Internet jak za 100zl miesięcznie to dalej mam ciągniety kablem telefonicznym i jego prędkość pobierania oscyluje w max 4mb/s i to w najlepszym przypadku a średnio między 1 a 2
ZaletyNie ma
WadyCena obsługa klienta i ogólnie siecią częste awaryjne routery w ciągu roku 5 razy miałem wymieniany
~nikt / 2021-12-31 15:32
Ocena: 1.00 / 5
jestem bardzo nie zadowolony z orange, ciągle wydzwaniają o nową umowę a nie potrafią dać dobrej oferty, cena z kosmosu za tragiczną jakość
ZaletyBRAK
Wady-bardzo słaby internet
-ciągłe utraty pakietów
-obsługa klienta żadna
-cena
-ciagłe wydzwanianie do klienta o nową umowę
~Wkurzony / 2021-12-30 23:43
Ocena: 1.67 / 5
Właśnie usiłuje odzwykqc telefon ,który został przekazany do naprawy spółce współpracującej. Odpowiedzi brak. Cisnie się na usta jedno słowo.
~Natalka / 2021-12-30 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , brak podejścia do klienta , jest po szpitalu ,leżę w domu karta od internetu nie działa i nikt nie może jej wymienić bez mojej obecności .jestem uziemiona w domu bez internetu za który muszę zapłacić .żenada .
ZaletyBrak
WadyKlient się nie liczy
~Konrad / 2021-12-30 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana właściciela nie wyszła na dobre instytucja dalej tkwi w TP. Deklarowałem, że chcę być podłączony do światłowodu i jak się okazało mi nie podłączyli tylko sąsiadowi na pustą działkę. Wynik sąsiad ma i nie korzysta ja nie mam i nie korzystam. Próba kontaktu z BOK nic nie dała, podczas kilkukrotnych kontaktów z mojej strony za każdym razem inna odpowiedź włącznie aby ponownie złożyć deklarację HMMM. Brawo wy ;). Tak się zarabia pieniądze pytanie co na to akcjonariusze.
Rachunków nie płaciłem u nich i już nie zamierzam.
NAJGORSZA Z MOZLIWYCH OBSLUGA KLIENTA. A W ZASADZIE BRAK OBSLUGI. jacys niedouczeni i nierozumni{mam zapisy konversacji} piszacy bo nawet rozmawiac nie potrafia "konsultanci", brzmi dumnie a rzeczywistosc bardzo kiepska, tutaj nalezy uzyc bardzo powszechnych slow okreslajacy tych ludzio-robotow ale regulamin nie pozwala, domyslcie sie co o nich mysle, 4 godziny pisania aby doszli do wniosku ze oni nie wiedza dlaczego to nie dziala(internet mobilny) dopiero 6sty pisacz cos zrobil i zaczelo ledwo dzialac ale juz nie potrafil powiedziec co bylo zle i szybko sie rozlaczyl, nastepny poprawil ale to kolejne 2 godziny pisania, chyba z zemsty ze upomnialem sie o internet mobily to dla zabawy zablokowali mi telefon domowy i dzisiaj powtorka z rozrywki, tylko 3 godziny, poszedlem do punktu orange w auchan poczesna i jak chcialem zlozyc skarge to przemyslaw(powiedzial ze nazwiska nie poda ale imienia moge uzywac) ze musze wszystko opisac i podpisac, jak tu teraz przepisac na kartke 9 godzin pisania a oni maja to w systemie ale nie, tak bedzie trudniej zlozyc skarge to moze jej nie zloze, takie cwaniaki,
NIE POLECAM, MONOPOLISCI I WYZYSKIWACZE, NACIAGACZE,
ZaletyBRAK
WadyWYSOKIE OPLATY ZA BARDZO NISKIEJ JAKOSCI USLUGI, BRAK PRAWIDLOWEJ OBSLUGI KLIENTA , NIEROZUMNI "KONSULTANCI" BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA, NAET PISAC SZYBKO NIE UMIEJA,
~JBĆ Orange / 2021-12-29 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Wolny internet albo jego brak. Nie polecam tego gówna. Gorszej sieci nigdy nie poznałem od Orange.
Nie polecę nigdy tego operatora totalne dno. Każdy konsultant mówi co innego, brak odpowiedzi na reklamacje, rachunki zawyżone za aktywację niby jakiś usług (a sami wysyłają SMS`y od razu widoczne na ekranie). Zasięg masakra, tnie LTE to jakaś porażka często poniżej 10mbit upload max 2. Omijać jak najszerszym łukiem
WadyWszystko DNO!
~Jurek / 2021-12-29 10:24
Ocena: 2.67 / 5
Totalna masakra. 5 rozmów z działem obsługi klienta, za każdym razem inna odpowiedź i i przeprosiny że poprzednim razem zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Kompletny brak kompetencji osób odwiedzających telefon. Po 2 tyg brak podłączonego internetu, a obsługa potrzebuje kolejne 2, albo i więcej czasu na anulowanie nie podpisanej umowy.
ZaletyBrak
WadySerwis, Obsługa wprowadzanie klienta w błąd poprzez sprzeczne informacje
~leo / 2021-12-29 00:24
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują z umowami. Przez kuriera przekazują umowę, której treść różni się od tej zawieranej przez telefon. Do 14 dni nic nie wzbudza podejrzeń, dopiero później, kiedy już nie można odstąpić od umowy. Nie wiem, co trzeba mieć w głowie, aby tak oszukiwać ludzi.
~Slim / 2021-12-28 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Totalna masakra ta pseudo siec. Kradną pieniądze i o dziwo na burze obsługi klienta nie potrafią tego załatwić. Pani W która mnie niby obsługiwała nie potrafiła pomóc. Jedyna pomocą było zablokowanie usługi której nie dodałem czyli śledzenie dziecka którego nigdy nie miałem. Pomoc to odesłanie do firmy lokon masakra. Złodziejstwo w czystej postaci. Żenada pani z obsługi klienta nie zna stawek za ile do niej dzwonie i na tamtą infolinię bo biuro obsługi klienta odmawia pomocy.
ZaletyBrak
WadyWszystko znikanie pieniędzy w ofercie na kartę jest nagminne . Przenoszę numer do konkurencji bo tak nie da się dalej
~zadowolony klient / 2021-12-28 22:51
Ocena: 5.00 / 5
Szybki kontakt z biurem obsługi, reklamacja załatwiona pozytywnie od ręki. Konsultant pani Małgorzata J. kompetentna szybko załatwiła sprawę. Oby wszyscy tak podchodzili do rozwiązywania spraw, nie było by problemów. Pozdrawiam.
ZaletySzybko i rzeczowo
Wadybrak
~Jakub / 2021-12-28 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi najgorszy internet jaki istniał wywala go co chwilę średnio 5 razy dziennie tnie się pobieranie tragiczne ping skacze jak na bungee obok mojego mieszkania mają światłowód a mimo pisania listów przez wspólnotę 0 reakcji tylko obiecywania od 2 lat odradzam wszystkim
ZaletyBrak
Wadyinternet wadliwy
~Sylwia / 2021-12-28 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma internetu już od kilku dni, słaby zasięg, duże rachunki, no ogólnie nie polecam
~bodek / 2021-12-27 22:28
Ocena: 2.00 / 5
oszukiwanie klienta że linia jest bez uszkodzeń , a ja nie mam sygnału w telefonie a tu pani mnie pyta czy mam internet no skąd mam mieć skoro brak jest sygnału. po trzech dniach dostaje sygnał że linia jest bez uszkodzeń no może i tak ale ja nie mam nadal sygnału. za piątym razem przyszedł pan i podłączył skorodowany kabelek i sygnał się pojawił. Masakra brak kompetencji
~Suszor / 2021-12-27 14:10
Ocena: 1.00 / 5
hujowy internet wolałbym wogule nie miec niz takie gówno
Zaletybrak
Wadyza dużo
~Waldemar / 2021-12-26 06:09
Ocena: 1.67 / 5
Jestem w sieci od początku, a nawet prędzej,bo jeszcze w Idea. W moim odczuciu i w porównaniu z cenami innych operatorów Orange stają się zdziercami cenowymi. Czas na zmianę operatora
~Ktoś anonimowy / 2021-12-25 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę to jest syf! płace za bardzo wolny Internet zostałem oscamowany rzekomo gdy kupie jeden telefon to dostane drugi za darmo jakieś oppo jeden miał mieć 126gb a drugi 64 przyszedł 1 a miał tylko 32gb dzwonie po tygodniu bo 2 niema a tu mi mówią że żadnej oferty i rozmowy nie było
Internet wolny nie da się filmów oglądać normalnie i grać
a na dokładkę na ich stronie nie ma opcji do dodania opinii hehe chyba się boją