Było dobrze,ale jakąś mądra osoba chyba chce aby firmę za grosze sprzedali.mam jakiegoś opiekuna u którego zamówiłam kartę, która nie działała,zamówiłam po raz drugi też nie działa, w końcu dowiedziałam się że jeszcze muszę ją u opiekuna u którego zamówiłam kartę muszę aktywować.nadmieniam że za numer płaciłam już 1 rok.skandal.dlaczego nie mogę iść do biura obsługi,tylko z jakąś....... rozmawiać,która nie ma czasu dla nas.
ZaletyNie ma
WadyKonsultant
~Mariusz / 2022-06-21 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Obejrzenie 10 minutowego filmiku na youtubie trwa 30/40 minut
Zalety0/10
Wady10/10
~Krzysztof / 2022-06-21 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Technikowi niechce się kopać żeby podloczyc nowego klienta. Infolinia twierdzi że niema problemu zabrali mi 3 dni urlopu bo czekałem na ciecia który nie przyjechał. Patologia i dno nie polecam. Najgorsza możliwa obsługa klienta
ZaletyBrak
WadyTylko
~GJ / 2022-06-21 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Powiedziano nam, że pierwsze 3 raty za telefon będą za zero złotych jeśli zmienimy dostawcę energii na Orange Energia. Okazało się to zwykłym kłamstwem, bo pierwsza faktura nie dość, że przyszła zaledwie po kilku dniach to jeszcze wymaga zapłaty 200zł. Obsługa klienta tłumaczy się opłatą wstępną, co jest słabą wymówką, bo to zaledwie 50zł. Skąd się wzięło dodatkowe 150 zł w takim razie? Tego już nie wiedzą...
~Arielka / 2022-06-21 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam, co innego zapewniają przez telefon a co innego się okazuje, na odmowe Pan pięknie odpowiedział : ręce opadają" i się po prostu rozłączył, nie polecam
Zalety-----
Wady------
~Firmowy / 2022-06-21 08:54
Ocena: 1.00 / 5
Przy przedłużeniu umowy kilku firmowych numerów wprowadzenie przez pracownika w błąd. Koszt usług wzrósł pomimo zapewnień stałych kosztów. Pani która się "uczyła" byłą tam z przypadku. Przez zamęt który wprowadziła audytorka z Orange, zaglądająca ciągle w komputer pracownika - nie zostały mi przedstawione warunki przedłużenia i głupio na ślep podpisałęm niekorzystny aneks. Czuję się mocno pokrzywdzony.
Zaletybrak
Wadyniejasne warunki, dodatkowe ukryte koszty, brak profesjonalizmu
~rico / 2022-06-20 21:36
Ocena: 3.00 / 5
Orange może zmienić opłaty za abonament w trakcie trwania umowy 14.Warunki zmiany Umowy:
Zarówno przy Umowie na czas określony, jak i nieokreślony, możemy
zmienić warunki umowne, jeżeli:
1) taka konieczność wynika z przyczyn od nas niezależnych, w tym siły
wyższej, zmiany przepisów prawa, zmiany interpretacji przepisów
przez urzędy, decyzji administracyjnych, prawomocnych orzeczeń
sądowych, utraty prawa do wykorzystywania określonych
częstotliwości, zakończenia świadczenia danej usługi, jeśli jest ona
dostarczana przez podmiot trzeci, zmiany przez podmiot trzeci
zasad świadczenia usługi, która jest przez ten podmiot dostarczana,
zakończenia albo zmiany warunków umowy wiążącej nas z
podmiotami trzecimi (w szczególności dotyczy to podmiotów, które
udostępniają nam swoje sieci telekomunikacyjne lub usługi
telewizyjne),
2) średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych,
ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny, wykaże zmianę cen o
co najmniej 3,5% w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost cen o
3,5% lub więcej (wartość wskaźnika co najmniej 103,5) może
spowodować wzrost opłat, a spadek cen o 3,5% lub więcej (wartość
wskaźnika nie więcej niż 96,5) może spowodować ich obniżenie -
nie więcej, niż wynika to ze wskaźnika.
Opłaty możemy zmienić do 6 miesięcy od ogłoszenia wskaźnika.
Jeżeli wskaźnik będzie uzasadniał podwyższenie opłat możemy
zdecydować o ich pozostawieniu bez zmian. Jeżeli wskaźnik będzie
uzasadniał obniżenie opłat możemy je pozostawić bez zmian tylko
w przypadku, gdy wcześniej nie skorzystaliśmy z uprawnienia do
podwyższenia opłat w danej ofercie na podstawie wskaźnika cen
towarów i usług konsumpcyjnych. Jeśli z takiego uprawnienia
skorzystaliśmy musimy zdecydować o obniżeniu opłat, jeżeli będzie o wynikało z ww. wskaźnika. Obniżka będzie zrealizowana w
sposób symetryczny do wcześniejszej podwyżki,
3) wprowadzamy nowe usługi, nowe funkcjonalności usług lub
udogodnienia, rozszerzamy dostępność usług na kolejne kategorie
Klientów, rozszerzamy zawartość usług, np. zwiększając liczbę
połączeń telefonicznych, GB lub prędkość transmisji danych do
wykorzystania w ramach abonamentu, obniżamy ceny, podnosimy
jakość, wprowadzamy nowe sposoby zawierania umów, kanały
sprzedaży lub obsługi, wprowadzamy dodatkowe sposoby
zarządzania naszą Siecią w celu zapobiegania przeciążeniom i
zwiększania bezpieczeństwa,
4) usuwamy usługi dodatkowe, plany taryfowe lub funkcjonalności w
związku z tym, że korzysta z nich nie więcej niż 3 % Klientów naszej
Sieci Stacjonarnej lub Sieci mobilnej z wyłączeniem usług pre-paid,
5) na podstawie decyzji Prezesa UKE mamy prawo zastosować lub
zmienić wysokość dopłat za usługi roamingowe.
Ponadto, w przypadku umów na czas nieokreślony, możemy zmienić
ich warunki, jeżeli dla danej usługi uzasadnia to:
6) zmiana przez podmiot trzeci zasad świadczenia usługi, która jest
przez ten podmiot dostarczana, zakończenie albo zmiana warunków
umowy wiążącej nas z podmiotami trzecimi, które mają wpływ na
nasze usługi (w szczególności dotyczy to podmiotów, które
udostępniają nam swoje sieci telekomunikacyjne lub usługi
telewizyjne),
7) usuwanie przez nas usługi dodatkowej, planu taryfowego lub
funkcjonalności w związku z tym, że korzysta z nich nie więcej niż 5
% Klientów naszej Sieci Stacjonarnej lub Sieci mobilnej z
wyłączeniem usług pre-paid,
8) wzrost opłat, które musimy ponosić na rzecz podmiotów trzecich, w
szczególności opłat licencyjnych, kosztów reemisji programów
telewizyjnych,
9) wzrost opłat, o których mowa w ustawie Prawo telekomunikacyjne -
rocznej opłaty telekomunikacyjnej związanej z realizacją zadań w
zakresie telekomunikacji przez organy administracji, opłaty za
dokonanie rezerwacji częstotliwości, rocznych opłat za prawo do
dysponowania częstotliwościami, rocznych opłat za prawo do
wykorzystywania numeracji,
10)wzrost kosztów ponoszonych na rzecz obronności, bezpieczeństwa
państwa lub bezpieczeństwa i porządku publicznego,
11)wzrost obciążeń publicznoprawnych, w szczególności wzrost
stawek podatków i opłat, nałożenie nowych podatków lub zmiana
sposobu ich naliczania,
12)wzrost kursu walut,
13)wzrost cen urządzeń niezbędnych do świadczenia usług
telekomunikacyjnych lub wzrost kosztów ich oprogramowania, lub
14)wzrost opłat z tytułu dostępu telekomunikacyjnego oraz z tytułu
połączenia sieci.
Zmiany wprowadzamy doręczając Państwu ich treść na piśmie lub
elektronicznie z wyprzedzeniem co najmniej miesiąca (lub krótszym,
jeśli publikacja aktu prawnego, z którego wynikają zmiany następuje z
wyprzedzeniem krótszym lub okres taki wynika z decyzji Prezesa UKE).
Jeśli zmiana wynika z decyzji Prezesa UKE, zmiany przepisów prawa
lub orzeczeń sądowych, powoduje obniżenie cen, dodanie nowej usługi
informujemy o tym tylko poprzez podanie do publicznej wiadomości.
Mogą Państwo wypowiedzieć Umowę do dnia wejścia zmian w życie.
Wówczas nie przysługuje nam zwrot ulgi, chyba, że zmiany wynikają
bezpośrednio z decyzji Prezesa UKE, zmian przepisów prawa,
powodują obniżenie ceny lub dodanie nowej usługi. Usługę będziemy
świadczyć do dnia wprowadzenia zmian w życie.
~Maciek / 2022-06-20 16:13
Ocena: 1.33 / 5
Już od prawie roku czekam aż te ch0je naprawią mi internet nie kupujcie tego ścierwa
ZaletyMasz najgorszy internet jaki istnieje
WadyWszystko
~Maciek / 2022-06-20 16:13
Ocena: 1.33 / 5
Już od prawie roku czekam aż te ch0je naprawią mi internet nie kupujcie tego ścierwa
ZaletyMasz najgorszy internet jaki istnieje
WadyWszystko
~Tony / 2022-06-20 00:55
Ocena: 1.00 / 5
Jest 1 w nocy i mam 1100 pingu w grze każdy śpi jak powiedzcie mi jak można mieć tak ch0jowy internet kupuje najlepszą oferte orange jaką się da i co gówno
WadyWszystko ścierwo j3bane
~anonim69 / 2022-06-19 22:58
Ocena: 1.00 / 5
orange = najwieksze gowno z jakiego kiedykolwiek udalo mi sie korzystac. Ciagle scinki. Wieczorami po 20:00 ping skacze jak murzyn na bungee
Zaletynie ma zalet w tym syfie
WadyInternet z firmy orange
~Amb95 / 2022-06-19 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość usług firmy. Od lat płacę za najdroższy abonament z internetem stacjonarnym, a niemal każdego dnia internet czasowo nie działa. W ciągu jednego dnia nawet 8 razy(!) przerwa w dostawie internetu. Zdarza się, że trwa to 15 minut, ale czasami nawet ponad godzinę. Problem był zgłaszany wiele razy, ponieważ ta sytuacja uniemożliwia mi pracę. Niestety nikt nie podczas do tego poważnie. Odpowiedź od doradcy to pytanie czy próbowałem włączyć i wyłączyć router… oraz dodatkowy pakiet internetu mobilnego.
~2137 / 2022-06-18 23:15
Ocena: 1.00 / 5
kupa smierdzi sriendo 300 pinmgu w gierce a 400 kb/s download niech sie tam zesraja przed tymi telefonami nie beda mi dzwonic i proponowac leszpy internet
Zaletybrak
Wadyza duzo
~Przemek / 2022-06-18 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka, najgorsza sieć jaka tylko może być !!! nie polecam ani światłowodu ani sieci jako komórkowej. Co za debilna firma to w głowie się nie mieści. Wykupiona prędkość 300Mb/s prędkość ledwie 30 mało tego router nie chce się łączyć z nowymi urządzeniami. Zgłaszam problem na infolinii a oni na dzień dobry że mogą wysłać montera za 120zł i jak nie będzie ich wina to płacę. Jaka tu może być moja wina? Dobra monter umówiony miedzy 8 a 10. Nikt mi nie powiedział że monterzy dzwonią z zastrzeżonych numerów. Ja prowadząc działalność nie przyjmuje takich połączeń. No i montera się nie doczekałem bo chłop się niby nie dodzwonił. Jak człowiek dzwoniący w sprawie służbowej dzwoni w tych czasach z zastrzeżonego numeru? Co za BANDA DEBILI. Straciłem 2,5 h soboty żeby czekać na montera debila. Cała ta firma sądząc po komentarzach składa się z ludzi o niskim ilorazie inteligencji a może niewielka część tych trochę mądrzejszych na wyłudzaniu pieniędzy. Mając sprzęt na usłudze firmowej który nie działa jak trzeba ja mam opłacać wizyty technika? To pierwsza firma w której spotkałem się z takimi bzdurami. Każda inna normalna wymienia sprzęt na nowy z przeprosinami.
Zaletyżadne
Wadyoszuści
~skarbek1774 / 2022-06-17 18:27
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy dostawca internetu na rynku, prędkość internetu jest niewielka w porównaniu z wykupionym abonamentem.
WadyPrzerwy w dostawie internetu, śmiesznie mała prędkość, ogólnie kpiny z klienta.
~Jakub / 2022-06-17 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Internet neostrada do 20mb (rzeczywiste pobieranie 1mb). Światłowód przeprowadzony przez całą długość ulicy a mimo to nie chcą podłączyć go do mojego domu. Po kontaktowaniu się w sprawie lepszego internetu za każdym razem odpowiedź: "jest w planach". Świetnie że jest w planach ale żadnych konkretów czy podłączą za miesiąc, 10 lat czy wcale.
ZaletyBrak
Wady oferta
~Weru / 2022-06-16 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Jest to najgorsza firma jak widnieje na rynku, internet to szambo. Prędkość niby wysoka a rzeczywistość jest inna i oczywiście to nigdy nie jest ich wina jak się dzwoni na infolinie. Najgorszemu wrogowi nie poleciłbym tej firmy ktoś się powinien zabrać za tych oszustów i kłamców.
ZaletyBRAK
WadyCała masa wad
~Bm1 / 2022-06-16 13:50
Ocena: 1.33 / 5
Od kiedy przeszliśmy do orange, mamy same problemy. Internet działa jak chce, co chwila dopłacamy za kanały których nie ma w „najlepszych pakietach”. Obsługa DRAMAT. Niektóre kanały nie działają albo zacinają. Naprawdę to najgorsza decyzja w życiu żeby dołączyć do orange
~Nieznajomy / 2022-06-15 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Niby mam 350 mb ale chodzi jak g@wno. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyOszustwo
~Artur / 2022-06-15 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Czy może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego w "Wykazie połączeń" czasami jest numer na który dzwoniłem a innym razem nieznny dla mnie numer ale faktycznie w tym czasie dzwoniłem. To dla mnie jakąś dziwna sytuacja. Wybieram nr 609......a na wykazie 501......