Nie polecam banku! Po tym jak ktoś włamał mi się na konto, zgłosiłam reklamację, która nie została uznana. Konto zostało na moją prośbę zablokowane. Chciałam zmienić nr klienta, by moje konto mogło być bezpieczne i nie miało starych danych przy logowaniu. Pani na infolinii poinformowała mnie, bym podeszła do oddziału w celu zmiany numeru klienta. W oddziale powiedziano mi, że to niemożliwe...douczcie swoich pracowników. W ramach pocieszenia Pani z banku chciała zaoferować mi kredyt. Żałosne...
ZaletyBrak
WadyWszędzie
~Senohi / 2022-08-16 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Witam chciałbym krótko napisać że nie polecam w jaki kolwiek korzystania z usług banku PKO ponieważ dziś miałem kolejna sytuacje gdzie niewiadomo co pobrało pieniądze z konta przy ustawionych limitach na 0 zł po czym transakcja trafia do blokad i nie da się zobaczyć co to takiego było i już nawet nie wspomnę o obsłudze klienta bo to jest masakra
~A. K. / 2022-08-16 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Mam już dość ciągłego blokowania czasowego kart! Niech naprawią swój system, bo to jest żałosne. Za każdym razem jak trzeba będzie zapłacić za reklamy google ads będziecie mi blokować kartę, nie mam czasu na wasze durne telefony i próby wciskania przy okazji kredytów.
ZaletyNic.
WadyWszystko
~Joanna / 2022-08-12 20:54
Ocena: 3.00 / 5
Od 20 lat mam konto w tym banku, jakieś 3-5 lat temu zmieniła się organizacja obsługi w placówce banku Biała Podlaska i załatwienie czegokolwiek jest koszmarem. Pracownicy są wyzyskiwani, a klienci resztkami cierpliwości oczekują na obsługę. Wynika to chyba z redukcji etatów na sali obsługi lub ewidentnego niedopasowania liczby pracowników do liczby klientów. Przykre to, bo czekanie 2 godzin w kolejce, gdzie głównie są to osoby starsze (nie korzystają z aplikacji) jest absurdem. I nie jest to jednostkowa sytuacja..
ZaletyDobra oferta
Rzetelna informacja
WadyZła organizacja pracy w placówce
Brak poszanowania czasu klienta
~Kasia / 2022-08-12 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałam z:
-kredytu hipotecznego
-kaarty kredytowej
-konta osobistego
Jeżeli chodzi o oferte- warunki bezpłatności prowadzenia konta i obsługi karty debetowej- bardziej wygórowane niż w innych bankach.
Kredyt hipoteczny- plusem jest, że cały proces przebiegał szybko: rzeczoznawca, decyzja kredytowa i uruchomienie kredytu, ale niestety jedna z najdroższych ofert pośród banków. I nie podobało mi się, że do kredytu brałam ubezpieczenie od utraty źródła dochodu zamiast ubezpieczenia na życie. Ubezpieczenie jest sztuczne, ponieważ chroni tylko od redukcji etatow- a w moim przypadku, gdzie pracowałam wtedy w budżetówce nie wchodziło to w grę.
I ostatni bardzo duży minus: wiedzą na temat zamykania i opłat karty kredytowej......
Musiałam odbyć 7 rozmów z pracownikami, aby wreszcie to zrobili.
1. Pani w banku powiedziała, że muszę przynieść kartę ze sobą, bo inaczej jej nie zamknie
2. Przyszłam z kartą, pani powiedziała że dyspozycje zamknięcia już zlozylam- tłumaczyłam że to niemożliwe...więc pani powiedziała żebym zadzwoniła na infolinię bo ona nic nie zrobi
3. Telefon na infolinię, Pan mówi że nie ma złożonego wypowiedzenia ale on tego nie zrobi i się rozłączył
4 kolejny telefon na infolinie- Pan poprowadził mnie abym złożyła wypowiedzenie poprzez zapytanie/reklamacje w aplikacji
5 telefon kilka dni później od pracownika że przyjęli moja dyspozycje
6 telefon od pani z placówki że moje dyspozycje zostały anulowane, poinformowałam że to niemożliwe ponieważ dostałam potwierdzenie, że moja karta jest prawidłowo wypowiedziana (punkt 5)
7 telefon od innej pracownicy że jak chce aby karta się zamknęła to MUSZE PRZYJSC PODPISAC, na co ja mówię że przecież już byłam i mi ta sama pani powiedziała że mam już złożone wypowiedzenie. Na co Pani: ja tylko informuje że karta się nie zamknie... Na co ja że informuje że złoże na nią reklamacje
8 po godzinie telefon od kierownika, że przeprasza i zaprasza do siebie bez kolejki
9 dzień później ta sama kierownik czy nie mogę sama tego zrobić składając dyspozycje przez aplikację! Informuje kierownik, że nie ma takiej opcji dostwpnej- można zamknąć rachunek, ale nie kartę kredytową przez aplikację....
10 wizyta u pani kierownik, która poinformowała że pouczy pracowników i przeszkoli z opłat i procesu zamykania karty kredytowej (nikt mi nie odpowiedział jaka będzie oplata-oplata roczna, naliczana proporcjonalnie- chyba dzieląc na liczne dni w roku)
~Gros112 / 2022-08-11 16:03
Ocena: 5.00 / 5
Jestem Bardzo zadowolony z Banku PKO Polecam Pozdrawiam Serdecznie
~Bary / 2022-08-10 06:51
Ocena: 1.00 / 5
Mi zajęli pieniadze z MOPS-u które nie podlegają zajęciom komorniczym. Teraz nie chcą oddać. Zlodzieje
~Waldi / 2022-08-08 02:27
Ocena: 2.00 / 5
Zdobywam nowe doświadczenia w relacji z bankiem.
Wysłałem przelew US korxystając z formularza bankowego podatkowego . Po wysłaniu okazało się, że bank bez mojej zgody (i wiedzy) dopisuje tytuł przelewu, a w nim wyraz VAT - to wprowadzanie US w błąd, bo ja nie jestem vatowcem.
Cóż za ignorant dopuścił aplikację IKO z takim błędem?! Zwolnić nieudacznika!!
~Waldi / 2022-08-07 09:07
Ocena: 3.00 / 5
Rozszerzam swoją opinię już dodaną:
W aplikacji mobilnej nadałem przelew, który miał wyśjć za 2 dni. Po zastanowieniu się, chciałem go edytować ew. anulować. Uwaga: w aplikacji mobilnej nie można tego zrobić, muszę się logować do serwisu na www!!!
Cóż za tępa dzida we władzach banku dopuściła taką aplikację do użytku?! To sabotażysta…
~Waldi / 2022-08-07 08:39
Ocena: 3.00 / 5
Puentuję zabezpieczenia iPKO: jeśli zgubisz lub ukradną ci telefon, a nie masz dostępu do oddziału banku (np. pracujesz za granicą), to jesteś odcięty od swoich pieniędzy przez www, aplikację mobilną, mimo że znasz login i hasło. Konsultant tel. nie może ci pomóc. Dramat. Zmykam z tego banku.
ZaletyOferta i działanie jest OK.
WadyBardzo bardzo zły system zabezpieczenia iPKO.
~Irek / 2022-08-02 23:18
Ocena: 2.67 / 5
Porawiam poprzednią opinię . Miało być ,że bardzo mała ilość przacowników zna dobrze regulamin banku . A wiekszość nie ma pojęcia na temat kont wspólnych i nie wie ze na koncie wspólnym nie ma wspołnych środków pienieznych . Nie odróznia że wspolnik moze wyplacac ale to nie oznacza ze juz sa jego środki pieniezne lub nie wie że zasilanie konta wspolnego przez jednego współwłasciciela nie czyni że automatyczniue środki pieniezne są również własniscia drugiego wspołposiadacza. Takie sprawy pracownicy powinni znać .
ZaletyCześć pracowników ma wysoką kulturę osobista.
Wadyspotkałem się sytuacją ujawniania tajemnicy bankowej .
~Irek / 2022-08-02 23:11
Ocena: 2.67 / 5
Witam. Ocena waszego Banku jest dla mnie średnia a w niektórych sytuacjach nawet negatywna .
Ogóknie jest dobrze tylko są osobvy pojedyncze które niszczą opinię Narodowego Baku Polskiego co powinno byc wzorcem . Bardzo mało pracowników nie zna dobrze regulaminu banku .
Pracownicy nie mają pojęcia o róznicy poimiędzy kontem wspolnym a własnością środków pienięznych .Odpowiadają w ciemno nie znając podstawy prawnej . Ta wiedza dla klijentów a szczególnie którzy mają sprawy spadkowe powinna być rzetelnie wyjasniona . Jeśli panstwo nie wierzycie zapraszam np do oddziałów Chojnice , Człuchów , Połczyn Zdrój , Szczecinek .
Cxzy w ogóle panstwo macie kontrole jako klijent banku by sprawdzic wiedzę pracowników .
Natepna sprawa czesto nie ma Dyrektorów banków - ciągle jakieś szkolenia .Pozdrawiam.
ZaletyCzęsc pracowników Muszę przyznac że ma wysoką kulturę osobistą i chętną pomóc w zalatwieniu sprawy np oddział Człuchów ale tylko czesc .
Wadyujawnianie tajemnicy bankowej z kont wspólnych . Wydaje się wyciagi obu współwłascicieli mimo że sad chce tylko jednego - brak weryfikacji
~Gaga / 2022-08-02 10:25
Ocena: 3.00 / 5
To jedyny bank z tych, z którymi miałam do czynienia (Alior, MBank) w którym ludzie pracujący w obsłudze klienta są na prawdę pomocni i mili. Niestety obsługa strony internetowej, ipko oraz automat na infolinii pozostawiają wiele do życzenia. Strona nie wyświetli ci historii powyżej roku, ale za to karta będzie cię informować o każdej transakcji (nawet za gumę do żucia) i nie da się tego wyłączyć. Jeśli zadzwonisz na infolinię to musisz spędzić czas wysłuchując pouczeń automatu, że przecież wszystko możesz sprawdzić na stronie (gdybym znalazła na stronie to bym nie dzwoniła!!!). Numer „0” jako połączenie z człowiekiem nie działa.
ZaletyLuddzcy ludzie, oferta ok, kredyty ok
WadyKiepski soft na strone, ipko i wkurzający automat na infolinii.
~Kasia P. / 2022-08-01 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Omijać. Godziny sesji kompletnie fikcyjne. Nie wiadomo, gdzie są twoje pieniądze. W innych bankach przelewy na miejscu w określonych godzinach sesji, tylko w PKO BP - może wejdą drugą sesją tego dnia, może trzecią, a często dopiero kolejnego dnia (pensje). Absolutnie nie polecam.
~Karolina Z, / 2022-08-01 09:49
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam Panią Magdalenę Gniewaszewską z Odziału 9 we Wrocławiu. Miła, pomocna, wyjaśnia wszystko bardzo dokładnie przy założeniu konta firmowego. Polcam!
~Czata / 2022-07-30 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w kraju!!! Złodzieje i naciągacze!!! Byłam zamknąć konto z mamą ( już w sędziwym wieku,niedowidząca, nieslyszaca) pani w okienku zapewniała nas że już wszystko jest ok. Rozliczone, wypowiedzenie przyjęte, żadne opłaty nas nie zaskoczą!!! Dobrze że weszłam na konto. Jakieś odsetki karne, dodatkowo za prowadzenie rachunku...inne odsetki....MASAKRA! OMIJAJCIE TEN BANK! NACIAGA I TAK JUZ UBOGICH EMERYTOW!
~BEA / 2022-07-28 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam branie jakiegokolwiek kredytu w tym banku.
Zaletybrak
Wadycała masa
~Wieslawa / 2022-07-27 22:02
Ocena: 5.00 / 5
Wszystkich potencjalnych klientów PKO BP w Krakowie zachęcam do korzystania z pomocy Doradcy Bankowości Osobistej w Oddziale 13 - Pani Małgosi. Warto dołożyć kilometrów i dotrzeć do tego miejsca. Kompetencja, kultura, empatia to tylko niektóre zalety, które już podczas pierwszego spotkania spowodowały, że chce się wracać. Gratuluję placówce takiego pracownika, a klientów zapewniam, że to będą wartościowe rozmowy.
~PKO? nie dziękuję / 2022-07-27 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Strasznie słaby bank. Dużo spraw trzeba załatwiać w placówce lub pisemnie (lub co jest chyba najgorsze - przez infolinię). Nie da się bezproblemowo załatwić wszystkiego zdalnie. Zamykaliśmy konto bankowe razem z rachunkiem karty kredytowej - wszystko było spłacone przez nas co do grosza. Parę miesięcy po zamknięciu konta dostaliśmy pismo z banku, że w dzień zamknięcia konta karty kredytowej bank naliczył sobie opłatę roczną za tę właśnie kartę... i co najlepsze - od tej kwoty rocznej, bank zaczął naliczać odsetki... paranoja. Jeśli chcesz się dodzwonić na infolinię bo masz problem lub sprawę do załatwienia - możesz czekać godzinami. Jeśli zadzwonisz na tę samą linię i w początkowym menu wybierzesz, że chcesz porozmawiać o kartach kredytowych - konsultant zgłasza się już po sekundzie. Ewidentnie widać jak mają ustawione priorytety. Generalnie - bank dalej tkwi mentalnie w poprzedniej epoce. Nie polecam!
Zaletybrak
Wadycała masa
~Aneta / 2022-07-27 10:10
Ocena: 1.33 / 5
Jeden z gorszych banków.... Rata kapitałowa od 4 miesięcy wynosi 0.00 a płacone jest 1300 zł za kredyt własny kąt. Żarty..... A obsługa oczywiście udaje głupa... Przelewy nie przychodzą. Pióra pieniądze po parę dni zanim łaskawie przęsła je na konto. Odradzam zlodzieji