Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2023-04-07 08:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam u nich debet ,debet został płacony jak twierdziła pracownica banku w odpowiedzi na wiadomość. A się potem okazało że nic nie jest splacone żadnych przeprosin z ich strony tylko naslali już windykacje. Zamykam kato w ty banku i z dala
  • ~Były klient / 2023-04-06 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank nie powinien istnieć.zablokowali mi środki na koncie i nawet nie chcą rozmawiać tylko ewidentnie nimi bezkarnie obracają nie trzymając się prawa i odmawiają kontaktu z kompetentnymi osobami.zdecydowanie odradzam.trzymajcie się z dala od tego to może kiedyś uszanują klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKombinują jak mało kto
  • ~Kredytobiorca / 2023-04-04 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza zasada - jakiekolwiek umowy z tym bankiem powinno sie zawierac tylko pod okiem prawnika. Non stop zmieniaja warunki w trakcie trwania umowy, WIBOR maleje, a u nich kwoty raty magicznie ida w górę. Na reklamacje podaja wyliczenia, ktore sie kupy i pupy nie trzymają (może analitykowi wypadaloby liczydlo kupic?). Nakgorszy, najbardziej lichwiarski bank w Polsce. Nigdy nie mialam tak zlych doswiadczen z zadnym innym bankiem.
    Zaletybrak
    WadyBrak konsekwencji, brak przejrzystosci zasad, brak komunikacji, nieuczciwe praktyki wykorzystujace przewage instytucji nad konsumentem
  • ~Mat / 2023-04-03 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniałem kartę na nową przysłano mi nową i ja zatwierdziłem internetowo i uruchomiłem w bankomacie, wszystko działało wypłaciłem pieniądze było to wieczorem o 23. Pech chciał że chciałem jakoś sprawdzić czy stara karta jest nieaktywna i włożyłem ją do bankomatu podałem nr pin stary i nie zatwierdziło czyli jest nieaktywna ale na zasadzie że jest błędny nr pin nie opinia i wyrzucenie karty tylko karta nie chciała wyjść podałem jeszcze 2 razy nr pin i dopiero wtedy karta wyszła ale zablokowało ją i nową kartę. Nie da się proszę Państwa karty odblokować czy zablokować telefonicznie. Jest nr telefoniczny do jakiegoś automatu a tam trzeba podać nr wg mnie wtedy dla wszystkich widoczny na klawiaturze- klienta i jakieś hasło. Ja tego nie zrobiłem z oczywistych względów. Jest drugi nr telefoniczny który podaje w telefonie po wybraniu że nie ma takiego numeru. W banku pko z żubrem jest infolinia i jakaś osoba odbiera po 10 minutach tu w banku pko bp to jakiś skandal - po godzinach zamknięcia pracy ajencji nic nie można załatwić tutaj telefonicznie. Życzę by włodarze tej firmy mieli podobne problemy w życiu i ich tak potraktowano jak tu traktują zwykłego człowieka.
  • ~Całe życie w PKO / 2023-04-03 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromną tragedia... Nie polecam nikomu tego banku, aktualnie nadplacam kredyt, bo tylko to mnie z nim wiąże i zamykam tam wszystkie konta. Zastanów się kilka razy i sprawdź inne banki, bo na 100% mają o wiele lepsze propozycje. Jestem w PKO cale zycie, a aktualnie lepiej mi wziąć kredyt w Santanderze zeby spłacić wszystko w Pko i zaoszczędzę troszkę ponad 20%... a przy ponad 400 000 do splaty to prawie 90 000 taniej. Jak najdalej od PKO!
  • ~Marcin / 2023-04-03 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa przez Panią Magdalenę Wyszogrodzką. Rzetelna i konkretna osoba na tym stanowisku.
  • ~bogumila / 2023-04-03 09:38
    Ocena: 5.00 / 5
    W oddz. Banku na ul. Bandurskiego w Szczecinie bardzo mila obsługa, moim opiekunem jest p. MAŁGORZATA MIETLEWSKA.Pani jest bardzo miłą i kompetentną osobą , gdy dzwonię ma zawsze czas i nie okazuje zniecierpliwienia gdy zadaję ciągle te same pytania.
    Wadybrak
  • ~Justyna / 2023-04-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego
    WadyOplaty z ksiezyca
  • ~Ewa i Jerzy / 2023-03-31 16:48
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 30.03.2023 mieliśmy przyjemność podpisać ugodę do umowy na kredyt frankowy w PKO BP I Oddział w Białymstoku.
    Niezwykłej pomocy w tej sprawie udzieliła nam Pani Anna Antonowicz - doradca w tym banku. Dzięki niej wszystkie sprawy zostały załatwione bardzo szybko i bardzo profesjonalnie, bez stresu i zastanawiania się czy wszystko jest OK. Wszystkim, którzy zastanawiają się jak rozwiązać problem kredytu frankowego w drodze mediacji i ugody polecamy kontakt z Panią Antonowicz.
  • ~Celina / 2023-03-30 19:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe.
  • ~Małgorzata / 2023-03-30 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pkobp oddział nr1 w Szczytnie. Jestem klientą od ponad 20 lat. Dziękuję za miłą i rzetelną obsługę. Nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej. W mojej ocenie 10/10. Pozdrawiam cały zespół
    ZaletyZaletą jest brak wad
  • ~Henryka / 2023-03-30 00:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa, pani Renata Mróz-Kułakowska wszystko cierpliwie wytłumaczyła,pomogła z aplikacją bankową w telefonie.Jestem bardzo zadowolona.Polecam.
    ZaletyProfesjonalnie i w miłej atmosferze.
    WadyBrak
  • ~Patrycja / 2023-03-24 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu.
    WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
  • ~Krzysztof / 2023-03-21 16:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła profesjonalna obsuga.Pani wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania
    ZaletyWyczepująca obsuga
  • ~Maria / 2023-03-20 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Tarnowskie Góry, ul. Opolska

    Dziękuję za pomoc, którą dzisiaj uzyskałam w banku. Pani,która mnie obsługiwała wykazała ogromną chęć pomocy.
    Odpowiedziała ze znawstwem i cierpliwością na wszystkie moje pytania.
    Czułam się zaopiekowana.
    Polecam ten oddział.
    ZaletyWysokie kompetencje, kultura, opanowanie.
    WadyBrak
  • ~Klient / 2023-03-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!!
  • ~Robert / 2023-03-18 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia a nie bank. Skradziono mi pieniądze, a bank odmawia wszczęcia postępowania. Założyłem konto w innym banku.
    WadySłabe zabezpieczenie konta,, długie kolejki, niemiła obsługa, długie czekanie na infolinii
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Bb / 2023-03-17 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902