strona 17 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Urszula / 2023-06-15 23:44
HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam. -
-
~Zakręcona / 2023-06-14 21:49
Oceniam jedynie obsługę klienta w Oddziale Banku PKO BP Rotunda w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 100/102. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona podejściem Pań doradczyń/opiekunek bankowych do kwestii, z którą przyszło im się zmierzyć w mojej sprawie. Moje wrażenie jest jednoznaczne: przede wszystkim uprzejma komunikacja i kompleksowe udzielanie informacji. Pani Ż. skorzystała ze wszystkich dostępnych sposobów na rozwiązanie mojego problemu. Dziękuję również Pani A., która aktywnie uczestniczyła w konsultacji. Pozdrawiam Panie i życzę dalszych sukcesów! ZaletySzybkość, profesjonalizm, uprzejmość. -
~mario / 2023-06-14 17:55
pracuje w niemczech mam konto równiez w pko - ostanio chiałem wpłacic 2tys euro - pani poinformowała mnie ze od wpłat euro sa pobierane prowizje - to chyba jakies nieporozumienie - wpłaciłem wiec 100euro - prowizja 2.5 - mysle sobie 2,5zł ok - ale jak sprawdziłem w aplikacji mobilnej prowizja wyniosła 2.25 euro !!- przynosze w zebach pieniadze do banku i mam byc za to karany ?? na dodatek jakas kobieta z us bedzie sie czepiała skad mam pieniądze ?
poniewaz bak bez protestu udostepni jej wglad na moje konto - nigy wiecej banków -
~Lucjan / 2023-06-11 14:12
Dzień dobry!
W PKO BP konto mam od 25 lat. Rzeczywiście ostatnimi czasy zauważyłem duży spadek jakości usług. Konsultanci bez kompetencji, długi czas obsługi reklamacji itp. Zgłaszałem reklamację na zablokowane pieniądze we wpłatomacie i konsultant za wszelką cenę odsyłał mnie do strony banku żebym sam sobie złożył tą reklamację, gdzie wiedziałem, że on ją może przyjąć. Być może braki ludzi do pracy na rynku robią swoje, ale wiem też, że żeby znaleźć kompetentną osobę do pracy, to trzeba jej normalnie zapłacić i pewnie tu jest pies pogrzebany -
~Agata / 2023-06-09 13:47
To są szczyty złodziejstwa!!!! Mam konto w PKO BP od dawna ale od 01.06.2023 zaczeli mi pobierać opłate za spłate karty kredytowej jak za przelew zewnetrzny. Złożyłam reklamacje ale jakiś bezmózg odpisał, że żadnej opłaty nie widzi;)
Zdecydowanie nie polecam, Bank schodzi na psy!!!!ZaletybrakWadykoszty prowadzenia rachunku -
~Biker / 2023-06-08 06:05
Bank nie przyjazny Klientom, którzy maja konto od wielu lat, są to dobrze. Olewaja, nie oddzwaniają.
Opiekun konta AURUM mieć nie może pomoc - dramat. Dla nowego klienta same zachęty i pseudo dobre oferty.
Spóźnisz się z płatnością to nasyłają jakieś Intrum i innych pajaców - wstyd.
Nieodzowności z ofertami, nie proponują rozwiązań dla Klientów. Nie polecam.
Zmieniam bank na OBSADZONY MENTALNIE W XXI wieku.
Mbank, ING.
.ZaletyBrakWadyDużo. Brak dbania o klienta i współpracę -
~Aleksandra / 2023-06-07 23:10
Dramat, aplikacja mobilna zablokowana,na infolinii skierowali do placówki, w placówce skierowali na infolinię, z infolinii znowu do placówki...Czy ja nie mam co robić? Nie śmieszne to jest. Kolejna wizyta w placówce będzie wypowiedzenie umowy. Na infolinii pytania do weryfikacji, to jakiś techniczne słowa o znaczeniu których ja nie wiem o co chodzi. Nie muszę wiedzieć -
~andrew / 2023-06-07 13:37
Profesjonalna obsługa znakomity kontakt doradztwo wielu sprawach Zaletywiedza i doswiadczenie -
-
~I.S. / 2023-06-06 14:08
Dramat. Godziny oczekiwania na obsługę 3 osób w Opolu. -
~Robert / 2023-06-06 11:53
Uwaga, bezmózgi super Analityk nie udzielił mi refinansowania hipotecznego kredytu, pomimo tego że spełniałem wymogi finansowe, dlaczego? a Dlatego, że stwierdził że mam jedno lub kilku dniowe opóźnienia w spłacie obecnego kredytu hipotecznego. Chciałem zmienić bank właśnie dlatego, że mam problem z terminową spłatą gdyż współwłaściciel konta (tzn była żona) ma 8 komorników) którzy skutecznie mi nie pozwalają spłacać należycie rat. O to super "bałwan roku"nie zapytał...bo po co? Jaki BANK TACY ANALITYCY !!!! Szkoda czasu i pieniędzy na te legalne mafie!!! ZaletybrakWadyPracownicy to bezmózgie maszyny. -
~Roman / 2023-06-06 11:26
Jak dla mnie bank porażka.
Procedury tak stworzone, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu z parownikami banku.
Procedury sprzedaży usług bez zastrzeżeń. Kontakt możliwi i inicjowany ze strony banku.
Natomiast jak już jesteś klientem i chcesz załatwić sprawę niestandardową.
Kontakt tak bardzo utrudniony, że prawie niemożliwy.
Chciałem porozmawiać z pracownikiem który prowadzi moja sprawę i się nie mogę dobić żadnym kanałem.
Chyba napisze reklamację listowną.
ZaletyCoraz mniej ichWadyProcedyry w banku tak nieprzyjazne klientowi, że razdę uciekać -
~Grzegorz / 2023-06-04 17:33
Złodzieje nawet za wpłatę gotówki pobierają opłatę -
~Iwona / 2023-06-04 10:45
"Dziękuję" PKO za zmianę stawek opłat i konieczność zmiany zdrapek na sms. Czekam na tego sms od 10 minut. Pozdro dla PKO i Orange. Świetnie dbacie o moje środki na rachunku. ZaletybrakWadyZa dużo by pisać -
~Aleksandra / 2023-06-04 09:36
Jako klient 1 Oddziału PKO w Gdyni ul. Jerzego Waszyngtona dziękuję pani Beacie Hepo za troskliwą, rzetelną obsługę.
Pani Beata zawsze uprzejmie i kompetentnie zajmuje się klientem. Jej serdeczność i chęć pomocy jest
w dzisiejszych czasach nieoceniona. Również kierownik Oddziału p. Ewelina Olender chętnie służy pomocą i radą.
-
~Grzegorz / 2023-06-01 20:18
Złodzieje nawet za wpłatę pieniędzy zaczęli brać prowizję -
~pbuk / 2023-06-01 14:12
Korzystam z usług banku już kilka lat. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Aplikacja ipko jest przejrzysta i latwa w obsłudze. W ostatnim czasie osobiście załatwiałam kilka spraw w Oddziale 17 w Poznaniu. Bardzo sympatyczna, konkretna i szybka obsługa. Polecam ten oddział banku. -
-
~Andzia / 2023-06-01 13:02
Obsługa bardzo dobra,miła współpraca i co najważniejsze szybka reakcja na potrzeby klienta. -
~Mariusz / 2023-05-31 22:01
Zamontowano czytniki kart na drzwiach do wpłatomatu,a co w przypadku nie używania kart,posługuję się blokiem i przelewami ??????? ZaletyBrak możliwości wejściaWadyNie migę wpłacić gotówki -
~piotr / 2023-05-30 22:20
Człowiek założył tu konto bo chciał w polskim banku, ale państwowy gniot jest nie do zniesienia. Za każdym razem jak kupuję kryptowaluty to blokują kartę i trzeba do nich dzwonić. Za każdym razem robię zgłoszenie, żeby już w przyszłości nie blokowali i za każdym razem jest od nowa to samo.
Druga sprawa: jako jedyny bank na świecie mają blokowanie konta po dwóch nieudanych próbach logowania. I nie załatwisz przez Internet, trzeba iść jak senior do okienka i stać w kolejce.Wadyniektóre procedury trzydzieści lat za cywilizowanym światem -
~Bożena / 2023-05-30 17:06
22.maja 2023 założyłam konto osobiste, ponieważ chciałam założyć lokatę na 8% obsługująca mnie Pani powiedziała, że mogę założyć lokatę po 5 dniach od otwarcia konta. Na moje konto osobiste wpłaciłam na konto i po upływie 5 dni nie pojawiła sìę lokata na 8 %, więc udałam się do oddziału przy Krakowskim Przedmieściu w celu wyjaśnia. Pani poinformowała mnie, że zmieniły się okres oczekiwania na 10 dni. Moję pytanie ... dlaczego zostałam wprowadzona w błąd? Na koncie jest znaczna kwota, którą bank operuje a moje pieniądze nie pracują. W Lublinie jest tylko jeden takibank PKO BP w którym trzeba czekać na to aby założyć lokatę. W innych bankach lokatę otwiera się w chwili wpłacenia gotówki. Dla mnie jest to chore. Proszę zacząć poważnie traktować klientów, zatrudniać bardziej kompetentne osoby i zmienić regulamin banku.
ZaletyBank z takimi tradycjami, nie dba o klientów.WadyNikomu nie polecam banku !!!
strona 17 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »