strona 7 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~g / 2024-02-29 13:40
nic nie można normalnie załatwić, infolinia kieruje do oddziału banku, jednego i jedynego i żadnego innego ew. do aplikacji mobilnej. Na każda akcje trzeba czekać po kilka dni jak nie kilka tygodni. Gorąco odradzam korzystanie z usług tego banku -
-
~Trado / 2024-02-29 03:35
Problemy z przelewami Elixir i inne awarie:
Przelew Elixir z mojego drugiego banku (wysłany na moje konto w Pekao S.A.) wychodził ostatnią sesją wychodzącą (o 14:30), ale bank Pekao S.A. nie zaksięgował pieniędzy na moim koncie po swojej najbliższej sesji przychodzącej (o 15:00), ani nawet w tuż po drugiej sesji przychodzącej (17:30). Bank Pekao S.A. zaksięgował przelew dopiero po godzinie 18:30 (po ponad godzinie, po ostatniej sesji przychodzącej) - po tym jak już zdążyłem wszcząć alarm w banku z którego wysyłałem pieniądze, gdyż był to bardzo ważny przelew. Na złożoną reklamację w tej sprawie bank odpowiedział mi nonszalancko, że jak pieniądze doszły w dniu wysłania, to nie widzi problemu. Otóż problem jest, bo z tak wielkim opóźnieniem księgowania przelewów jeszcze nie miałem do czynienia (a miałem konta w wielu bankach na przestrzeni wielu lat). Przeważnie przelew przychodzący jest księgowany najpóźniej po około 15 minutach od sesji przychodzącej, no ale nie w Pekao S.A. gdzie na przyjęcie przelewu trzeba było czekać ponad 3 godziny, a w międzyczasie klient banku może zastanawiać się gdzie wsiąkły pieniądze. Do tego dochodzą inne problemy - kilka razy mój przelew (z konta w Pekao) był odrzucany (w wyniku awarii), a webowa strona banku Pekao ulegała awarii (wylogowanie w środku operacji). Niepowodzeniem zakończyły się też moje niedawne próby kupna rzeczy na Allegro (zakupy opłacane były przelewem online przez Pekao), pomimo potwierdzenia przez stronę Pekao, że transakcja powiodła się - chociaż w tym wypadku winny może być serwis Przelewy24, z którego korzysta Allegro. Podsumowując: nie polecam usług w banku Pekao, bo nie działają zgodnie z oczekiwaniami i kosztują masę nerwów, i straconego czasu. Nie jest to bankowość XXI wieku, tworzona z myślą o klientach banku Pekao.Zalety- dosyć przejrzyście funkcjonujący i łatwy obsłudze serwis online dla klientów banku.Wady- problemy z przelewami,
- awarie serwisu online dla klientów banku,
- nieżyczliwa obsługa, nierozumiejąca potrzeb klientów banku. -
~jkjanka@wp.pl / 2024-02-28 16:08
Jestem klientką od wielu lat banku w Białymstoku przy ul Rynek Kościuszki. Chcę bardzo podziękować szczególnie Pani Ani Domian,która jest zawsze bardzo uprzejma,serdeczna z wielkim zaangażowaniem tłumaczy szczegóły wszystko o co pytam nigdy nie widziałam jakiegoś zniecierpliwienia zawsze cierpliwie wysłucha i spokojnie tłumaczy jasno,profesjonalnie. Bardzo,bardzo Pani Ani dziękuję -
~Ula / 2024-02-26 19:57
Obsługa klienta w Banku Pekao na Placu Bankowym 1 jest na najwyższym poziomie. Wpływ na to ma kompetentny i rzeczowy Zespół doradców. Chcę podziękować w tym miejscu w szczególności Pani Małgosi Góreckiej za szybką pomoc w wyjaśnieniu sprawy związanej z kredytem hipotecznym. Pani Małgosia to przemiła osoba, która posiada ogromne kompetencje i wykazuje się profesjonalizmem w swoim fachu. ZaletyOgromna wiedza, kompetencje i profesjonalizm doradców, szybkość załatwienia spraw. -
~Anna / 2024-02-26 13:34
To jest tragedia wpłatomat nieczynny już któryś dzień kolejka do kasy że szkoda słów dwie panie obsługujące...szanujmy swój czas ZaletyŻadnych na terazWadyNie liczy się kloent -
~Bartek / 2024-02-26 12:39
Bardzo Dobry Bank Polecam Serdecznie :) Wszystko przebiega szybko i sprawnie. ZaletyMiło SympatycznieWadybrak -
~Roki / 2024-02-25 12:30
Beznadziejny bank , żeby coś załatwić trzeba iść do placówki,a w innych bankach da radę przez infolinię nawet jak chcę zamknąć konto muszę udać się do placówki.Nie polecam. -
~Wiesław / 2024-02-24 12:02
Bardzo miła obsługa i kompetentna. Pani która mnie obsługiwała wyjaśniła mi bardzo dobrze o programie usług bankowych. ZaletyByło miłoWadyBrak -
-
~Ania / 2024-02-23 20:32
Witam, mam pytanie w sprawie zajęcia komorniczego na koncie pekao , mają Państwo jakaś informacje? Chciałabym się dowiedzieć czy przy zajęciu można płacić kartą i robić normalnie przelwy ? Czy zostaje opcja tylko wypłaty w banku ?
-
~Sylwuś / 2024-02-22 13:26
Jedyną opcją ich aplikacji jest wk**wianie użytkownika. Nic nie działa, ciągle wywala, czas oczekiwania na weryfikację tożsamości, to 21h, po czym wywala błąd xD ponowna próba weryfikacji miała, tym razem innym sposobem miała trwać do 5 minut, a trwała 3h. Następnie już nie można było przejść dalej, bo uwaga... wykorzystano limit SMSów (gdzie by wysłane z 3 SMSy z kodem danego dnia. Obsługa klienta odpowiada, że pewnie mam przepełnioną skrzynkę SMS. Mają klienta za idiotę ZaletyBrakWadyW c**j -
~Sylka / 2024-02-22 11:15
Polecam serdecznie Bank SA ul Sienkiewicza 18, jestem wieloletnią klientką, obsługiwaną przez Panią Ewę M. Zawsze mam rzetelną, miłą i pełną profesjonalizmu opiekę i obsługę. Polecane przez Panią Ewę usługi i produkty Bankowe są w sposób subtelny nie nachalny i odpychający.Zawsze z przyjemnością wracam i korzystam. Takich oddanych i pełnych profesjonalizmu łudzi życzę więcej. ZaletyDostępność, miłą obslugaWadyBez umówienia, długi czas oczekiwania -
~JAK / 2024-02-21 20:29
Polecamy bardzo Oddział Banku Pekao SA przy ul. Fabrycznej 11 w Krakowie. Pracują tam osoby bardzo kompetentne i bardzo pomocne. A ich pomoc nie kończy się zaraz po spotkaniu w banku. Doradzą tak, że wyszliśmy mega zadowoleni. Podczas pobytu w Oddziale widziałam, że nie tylko my wychodziliśmy z uśmiechami. ZaletyObsługa. Przyjazny klimat. Parking.WadyBrak -
~Emilila / 2024-02-21 17:21
Otwierasz konto online! Zamknąć musisz w okienku w banku! W banku zawsze czekasz! Na 6 stanowisk jest 1 pracownik! Żeby zamknąć konto czekałam 1,5 h! Kontakt z bankiem online utrudniony! Nie jest to bank dla ludzi młodych!
Nie wypłacają obiecanych premii i nagród za spełnione warunki promocji -
~Przemysław / 2024-02-19 19:55
Bardzo miła obsługa klienta,wszytko dokładnie i spokojnie zostało wytłumaczone. -
~Żaneta / 2024-02-19 13:42
Czekanie w oddziale banku w Radomsku to mordega.godzina z głowy. Jedna kasa otwarta a co chwila przewija się jakaś kasjerka
Zero poszanowania dla klientówZaletyBrak -
~Żaneta / 2024-02-19 13:41
Czekanie w oddziale banku w Radomsku to mordega.godzina z głowy. Jedna kasa otwarta a co chwila przewija się jakaś kasjerka
Zero poszanowania dla klientówZaletyBrak -
-
~Gregor / 2024-02-17 18:35
Doradztwo w sprawie kredytów hipotecznych żałosne, doradzają tak aby nie dostać kredytu. Szkoda czasu i pieniędzy które straciliśmy. NIE POLECAM!!! ZaletyBrakWadyBrak konsekwencji za doradztwo!!! -
~Trw / 2024-02-14 10:39
Jakaś tragedia
Dodzwonienie się na infolinię zajmuje 3h a i tak nikt nie odbierze.
Dzwoniąc do oddziału banku w Poznaniu to samo, podniosą słuchawkę żeby rozłączy i tyle
Jak miałem wpływy na konto po 40000 miesięcznie to 15 razy dziennie dzwonili żeby inwestować u nich
Padają bank jakich mało. Jak najdalej od nich się trzymajcieZaletyŻadnych nie maWadyWszystko -
~Adela / 2024-02-13 15:26
Jedno i to samo pytanie - za to dwie różne odpowiedzi w banku i na infolinii. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z kimkolwiek oprócz infolinii - ale na połączenie czeka się wieki całe. Nie potrafią udzielić odpowiedzi na jedno proste pytanie a jak słyszą pytanie to robią oczy jak 5 zł i nie mają pojęcia o co chodzi. I nie, nie jest to nic skomplikowanego - co roku ta sama sprawa do załatwienia. Jakieś 10-8 lat temu - wszystko załatwiałam w oddziale od razu: informacja i obsługa może nie były idealna i bez zastrzeżeń, ale na duuuuużo wyższym poziomie niż obecnie. ZaletybrakWadybrak kompetencji
niemiła obsługa
brak kontaktu telefonicznego -
~Beata / 2024-02-13 11:43
Chcialabym pochwalić pracowników banku PKO żubr w Giżycku bardzo miła i szybka obsługa. Panie wszystko pod powiedzą pomogą a przede wszystkim uśmiechnięte i mile
strona 7 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »