strona 22 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Ewa / 2022-12-06 20:37
Koniecznie chcę się podzielić moją opinią odnośnie pomocy jaką uzyskałam od Pana Bartosza D.-Doradcy w oddziale 15 PKO BP. W Poznaniu. Pomoc wyszła poza standardowe granice obsługi klienta. Pan Bartosz wykazał bardzo rozległą profesjonalną wiedzę różnych kont bankowych, a także systemów bankowych online. Uważnie wysłuchał opisu moich potrzeb finansowych. Doradził mi odnośnie typu konta, które odpowiadało najlepiej mojej sytuacji. Pomógł mi tez ustanowić konto samoobsługowe i dokładnie wytłumaczył jego działanie. Wykazał wyjątkową cierpliwość, a także wyjątkową wiedzę związaną z systemami finansowymi, oraz wszystko to przeprowadził w bardzo miłej atmosferze. Jestem absolutnie zachwyconą usługą jaką mi zaoferował, aby zadowolić moje potrzeby finansowe. Gdyby wszyscy pracownicy tak oddziaływali z klientami to płacenie rachunków byłoby bezbolesne!
Należy się Panu Bartoszowi uznanie za doskonałą pracę i oddziaływanie z klientem. Jeszcze raz bardzo dziękuję! -
-
~Agnieszka / 2022-12-06 19:43
Konsultacje telefoniczne dramat nikt nie potrafi pomoc.. Omijać ten Bank z daleka. ZaletyBrakWadySame wady. -
~Nienawidze tego banku / 2022-12-01 18:27
Nie polecam tego banku. Uciekac od niego!!! Sluchajcie ludzie mialam limit odnawialny na 10 000 zl on zostal mi wypowiedziany po ok 3 miesiacac zostalo mi do splacenia okolo 7 tysiecy zlotych bo bank pobieral sobie ile chce przez ten czas pozniej mi wyslali ugode na 10 000tys zl plus jakies odsetki ratalne co w calosci wyszlo ponad 11 000 zl. Myslicie ze proporcjonalnie zostalo to pomniejszone? Absolutnie nagle mam do splacebia ponad 9000 tys zlotych to sa jakies zarty... -
~Aleksander / 2022-11-29 19:59
Oszuści! Znikają mi pieniądze z konta, dopiero jakiś czas temu się zorientowałem. Zgłosiłem 2 reklamację, nie potrafią udzielić odpowiedzi. Wymyślają odsetki, których nie ma w umowie, ani regulaminie, tłumacza błędne saldo tym że środki księguje się 7dni!! Średniowiecze
-
~Szymon / 2022-11-29 10:56
Obsługa wykonana bardzo profesjonalnie polecam korzystanie z usług banku PKO bp. -
~Margo / 2022-11-27 01:42
25 listopada weszłam do placówki bankowej w Łodzi przy ulicy Aleksandrowskiej róg Rydzowej z zapytaniem, czy jest możliwość wymiany 10 złotych w papierku, które było sklejone taśmą. Wiem, że jest taka możliwość. Pani obsługująca wraz z koleżankami tam pracującymi udzielała mi "cennych rad", że powinnam założyć u nich konto. A to,że ludzie przychodzą do ich placówki nie będąc ich klientami i robią różne przelewy, wpłaty itd. Jedna z pań obsługujących uniosła się nawet za bardzo dając ujście swoim negatywnym emocjom. Pieniądze zostały mi wymienione,ale poczułam się po wyjściu z tej placówki, jak przysłowiowe zero zmieszane z łajnem. Nigdy nie skorzystam z ich usług. Nie polecam tej placówki, która wszelkimi sposobami usiłuje "łapać w sieć" klientów. ZaletyŻadnych.WadyNiemiła obsługa. -
~Renata / 2022-11-25 08:43
kilka telefonów za prostą czynnością dodaniem karty do apki ipko- bez rezultatu. Reakcja na jakąkolwiek czynność trwa po kilkanaście godzin lub DNI!!!- potwierdzenie przelewu przy przelewie wymagającym potwierdzenia czeka się do dwóch godzin albo dłużej SZOK!! Zaletynie maWadyCzas realizacji prostych czynności jest nie do przyjęcia. -
~add / 2022-11-22 21:02
Znikają pieniadze z konta. Przez tych zlodzieji musze isc do ksiegowej ktora mi wyliczy na ile mnie oszukali. Wady100% -
-
~Ania / 2022-11-22 13:52
Nie polecam! Niekompetentni pracownicy, w każdym oddziale mówią co innego, na infolinii jeszcze inaczej, nie pomoga a zaszkodzą. Tragedia. Nie polecam nikomu tego dziadowskiego banku. ZaletyZadnych -
~Kamil / 2022-11-22 11:30
Bank z poprzedniej epoki. Żeby coś załatwić w oddziale trzeba sobie zarezerwować 2-3 godziny, obsługa bardzo nie miła w każdym oddziale jakim byłem (4-5 oddziałów), chyba ich tam tak szkolą. Pobierają opłaty nie zgodne z tabelą, przykład: zamknąłem konto indywidualne (nazwa konta: za zero) po 16 latach jako ich klient, naliczyli mi 4,90 zł prowizji za kartę (wg ich tabeli opłat-opłata za brak minimalnych transakcji to prowizja 10 zł), gdzie zrobiłem co najmniej 5 transakcji kartą (ich wymóg 5 transakcji). Biorą prowizję za 2 i kolejne przelewy z kont oszczędnościowych na własny rachunek, jeżeli wykona się go przez aplikację lub stronę www banku, darmowe tylko w oddziale po spędzeniu 2-3 godzin w oddziale. Jeżeli potrafisz korzystać z aplikacji, bankomatu/wpłatomatu, strony www, umiesz ustalić dopasowane do swoich potrzeb limity wypłat i przelewów i nie potrzebujesz mało przyjemnych wizyt w oddziale szkoda czasu na ten bank. Nie polecam i przestrzegam przed tym bankiem z nazwy tylko polski. ZaletyAplikacja, chodzi bardzo płynnieWadyFatalna obsługa, niezgodne z tabelą opłat i prowizji pobierane przez bank prowizje -
~Michał / 2022-11-17 12:07
Od nastu lat jestem w tym banku i nie miałem żadnych nieprzyjemności. ZaletyPrzyjemny personel.
Bardzo porządna i czytelna aplikacja.
Nie spamują ofertami na emailWadyNiskie ocenianie zdolności kredytowej względem innych banków. -
~Paweł / 2022-11-14 16:17
Najbardziej przestarzały bank w Polsce. Jesień średniowiecza pod każdym względem. ZaletybrakWadyEpopea na 2 tomy -
~Dr_who / 2022-11-13 22:34
Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 4 zł nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić. Nikt na infolinii nie wie, nikt również w 2 placówkach, które odwiedziłem. To jakiś żart?
Zrobili tylko beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.
Zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów. Nigdy więcej styczności z tym bankiem.ZaletyBrakWadyNiekompetentni ludzie,
Ignorowanie problemu przez pracowników -
~L-j / 2022-11-07 07:42
This bank acting very xenophobic to the Middle East countries, I’m a non Eu citizen and legally by working visa, living here , and they rejected me as my passport is from Middle East! People should know by this behavior they do, they just increasing not necessary hate toward us when I’m just a girl that I’ll work in Poland, without any harm , but because I’m from Middle East they immediately rejected me !!! I don’t recommend it ! Zalety-someone could speak EnglishWady-All was negative ! -
~Sergei / 2022-11-04 11:29
Najgorszy bank w całej polsce, nie polecam nikomu tego banku, oszuści WadyBankomaty nie działają, pobierają pieniądze z konta a nie wypłacają gotówkę -
~Nnwnd / 2022-11-02 15:10
Polecam panią Kingę Okońska pomogła rozwiązać nie jeden problem na jednej wizycie. ZaletyMiła, uprzejma, pomocną -
-
~rob / 2022-11-02 12:13
nie działa płatomat przy odziele pko chełmża gdy chodzę do odziału banku pobieroana jest prowizja za każdą wpłate 10zl niby nie duzo ale kilku klijentów w ciągu dnia i robi się sumka a kilka dni to juz pare stówek do banku wpadnie ...uważam to za okradanie klijentów przez bank pko w chełmży skoro wpłatomat nie działa powinny być darmowe wpłaty w oddziele banku -
~K / 2022-10-27 09:23
Gówno a nie bank ... Najgorszy jaki miałem, robię przeeley natychmiastowe place że nie a nie docierają na mieście ... -
~Jan / 2022-10-26 21:41
Prewosjonalna ochrona banku oraz jasne objaśnianie zagadnieni bankowych.mile odnoszenie się pracowników ochrony .Gratulacje dla firmy Konsalnet Seria więcej takich pracownikow -
~Ewa / 2022-10-26 15:06
Jestem zadowolona z obsługi banku.Dziękuję za miłą i sprawną obsługę.
strona 22 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »