strona 1 z 76
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Maria / 2025-01-13 22:57
Bank przyjazny dla klienta.Bardzo rzetelna i miła obsługa w banku.Szeroki wachlarz usług i produktów. -
-
~Konrad / 2024-12-15 18:13
1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem. ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych -
~Jolanta / 2024-12-11 16:49
Dnia 11.12.2024 zostaliśmy bardzo miło i profesjonalnie obsłużeni w banku Pekao S.A w Dębicy ul.Kościuszki 6.Pani Anna z działu obsługi klienta była dla nas bardzo miła ,chcielibyśmy jeszcze raz podziękować za miłą i bardzo sympatyczną obsługę,z czystym sumieniem polecam ten bank ZaletyBardzo miła i profesjonalna obsługa -
~Monika / 2024-11-29 16:35
Bank w Policach PKO S.A. NA UL. BAKOWEJ.Jestem w tym baku średnio jeden raz w tygodniu i krew mnie zalewa jak muszę kwitnąć godzinę czasu, żeby zrobić wpłatę ( max 10 min obsługi). Pani manager tej placówki nie widzi problemu przechadzając się po sali i widząc potworną kolejkę do kas, gdy pozostałe punkty obsługi świecą pustkami. Kasjerki mają w obowiązku proponowanie klientom jakiś dodatkowych usług bankowych np. otwieranie kont, odblokowywanie itd.a to niestety wpływa na płynność obsługi. Czy naprawdę nie ma możliwości ulepszenia, uzdrowienia tej chorej sytuacji? ZaletyMiłe Panie kasjerkiWadyKolejki spowodowane złym zarządzaniem -
~Marcin / 2024-11-21 22:56
Nie polecam złodzieje jakość obsługi klienta jak za PRL -
~Moni / 2024-11-20 20:41
Pełen profesjonalizm oraz podejście zadowalające do klienta. Polecam Izabelę z oddziału w Barlinku -
~Karo / 2024-11-17 20:49
Nie polecam. Całe szczęście moja jedyna styczność z tym bankiem wynika z kupienia mebla na raty przez stronę sklepu. Raz pomyliłam kwotę przelewu raty o, uwaga, 79 groszy i zaczęło się wydzwanianie. Wręcz groźnym tonem pani zapytała mnie CZY WIEM, ŻE OD MIESIĄCA MAM ZADŁUŻENIE. Na 79 groszy. Milion telefonów w godzinach pracy, a nawet w sobotę. Dla porówania w Alior Banku miałam podobną sytuację i dostałam jedynie SMS z informacją i prośbą o zwiększenie kolejnej wpłaty o daną kwotę. Bez nękania telefonami w weekend. Dodatkowo specjalnie ściągnełam PeoPay aby mieć informacje o usłudze. Ani nie ma konta do wpłat, a wyświetlana kwota raty najwyraźniej jest błedna, bo na taką kwotę zrobiłam przelew i było źle. Nie polecam. Całe szczęście nie mam tam konta. WadyNękające telefony
Nieintuicyjna aplikacja -
~Bożena / 2024-11-11 12:31
Witam, ostatnio przeżyłam szok przy kasie w banku PKO SA Zamość wpłacając pieniądze pobrali prowizję, nie dość ze im wpłacam, obracają póżniej moimi pieniędzmi to jeszcze trzeba im za to zapłacić. Draństwo!!! -
-
~Iza W. / 2024-11-09 20:50
Od prawie 30 lat korzystam z usług Banku Pekao SA w Gdańsku i regularnie odwiedzam oddziały przy ul Kołobrzeskiej oraz Grunwaldzkiej 92.Jestem bardzo zadowolona z obsługi kompetentnych i miłych Pań obsługujących, które zawsze przychylnie i profesjonalnie spełniają swoje obowiązki. Dziękuję i życzę wszystkiego, co najlepsze, gdyż wyprowadziłam się z Trójmiasta. Iza W. ZaletyMiły i kompetentny personelWadyZbyt krótkie godziny pracy oddziałów -
~Edward / 2024-11-09 15:25
Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
WadySzablonowość -
~Pat / 2024-10-24 16:04
Obsługa klienta dokonującego wpłat w placówce banku w Gdańsku to kpina. Czekam 15-20 minut aby pracownik skończył rozmawiać przez telefon w sprawie obsługi pralki!!! -
~Ola / 2024-10-23 18:59
Bank PEKAO a szczególnie placówka w Jastrzębiu Zdroju to jakiś dramat. Jeden bankomat na prawie 100 tyś miasto ZaletyZero zaletWadyDużo -
~Tadeusz / 2024-10-22 13:52
Od wielu lat korzystam z uslug banku pekao w Stargardzie ul Czarnieckiego w Stargardzie , od pewnego czasu obsluguje mnie Dorota Wardzinska ,bardzo kompetentna ,mila .gratuluje takiego pracownika -
~Bodzio / 2024-10-22 10:20
Niby darmowe konto a kurier przywozi kartę i 36 zeta w plecy -
~Marzena / 2024-10-21 17:46
Moje doświadczenie z tym bankiem trwają bardzo krótko z rok ,wcześniej był to Alior Bank i powiem szczerze że w najbliższym czasie rezygnuje z tego banku PKO .Moja ocena to 0 ,koszmar notoryczne awarie ,problemy .Więcej nie mogę korzystać z własnych pieniędzy niż mogę ,w innych bankach czegos takiego nie ma jak co najmniej kilka awarii na miesiąc.Dzis znów płacę zbliżeniowo z 40 osób w kasie i odmowa a następnie brak możliwości płacenia blokiem ,dzwonię na infolinię i po 15 minutach pan powiedział mamy znów awarie .!!!!!!Dno ZaletyBrakWadyAwarie i problemy z aplikacją -
~Grzegorz / 2024-10-18 21:49
Dzień dobry,byłem obsugiwany w oddziale Banku PekaO w Zduńskiej Woli,obsługiwała mnie P.Ewa M.Profesjonalna obsługa,osoba b.kompetentna,przemiła.????Aby wiecej takich pracowników w Banku.Polecam i pozdrawiam. -
~gb / 2024-10-18 19:23
Zdecydowałem spróbować nowy bank. Potrzebowałem: systematyzację I statystykę potrąceń, płanowanie budżetu, procent oszczędności, złapać jakąś promocję jako nowy klient.
Jestem obcokrajowcem z legalnym pobytem, mieszkam w Polsce już 5 lat, legalnie pracuję, to jest mój nowy dom. Po przemyśleniu ofert, wybrałem Pekao. Łatwo było dodzwonić się na infolinię, 4/5 konsultantów byłi pomocne, jakby apka nie zła i promocja dobra.
Przygoda zaczęła się od weryfikacji tożsamości w aplikacji. Pokazywało błąd i tyle. Sprawa była w karcie pobytu, jako obcokrajowiec musiałem jechać do banku. Ok, nie super, ale rozumiem.
W oddziale kolejka "po staremu", bez numerków, pracownicy się nie spieszą. 30 minut czekania, żeby dowiedzieć się, że jest problem otwierania konta z Białoruskim paszportem, będzie odmowa.
Dzwonię na infolinię, 3 razy, konsultanci mówią, że nie powinno być problemu, potrzebuję taki komplet dokumentów, radzą spróbować inny odział. Ok, już zdecydowałem się, dam jeszcze szansę przygodzie, warunki dobre.
Przygotowałem się, zaplanowałem, pojechałem do dużego oddziału. Myślę: "Tam powinna być profesjonalna obsługa, będzie szybko, wezmę wszystkie dokumenty". Kolejka "po staremu" na 50 minut... 90% ludzie w wieku. Pracownicy z nimi raczej gadają, niż obslugują...
W końcu doszła kolejka do mnie, ją też musiałem chronić, bo nie ma elektronicznego systemu. Pani nie była miła i uprzejma na początku. I tutaj na weryfikację, kontakt z innymi oddziałami banku, czekanie na odpowiedzi i jakieś kwestionariuszy w których chcą wiedzieć wszystko wydałem 5 godzin własnego czasu... Żeby otrzymać ultimatum, trzeba jeszcze dodatkowy dokument... Nie, no to jest żart ;) Zrezygnowałem. Jeżeli taki problem z otwieraniem konta, boję się wyobrazić co tam się dzieje z korzystaniem takim bankiem.
Nikt nie zwróci mnie czas, energię i nerwy, ale dziękuję za pomóc w zdecydowaniu na korzyść innego banku :)
P.S. Podczas czekania otworzyłem konto w zagranicznym banku przez aplikację za 3 minuty)))) -
~Urszula / 2024-10-16 22:08
Zakładając konto w oddziale Swarzędz Pani mało pomocna.wszystko bez konkretów,szczegółów,tłumaczeń.cytuje"niech pan to zrobi w aplikacji"itd itp.zapewniano mnie też że (o co pytałem i tłumaczyłem dokładnie)wyjeżdżając za granice,przy płaceniu i wypłacaniu będę miał(w moim przypadku euro konto) pobierane środki z euro.jest tak tylko przy płaceniu.natomiast przy wypłacaniu z bankomatu bank cwanie pobiera mi z konta złotówkowego i"sprzedaje" mi automatycznie euro np: po cenie( widnieje na wyciągu) 4,32 i coś za 1euro.gdzie karta jest podpięta pod euro konto i zapewniano mnie że będzie wypłacało z euro konta.po interwencjach na infolinji jedna pani zgłosiła problem do odpowiedniego działu co w niczym nie pomogło,inna pani stwierdziła że mam szukać innego bankomatu gdzie będzie widniała opcja"wypłac w euro".logiczne że będąc w kraju gdzie walutą jest euro nie będzie takiej opcji w bankomacie.wyplacac będzie w euro,chyba że wybiorę inna walute.poprostu świadomie wprowadzono mnie w błąd aby pobierać z konta złotówkowego przy wypłacie z bankomatu i sprzedawać mi euro i zarabiać na tym.podsumowywujac zwykła kradzież. WadyZmieniam bank -
~Ewa / 2024-10-16 09:45
Miła obsługa,duży zakres wiedzy, szeroki wachlarz produktów. -
~Beata O. / 2024-10-15 18:31
Bank Pekao SA w Bytomiu.Chciałabym wyrazić uznanie dla Pani Iwony za jej profesjonalizm i uprzejmość podczas obsługi klienta. Polecam ten oddział banku.
strona 1 z 76
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »