dzisiaj skorzystałam z usługi bankowej telefonicznie, nie wychodząc z domu. Przez wizytówkę w aplikacji potwierdziłam tożsamość pani Danuty Muszyńskiej. Dostałam wyczerpujące i rzetelne odpowiedzi na moje pytania. Pani Danusia pomogła mi skutecznie "przejść" przez wszystkie etapy i kolejne kroki w zawiłym dla mnie procesie. Cierpliwie i skutecznie tłumacząc wszystko. Oceniam bank w pekao sa w Rybniku jako bardzo dobry
Zaletysolidność
Wadybrak
~Adrian / 2025-07-15 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Bank coraz bardziej zacofany nie nadąża z innymi bankami
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji pracownikow
~Aga / 2025-07-11 19:04
Ocena: 5.00 / 5
Od lat jestem klientem Banku Pekao S.A. Zawsze tam spotykałam kompetentnych pracowników. Dziś byłam w Oddziale Banku przy ul. Grójeckiej 74. Obsługiwała mnie Pani Anna Szpindler. Jestem pod wrażeniem jakości usług i zaangażowania Pani Anny. To osoba z ogromną wiedzą, komunikatywna i cierpliwa. Pełna zrozumienia do moich obaw i ciągłych pytań. Czułam się komfortowo. Zawsze spokojnie i dokładnie w szczegółach odpowiadała,wyjaśniała,pomagała aż była pewna, że poradzę sobie sama z obsługą aplikacji.
Bardzo dziękuję Pani Aniu.
W tym banku panuje miła i uprzejma atmosfera.
Zdecydowanie polecam ten bank.
ZaletyProfesjonalizm.
~Anna / 2025-07-06 09:06
Ocena: 5.00 / 5
Byłam obsługiwana w Oddziale banku przy ul. Grochowskiej w Warszawie. Sytuacja była dla mnie z różnych względów stresująca. Pani Anna z życzliwością i spokojem obsługiwała mnie. Wyjaśniła kilka rzeczy, pomogła w instalacji aplikacji. Nie wiem, jakie opinie ma bank,ale mając takich pracowników powinien w nich inwestować.
~Harbii / 2025-07-04 16:37
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest bank tylko mafia do golenia z własnych depozytów a konto chłam i nie polecam
ZaletyNie ma możliwości reklamacji to jak mafia i nie polecam lepszy bank to mb bo są właściwe osoby na właściwych stanowiskach
WadyChamstwo i brak możliwości żeby reklamacja z winy banku była neutralnie zakończona
~Jaga / 2025-07-04 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy BankPekao z żubrem ;) Oddział w Gdańsku przy ul. Garncarskiej w dziale na parterze z obsługą kasową klienta pracuje w stylu strajku włoskiego tj. wolniej już nie można. Czekam już blisko godzinę . Odnoszę wrażenie, że pracownicy mają czas do 17.00 i w ogóle nie spieszą się.
Nazwa konta przekorzystne jest mocno przesadzona.
~Kasia J. / 2025-06-27 15:00
Ocena: 5.00 / 5
Warto otworzyc konto firmowe z zubrem :)
do 1500 zł zwrotu z transakcji bezgotówkowych.
300 zł za otwarcie konta online z kartą Mastercard
0 zł za prowadzenie konta i wiele innych korzysci finansowych
Byłam w placówce w Kaliszu przy Nowym Rynku.Naprawdę polecam, pani Ania z dużą wiedzą i w sposób zrozumiały wszystko nam wyjaśniła. Napewno wrócimy.
ZaletyMały oddział bez kolejek
WadyBrak
~Bogdan / 2025-06-20 09:40
Ocena: 5.00 / 5
Sprawa trochę skomplikowana załatwiana w oddziale w Krakowie tysiaclecia 42. Miła i - przede wszystkim - profesjonalna obsługa zwłaszcza w osobie Pani Wiesławy, która znalazła rozwiązanie mojego problemu.
~Józefa / 2025-06-16 04:28
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z placowek wLesku i Ustrzykach.Jestem pod wrazeniem obslugi pracownikow w Lesku.przemiła atmosfera duza profesjalnosć pracowników.ten spokój jaki wprowadzaja pracownicy przy załatwianiu sprawy zasługuje na wyróznienie.Dziekuje za zatrudnienie tych pracowników w Tej placówce.Polecam tą placówkę każdemu klientowi
~Artur / 2025-06-14 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Tragedi. Absolutnie ni polecam tego banku. Jakas porazka. Zablokowali mi konto z brak nie aktualnego dowodu osobistego. TO KPINA I ZART. NIEMOGE ZROBI PRZELWOW CO GENERUJE WIEKSZYMI KOSZTAMI Z MOJEJ STEONY. NIE POLECAM TEGO BANKU. OMIJAC DUZYM ŁUKIEM. TRAGEDIA BANK
~Marek / 2025-06-01 15:27
Ocena: 2.00 / 5
Podczas próby uzyskania kredytu obiecują gruszki na wierzbie, dyrektor oddziału twierdzi że wszystko jest ok tylko trzeba założyć konto. Zakładamy z żoną i nagle po przesłaniu danych do ich systemu okazuje się że jednak nie dostaniemy kredytu. Mam działalność na karcie podatkowej i rozumiem że dla nich to czarna magia ale naciąganie na dane osobowe i zakładanie konta tylko dla ich statystyk to wg mnie lekkie oszustwo. Beznadzieja i dno mułu.
ZaletyBrak
WadyOpisałem
~Tomek / 2025-05-19 15:13
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsluga.Szczególne podziekowanie za uprzejme i fachowe zalatwienie sprawy dla Pani Justyny z 13 oddziału PKO w Bydgoszczy.
ZaletyWysokie profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta.
~Roman / 2025-05-14 00:32
Ocena: 2.67 / 5
System pekaobiznes24.pl to istna droga przez mękę. Każdą operację potwierdzasz 3-5x a na końcu przelew wstrzymany. To przypomina zabawę w zatrzymanie użytkownika dla wyświetlenia reklam a nie bank. Jak coś robisz to nie ma czasu na takie marnotrawstwo czasu.
Jeżeli do obsługi systemu trzeba sążnistej instrukcji to chyba powinno to to dać do myślenia dyrekcji banku, że coś jest nie tak
Pani Justyna Tataruch to prawdziwy profesjonalista w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta. Jej zaangażowanie, rzetelność oraz doskonała znajomość produktów bankowych sprawiają, że klienci zawsze mogą liczyć na fachową pomoc i indywidualne podejście. Jej komunikatywność, cierpliwość i umiejętność słuchania potrzeb klientów przekładają się na wysoką skuteczność w budowaniu długotrwałych relacji. Pani Justyna potrafi w jasny i przejrzysty sposób przedstawić nawet najbardziej skomplikowane kwestie, dzięki czemu klienci czują się komfortowo i pewnie przy podejmowaniu decyzji finansowych. Dodatkowo, jej pozytywne nastawienie, kultura osobista i sumienność w wykonywaniu obowiązków zawodowych sprawiają, że jest nie tylko ceniona przez klientów, ale także przez współpracowników. Pani Justyna to osoba, na której można polegać – zawsze terminowa, zorganizowana i gotowa pomóc.
Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Justynę jako wybitnego specjalistę, który wnosi ogromną wartość do zespołu i zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta.
~Gosia / 2025-04-25 14:51
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa Banku Pekao S.A. w Radomiu przy ul.Piłsudskiego. Polecam doradztwo finansowe oraz opiekę nad rachunkiem bankowym przez Panią Katarzynę R.,pełen profesjonalizm.
~Karolina / 2025-04-16 21:54
Ocena: 4.33 / 5
Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej fachowej i konkretnej obsługi doradcy klienta Pani Barbary oddział w Śremie.
ZaletySzybka i fachowa pomoc .
WadyBrak.
~Tcond / 2025-04-13 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj 13.04.2025 próbowałem wpłacić pieniądze w 4 bankomatach. Żaden nieczynny. Syf nie bank...
~XXX / 2025-04-12 20:04
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy Bank w jakim miałem konto, wypłacałem pieniądze z bankomatu, pieniędzy nie otrzymałem ale konto zostało obciążone. Reklamacja, potem następna odrzucona,transakcja z historii rachunku została usunięta. Posiadam potwierdzenie, bank twierdzi że moje konto nie zmieniło stanu i w taki sposób zostałem okradziony na 700 zł
WadyInfolinia totalne dno i zniczulica
~Dolcenera / 2025-04-04 20:07
Ocena: 1.33 / 5
W skali od 0 do 10 to jest -50. Ten bank to jest pozostałość komunistycznego monopolu i pisowskiej władzy do pobierania zaliczki na podatek. Posiadam tu konto w zł oraz €, na które przychodzi moja zagraniczna e.emerytura. Na samych wewnętrznych transakcjach (zaliczka na podatek, międzynarodowe przelewy ekspres oraz przelewy z jednego konta na drugie) bank zarobił na mnie 950 euro w ciągu 10 miesięcy co oznacza koszt w wysokości 95 EURO miesięcznie. Do tego niekompetenta obsługa w siedzibie oraz na infolini ora wszystkie reklamacje, które są niezasadne. Mają szczęście bycia wyłącznie polskim bankiem bo zagranicą zamknęli by swoje odziały. Merda totalne. Total shit.