta wspolnego przez jednego współwłasciciela nie czyni że automatyczniue środki pieniezne są również własniscia drugiego wspołposiadacza. Takie sprawy pracownicy powinni znać .
    ZaletyCześć pracowników ma wysoką kulturę osobista.
    Wadyspotkałem się sytuacją ujawniania tajemnicy bankowej .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004