strona 20 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Mat / 2023-04-03 23:49
Zmieniałem kartę na nową przysłano mi nową i ja zatwierdziłem internetowo i uruchomiłem w bankomacie, wszystko działało wypłaciłem pieniądze było to wieczorem o 23. Pech chciał że chciałem jakoś sprawdzić czy stara karta jest nieaktywna i włożyłem ją do bankomatu podałem nr pin stary i nie zatwierdziło czyli jest nieaktywna ale na zasadzie że jest błędny nr pin nie opinia i wyrzucenie karty tylko karta nie chciała wyjść podałem jeszcze 2 razy nr pin i dopiero wtedy karta wyszła ale zablokowało ją i nową kartę. Nie da się proszę Państwa karty odblokować czy zablokować telefonicznie. Jest nr telefoniczny do jakiegoś automatu a tam trzeba podać nr wg mnie wtedy dla wszystkich widoczny na klawiaturze- klienta i jakieś hasło. Ja tego nie zrobiłem z oczywistych względów. Jest drugi nr telefoniczny który podaje w telefonie po wybraniu że nie ma takiego numeru. W banku pko z żubrem jest infolinia i jakaś osoba odbiera po 10 minutach tu w banku pko bp to jakiś skandal - po godzinach zamknięcia pracy ajencji nic nie można załatwić tutaj telefonicznie. Życzę by włodarze tej firmy mieli podobne problemy w życiu i ich tak potraktowano jak tu traktują zwykłego człowieka. -
-
~Całe życie w PKO / 2023-04-03 18:21
Ogromną tragedia... Nie polecam nikomu tego banku, aktualnie nadplacam kredyt, bo tylko to mnie z nim wiąże i zamykam tam wszystkie konta. Zastanów się kilka razy i sprawdź inne banki, bo na 100% mają o wiele lepsze propozycje. Jestem w PKO cale zycie, a aktualnie lepiej mi wziąć kredyt w Santanderze zeby spłacić wszystko w Pko i zaoszczędzę troszkę ponad 20%... a przy ponad 400 000 do splaty to prawie 90 000 taniej. Jak najdalej od PKO! -
~Marcin / 2023-04-03 15:37
Bardzo profesjonalna obsługa przez Panią Magdalenę Wyszogrodzką. Rzetelna i konkretna osoba na tym stanowisku. -
~bogumila / 2023-04-03 09:38
W oddz. Banku na ul. Bandurskiego w Szczecinie bardzo mila obsługa, moim opiekunem jest p. MAŁGORZATA MIETLEWSKA.Pani jest bardzo miłą i kompetentną osobą , gdy dzwonię ma zawsze czas i nie okazuje zniecierpliwienia gdy zadaję ciągle te same pytania. Wadybrak -
~Justyna / 2023-04-02 10:44
Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego WadyOplaty z ksiezyca -
~Ewa i Jerzy / 2023-03-31 16:48
W dniu 30.03.2023 mieliśmy przyjemność podpisać ugodę do umowy na kredyt frankowy w PKO BP I Oddział w Białymstoku.
Niezwykłej pomocy w tej sprawie udzieliła nam Pani Anna Antonowicz - doradca w tym banku. Dzięki niej wszystkie sprawy zostały załatwione bardzo szybko i bardzo profesjonalnie, bez stresu i zastanawiania się czy wszystko jest OK. Wszystkim, którzy zastanawiają się jak rozwiązać problem kredytu frankowego w drodze mediacji i ugody polecamy kontakt z Panią Antonowicz. -
~Celina / 2023-03-30 19:32
Nie polecam tego banku.
Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.ZaletyBrakWadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe. -
~Małgorzata / 2023-03-30 19:15
Pkobp oddział nr1 w Szczytnie. Jestem klientą od ponad 20 lat. Dziękuję za miłą i rzetelną obsługę. Nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej. W mojej ocenie 10/10. Pozdrawiam cały zespół ZaletyZaletą jest brak wad -
-
~Henryka / 2023-03-30 00:09
Profesjonalna obsługa, pani Renata Mróz-Kułakowska wszystko cierpliwie wytłumaczyła,pomogła z aplikacją bankową w telefonie.Jestem bardzo zadowolona.Polecam. ZaletyProfesjonalnie i w miłej atmosferze.WadyBrak -
~Patrycja / 2023-03-24 13:37
Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu. WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami. -
~Krzysztof / 2023-03-21 16:34
Miła profesjonalna obsuga.Pani wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania ZaletyWyczepująca obsuga -
~Maria / 2023-03-20 20:34
Tarnowskie Góry, ul. Opolska
Dziękuję za pomoc, którą dzisiaj uzyskałam w banku. Pani,która mnie obsługiwała wykazała ogromną chęć pomocy.
Odpowiedziała ze znawstwem i cierpliwością na wszystkie moje pytania.
Czułam się zaopiekowana.
Polecam ten oddział.ZaletyWysokie kompetencje, kultura, opanowanie.WadyBrak -
~Klient / 2023-03-20 15:16
Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!! -
~Robert / 2023-03-18 10:38
Tragedia a nie bank. Skradziono mi pieniądze, a bank odmawia wszczęcia postępowania. Założyłem konto w innym banku. WadySłabe zabezpieczenie konta,, długie kolejki, niemiła obsługa, długie czekanie na infolinii -
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą. ZaletyBrakWadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji. -
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą. ZaletyBrakWadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji. -
-
~Bb / 2023-03-17 19:05
Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił -
~Elwis / 2023-03-17 14:54
Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę. ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zaletyWadyBrak -
~Julia / 2023-03-13 10:57
Pomoc w odblokowaniu aplikacji IKO super aczkolwiek dzowniniłam dwa razy w pierwszym połączeniu nie dostałam pomocy przerwano połączenie dzwoniąc natomiast drugi raz uzyskałam podpowiedź bez wizyty w banku dla mnie na plus jednak sądzę że to wszystko zależy do kogo się dodzwoni miałam już raz sytuację gdzie miałam zablokowaną aplikacje i dużo łatwiej i szybciej dorastałam dostęp do konta niż podczas wizyty w banku ZaletySzybki dostęp -
~Grzegorz Orczyk / 2023-03-12 13:32
Ostrowiec oddział na ul.Siennieńskiej
Jestem zadowolony z obsługi ludzi z działu MSP. Ich pomoc kompetencja zaangażowanie i staranność zasługują na pochwały . Pozazdrościć takich pracowników . Polecam z czystym sumieniemZaletyUczciwość,pomocny personel,kompetencja, odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku
strona 20 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »