Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Samarytanin / 2022-10-26 09:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Powiem tak,złodziejstwo, oszustwo obłed, wstydzcie sie ludzie ktorzy narzucacie tak wielkie prowizje na biednych ludzi ktorzy sa np.w potrzebie, bylem wczoraj po pozyczke tylko zapytac sie o 13 tysiecy wkoncu calkowita splata wyszła by mnie az 35 tysiecy na 8 lat po 350 zl ,,masakra, ja wiem ze to nie wina pracownic,pracownikow tylko tej całej gory ktorzy nakladaja tak straszne odsetki zarabiajac na ludziach w potrzebie,.Jestem wierzacy i uwierzcie mi wy tak wy ktorzy zasiadacie na stolkach i smiejecie sie z nas, staniecie przed Bogiem i zdacie z tego wlasnie rachunek,tak kazdy z osobna zda rachunek za swoje postepowanie, macie to jak w banku.z Bogiem
    Wady10
  • ~Bety / 2022-10-25 16:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka od 24 października 2022, wspaniała obsługa na targowej 42, Warszawa, załatwiłam co chciałam, doradca klienta w pełni profesjonalny, wszystko wytłumaczyła mi przemiła pani.
    ZaletyCierpliwość, pełna informacja o produkcie co mnie zainteresowal
    WadyNie było
  • ~Koko / 2022-10-19 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jest kpina.
    Pomyłka za pomyłką, a za wszystko i tak płaci klient, bo bank nie przyzna się do błędu. Zero profesjonlizmu, ludzie którzy tam pracują chyba pomylili się gdy wybierali zawód i miejsce pracy.
    Nie polecam, omijać bank z daleka.
    WadyNajgorszy bank
  • ~Elżbieta / 2022-10-17 10:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Kraków oddział 33 profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.Jasne i rzetelne wytłumaczenie problemu i oczywiście usunięcie go w bardzo krótkim czasie. Opiekun klienta w bardzo przystępnej rozmowie wyjaśnił wszystkie niejasności które sprawiały kłopot w korzystaniu w pełni z konta IPKO i IPO.Obsluga na 5 z plusem dla pana T.H.
    ZaletyRozwiązanie problemu w szybkim czasie i przejrzystej formie.
    WadyBrak
  • ~Alex / 2022-10-16 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    No customer support at all. The worst customer support from all services I have ever used in the world!
    If your card is blocked - prepare to stay with it forever!
    Zaletynone
    Wadyeverything
  • ~Lucja / 2022-10-14 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Parokrotnie korzystałam z usług Oddziału 11 PKO BP w Krakowie. Za każdym razem spotkałam się z profesjonalną i bardzo miłą obsługą. Panie na stanowiskach obsługi klientów, jak i Pani Kierowniczka z wyjątkową uprzejmością i uśmiechem zajęły się moimi sprawami, udzieliły mi potrzebne informacje, wykonały wszystkie operacje bankowe, na których mi zależało, abym mogła zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale i czas. Polecam.
    Zaletyprofesjonalna, bardzo uprzejma obsługa klientów
    Wadybrak
  • ~Danuta / 2022-10-14 01:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Od paru lat mam konto w Banku PKO BP. W przeszłości miałam do czynienia z wieloma innymi bankami i muszę przyznać że ten Bank nie ma sobie równych. Sprawdziłam opinie w Internecie i okazało się że klienci banków oceniają ich usługi najczęściej bardzo nisko, a i tak ten Bank ma zdecydowanie najwyższe notowania i słusznie. Swoje sprawy załatwiam w Oddziale 27 Banku ( Warszawa, Graniczna 4 ) gdzie mam szczęście korzystać z pomocy Doradcy indywidualnego, Pani Anety Chełmińskiej. Jestem pełna podziwu dla Jej wielkiego profesjonalizmu: jest przy tym osobą niezwykle życzliwą i sympatyczną. Pragnę Jej podziękować za pomoc i pokazanie jak wygodnie i komfortowo można korzystać z bardzo wielu możliwości konta. Z pełnym przekonaniem polecam ten Bank!
  • ~Vendeta / 2022-10-13 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank cię oszukuje! to najgorszy bank na świecie! nie ma pracowników, są tylko małpy. chociaż nie. małpy poradzą sobie lepiej.
    Zabiorą Twoje pieniądze i naliczą odsetki na Twoim koncie bez żadnego powodu.
    Wkładasz pieniądze, aby go uratować, ale nie, zabiorą ci je co miesiąc!Nawet jeśli jesteś uchodźcą ze swojego kraju, bo trwa wojna. Nie obchodzi ich, czyje pieniądze biorą!
    Ten bank zabrał moje pieniądze i nie zwróci ich. Jest dział wsparcia, ale w rzeczywistości jest fałszywy, nikt tam nie pomoże. Proszę, daj mi moje pieniądze, nie chcą.
    ZaletyNOT
    WadyAll
  • ~Marcin / 2022-10-12 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Na skutek błędów z winy pracownika banku musiałem ponownie korygować sprawę.
    Panie w Banku nie znają słów dziękuję .czy przepraszam. Obsługa jest arogancka Kompletny brak profesjonalizmu i empatii
    Te wszystkie wpisy bardzo pozytywne to ściema Sami to piszą lub ich znajomi
    Zaletybrak
  • ~Aleksandra Matyjas / 2022-10-11 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO Bank BP
    Agnieszka Wyszomirska
    Profesjonalna obsługa klienta, bardzo uprzejma, świetna komunikacja, szybko i rzetelnie
    Zaletyprofesjonalna obsługa klienta
    Wadybrak
  • ~Aleksandra Matyjas / 2022-10-11 17:52
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO BP Bank Polski Agnieszka Wyszomirska
    Profesjonalna obsługa klienta, bardzo uprzejma, świetna komunikacja, szybko i rzetelnie
    Zaletyprofesjonalna obsługa klienta, bardzo uprzejma, świetna komunikacja, szybko i rzetelnie
    Wadybrak
  • ~Marcin / 2022-10-11 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
    Bardzo niekompetentna i niemiła obsługa. Klient to dla nich intruz
    Brak wiedzy w zakresie sprawnej obsługi klienta
    ZaletyBrak kolejek
  • ~olivka / 2022-10-04 16:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcąc złożyć dyspozycję spłaty części kredytu muszę stać w kolejce od kilku dni, gdyż w tym archaicznym banku, muszę się podpisać.
  • ~Iwa / 2022-10-04 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat czekać w kolejce 3 dni aby pieniądze wypłacić
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w jednym okienku
  • ~Agnieszka / 2022-09-30 14:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Specjalne podziękowania za wspaniałą obsługę mojej osoby,dla Pana Krzysztofa z działu kredyty hipoteczne w odziale banku w Rumi .
  • ~Amelia / 2022-09-29 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy na infolinii specjalnie wprowadzają w błąd klienta, a w banku nie chcą obsłużyć kierując na infolinię. Nie potrafią załatwić problemu klienta
    ZaletyNie ma
    WadyBrak umiejętności obsługi klienta
  • ~Natalie / 2022-09-29 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawiązując doostatniego komentarza (opinii) chciałam dodać, że miałam podobną sytuację z uszkodzonym banknotem w Oddziale na ul. Mieszka w Wołomine,a pomimo to: 1. była źle spisana umowa, zadzwonili żeby przyjść poprawić, 2. godzinę czasu "praktykowali" zanim przelew zagraniczny gdyby nie podeszła inna pracownica, to by pierwsza do której się zwróciłam nie poradziła by sobie. Wreszcie jako wisienka na torcie - dostałam uszkodzony banknot 50 euro. Wypłacałam 1000 euro, 1 banknot 500 i 10 po 50, po przeliczeniu na maszynce się zgadzało ale nawet nie przyszło mi do głowy żeby dokładnie badać każdy banknot, bo z założenia bank nie powinien posiadać uszkodzonych banknotów (był odcięty rożek i wyglądał jak zagięcie). W związku z odmową przyjęcia poszłąm do dyrekrorki i to dopiero się okazała porażka, bo powiedziała że ona jak kupuje jabłka na straganie to je maca, a wieć ja też powinnam byłam to zrobić. Niska kultura osoby poraża i mocno zniechęca do tej instytucji, a byłam u nich klientem VIP. Brak przestrzegania procedur czy świadome upłynnienie takich banknotów ? Tego juz się nie dowiem ale się przekonałam że w tym Oddziale brak rzetelności oraz szacunku do Klientów. Znajoma też wycofała z tego Oddziału ponad 270 tys z powodów nieporozumienia z obsługą. Należy domniemywać że reszta nie jest lepsza. Powiedziałam tej dziwnej dyrektorce że w Hiszpanii i w ogóle za granicą jak wydają inne waluty to prezentuja każdy banknot a nie podaja na kupce, na co ona zaczęła prowadzić jakieś bazarowe dyskusje typu że powinnam tam się przenieść. Żenada skąd wykopują tych dinozaurów?
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalizmu jak i szacunku do Klientów
  • ~Olena / 2022-09-28 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Posiadam w banku konto walutowe w dolarach.
    02.09.22. odebrałam 100 dolarów gotówką w banku (PKO Bank Polski Oddział 1 we Wrześni, ul. Szkolna, 3) u specjalisty pod numerem 12. Potrzebowałam gotówki, przez to nie skorzystałam się kantorem w aplikacji IKO. Dostałam od specjalisty dwa banknoty po 50 dolarów, pierwszy z 2003 roku, drugi z 1981 roku. Drugi banknot wyglądał źle, ale Pani zapewniła że wszystko jest w porządku. Wyszło tak, że nie skorzystałam się z tych dolarów, i 28.09.22. postanowiłam wymienić te pieniądze na złotówki w kantorze. Banknot z 2003 roku wymieniły na złoty za zgłoszonym kursem ( 5.9. zł za dolar), a banknot z 1981 został zaoferowany do wymiany po kursie 3,5 przez to, że jest za stary. W oddziale banku, gdzie dostałam tę banknoty, otrzymałam odpowiedź, że one nie mogą przyjmując taki banknot przez to, że on jest popisany długopisem i w ogóle nie mogły mieć w banku takie banknoty, nie mają możliwości wrócić ich na konto. Nie nadały możliwości spotkać się z specjalisty, który to zrobił, i powiedziały że jestem winna przez to że nie sprawdziłam przy kasie czy wszystko jest w porządku. Ale przyszłam za gotówką do banku, a nie na targowisko.
    Polecali mnie PKO Bank jako najlepszy bank w Polsce, ale nie dostałam tego poziomu usług, co był zaoferowany. Tylko skorzystały się z tego, że nie dobrze mówię po Polsku.
    Przez miesiąc miałam problemy z kontem trzy razy:
    1. Źle powiedziały szczegóły dla SWIFT przelewu, i jak by specjalista z innej strony nie zwrócił uwagi to, wtrąciła bym pomóc od rodziców i nie miała bym środków na życia.
    2. Rachunek walutowy przy otwarciu nie był podpięty pod konto w złotych, i przez to było pobrano opłaty za korzystanie z rachunku. Musiałam o to zgłaszać. To nie stało mnie wiele pieniędzy, ale wzbudziło wątpliwości co do jakości usług banku.
    3. Dostałam zepsuty banknot obniżonej zawartości jako normalny.
  • ~Natalie / 2022-09-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu przelałam swoje oszczędności w walutach wymienialnych z innego Banku do PKO. W tym miesiącu poszłam wypłacić tysiąc euro, pierwsze co to osoba obsługująca chciała wypłacić je w złotówkach po tym jak powiedziałam że jednak chce w euro, poszła pi te euro. Wróciła za 15 minut włożyła banknoty do maszyny, faktycznie wskazało że 1000€. Poszłam z tym do kantoru gdzie Pan zaczął sprawdzać jak powiedziałam że z PKO to powiedział ze tym bardziej i że właśnie z nimi się rozstał. Okazało się że jeden z banknotów miał ucięty rożek a z maszyny pracowniczka podała banknoty na kupce i to nie zostało przeze mnie zauważone. Wyparli się tego że banknot z ich banku, chociaż jestem ( byłam bo odchodzę ) klientem ViIP i kombinowanie w moim przypadku było by śmieszne. Pytanie dlaczego maja w banku uszkodzone banknoty s jeśli już to na te okoliczność powinni sporządzić protokół. Jestem zszokowana tym że w Banku w ogóle mogą się dziać takie rzeczy! Nie znam żadnego Banku gdzie by tak niewiarygodnego o żenujacym zachowaniu dyrekcji, która pozwala na taki balagan. Poza tym za każdym razem był tak problem wynikający z niskich kwalifikacji pracownic a to niepoprawnie spisana umowa, dzwonili żeby przyjść, a to był problem z wysłaniem pieniędzy za granice..Odradzam stanowczo bo nic dobrego tam nikogo nie czeka, zwłaszcza że oferta też kiepska. Zwłaszcza omijać oddział w Wołominie, reszta może lepsza, chociaż sadzać po tych to wątpię.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo kiepska obsługa, nieuczciwe traktowanie Klienta
  • ~Henryk / 2022-09-27 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie jest przyjazny starszym ludziom potrzebujących pomocy przy przelewach internetowych. Masa potwierdzeń i wefekcje brak zgody na przelew w przypadku potwierdzenia że sama wszystko robiła. Pieniądze zablokował bank moje pieniądze bank zablokował przelew. Konto walutowe to kolejny wyzysk i bezprawie kurs 4,77 a oni chcą 4,94 zgroza. Czas aktywa przenieść do innego banku
    ZaletyŻadnych
    WadyTen bank to nieporozumienie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902