strona 92 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Magda / 2022-02-02 18:38
Co do jakości samego internetu nie mam zastrzeżeń, ale infolinia i nie-inteligentna sztuczna inteligencja to TOTALNA PORAŻKA!!! wdrażając takie rozwiazanie powinno ono działać bezbłednie, żeby faktycznie pomagać klientom a nie ich dodatkowo wkurzać. dopracujcie tego typu rozwiązanie i dopiero je wdrażajcie na żywy organizm. -
-
~nie wiem / 2022-02-01 22:00
Powiem tyle Orange to najgorsza siec w polsce + oszukuje ludzi na pieniądze płaci sie za to a gówno sie ma Zaletynie maWadywszystko -
~Nie pozdrawiam orange :) / 2022-02-01 20:24
W skrócie, internet jest tragiczny. Ciągłe wzrosty pingu ( ms ) nawet do 999 powoduje to, że nie można w spokoju pograć w grę. Dodatkowo pragnę uwzględnić to, że często kochana firma Orange dostaje awarii kilkudniowych. NIE POLECAM TEGO GÓWNA BO INACZEJ SIĘ TEGO NIE DA NAZWAĆ! ZaletybrakWadywysoki ping, ciągłe urywki, częste awarie. -
~Anna / 2022-02-01 19:40
Nie polecam internetu z Orange, internet się ładuje jakby miał x lat, nie da się nic zrobić, gdzie potrzebny jest internet, praktycznie jakby go nie było. Poprawcie się bo to naciąganie! Totalna porażka. Robienie ludzi w bambuko. ZaletyFajnie jakby jakieś były w ogóleWadyZacinanie
Odłączenia od internetu
Wzbroniony dostęp do internetu -
~Wiesiek / 2022-02-01 16:23
Internet z oRANGE to bagno. Brak zasięgu oraz internet który nie jest w stanie utrzymać 1 MB/s to jest czyste gówno ZaletyBrakWadyZBYT słaby internet, zbyt duże rachunki, brak zasięgu w mieście a ty bardziej we wsiach -
~Kacper / 2022-02-01 15:49
Powiem tak mam pełen pakiet i internet chodzi strasznie nie da się w nic zagrać problem ma nawet załadować się film -
~Andy / 2022-02-01 10:32
Bardzo drogi 150 zloty miesiecznie. Absolutna katastrofa. Dopiero 3 Router jako tako funkcjionowal. Ale ciagle problemy z internetem i telefonem.
Takze Router czesto sie zawieszal. Wielu programow nie mozna bylo nagrac. 2 lata meczarni i stresu.
Teraz jestem w UPC i wszystko funktionuje super. O wiele wiecej funkcji i programow. I za jedyne 100 zloty miesiecznie. -
~Marek Justin Kurwibąk / 2022-01-31 13:28
Mam pakiet 100mb/s, a obcne pobieranie wynosi 0,08 mb/s. Jestem bardzo zadowolony z internetu. Dobrze, że orange napisał, że mogę mieć do 100 mb/s. Poloecam ten internet każdemu. ZaletyBardzo stały przesył internetu 0,08mb/s z 100mb/sWadynie ma -
-
~Neo / 2022-01-30 17:11
Internet porażka w tych czasach. Limity oraz zrywanie połączenia. Ogólnie polska to dziura z netem. Czy przy współczesnej technologii to trudne do optymalizacji? Nie polecam -
~jOrange / 2022-01-30 16:36
Nie chce mi się wierzyć jak bardzo można oszukiwać klienta który kupuje od nich usługi. Internet nie działa od półtorej roku a umowa dopiero nie długo się skończy. Skoki pingu to codzienność, przy średnim pingu (60-70) potrafi skakać aż do 1000 jak nie więcej. Prędkość pobierania miała być do 10 mbps bo niestety ciężko im jest podłączyć światłowód na większe osiedle mimo iż ten występuje w kilku domkach 50 metrów dalej a i tak zamiast tych chociaż 5-8 mbps mam 0.1-0.5 mb/s. Radze się trzymać od tego gówna z daleka. ZaletyNicWadyWszystko -
~viko / 2022-01-29 21:32
Opiniuję ofertę Orange Flex. Byłem klientem oferty FLEX. Oferta prosta, zrozumiała, bez kruczków, do samodzielnej konfiguracji. Mniej zadowolony byłem z zasięgu, ale to już kwestia miejsca zamieszkania i dlatego zrezygnowałem z powodu pojawienia się nowego nadajnika sieci PLAY w mojej lokalizacji, który znacznie poprawił jakość usług. Wracając do Flexa, konsultanci pomocni. Problemów większych nie miałem. Godne polecenia to przede wszystkim możliwość korzystania z dwóch kart sim dla tego samego numeru... Polecam. ZaletyJasna i prosta oferta.
Dwie karty sim dla tego samego numeru.
Przystępna cenowo.WadyGdyby nie słabszy zasięg (od Playa) w mojej lokalizacji nie rezygnowałbym z tej oferty. -
~ZIUTEK / 2022-01-29 18:07
Internet jest tragiczny. Nie da się w ogóle funkcjonować. ZaletyŻadneWadyTragiczne opóźnienie
Tragiczny upload i download -
~Mój Orange / 2022-01-29 15:24
Jak wg. Umowy w Orange dochodzi do przekształcenia rabatu dla klienta za fakturę w formie elektronicznej w bonus dla operatora Orange, za który płaci klient.
Klient Orange wyraża zgodę w umowie lub aneksie do umowy m. in. na:
‘Zgoda na przesyłanie faktur w formie elektronicznej na podany e-mail oraz na indywidualne konto na www.orange.pl (Mój Orange)’ co jest warunkiem uzyskania rabatu za fakturę w formie elektronicznej.
Za dany okres rozliczeniowy operator Orange wystawia fakturę w określonej formie (elektroniczną bądź tradycyjną papierową przesyłaną pocztą), a klient za nią płaci, co kończy rozliczenie między Orange i klientem. Nie jest istotne czy klient otworzył kopertę z fakturą tradycyjną lub zlustrował fakturę elektroniczną, lecz to, że za nią zapłacił właściwą kwotę na jaką opiewa abonament i we właściwym terminie. Faktura w formie elektronicznej przesyłana na podany e-mail oraz na indywidualne konto na www.orange.pl (Mój Orange) jest tańsza od papierowej faktury tradycyjnej o koszty jej przygotowania i wysyłki pocztą, jak też jest dokonywana automatycznie, co skutkuje udzieleniem rabatu dla klienta za: ‘Zgoda na przesyłanie faktur w formie elektronicznej na podany e-mail oraz na indywidualne konto na www.orange.pl (Mój Orange).’ Rabat ten w swej istocie wynika i wiąże się z formą faktury a nie jakimkolwiek innym uwarunkowaniem.
Jednak operator Orange stawia dodatkowy wymóg aby rabat za zgodę na korzystanie z e-faktury był ‘odbierany na indywidualnym koncie Mój Orange’ w każdym okresie rozliczeniowym – tzn. wymaga logowania się do Mój Orange, nie artykułując tego wyraźnie w żadnych dokumentach, co byłoby bardziej jednoznaczne dla wielu klientów. Również w okresie rozliczeniowym operator Orange nie wszystkim klientom przypomina SMS-sem o postawionym dodatkowym wymogu dla uzyskania rabatu, mimo iż do powinności takiej się zobowiązuje. Sprzyja to przegapieniu logowania się do konta Mój Orange przez klientów w danym okresie rozliczeniowym. Nie zalogowanie się do indywidualnego konta Mój Orange w danym okresie rozliczeniowym skutkuje wystawieniem za ten okres faktury w formie elektronicznej powiększonej o rabat, a więc w cenie faktury tradycyjnej. Faktycznie jednak w takiej sytuacji operator Orange nie sporządza faktury tradycyjnej i nie ponosi kosztów jej przygotowania w formie papierowej oraz przesyłki drogą pocztową – odmawia klientowi dostarczenia faktury tradycyjnej za ten okres, ale pobiera zapłatę w wysokości jakby to uczynił. Czemu więc faktycznie to służy? Odsłania się mechanizm wystawiania faktury w formie elektronicznej i wyłudzania od klientów należnego im rabatu z tytułu zgody na otrzymywanie faktury elektronicznej gdy się nie zalogują do Mój Orange. W efekcie końcowym kwotę rabatu dla klienta operator Orange przywłaszcza sobie, paradoksalnie jakby otrzymał bonus, a jej wysokością obciąża do zapłaty klienta. Jest to mechanizm jaki operator Orange wprowadził dla przejęcia kwoty rabatu należnego w swojej istocie wyłącznie klientowi z tytułu elektronicznej formy faktury. Ponadto należy nadmienić, że w ogólnym odczuciu za nękający i nieuzasadniony wymóg do logowania się do konta Mój Orange, będący wyłącznie w interesie operatora Orange. to raczej operator Orange powinien udzielić jeszcze dodatkowego rabatu klientom z tego tytułu. Mając na uwadze ilość klientów oraz miesięcy, proceder ten może być źródłem znacznych, wątpliwie należnych zysków dla operatora Orange.
WadyWydaje się, że powyższe działania mogą mieć charakter spekulacyjny i świadczą o sprzeniewierzaniu się klientom. -
~@zbyszko / 2022-01-29 12:04
Od kilku tygodni próbuje zresetować hasło w mój orange na połączonym koncie, nawet dzwoniąc na infolinię nie są w stanie mi pomóc, odsyłają do jakichś filmików na joutube, normalnie kabaret. Na infolinii doradca czyta przy mnie możliwości logowania (jak by się dopiero sam uczył) i dochodzi do punktu gdzie jest napisane żeby się skontaktować z infolinią, normalnie popuściłem. czekam właśnie godzinę na kolejnego konsultanta i dalej słyszę w słuchawce muzyczkę LOVE masakra -
~Kinga / 2022-01-29 11:27
Internet od początku roku jest coraz gorszy, w ciągu zajęć online nie ma godziny na której nie zerwałoby się połączenie przez co mam problemy z pisaniem egzaminów online co wpływa na moje oceny. Pani z salonu Orange tłumaczy się tylko zakładaniem światłowodu w okolicy której mieszkam, kiedy nic takiego nie ma miejsca.
I nie tylko to nie działa, tak samo jest z pakietem danych na telefon. Mam 5GB albo 10GB Internetu na miesiąc a przy wykorzystanych 3GB Internet jest tak spowolniony że ledwo działa.Wady- Brak stałego łącza, jeśli już jest to słabe,
- brak profesjonalnej pomocy ze strony pracowników Orange -
~MMM / 2022-01-27 14:58
Operator Orange zaczął nękać klientów wprowadzając prawnie bardzo kontrowersyjny wymóg pobierania ulgi za e-fakturę poprzez konieczność comiesięcznego logowania się na konto Mój Orange, mimo iż e-fakturę wysyła również na e-maila. Jeśli klient nie zaloguje się na Mój Orange skutkuje to podwyższoną opłatą za e-fakturę taką jak za fakturę otrzymywaną pocztą. W takiej sytuacji, mimo iż operator Orange nie poniósł kosztów wysyłki faktury pocztą, to paradoksalnie wymaga aby klient zapłacił dla Orange koszty jej wysyłki poprzez podwyższoną opłatę za e-fakturę (tak więc brak jest zniżki za e-fakturę). Jest to ewidentne działanie oszusta, który nie tylko nęka swoich klientów zmuszając do comiesięcznego logowania się do Mój Orange, ale również ich niezasadnie okrada. Klienci, nie pozwalajcie się ogłupiać przez irracjonalnego operatora, są korzystniejsze i poważniejsze opcje na rynku. W mojej rodzinie wszyscy przenoszą się do innego operatora. WadyOrange stacza się w sferę amoralną. -
-
~Była klientka / 2022-01-25 18:08
Przy nieco bardziej zawiłych sprawach nie polecam mieć do czynienia z obsługą klienta. 37 dni to dla nich za mało, by poinformować nadawcę, gdzie w zasadzie znajdują się dostarczone przez niego dokumenty i co z realizacją wniosku. Pozdrawiam panią Karolinę L. z infolinii, która odmówiła sprawdzenia i przełączenia do innego konsultanta ciesząc się jak dziecko, że może sie rozłączyć. Inna konsultantka, zapytana o dane kontaktowe do inspektora danych osobowych, nie wiedziała nawet, że coś takiego istnieje. Poza tym obietnice sprawdzenia sprawy i odpowiedzi, bez pokrycia i konsekwencji. Współczuję każdemu, czyj problem jest bardziej zawiły niż "trzeszczenie" w słuchawce czy brak zasięgu. Zaletyoferta - względnie atrakcyjna, choć częste usterkiWadyobsługa klienta - jaj brak lub opryskliwi, nietykalnie i niekompetentni pracownicy, pewnie firmy zewnętrznej -
~Darek / 2022-01-25 18:02
Technicy przyjeżdżający na zgłoszenie nie posiadają kluczy do skrzynek głównych. Jestem uziemiony przez brak wspaniałego orange. WadyBrak zorganizowania techników -
~Adrian / 2022-01-25 12:04
Oszuści z Orange pobierają bez prawnie dane i włączają netflix za którego trzeba płacić. ZaletyBrakWadyLepiej nie komentowac -
~Arthci / 2022-01-24 16:05
Oszukują ludzi wysyłaja SMS-y że za 5zł rozmowy i smsy i 31gb to są oszukują ludzi i powini im znowu dołożyć Orange kare za naciąganie klientów i wyłudzają kwoty po dwa pakiety załączają jak jeden jeszcze się nie skończył i blokują. 15gb za doładowanie za 30zł pakiet jednorazowy bo cykliczny wogule nie działa to jeszcze numery blokują ZaletyNie polecam tej sieciWadyNie są uprzejmi
strona 92 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »