Super bez kolejek.Fachowa szybka obsługa.wypłata gotówki w wymarzonych nominałach.
ZaletyDobry pewny i przyjazny bank dla klienta.
WadyTrochę małe oprocentowanie na lokatach.
~Olga / 2023-01-25 18:27
Ocena: 5.00 / 5
Jestem wieloletnią klientką, niezwykle zadowoloną z profesjonalnej i sympatycznej obsługi. Zawsze można liczyć na rzetelną i fachową informację oraz indywidualne podejście do klienta.Serdecznie polecam Bank PKO BP Starachowice przy ul Armii Krajowej.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi indywidualnej, moim opiekunem jest P. Monika D.z oddziału przy ul. Gdańskiej.
Kobieta z dużą wiedzą, bardzo dobrze tłumaczy zagadnienia wewnątrz bankowe.
Ostatnia sytuacja daje 100% gwarancji pełnego zaufania.
Polecam współpracę z Monika D.
Bank w swoich produktach zachwala m.in. lokatę walutową w USD, pisze o łatwości otwarcia, pełnej dostępności obsługi przez iPKO, bezpieczeństwie itp. niestety okazuje się że to wielka ściema!!! Lokaty w żaden sposób nie da się otworzyć, nawet panie z infolinii nie wiedzą dlaczego, po konsultacjach z przełożonymi podsunęły mi informację że lokata owszem jest ale tylko dla wybrańców ( dla posiadaczy konta PLATINIUM ). Jest to jawna zmyłka i dezinformacja klientów!!!
Zaletyżadnych
Wadybank PKO BP dezinformuje klientów i wpuszcza ich w "maliny"
~kris / 2023-01-24 15:01
Ocena: 1.67 / 5
Bank w swoich produktach zachwala m.in. lokatę walutową w USD, pisze o łatwości otwarcia, pełnej dostępności obsługi przez iPKO, bezpieczeństwie itp. niestety okazuje się że to wielka ściema!!! Lokaty w żaden sposób nie da się otworzyć, nawet panie z infolinii nie wiedzą dlaczego, po konsultacjach z przełożonymi podsunęły mi informację że lokata owszem jest ale tylko dla wybrańców ( dla posiadaczy konta PLATINIUM ). Jest to jawna zmyłka i dezinformacja klientów!!!
Zaletyżadnych
Wadybank PKO BP dezinformuje klientów i wpuszcza ich w "maliny"
~Teresa / 2023-01-20 18:21
Ocena: 5.00 / 5
Pani Małgorzata w sposób bardzo przystępny wyjaśniła nam wszystkie możliwości i usługi, które może zaoferować Bank. Spotkanie odbyło się w miłej atmosferze. Obydwoje z mężem postanowiliśmy skorzystać z jej porady.
ZaletyMiło i klarownie
WadyBrak
~Basia / 2023-01-19 21:18
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z placówki PKO BP UL.Wojska Polskiego 2b/2cKędzierzyn-Kożle.Konto mam od bardzo wielu lat. Panie w tejże placówce od lat miłe, pomocne zawsze poradzą , poświęcą swój czas nawet jak mają natłok pracy , czy kolejkę ludzi to dla nich każdy klient jest ważny pomogą, a to chyba najważniejsze dla nas klientów.Dlatego bardzo polecam tą placówkę ,jeśli ktoś ma dylemat jaki bank wybrać to mówię PKO BP Wojska Polskiego Kędzierzyn-Koźle.Niech każdy wejdzie tam ,zobaczy ,a przekona się że mam rację.
~Grażyna K. / 2023-01-18 18:14
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry, polecam oddział 21 PKO BP, przy ul. Renesansowej. Profesjonalna obsługa, bardzo wysoki poziom kompetencji pani Danuty Rogulskiej. Serdecznie polecam.
ZaletyCierpliwość i profesjonalizm
Wadybrak
~Kamila / 2023-01-16 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Bank blokuje wypłatę pensji pracowniczej nie mając prawnego uzasadnienia. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego
ZaletyŻadne
WadyPrzekraczanie granic własnych kompetencji i brak osób do kontaktu z klientem posiadających wiedzę głębszą niż reklama oferty
~Aa / 2023-01-11 12:57
Ocena: 2.00 / 5
Jestem niezadowolona z podejścia władz banku do klienta który chce wpłacić walutę na konto. Pracownicy chcą aby pieniądze byly wręcz jak dopiero co wyjęte z drukarni. Przecież banknot ma wszystkie zabezpieczenia i nie powinny być problemy z wpłaceniem pebiedzt do banku jeżeli banknot nie ma oznak fałszerstwa. Niestety w tym banku tak nie jest poza tym długi czas oczekiwania na przyjęcie do okienka, za dużo klientów na tyle personelu
ZaletyCzystość, punktualnosc otwarcia
WadyNie możność wpłacić waluty na konto w kasie. Pieniądze muszą być jak z fabryki, długo czas oczekiwania w kolejce
~Jerzy / 2023-01-10 16:16
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo Fachowa i profesjonalna obsługa. W sposób przystępny omawiane warunki umowy.
~Bogumiła / 2023-01-10 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku ,na pieniądze z kradzieży emerytury czekam od ,15 października, Nadzór Finansowy mówi ,że po złożeniu reklamacji na następny dzień powinnam otrzymać skradzioną niewielką emeryturę ,dziś jest 10 styczeń 2023 nie otrzymałam pieniądzy,nie mam za co wykupić leków - 3 recepty, Kochani wycofujcie się z tego banku - to banda oszustow
Wady100%
~Wiesław Czaplicki / 2023-01-09 14:05
Ocena: 5.00 / 5
Pragnę serdecznie podziękować pracownikowi banku w oddziale w Płocku, al. Jana Pawła- Pani Monice Wilskiej, która jest osobą wysoce kompetentną. Udziela rzetelnych informacji, zawsze służy pomocą a do tego bardzo miła w kontakcie.
Wiesław Czaplicki.
~Agnieszka / 2023-01-04 18:32
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję Pani, pracownicy banku przy ul. Barczewskiego w Olsztynie za obsługę w dn. 04.01.2023r po godz. 15-ej. (Założenie konta, przesłanie wniosku do ZUs, zastrzeżenie książeczki PKO). Obsługa kompleksowa, profesjonalna, Pani cierpliwa i pomocna. Dziękuję.
~Katarzyna P. / 2023-01-02 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Godziny sesji mają się nijak do tego, kiedy pieniądze pojawią się na koncie. Zlecam w innym banku szereg przelewów, które wychodzą na różne konta. Wszystkie wchodzą pierwszą sesją przychodzącą - oprócz PKO BP. Tutaj te pieniądze krążą sobie kilka godzin, może wejdą kolejną sesją, może nie, nigdy nie wiadomo. To jest nie do pomyślenia.
~Zbigniew P / 2023-01-02 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Witam,
Zmieniałem karte kredytową na nową. Nowa karta przyszła.
Trzeba było ją aktywować, nie udało się jednak tego zrobić przez IPKO and IKO.
Po wizycie w banku , Pani powiedziała, że nie wie czemu tak jest i karta jest "chyba wadliwa".
Po rozmowie z inną Panią , ta stwierdziła, że karta jest "chwilowo zablokowana" i żebym dzwonił na infolinie.
Nie mogłem zadzwonić na infolinie bo "nie mam dostępu do serwisu telefonicznego"...
Musiałem odblokować ten dostęp ... telefonicznie !. BOT z którym rozmawiałem mega nieintuycyjny. Szereg pytań, nadawanie hasła itd. ogólnie procedura mega nie przyjemna.
Po zmianie hasła pierwszego logowania na właściwy - NARESZCIE odebrał pracownik infolinii ...
Pani zadaje pytania autoryzacyjne - czy mam kredyt odnawialny lub debet na koncie. Proszę o wyjąsnienie pytania bo nie wiem co znaczy "kredyt odnawialny". Pani oburzona, że tego nie rozumiem karze mi konkretnie odpowiedzieć TAK / NIE. Jak ma odpowiedzieć skoro nie rozumiem pytania ? Pani już rozdrażniona, że mam wybrać TAK / NIE i koniec.
Po około 2-3 godzinach i rozmowie z chyba 4 pracownikami udało się wreszcie odblokować kartę !
Generalnie - ocena 2/10.
~S / 2022-12-28 11:42
Ocena: 5.00 / 5
Od pewnego czasu mam konto w banku PKO BP Oddział I ul.Ks. Piotra Skargi we Wrocławiu. Stwierdzam, że bank ten należy zaliczyć do jednego z lepszych we Wrocławiu. Mam szczęście korzystać z pomocy Doradcy Klienta Pani A.R., jestem pełen podziwu co do umiejętności i profesjonalności mojego Doradcy. Z pewnym przekonaniem polecam ten bank.
~Barbara / 2022-12-14 13:05
Ocena: 5.00 / 5
Niniejszym wyrażam najwyższe uznanie dla wieloletniej pracy w charakterze doradcy bankowości osobistej w PKO Gdynia
Pani Renacie Kurasiak. Pani Renata przez kilkunastoletni okres współpracy zawsze wykazywała się ogromną życzliwością, wyrozumiałością dla mojej ignorancji finansowej i kulturą osobistą. Takich pracowników powinno się hołubić i szanować, stawiać za wzór młodym następcom i trzymać jak najdłużej w pracy. Wyrazy uznania i szacunku. Wszystkiego najlepszego
życzy Barbara Jaszczuk - Szymankiewicz z Gdyni.
~neu007 / 2022-12-14 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu.
ZaletyBrak
WadyOpis wyżej.
~Bogumił / 2022-12-09 16:42
Ocena: 5.00 / 5
Przemiła obsługa. W ododziale 12 w Szczecinie. Wszystkie sprawy precyzyjnie i szybko. Obsługa zawsze pomocna. Polecam.