strona 86 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »
-
~Andrzej / 2022-04-16 06:09
Tragiczna sieć, pakiety z internetem kablówka i telefonem są wciśnięte aby wziąć nic nie działa poprawnie. Ta sieć nadaje się iwylacznie do wykonywania połączeń wychodzących i odbierania przychodzących.No i ten maks na infolinii no już chyba bardziej swojej firmy się nie da ośmieszyć i nie da się bardziej pokazać jak ma się wywalone na klienta. -
-
~Wiktoria / 2022-04-15 20:43
Najgorszy internet na świecie, jeśli bym tylko mogła to nigdy nie wybralabym internetu z orange :) -
~Brap / 2022-04-15 19:00
Nie polecam dodzwonić się w sprawach faktur na koszt własny i z dodatkiem Maksa co wydłuża czas a nie pomaga wręcz przeciwnie naraża klienta na wyższy rachunek bo po Maksie i tak łączy z operatorem to jest naciąganie klienta .Szanowny orange nikt nie dzwoni do was po to aby umówić się na kawę lecz w sprawach dotyczących was i nas ale to my klienci płacimy za połączenia według taryfy choć po mimo wasz nr infolini znajduje się w Polsce mam wykupiony abonament na darmowe rozmowy z nr.tel.polskimi a mimo to place za to więc co to ma znaczyć? Idę do salonu orange by opłacić rachunek a tam też jest pobierana opłata. Żenada czyżby firma orange była taka biedna i niestacjonarne ja na gest pobrania opłaty rachunku bez kasowania za to ? Sprawa jeszcze jedna w chwili dokonania opłaty a mając wykorzystany limit internetowy trzeba czekać na włączenie 2 dni lub znowu ponosić koszta i dzwonić do Was i zaś koszta .Szczerze zawiedziony jestem Waszym zachowaniem i reprezentacja firmy.pozdrawiam Brap Piotr.... ZaletyJedyna zaletą to że w koncu ktoś po drugiej stronie stara się bardzo mocno naprawiać bledowosc i szczerzę współczuję tym operatorom siedzącym po drugiej stronie .BrapWadyWady już przedstawilem -
~Niepolecam / 2022-04-15 17:10
Internet z drewna chcess coś zagrać nie da się bo przeszkadza ci internet nic się nie dda na nim zrobić i nawet naprawić ci nię mogą bo się nie chce WadyWszystko -
~Dominika / 2022-04-15 14:06
Nikomu szczerze nie polecam. Do użytkowania trzeba mieć nerwy ze stali. Już dawno ruter wyrzuciłabym przez okno bo z ciągłym resetowaniem się go można oszaleć. Ciągle się rozłącza i nie można robić niczego ważnego bo w każdym momencie może ci się wyłączyć. Firma wydzwania i ciągle proponuje nowe warunki umowy, kiedy ja wyraźnie 10 raz mówię, że nic nie zmieniam a umowa sama automatycznie wg. jej zapisków się przedłuża.
Przy wymianie rutera czekałam ponad miesiąc gdzie w dzisiejszych czasach to jest nienormalne, a obsługa zachowała się bardzo niemiło w stosunku do mnie gdy zgłaszałam zażalenia.
Nikomu nie polecam tej sieci.ZaletyżadnychWadyjak wyżej wypisano -
~daiskjhdkjsa / 2022-04-15 13:38
najgorsza siec nie polecam swiatlowodu ktory daje tylko 1000 pingu w grach ZaletybrakWadyscina sie zawsze nie ma opcji ze ten swiatlowod bedzie dobrze dzialal -
~Dudi / 2022-04-15 13:05
Załatwienie czegoś przez telefon graniczy z cudem trzeba poświęcić godzinę czasu na to i pamiętać wszystkie poprzednie kwoty zamiast normalnie jak w każdej normalnej firmie po danych osobowych albo numerze nip -
~Wkurzony zenek 2 / 2022-04-14 17:23
Znowu to samo ???? Ciągle się resetuje ruter co włączymy playera lub Netflixa i reset i tak kilka razy.Raz jest dobrze a za chwilę znowu to samo i kolejny raz jestem zmuszony zgłosić usterkę.No ile można oszuści, naciągacze, wiele jeszcze bym mógł opisać co myślę o Orange ale nie wypada ZaletyMoże kiedyśWadyWszystko po trochu ???? -
-
~diho / 2022-04-13 21:42
naprawcie internet mam od 3 lat 1000 pingu w każdej grze jak się do was dzwoni nie potraficie naprawic jednego nadajnika bo wam sie nie oplaca nie polecam tego dostawcy internetu Zaletynie maWadyorange -
~Dariusz / 2022-04-13 17:22
Najgorsza firma
Rachunki wysokie
Sprzęt nie działa
Obsługa techniczna nie jest w stanie pomóc
Za awarie nie z winy klienta trzeba jeszcze płacić za jej rozwiązanie
Nie oddzwaniają na zamawianie rozmowy
A jak zamiawia się rozmowę w sprawie pomocy technicznej to oddzwania sklep internetowy. SKANDAL
NIKOMU NIE POLECAM!!!ZaletyBrakWadyNaciągacze
Brak profesjonalizmu -
~Mateusz / 2022-04-12 17:14
Witam. Opinia zerowa. Niech w końcu Orange pozbędzie się nierobów, którzy nazywają się technikami bo naprawdę niszczycie sobie opinię takimi PALANTAMI ,którzy niby was reprezentują. Te PALANTY zwane TECHNIKAMI dziś byli niby u mnie około godz 11:00 gdzie umawiałem się między godz 14:00 a 17:00. Poprzez to umawianie poprosiłem o zwolnienie wcześniej z pracy. Te PALANTY zapewne nawet nie wysiadły z auta i stwierdziły że odrzucają zlecenie bo nie ma możliwości podłączenia do budynku. Pytam się na jakiej podstawie ,gdyż jak wróciłem to na słupku i studzience ,która jest obok mojej bramy nie ma ani ździebełka śladu że coś mogło być otwierane. No chyba mają rentgena w oczach. Nieroby i nic więcej. Wescie się za nich bo klientów tracicie. Dziś odwołuje przeniesienie trzech nr tel i mam gdzieś wasze sprawdzanie możliwości podłączania jeżeli tak to wygląda. ZaletyZeroWadyTechnik nic nie sprawdzal -
~Klientka / 2022-04-12 14:58
Obsługa w Rawie Mazowieckiej to porażka, mówię tu o "pani" Marcie. Arogancki sposób zachowania i brak kultury osobistej. Jej próba rozwiązania problemu ograniczała się do powtarzania słów "widocznie tak jest". Zero chęci pomocy i wyjaśnienia sytuacji. Do tego nie wspomnę o wyglądzie tej pani... Skąd wy bierzecie pracowników??? -
~Aksana / 2022-04-12 08:34
Oczekują klienta.Nikomu nie polecam.Przyszłam przedłużyć umowę ,a dostałam nową, bez wiedzy.Płace oczywiście więcej niż miało być .Reklamacje nie przejmują,czuja się bezkarni. ZaletyZeroWadySame wady . -
~Wkurzony zenek / 2022-04-10 20:55
Miałem ciągle problem z internetem to otrzymałem możliwość wymiany starego rutera na funbox 2.0 po podłączeniu wszystkiego działał wyśmienicie a na drugi dzień się zaczęło ping ponad 300 prędkość zabójcza 2mb w porywach do 4 oprócz tego naliczają mi za jakieś aplikacje które otrzymałem w ramach cotygodniowej niespodzianki i miałem według smsa jaki otrzymałem po akceptacji niespodzianki że Orange mi przypomni o kończącej się subskrypcji żebym mógł na czas wyłączyć, niestety tego smsa później nie otrzymałem i zapomniałem o tym żeby wyłącz i mi właśnie naliczyli Orange spada na psy nie wiem jak jest u innych operatorów ale widząc opinie o czymś to świadczy. ZaletyYyyyyyyy nie ma????WadyInternet obsługa wszystko po trochu nie polecam -
~orangetoshyt / 2022-04-10 10:54
neostrada to jakaś porażka. Ponad 1000 ping w grze i 0.8 mb/s to mało internet co chwile się psuje, nie polecam ZaletybrakWady-1000 pingu
-internet jest bardzo wolny -
~Silv / 2022-04-09 19:31
Niestety za obsługę klienta nie da się dać mniej niż 1 gwiazdkę. Rozumiem że w każdej sieci zdarzają się awarie ale dużo ważniejsze jest to że zgłoszenie awarii w Orange to jest koszmar. Pracuję zdalnie, po raz trzeci w tym kwartale internet jest praktycznie bezużyteczny. Neostrada windows R, tracert 8.8.8.8 ping 2876ms średnio. Speed test down 48kbps up 12kbps. Dzwoniłem sześciokrotnie na infolinię za każdym razem odbijając się od MAX sztucznej idiotencji, utykając na kolejnych numerkach, które trzeba podać by w ogóle móc zgłosić awarię. Na chacie MAX, na obydwu infoliniach MAX, maila do zgłoszeń brak. Komórkę już od nich przeniosłem, czas na stacjonarny. WadyAbsolutnie beznadziejne wsparcie techniczne!!!! -
-
~Ajan / 2022-04-09 14:27
Skrajnie niekompetentna obsługa klienta. Poza tym system tworzenia spraw pochłaniający mnóstwo czasu, dzwoni się na infolinię, oni zakładają sprawę w systemie, a odpowiedź dostaje się z no-reply. Trzeba zatem znowu dzwonić na infolinię, znowu wyjaśniać o co chodzi, oni znowu zakładają sprawę i tak w kółko. Rozmawiałam z 8 (!!) różnymi osobami i oczywiście sprawa nierozwiązana, a dodatkowo, jak się dowiedziałam, po prostu ją sobie anulowali, bo jak widać nikomu nie chciało się za długo myśleć. Aż strach uświadamiać sobie, że pracują tam dorośli ludzie, bo z taką tępotą umysłową (inaczej się tego niestety określić nie da) dawno się nie spotkałam. Szczerze NIE POLECAM. Coś im się jednak udało, bo tak skutecznie mnie zniechęcili, że po wielu latach zdecydowałam się zmienić sieć ;) ZaletyBRAKWady- obsługa klienta na poziomie poniżej dna i pięciu metrów mułu
- skrajnie niekompetentni pracownicy
- zero owartości na klienta -
~Kdhd / 2022-04-09 10:30
Obsługa klienta w postaci robota to zwykle ściana nie do przejścia. Chcecie się skontaktować z obsługą (człowiekiem), ale nie można, bo robot będzie za wszelką cenę próbował wcisnąć wam płatnych techników. -
~Klient oszukany / 2022-04-08 17:01
Po regularnym opłacaniu rachunków zablokowali mi połączenia, sms i internet.
Zdarzyło mi się że przekroczyłem abonament ale szybko został opłacony ale i tak nadal nie uruchomili mi połączeń, sms i internetu bo chcą żebym zapłacił nadwyżkę 600zl bo obawiają się ze znów wyjadę za abonament.
Jedno powiem i podkreślę to, wyludzenie pieniędzy od klienta. Omijajcie wielkim łukiem tą sieć. Nie polecam!!!!!!,ZaletyŻadne -
~mgssnake / 2022-04-08 12:29
cytat
"Otrzymywaliśmy skargi od konsumentów, którzy byli zaskoczeni wyższym rachunkiem i nie wiedzieli, za co zostały naliczone opłaty. Ze zgłoszeń wynikało, że do aktywacji usług dochodziło nieświadomie – przez kliknięcie w tzw. flash SMS-a, w link na stronie internetowej, w reklamę w grze mobilnej, a także przy wykorzystaniu karty SIM w routerze. Sprawdziliśmy sposób aktywacji tych usług, zasady doliczania przez przedsiębiorcę opłat do rachunku za te treści i odpowiedzi na reklamacje" TO WSZTSTKO OD ORANGE , SAM TAK MIAŁEM. DOSTAJECIE SMS, OTWIERA SIĘ AUTOMATYCZNIE I WYŚWIETLANE SĄ DWIE OPCJE. OK ALBO ZAMKNIJ. BANDA OSZUSTÓW KTÓRA TO ZAAKCEPTOWAŁA POWINNA BYĆ UKARANA OSOBIŚCIE.Wadyoszustwo
strona 86 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »