Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grażyna / 2023-02-17 07:52
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO Bank Polski Odział 33 we Wrocławiu

    Gratulacje za pomysł z asystentem klienta.
    Byłam pod wrażeniem tej pani, która żywo interesuje się nami tuż po przekroczeniu progu banku.
    Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie zachęca do odwiedzania tej placówki.
    Szczególnie polecam starszym osobom.





    ZaletyCierpliwość i profesjonalizm
  • ~Magdalena / 2023-02-16 14:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomimo kilkukrotnych wizyt w banku PKO Bank Polski S.A. w różnych oddziałach w Katowicach, w dniu 16 lutego 2023 roku moje zdanie nr. kompetencji i zaangażowania w pracę pracowników Tego banku się zmieniło. Z rzeczowa i kompetentna obsługa spotkałam się w 17 oddziale w Katowicach u pana Michała.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za udzielona pomoc.
    ZaletyMiła i rzeczowa obsługa,
    Wysokie kompetencje i poziom posiadanej wiedzy z zakresu bankowości i procedur
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2023-02-16 08:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obsługi. Wszystko i dzie szybko i sprawnie.
  • ~Barbara / 2023-02-15 16:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Polecam bank jako najlepszy.
  • ~ja / 2023-02-15 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Olsztyn, Pienięznego ,Bank PKO BP 5o/OLSZTYN.
    Przemiła obsługa, na wielkie uznanie zasługuje Pani Gęsicka. Cierpliwość i życzliwość to jej największe atuty.
    Zaletyuśmiechnięta
    Wadybrak
  • ~Natalia / 2023-02-15 12:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła obsługa miłe panie konto założyłam w szybkim tempie wszystko załatwione najlepszy bank polecammmmm najlepsza klientka Natalka????
  • ~Małgorzata / 2023-02-15 12:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa bardzo miła i kompetentną. Polecam całym sercem.
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~jansza / 2023-02-12 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy najpodlejszy bank w prl/rp wyzyskiwacz polakow jak najwiekszym stopnii zeby zarobic i wyzyskiwac polakow na kazdym kroku
    Wadyzly bank
  • ~Mati / 2023-02-12 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Na wstępie czuje się okradziony przez bank. W sobotę uregulowałem debet. Dostałem w wysokości 1,000,00 zł opłaciłem rachunki i na kącie miałem ponad 400 zł , dziś patrzę a tam -600 zł z kawałkiem. Chyba czas na zmianę banku kradziesz w biały dzień
  • ~Jacek / 2023-02-10 12:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakaś masakra . Mój pracodawca przesyła pieniądze dzięń przed planowana wypłata i w dzień planowanej wypłaty o godzinie księgowania 11.30 na końcie nic nie mam zaksięgowane . Widocznie ponad doba dla PKO to za mało . Zmieniam bank bo to nie pierwszy raz .
    Zaletyżadnych
    Wadyopieszałośc przy księgowaniu przelewów
  • ~Mirek / 2023-02-08 17:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie ukłony dla Pani Teresy Gałązki z oddziału 11-tego PKO BP, ul. Wołoska w Warszawie. Jak zawsze byłem obsłużony z Wielkim Profesjonalizmem. Pani Teresa zawsze znajdzie czas i dobrą radę jak ulokować i zadysponować pieniądze. Pozdrawiam Serdecznie, Mirek.
  • ~Wojtek / 2023-02-08 13:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Z wielkim niepokojem wchodziłem do banku ale wyszedłem z niego z wielkim pozytywnym nastawieniem. Oblicze Firmy tworzą jej pracownicy a ja trafiłem w dziale bankowości prywatnej na Panią Jagodę ( Gdańsk Zaspa) . I to jej zaangażowanie zadecydowało że stałęm się klientem Banku. Dziękuję Pani bardzo .
  • ~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
    Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
    Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.
    ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku.
  • ~Fanka PKO BP / 2023-02-07 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO Bank Polski Oddział 2 we Wrocławiu
    Znakomita Obsługa! Merytoryczna, szybka. Wysoka kultura osobista. Wspaniałe doradztwo!
    REWELACJA.
    Opinia dotyczy Pani z O. nr 2 we W-wiu, Opiekuna Bankowego.
    Ukłony! (klientka banku)

    7 lutego 2023 r.
  • ~Bożena / 2023-02-05 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny bank z jeszcze gorszą obsługa klienta. Pracownicy infolinii chamscy, niegrzeczni, łaskę robią klientowi, że w ogóle z nim rozmawiają. Wyjaśnienie prostej rzeczy przez infolinie to była droga przez piekło. Mialam wrażenie, że rozmawiam z ludźmi delikatnie biorąc ograniczonymi intelektualnie. Więc nie polecam, omijajcie bank szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2023-02-03 10:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem wieloletnią klijętkom Banku PKO oddziału w Grodkowie obsłyga na wysokim poziomie i co ważne bardzo pomocna nie zostawią klijęta bez pomocy. Polecam bardzo serdecznie
    ZaletyBardzo dobra obsługa przedewszystkim duża wyrozumiałość
    WadyBrak
  • ~maish / 2023-01-30 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta w porzadku, ten komentarz tyczy sie telefonicznej osblugi klienta, ktora jest skandaliczna. Po kilku minutach romozwy po tym jak przebrnalem przez wszystkie pytania majace na celu mnie uwiarygodnic, konsultantka zwyczajnie odlozyla sluchawke, gdyz nie potrafila odpowiedziec na proste pytanie. Strata czasu i nerwow...
    WadyZerowy profesjonalizm na infolinii
  • ~Halina / 2023-01-27 14:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam. Nie zgadzał się wzór podpisu, dostalam tylko informacje że to jest inne nazwisko. Po zamknięciu konta w banku otrzymałam na adres korespondencyjny nową kartę do bankomatu i SMS żeby ją aktywnić zanim aktualna straci ważność.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902