strona 1 z 77
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Bartunio / 2025-02-13 22:42
Potwierdzam co ludzie mówią i piszą. Ja uciekłem od banku od sytuacjj co miałem zakup bez autoryzacji w Google sklep. Zero jakiekolwiek pomocy z ich strony i rozwiązania problemu i kłopotu. A ostatnio walczę o zwrot odsetek za wcześniejszą spłatę kredytu u nich przez kancelarie. Nie dość że pół roku czekałem na odpowiedź to jeszcze odrzucili wniosek kancelarii bo niby podpis się nie zgadza u nich. Bzdura bo wszędzie mam identyczny podpis. To jest specjalna ich zagrywka żeby nie wydać moich pieniędzy. Złożyłem reklamację nie dawno ale znów żadnej odpowiedzi a kancelaria czeka na odpowiedź kolejne pół roku. Nie korzystajcie z tego banku szkoda słów i nerwów. Wszystko i kontakt do klienta, poszanowanie i ogólnie na totalnym dnie. -
-
~Gosia / 2025-02-11 16:06
Byłam w Pekao SA w Przeźmierowie, bardzo miła i szybka obsługa. Szczególnie dziękuję Pani Magdzie - doskonały doradca klienta. Gratuluję takiego pracownika???? ZaletySzybko, pomocny Doradca klientaWadyNie na -
~Beata Berner / 2025-02-10 08:02
W dniu 6 lutego miałam wielką przyjemność być obsługiwana przez Panią Urszulę Bielicką z Peko w Łodzi ul. al.Kościuszki 63. Pani jest bardzo miła, profesjonalna i empatyczna. Naprawę miło jest być obsługiwanym przez taką osobę. Niestety nie w każdym oddziale banku tak jest. Do Pani Bielickiej trafiłam z oddziału na ul. Piotrkowskiej 76 gdzie pracownica odmówiła zajęcia się sprawą. Stwierdziła, że w oddziale jest mało pracowników i mam się udać z 88 letnim tatą do oddziału na al. Kościuszki 63 lub na ul. Sienkiewicza. Pani nie mogła zająć się sprawą, bo ona zajmuje się tylko udzielaniem kredytów. Była przy tym bardzo niemiła i arogancka. Podobna sytuacja była w oddziale na ul. Palki. Pan do którego się zgłosiłam robił wszystko abym zrezygnowała z załatwienia sprawy. Zalecał wybór innego oddziału. Wszystko to było związane z tym, że chodziło o sprawy spadkowe odnośnie funduszu inwestycyjnego a ich załatwienie jest bardzo czasochłonne i trwa 3-4 godziny. Pani Bielicka stanęła na wysokości zadania i zajęła się w pełni profesjonalnie sprawą. ZaletyMiła, profesjonalna, empatycznaWadyBrak -
~MJ / 2025-01-31 09:07
Mam w Banku Pekao SA kredyt hipoteczny na mieszkanie. Jedna z osób, od której kupiłam mieszkanie mieszka za granicą i przelew do tej osoby "odbił się" i wrócił na konto techniczne (ja nie mam dostępu do tego konta). NIKT z banku mnie o tym nie poinformował... Dowiedziałam się o tym tylko dlatego, że osoba od której kupiłam mieszkanie dopytywała się o pieniądze. Nie usłyszałam żadnego przepraszam, ktoś powinien był się odezwać - cokolwiek. Musiałam wywalczyć nie płacenie za drugi przelew.
Wczoraj prosiła o wyciąg z banku w języku angielskim.... Bank czegoś takiego nie oferuje... No to już jest kompletne dno. Przecież takie rzeczy się planuje już na etapie budowania strony www czy aplikacji.
Jeśli nie musisz to absolutnie nie korzystaj z tego banku! Polecam ING lub Millennium - oni wydają się być bardziej przychylni użytkownikom. -
~Oleksandr Mihal / 2025-01-30 12:50
Bardzo profesjonalna I dobra obsługa klienta w wydziale Pekao m. Stargard . Oddzielne podziękowanie Alicji Maruszak.
Pozdrawiam. -
~ofiara / 2025-01-30 11:12
usuwają opinie o nieuczciwych banksterach mimo tego że bank oddał wszystkie pieniądze klientowi okradzionemu przez tzw. doradcę. Uwaga na pochlebcze opinie lizusów tego banku. Wymuszają gwiazdki, przyznaję ZERO gwiazdek. Zaletybanczek po polsku, dnoWadydno wychodka -
~Jedenztysięcyniezawodolonych / 2025-01-20 15:29
Fatalna obsługa klienta i niekompetencja. STANOWCZO NIE POLECAM
Jestem bardzo rozczarowany obsługą klienta w Banku Pekao S.A. Pracownicy są niekompetentni i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Dodatkowo, bank blokuje środki na koncie, co jest niezgodne z przepisami w celu pobrania nieokreślonych opłat bądź prowizji. Nalicza opłaty i prowizje niezgodne z cennikiem. Brak odpowiedniego kontaktu i podawanie błędnych informacji lub unikanie odpowiedzi to niestety standard w tej placówce. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług.
Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem tego banku - NIE WARTO!
Przez wiele lat był przeciętny ale od dłuższego czasu jest po prostu zaskakująco nędznyZaletybrak zalet
opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadłaWady- bardzo mała liczba bankomatów, a te które są, bardzo często nie działają
- niewystarczająca liczba oddziałów
- naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
- blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
- bardzo niska jakość obsługi klienta
- częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych -
~Andrzej / 2025-01-15 09:51
Bank OOdział w Deblinie . Obsługa miła , merytoryczna i bardzo sprawna w dniu 15.01.2025 ZaletyDuża wiedza o inwestycjachWadybrak -
-
~Maria / 2025-01-13 22:57
Bank przyjazny dla klienta.Bardzo rzetelna i miła obsługa w banku.Szeroki wachlarz usług i produktów. -
~Konrad / 2024-12-15 18:13
1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem. ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych -
~Jolanta / 2024-12-11 16:49
Dnia 11.12.2024 zostaliśmy bardzo miło i profesjonalnie obsłużeni w banku Pekao S.A w Dębicy ul.Kościuszki 6.Pani Anna z działu obsługi klienta była dla nas bardzo miła ,chcielibyśmy jeszcze raz podziękować za miłą i bardzo sympatyczną obsługę,z czystym sumieniem polecam ten bank ZaletyBardzo miła i profesjonalna obsługa -
~Monika / 2024-11-29 16:35
Bank w Policach PKO S.A. NA UL. BAKOWEJ.Jestem w tym baku średnio jeden raz w tygodniu i krew mnie zalewa jak muszę kwitnąć godzinę czasu, żeby zrobić wpłatę ( max 10 min obsługi). Pani manager tej placówki nie widzi problemu przechadzając się po sali i widząc potworną kolejkę do kas, gdy pozostałe punkty obsługi świecą pustkami. Kasjerki mają w obowiązku proponowanie klientom jakiś dodatkowych usług bankowych np. otwieranie kont, odblokowywanie itd.a to niestety wpływa na płynność obsługi. Czy naprawdę nie ma możliwości ulepszenia, uzdrowienia tej chorej sytuacji? ZaletyMiłe Panie kasjerkiWadyKolejki spowodowane złym zarządzaniem -
~Marcin / 2024-11-21 22:56
Nie polecam złodzieje jakość obsługi klienta jak za PRL -
~Moni / 2024-11-20 20:41
Pełen profesjonalizm oraz podejście zadowalające do klienta. Polecam Izabelę z oddziału w Barlinku -
~Karo / 2024-11-17 20:49
Nie polecam. Całe szczęście moja jedyna styczność z tym bankiem wynika z kupienia mebla na raty przez stronę sklepu. Raz pomyliłam kwotę przelewu raty o, uwaga, 79 groszy i zaczęło się wydzwanianie. Wręcz groźnym tonem pani zapytała mnie CZY WIEM, ŻE OD MIESIĄCA MAM ZADŁUŻENIE. Na 79 groszy. Milion telefonów w godzinach pracy, a nawet w sobotę. Dla porówania w Alior Banku miałam podobną sytuację i dostałam jedynie SMS z informacją i prośbą o zwiększenie kolejnej wpłaty o daną kwotę. Bez nękania telefonami w weekend. Dodatkowo specjalnie ściągnełam PeoPay aby mieć informacje o usłudze. Ani nie ma konta do wpłat, a wyświetlana kwota raty najwyraźniej jest błedna, bo na taką kwotę zrobiłam przelew i było źle. Nie polecam. Całe szczęście nie mam tam konta. WadyNękające telefony
Nieintuicyjna aplikacja -
~Bożena / 2024-11-11 12:31
Witam, ostatnio przeżyłam szok przy kasie w banku PKO SA Zamość wpłacając pieniądze pobrali prowizję, nie dość ze im wpłacam, obracają póżniej moimi pieniędzmi to jeszcze trzeba im za to zapłacić. Draństwo!!! -
~Iza W. / 2024-11-09 20:50
Od prawie 30 lat korzystam z usług Banku Pekao SA w Gdańsku i regularnie odwiedzam oddziały przy ul Kołobrzeskiej oraz Grunwaldzkiej 92.Jestem bardzo zadowolona z obsługi kompetentnych i miłych Pań obsługujących, które zawsze przychylnie i profesjonalnie spełniają swoje obowiązki. Dziękuję i życzę wszystkiego, co najlepsze, gdyż wyprowadziłam się z Trójmiasta. Iza W. ZaletyMiły i kompetentny personelWadyZbyt krótkie godziny pracy oddziałów -
~Edward / 2024-11-09 15:25
Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
WadySzablonowość -
~Pat / 2024-10-24 16:04
Obsługa klienta dokonującego wpłat w placówce banku w Gdańsku to kpina. Czekam 15-20 minut aby pracownik skończył rozmawiać przez telefon w sprawie obsługi pralki!!! -
~Ola / 2024-10-23 18:59
Bank PEKAO a szczególnie placówka w Jastrzębiu Zdroju to jakiś dramat. Jeden bankomat na prawie 100 tyś miasto ZaletyZero zaletWadyDużo
strona 1 z 77
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »