Super firma w niedomówieniach - rabat za fakturę elektroniczną okazał się w rzeczywistości rabatem za co miesięczne zalogowanie się do ich systemu. Nie załogowałeś się, to płacisz więcej za fakturę (mimo, że nadal fakturę otrzymujesz elektronicznie). A złożona reklamacja - bez odzewu. Jest to firma wykazująca dużą inicjatywę w poszukiwaniu sposobów jak nabrać i oszukać klientów.
~Mariusz / 2022-06-24 17:45
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta fatalna,brak kompetencji pracowników infolini.
Promocje w Orange to doskonale zatuszowane oszustwa i okradanie ludzi,działania promocyjne tej firmy mają na celu tylko i wyłącznie naciąganie klienta na dodatkowe płatne usługi.
~Jadwiga / 2022-06-24 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i nic więcej,jak chcesz mieć problemy to tylko do orange.
WadyKłamią, oszukują a o montażystach to nawet nie wspomnę.
~ Nie mam nicku ale moje imie to Czaruś / 2022-06-23 21:44
Ocena: 4.00 / 5
Orange jest spoko. nie lubić pleja bo jest słaby
Zaletybardzo dużo ale ich nie wymienie bo nie lubie pisać naprawde
WadyDługo czekam na wzonwienie szybkości światłowodu
W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś
Zaletybrak
~szymon / 2022-06-23 17:47
Ocena: 1.00 / 5
W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś...
Zaletynie ma
Wadyduzo
~Kamil / 2022-06-23 17:41
Ocena: 1.00 / 5
W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś...
ZaletyBRAK
Wadywszystko źle
~anonim / 2022-06-23 17:39
Ocena: 1.00 / 5
W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś...
~Karol / 2022-06-23 17:34
Ocena: 1.00 / 5
W Mysliborzu tragedia, nie ma internetu i nie chca przyjechac
~Karaluszek / 2022-06-23 17:31
Ocena: 1.00 / 5
na umowie 600mb/s w praktyce 80mb/s, pan technik w drodze o 2 miesiecy
~Darek / 2022-06-23 11:20
Ocena: 2.00 / 5
Jestem niezadowolony z obsługi klienta w trakcie rozmowy konsultant próbował mi wcisnąć dodatkowe rzeczy ale podziękowałem chciał przedłużyć umowę i dobrać aparat za około 40-50 zł przy aktualnym rachunku to by mi wzrosło do kwoty 180-190 złotych ale ze coś tam cos tam i tu rabat tu promocja i rachunek całkowity ponad 200 zł to stwierdziłem że podziękuję za przedłużenie umowy a konsultant w trakcie rozmowy się rozłączył to albo siedzą tam żeby rozmawiać z klientami albo za karę
~123 / 2022-06-23 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Co 3 dni awarie, konsultantka naciągnęła mnie na nowy router a potem okazuje się że awaria była po ich stronie i nie była to wina routera
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Katarzyna / 2022-06-22 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie od dłuższego czasu połączenia słabej jakości, nawet ogólnie rozmowa ciągle przerywa internet porażka czy to z danych komórkowych czy zroutera lipa filmy wczytuje długo internet non stop wywala kilka razy dziennie nie polecam orange nikomu
ZaletyŻadnych
WadyNa każdym kroku
~Jolka / 2022-06-21 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Zainstalowano mi dzisiaj ruter światłowodu, i jestem WCIEKŁA, że dałam się namówić, zasięg słaby, na poprzednim który był kupiony specjalnie do domu z trzema kondygnacjami był w większości pomieszczeń. Obecnie na jednym piętrze tam gdzie stoi, na moje pytanie dlaczego nie odbiera w każdym pomieszczeniu monter stwierdził że to wina podłogi bo coś nie przepuszcza sygnału - poprzedni ruter nie miał takiego problemu , polecił kupić wzmacniacz sygnału i przewiercić się przez sufit do dolnych pomieszczeń:(
nie polecam!
WadyNie działa zgodnie z zapewnieniami konsultanta
~Wieslawa / 2022-06-21 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Było dobrze,ale jakąś mądra osoba chyba chce aby firmę za grosze sprzedali.mam jakiegoś opiekuna u którego zamówiłam kartę, która nie działała,zamówiłam po raz drugi też nie działa, w końcu dowiedziałam się że jeszcze muszę ją u opiekuna u którego zamówiłam kartę muszę aktywować.nadmieniam że za numer płaciłam już 1 rok.skandal.dlaczego nie mogę iść do biura obsługi,tylko z jakąś....... rozmawiać,która nie ma czasu dla nas.
ZaletyNie ma
WadyKonsultant
~Mariusz / 2022-06-21 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Obejrzenie 10 minutowego filmiku na youtubie trwa 30/40 minut
Zalety0/10
Wady10/10
~Krzysztof / 2022-06-21 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Technikowi niechce się kopać żeby podloczyc nowego klienta. Infolinia twierdzi że niema problemu zabrali mi 3 dni urlopu bo czekałem na ciecia który nie przyjechał. Patologia i dno nie polecam. Najgorsza możliwa obsługa klienta
ZaletyBrak
WadyTylko
~GJ / 2022-06-21 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Powiedziano nam, że pierwsze 3 raty za telefon będą za zero złotych jeśli zmienimy dostawcę energii na Orange Energia. Okazało się to zwykłym kłamstwem, bo pierwsza faktura nie dość, że przyszła zaledwie po kilku dniach to jeszcze wymaga zapłaty 200zł. Obsługa klienta tłumaczy się opłatą wstępną, co jest słabą wymówką, bo to zaledwie 50zł. Skąd się wzięło dodatkowe 150 zł w takim razie? Tego już nie wiedzą...