Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gb / 2024-10-18 19:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowałem spróbować nowy bank. Potrzebowałem: systematyzację I statystykę potrąceń, płanowanie budżetu, procent oszczędności, złapać jakąś promocję jako nowy klient.

    Jestem obcokrajowcem z legalnym pobytem, mieszkam w Polsce już 5 lat, legalnie pracuję, to jest mój nowy dom. Po przemyśleniu ofert, wybrałem Pekao. Łatwo było dodzwonić się na infolinię, 4/5 konsultantów byłi pomocne, jakby apka nie zła i promocja dobra.

    Przygoda zaczęła się od weryfikacji tożsamości w aplikacji. Pokazywało błąd i tyle. Sprawa była w karcie pobytu, jako obcokrajowiec musiałem jechać do banku. Ok, nie super, ale rozumiem.

    W oddziale kolejka "po staremu", bez numerków, pracownicy się nie spieszą. 30 minut czekania, żeby dowiedzieć się, że jest problem otwierania konta z Białoruskim paszportem, będzie odmowa.

    Dzwonię na infolinię, 3 razy, konsultanci mówią, że nie powinno być problemu, potrzebuję taki komplet dokumentów, radzą spróbować inny odział. Ok, już zdecydowałem się, dam jeszcze szansę przygodzie, warunki dobre.

    Przygotowałem się, zaplanowałem, pojechałem do dużego oddziału. Myślę: "Tam powinna być profesjonalna obsługa, będzie szybko, wezmę wszystkie dokumenty". Kolejka "po staremu" na 50 minut... 90% ludzie w wieku. Pracownicy z nimi raczej gadają, niż obslugują...

    W końcu doszła kolejka do mnie, ją też musiałem chronić, bo nie ma elektronicznego systemu. Pani nie była miła i uprzejma na początku. I tutaj na weryfikację, kontakt z innymi oddziałami banku, czekanie na odpowiedzi i jakieś kwestionariuszy w których chcą wiedzieć wszystko wydałem 5 godzin własnego czasu... Żeby otrzymać ultimatum, trzeba jeszcze dodatkowy dokument... Nie, no to jest żart ;) Zrezygnowałem. Jeżeli taki problem z otwieraniem konta, boję się wyobrazić co tam się dzieje z korzystaniem takim bankiem.

    Nikt nie zwróci mnie czas, energię i nerwy, ale dziękuję za pomóc w zdecydowaniu na korzyść innego banku :)

    P.S. Podczas czekania otworzyłem konto w zagranicznym banku przez aplikację za 3 minuty))))
  • ~Urszula / 2024-10-16 22:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakładając konto w oddziale Swarzędz Pani mało pomocna.wszystko bez konkretów,szczegółów,tłumaczeń.cytuje"niech pan to zrobi w aplikacji"itd itp.zapewniano mnie też że (o co pytałem i tłumaczyłem dokładnie)wyjeżdżając za granice,przy płaceniu i wypłacaniu będę miał(w moim przypadku euro konto) pobierane środki z euro.jest tak tylko przy płaceniu.natomiast przy wypłacaniu z bankomatu bank cwanie pobiera mi z konta złotówkowego i"sprzedaje" mi automatycznie euro np: po cenie( widnieje na wyciągu) 4,32 i coś za 1euro.gdzie karta jest podpięta pod euro konto i zapewniano mnie że będzie wypłacało z euro konta.po interwencjach na infolinji jedna pani zgłosiła problem do odpowiedniego działu co w niczym nie pomogło,inna pani stwierdziła że mam szukać innego bankomatu gdzie będzie widniała opcja"wypłac w euro".logiczne że będąc w kraju gdzie walutą jest euro nie będzie takiej opcji w bankomacie.wyplacac będzie w euro,chyba że wybiorę inna walute.poprostu świadomie wprowadzono mnie w błąd aby pobierać z konta złotówkowego przy wypłacie z bankomatu i sprzedawać mi euro i zarabiać na tym.podsumowywujac zwykła kradzież.
    WadyZmieniam bank
  • ~Ewa / 2024-10-16 09:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła obsługa,duży zakres wiedzy, szeroki wachlarz produktów.
  • ~Beata O. / 2024-10-15 18:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Pekao SA w Bytomiu.Chciałabym wyrazić uznanie dla Pani Iwony za jej profesjonalizm i uprzejmość podczas obsługi klienta. Polecam ten oddział banku.
  • ~Barbara / 2024-10-08 16:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Pekao w Warszawie, Al. Jerozolimskie 98. Dzielę się z Państwem swoją bardzo dobrą opinią dot. tej właśnie placówki, a w szegolnosci dot.specjalistki da sprzedaży i obsługi klienta p. Barbary Zuchowicz???? od lat jestem klientką tego banku, zadowoloną klientką i muszę przyznać, że chętnie odwiedzam Państwa placówkę, tym chętniej odkąd oddział banku zmienił lokalizację na bardzo dla mnie korzystną. Dziękuję p. Basi i innym paniom za cierpliwość i otwartość na moje potrzeby, dobre emocje i umiejętność edukacji finansowej.Bardzo gratuluję serdeczności i fachowości. Polecam Państwu placówkę w Alejach Jerozolimskich 98. ????Barbara Łapinska
  • ~Krzysztof / 2024-10-01 12:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jako długoletni klient, mam o Banku PKO SA umiarkowaną negatywną opinię, jednak kilka dni temu (24.09.24), w II Oddziale w Krakowie (Kapelanka 1) spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Sprawa, którą chciałem załatwić, wymagała uprzedniego przygotowania z mojej strony. Otrzymałem precyzyjną instrukcję jak mam to zrobić. Gdy przyszedłem nazajutrz, zastałem tę samą panią. Teraz wszystko odbyło się szybko, sprawnie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dowiedziałem się także, o dodatkowych usługach Banku, z których mam zamiar skorzystać. Z pieczątki pozostawionej na dokumencie odczytałem, że była to Pani Urszula Cebula, specjalista do spraw sprzedaży. Jako klient mogłem się przekonać, że Pani Urszula, będąc kompetentnym reprezentantem Banku, potrafi stworzyć atmosferę życzliwości w kontaktach z klientem. Mam nadzieję, że takie cechy osobowe są odpowiednio doceniane przez przełożonych, gdyż mają niezwykle istotne znaczenie dla promocji Banku wobec znacznej konkurencji na rynku tego rodzaju usług. Mam też nadzieję, że wśród przeważającej liczby negatywnych opinii, ten pozytywny głos zostanie dostrzeżony.
    ZaletyPodane powyżej
    WadyBrak
  • ~ZBIGNIEW GOLEBIEWSKI / 2024-09-21 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia nikompetentna i nie zaintresowana moimi problemami..Wyslalem do chase banku pieniadze po udanej prze ze mnie uautoryzacji na tel.myslalem ze wszystko zalatwione nistety po tel z Banku chcieli jeszcze raz autoryzacje Banku

    to nie problem ale rozmowa zostala pprzerwana przeez bank iowszystkie konta sa zablokowaneod od13;30 juz 6 razy
    dzwwonilem i rozmawialem ze konsultant do mni zadzwoni za kilka minut no i tak czkam.juz jest18;30
    i nikt nie dzwoni.

    PROSZE O POMOC ZBIGNIEW.GOLEBIEWSKI
    WadyBRAK ZAINERSOWANI KLIENTEM
  • ~Sławomir / 2024-09-20 19:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Bankomat Pekao.
    Sklep Biedronka, Kraków Wybickiego 18.
    Bankomat nieczynny od tygodnia.
    Mam nadzieję, że nowy właściciel zrobi z tym porządek. 20.09.2024
  • ~Andrzej / 2024-09-20 14:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział banku w Pile przy ul. Witaszka absolutne nieporozumienie w XXI wieku. Część personelu nie ma podstawowych wiadomości potrzebnych do tej pracy. Brak profesjonalizmu i brak znajomości przepisów, również bankowych. Kadra kierownicza nie ustępuje w tym zakresie podległym pracownikom. Żenada.
    ZaletyZalet jak na razie nie widać
    WadyWad jest aż za dużo, można napisać sporą opowieść.
  • ~Dana / 2024-09-17 09:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jestem klientem tego Banku. Niedawno trafiłam do Banku przy al. Jerozolimskich 98 w Warszawie. Można powiedzieć, że po raz pierwszy byłam tak profesjonalnie obsługiwana. Pani Anna Pitura oraz Pani Karolina potrafiły odpowiedzieć na każde zadane przeze mnie pytanie jednocześnie doradzić mi w innych interesujących mnie sprawach. Pełen profesjonalizm. POLECAM
  • ~pawel / 2024-09-16 16:16
    Ocena: 5.00 / 5
    pani anna w.super obsługa szybko miło i konkretnie oby więcej takich pracowników jak w krakowie ul conrada
  • ~Damian / 2024-09-05 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank całkowicie nie odpowiedni dla osób, które mają problemy z obsługą telefonu, itp.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja + infolinia
  • ~Renata / 2024-09-05 15:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Banku PKO S.A., mieszczącym się przy ul. Piotrkowskiej 76 w Łodzi, pracująca tam pani Dorota St., jest osobą kompetentną, bardzo dobrze doradzi, poinformuje, wyjaśni wszelkie wątpliwości, przy tym jest to osoba miła i cierpliwa. Prezentuje pełen profesjonalizm.
    Klientka Renata.
  • ~Krzych / 2024-09-04 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    10 lat temu zrezygnowałem z usług tego banku ze względu na opłaty.Dzisiaj udałem się tam rozmienić pieniądze,a pani kasjerka spytała czy jestem ich klientem,a gdy powiedziałem że nie to odmówiła tej usługi.Totalna porażka,nie wiem czy tak można?
    Zaletybrak
    Wadyduże
  • ~M. / 2024-09-04 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i dbanie o klienta na poziomie zerowym . Organizacja tego miejsca to dramat. nie ma absolutnie zadnej mozliwosci kontaktu z okrslona placowka banku , dostepna jest wyłacznie infolinia , na której konsultacji prezentuja sie gorzej niz sztuczna cwiercininteligencja. W momencie gdy jakis pracownik banku jest na urlopie lub choruje nikt go nie zastępuje, a klient zostaje z niezalatwiona sprawa i tak jak w moim przypadku traci kolejne pieniadze. Byc moze jest to celowy zabieg działajacy na szkode klienta.
    Zero wspolpracy, zero komunikacji , wylacznie ignorancja, obwinianie klienta i brak jakiegokolowiek wsparcia i wspolpracy.
  • ~klijent / 2024-08-30 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank z jakim mialem do czynienia w swoimzyciu.. przy zakladaniu konta online aplikacja sie zawieszala w koncu calkowicie wystapil jakis problem... zadnych danych czy konto utworzone czy nie.. totalnie maja klijenta w dupie nigdy wiecej nic w tym syfie
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedna wielka wada
  • ~Rozczarowany Klient Pekao SA / 2024-08-27 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo kiepski bank, nie potrafią oddzwonić w kwestii zmiany limitów w ciągu 2 godzin; kiedy dzwonię sama potwierdzając dane i dyspozycję po pozytywnej weryfikacji każą czekać i zabawa od nowa. Czy to jakaś Kambodża ???
  • ~Jola / 2024-08-07 16:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Spotkanie z Doradcą Panią Katarzyną Napora było dla mnie bardzo profesjonalne i przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Na wszystkie moje pytania otrzymałam konkretną i rzeczową odpowiedź. Mogę polecić Panią Katarzynę moim znajomym.
  • ~SZE / 2024-07-31 16:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Wyrazy uznania dla pani Bożeny Markowskiej, Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta, z usługi której dzisiaj korzystałam w związku z udzielaną darowizną. Cierpliwa, komunikatywna, rzeczowo wyjaśniająca wątpliwości, profesjonalistka. Gratuluję takiego pracownika.
  • ~Helena / 2024-07-28 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu (ponad miesiąc)otworzyłam konto dla dziecka, aby miało kartę bankową na wyjazdy. Za chwilę będzie sierpień, wakacje są w pełnym rozkwicie, a mój syn nie może zapłacić kartą, ponieważ karta nadal nie została dostarczona. Zostały zepsute mu wszystkie wyjazdy na obozy. Starszy syn też czekał ponad 3 tygodnie na kartę. Zadzwonił do banku zamulił nową kartę, a wysłali mu najpierw starą, która już była zastrzeżona i zablokowana. Fatalnie!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 913
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004