strona 86 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »
-
~P / 2022-04-05 13:26
Wiedza Osób pracujących w infolinii to porażka. W salonie okazało się całkiem co innego. Chodzi o cesje, na infolinii mówiono, że strony muszą się pojawić razem w salonie. Co nie jest prawdą i można to zrobić zdalnie.
Ocena oferty to indywidualna sprawa ale nie powala. Smartfona lepiej kupić oddzielnie a nie na raty w salonie.
Orange nie jest zainteresowany nowymi klientami!!! Jest to też kolejny Operator, który jeszcze nie jest w Europie. -
-
~cabba abb / 2022-04-05 09:49
Wyjątkowo nierzetelny operator!!! Zostałem oszukany i zerwałem wieloletnią współpracę ???????????????????????????????? -
~NIE PODAM MOICH DANYCH TEJ FIRMIE / 2022-04-04 20:24
FIRMA DZIAD!!!
Korzystałam z Internetu od nich, rozwiązałam umowę bo chodził jak ruski czołg... to nawet nie poszanowali na koniec (mimo że płaciłam!!!) i spowolnili do takiego stopnia, że wcale nic nie chodziło... POLECAM OSOBOM KTÓRE SIĘ W ŻYCIU NUDZĄ I NIE MAJĄ ROZRYWKI... ORANGE Z PEWNOŚCIĄ ZAPEWNI.ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~BfR / 2022-04-04 10:50
Porażka i jednej gwiazdki bym nie dał. Strata czasu i nerwów. Żeby załatwić dwie sprawy musiałem 4 razy przychodzić do salonu. Cały czas mają jakieś problemy w systemie. Doradcy wprowadzają w błąd klientów, mam potwierdzenie na papierze i świadków. Chcieliśmy zrobić cesję i od razu zapytaliśmy po cesji czy możemy dobrać telewizję doradca powiedział i napisał, że tak w takim razie cena internet + telewizja będzie wynosić 80 zł. Oczywiście od razu się nie udało tego zrobić no bo mają problem z systemem. Za trzecim razem też się nie udało zrobić ale cena już była 100 zł i w ogóle skąd ja wymyśliłem sobie że cena ma być 80 zł. Mówię przecież doradza powiedział i proszę na waszej ulotce z pakietami to zaznaczyła. Na co dostałem odpowiedź, że koleżanka się nie zna i dopiero się uczy :). Zaproponowali również dodać tam numer komórkowy żeby doładowywać telefon 10 zł zamiast 25 zł. Czyli cena 110 zł. Doradca również nie poinformował kiedy prosiłem o jakiś regulamin, umowę, warunki, że moje zgromadzone 700 GB internetu przepadną. Również nie poinformował, że żeby zaoszczędzić może Pan włączyć usługę przez internet i będzie 2 miesiąca za free. Tak oni traktują stałych klientów.
Faktura przyszła na 126,47 zł. Ponieważ jeszcze doliczyli 6 dni od 26.03 do 31.03. Podpisałem umowę 28.03 i faktycznie włączyli usługę 29.03. Więc ja się pytam jakie 6 dni? Tym bardziej, że internet domowy za cały miesiąc był opłacony wcześniej jak i telefon doładowany za 25 zł. Kolejna sprawa tracę znowu czas już 5 raz, musiałem dzwonić ponieważ zamiast 30 Gb internetu komórkowego dali mi 8,71 GB. Do aplikacji też nie mogłem się zalogować, musieli coś naprawiać. -
~jebać orange / 2022-04-03 23:57
Nie polecam tego gówna od 23 nie działa i zawsze trzeba czekać 2 godziny aby działał normalnie co chwilę jest dostęp do internetu i jak by ruter się restartował największa gówniania sieć z jaką miałem do czynienia Zaletynie ma to jest takie gównoWadygówno nie działa 2godziny dziennie -
~Weronika / 2022-04-03 11:21
Nie polecam
Źle, bardzo źle
Zawsze przychodzi milion SMS, ale informacją nie odpowiada rzeczywistośći. Stan konta też pokazuje co raz błędy.
Najgorsza aplikacja, najgorszy operator. -
~Ddd / 2022-04-02 16:30
Nie polecam nikomu internetu z Orange totalne gówno nawet techników nie chcą wysłać aby sprawdzili co się dzieje z internetem. UWAŻAJCIE NIE PAKUJCIE SIĘ W TE FIRMĘ -
~Krzysztof / 2022-04-02 12:12
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i oferty, którą mi zaproponowano. Pan Marcin to bardzo kompetentny i profesjonalny doradca. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie i bezproblemowo! Polecam ZaletyProfesjonalizm obsługi, dobra oferta skrojona na miarę moich potrzeb -
-
~barwa73 / 2022-04-02 05:46
Zwykli oszuści. Mam u tych złodziei telewizje z internetem i trzy numery telefonów. Teraz tak:
1. Zmieniałem miejsce zamieszkania i musiałem przenieść usługę internet, telewizja. Okazało się, ze trzeba czekać minimum 3 tygodnie. (Okres pandemii i pracy zdalnej przez internet). Ale w przypadku podpisania nowej umowy - internet nacdrugi dzień. :)
2. Programy telewizyjne które były w miarę oglądalne po pół roku w większości - już nie ma.
3. Abonament w ciągu ostatniego roku wzrósł o ponad 60zl, gdyż ci Zlodzieje sprytnie pod wysłaną wiadomością SMS od operatora uruchamiali ludziom opcję subskrypcji niechcianego gowna za które się płaciło (w tym przypadku pojawiało się na fakturze „usługa elektroniczna” - co oznaczało subskrypcję na gry. Telefony użytkują starsze osoby i normalne jest, ze jak przyjdzie SMS od operatora - to pewnie coś ważnego i wiadomość się odczytuje. A to taki wuj. Od razu zawarta umowa na pieprzone gierki). Początkowo rachunki były zwiększone średnio o 7 zł, wiec temat olalem i nie sprawdzałem. Po prostu - uważałem, ze wzrosły opłaty. Ale po 7 miesiącach tak się te sk..ny rozzuchwalili, ze przyszedł rachunek na ponad 60zl więcej. Tutaj już zadzwoniłem do tych sk..nów wyjaśnić. Pani przeprosiła, zrobiła korektę do następnej faktury i… I znów oszustwo. Zamiast odliczyć całość - od przeszło 7 miesięcy - zrobili jedynie korektę za dwa miesiące.
Orange ogólnie w tym przypadku oszukało mnie na ponad 120zl.
Dalej:
- kolejna faktura przyszła niższa, natomiast kolejna faktura po korekcie - znów prawie 230zł…
Znów zadzwoniłem. Tym razem pani oznajmiła, ze są włączone dodatkowe usługi (pakiet antywirusowy na telefony i ponownie tajemnicza „usługa elektroniczna”.) I znów pani przeprosiła i odłączyła kolejne subskrypcje oznajmiając, ze zrobi korektę faktury na kolejny miesiąc.
I tak się można ganiać z tymi OSZUSTAMI z Orange w nieskończoność.
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ WYJĄTKOWO BEZCZELNĄ I ZŁODZIEJSKĄ FIRMĄ. Wysłałem zgłoszenie do UOKiK. Widać ostatnia kara za bezczelne skryte włączanie dodatkowych płatnych usług była dla tych złodziei zbyt niska.ZaletyBezproblemowy internetWadyPrócz internetu - same wady i złodziejskie praktyki. -
~` / 2022-04-01 09:24
gówno, nie da sie obejrzec filmu, nawet pograc, plastikowe gowno 1200 pingu ZaletynicWadywszystko -
~Kupa / 2022-04-01 00:38
Gówno nie internet nie da się nic zrobić nawet filmu obejrzeć a co dopiero grać. ZaletyBrakWadyDuży ping -
~Robert Saxon / 2022-03-31 17:21
Odniosę się do abonamentu za telefon gdzie rzekomo wszystko bez limitu
Otóż to jest kłamstwo i zalecam złożenie ogólnego pozwu do sądu o oszustwo kto jest za dawać znaćZaletyŚwiatłowód superWadyNeostrada nędza
Abonament oszustwo -
~Karolina / 2022-03-31 17:04
Jak dla mnie zasługują na zero gwiazdek pod każdym względem.
Najpierw zostałam perfidnie oszukana przez konsultanta z którym podpisałam umowę na odległość. Oszust konsultant wmówił mi że dotychczasowa umowa zostaje zerwana, dodatkowo raty za stary sprzęt anulowane. Naiwnie uwierzyłam, po czym otrzymałam fakturę znacznie większą niż była mowa. Zgłosiłam reklamacje, zwłaszcza na działanie konsultantów wprowadzających w błąd, po czym dowiedziałam się że rozmowa która rzekomo była nagrywana przepadła. Śmiech na sali! To po co informacja o nagrywaniu rozmowy skoro później kiedy jest potrzebna żeby komuś udowodnić że kłamał okazuje się że przepadła?! Kłamcy! Najpierw działali na zwłokę, sama dzwoniłam żeby się przypomnieć, po czym odstapilam od niekorzystnej umowy. Zostały mi naliczone jakieś dziwne koszty nie wiem jakim prawem?! Sytuacja do tej pory nie rozwiązana. Rozmawiałam na ten temat chyba z 6 konsultantami po czym miałam się spodziewać telefonu i po dziś dzień zostałam zlekceważona, zero kontaktu. Jeden wielki bajzel! Szczerze odradzam.ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta, oszustwo, brak nagrania z rozmowy z konsultantem -
~Mary1234 / 2022-03-31 06:56
Internet straszny nie dziala WiFi połączenie jest ale z brakiem dostępności do internetu, jak się juz na chwilę połączy to strasznie muli wzmacniacz WiFi nawet nie pomaga co do rachunków to co miesiąc coraz większe choć pań z infolini zapewniał że rachunki są stałe..
Pan od techniki strasznie arogancki zanim zaczął naprawiać dekoder uświadomił mnie że za tą usługę muszę zapłacić bo kabelki były źle podłączone i zespół się z mojej winy także pań technik pozamieniał kabelki przy podłączeniu i zażądał zapłaty za usługę w tym że dalej dekoder nie działał.
Co do infolini ludzie mili ale nie potrafią naprawić i wyjaśnić dlaczego internetu nie ma . Ogólnie odradzam orange i internet i jako sieć komórkowa straszni naciągacze i tyleZaletyBrakWadyRachunki jak z kosmosu co miesiąc to większe
Internet nie działa jedynie dekoder miga że sprawny
Słaby zasięg
Internet jak jest strasznie zamula
Więcej internetu nie ma jak jest
Infolinia nie pomocna
Pracownicy nie potrafią znaleźć problemu
Najgorsza sieć jaka jest
Brak zasięgu w telefonach
Najgorszy badziew nie polecam -
~Konrad / 2022-03-30 22:42
Totalnie nie polecam...
Najgorsza sieć jaka może być i jeszcze za tą kwotęZaletyBrakWadyWkurwianie się na internet który niby jest a nie ma go wogóle -
~tomek / 2022-03-30 21:50
najgorsza siec w jakiej kiedykolwiek byłem. A byłem w niej 12 lat. zero szacunku do klienta. przez nierzetelne wykonanie pracy konsultanta po raz kolejny postanowiłem pójść ze sprawa do rzecznika praw konsumenta a później możliwe ze sad. Odradzam wszystkim. Poza tym oszukują z Internetem lte wszystkie inne sieci maja lepszy internet i lepsza ofertę. -
-
~Oszukany / 2022-03-30 21:22
Uważajcie przy przedłużaniu umowy na lepszych warunkach, u mnie ostatecznie wyszły gorsze i jeszcze zapłaciłem 1000zl za brak zwrotu sprzętu, którego nie miałem:) ZaletyBrak -
~BRYSTOL / 2022-03-30 20:42
najgorszy możliwy dostawca internetu w gierkach stabilne 500 pingu przez cały dzień... Bardzo rzadko ping jest znośny (60-80) i to max przez 1h. Ogolnie DRAMAT Zaletyoferty telefonów sa okWadypredkość i stabilność intertnetu -
~Dorota / 2022-03-30 16:50
Ludzie z daleka od tej firmy.
Czytajcie umowy zanim podpiszecie.
Oszukjuą, podstawiają do podpisu zupełnie inne umowy, naciągają ludzi.
Moja teściowa, starsza osoba poszła do punktu Orange żeby naprawić lub kupić jakiś niedrogi telefon. Tak ją zakręcili, naobiecywali gruszek na wierzbie, że w efekcie podstawili jej do podpisu umowę o zmianie operatora energii elektrycznej.
Nie wiedziała o tym do momentu kiedy przyszedł rachunek z poprzedniej firmy, czyli PGE do zapłaty kary za zerwanie z nimi umowy.
Dopiero wtedy dowiedziała się ż przepisano operatora energii elektrycznej bez jej zgody.
Dzwoniła, pisała , prosiła że chce wrócić do PGE, że została oszukana.
Niestety wypieli się na nią oszukańcy i złodzieje.ZaletyŻadnychWadySame wady i oszukaństwo -
~Kapitan / 2022-03-30 12:32
Najgorsze scier two na rynky, zmieniam operatora, oferta abonamentu i na karte to wyzyskiwanie jak najwiecej z ludzi ZaletyZadneWadyWszystko, mam nadzieje ze padnie ta firma
strona 86 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »