strona 70 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~dawson / 2022-07-26 20:24
od prawie 7 dni nie mam ani tv ani internetu.Nikt nic nie wie przez ten czas ani jednego tel z orange zadnego technika zeby sprawdzic skrzynke w bloku.Jedno wielkie dziadostwo mowia zeby czekac bo technicy probuja zdiagnozowac usterke 7 dni!!!!!!!! -
-
~Agnieszka / 2022-07-26 16:53
Naciągacze. Poziom obsługi na zerowym poziomie. 8 numerów firmowych, umowy na 2 lata, odnowienie umowy - zawsze wyższe, nigdy niższe. Mili tylko jak czegoś potrzebują, po podpisaniu umowy aroganccy. Oczywiście pewnie nie wszyscy, ale Bartłomiej Szymański z obsługi klienta taki właśnie jest. Nie polecam. Czekam na koniec umowy i nie przedłużam. WadyBrak szacunku dla klienta biznesowego. Obsługują niedokształcone osoby. Celowo wprowadzają w błąd. -
~Lidmarta / 2022-07-26 16:49
Usługi beznadziejne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gorszej jakości usług nie potrafię sobie wyobrazić. nie polecam! Uciekać od firmy ORANGE jak najdalej! Łącze nie działa, ale płacić trzeba. 80 zł/m-c. Podpięte wszystko po kablu, a nawet strona się nie chce otworzyć. Zgłoszeń w ciągu roku było mnóstwo. Chciałam rozwiązać umowę to nie chcieli, bo jednego klienta mieliby mniej. Jednego dnia przyjedzie technik, a drugiego dnia jest ten sam problem. Nabijają klienta w butelkę. Zaletymasz mniej kasy, bo płacisz za usługi z których nie da się korzystaćWadysame wady -
~M / 2022-07-26 09:18
Nie można porozmawiać z człowoekiem na infolinii. Linię obsługuje "sztuczna inteligencja orange", czyli odhumanizowana automatyczna sekretarka, która odpowiada według skrypt. Prośba o rozmowę z konsultantem kończy się stawianiem przes robota nierealistycznych wymagań, np. prośba o podanie nuneru pin, podczas gdy dzwonię w sprawie braku faktur i braku numeru pin. -
~Berta / 2022-07-25 16:55
Przez kilka lat jeden numer telefonu, właściwie żadnych problemów. Szukałam korzystniejszej oferty z internetem i telewizją no i niestety zdecydowałam się na Orange. Obsługa klienta to jakaś kpina: kłamią, manipulują, przyjmują zgłoszenie i nic się nie dzieje. Od tygodnia nie działa telewizja, kilka zgłoszeń i dalej nic. W ciągu 3 miesięcy 2 razy musieliśmy wymieniać konwenter, za trzecim razem to rozwiązanie nie zadziałało i telewizji jak nie było tak nie ma. Nie spotkałam się z tak beznadziejną obsługą chyba nigdzie, może do tej pory miałam szczęście. Dodam jeszcze, że kontakt z BOK jest płatny, co też jest ewenementem na rynku chyba! Czyli awaria po ich stronie, ale ja płacę, że im ją zgłaszam. Żart Nie polecam firmy Orange. ZaletybrakWadycałokształt -
~Ost / 2022-07-25 11:02
Niestety ale kolejna firma w tym kraju która oszukuje klientów i co innego jest przy rozmowie z konsultantem a co innego na umowie. Odradzam. Oferta internetu slaba -
~Mieszkaniec wsi opolskie / 2022-07-24 17:36
Nie polecam Orange w brzegu, umowa podpisana na światłowód od 5 lipca, jest teraz 24 i dalej nic nie ma same obiecanki z dnia na dzień ze jutro przyjadą technicy w całej wsi już założony ale u nas maja problem żeby przyjechać i zalozyc w ostatnim domu. Przyszedł czas żeby zapłacić rachunki oczywiście również za światłowód którego nie widzę na oczy ale zapłacić trzeba. ZaletyNie ma zaletWadyWieczne obiecanki -
~Jakub / 2022-07-24 13:05
Najgorszy internet banda złodziei płacimy za coś czego nie ma internet nie mam wyboru gdyż jest to jedyny internet który mogę mieć w moim miejscu zamieszkania blok obok jest światłowód ale bada kryminalistów nie planuje inwestycji żeby 5m kabla dociągnać do mnie to nie kwestia pieniędzy tylko ich chęci i szacunku do klienta nie polecam nikomu Zaletybrak od 2 lat nic się nie zmieniaWadybrak internetu conajmnije 20 razy dziennie 1gb będziecie pobierąć 1,5h -
-
~bieluch / 2022-07-24 11:13
bezsensonwy internet, wiecznie nie działa dnoooooooooooooooooooo Zaletynie maWadywszystko -
~mraukoko / 2022-07-22 11:11
Nie działające wiecznie gówno, nigdy nie działa poprawnie tylko człowieka krew zalewa -
~Dijego / 2022-07-20 23:52
Dno dno dno żeby założyć 15m kabla potrzebne są 3 terminy (chyba bo zrezygnowałem za nim podłączyli) no i oczywiście brak winnych ZaletyNie dotrzymywanie terminówWadyGłupie tłumaczenia -
~ptmsim / 2022-07-20 23:25
Gówno, cały czas zacina i nie da się pracować, grać ani robić nic do czego potrzebny byłby internet. Działą losowo ZaletyBrakWadyCały czas zacina -
~Patryk / 2022-07-20 22:10
Jutro przenoszę numer do innej sieci, zrywam umowę z winy Orange.. od jakiegoś czasu nie mogę się nawet dostać do poczty e-mail, taki słaby internet.. kabaret jak w T_M0bile. Nie polecam tego shitu. -
~Tomasz / 2022-07-20 21:41
Najgorszy internet na świecie. Mam światłowód a działa jak pewne słowo zaczynające się na g a kończące na ówno. BARDZO NIEPOLECAM NIE KUPUJECIE TEGO ŚCIERWA ZaletyNie działaWadyNie działa, laguje, slaby, wyłącza się po jakimś czasie -
~Mart / 2022-07-20 17:42
Po 18 latach twierdze ze to oszuści, wpłaty zawsze przed czasem , nie potrafią wytłumaczyć dodatkowych usług za 19,99 , nie wiedza kto włączył i mie potrafią wyłączyć …. Ktoś zerwał linie maja miesiąc na naprawę gdzie i tak muszę zapłacić za internet …. Nikt nie pokryje strat na ponad 20000zl brak internetu …. ZaletyZadnychWadyOszusci -
~tak / 2022-07-20 16:42
światłowody chciałem i numeru domu nie umią wpisać -
-
~Robi / 2022-07-20 14:04
Kończę współprace z orange po 15 latach dno brak zasięgu nie można połączyć z Internetem nie polecam nikomu tej sieci ZaletybrakWadybrak zasięgu dodzwon8c się nie można trzeba rozmawiać z botem -
~Nikodem66 / 2022-07-18 17:42
Internet porażka ma go 4 osby w domu i tylko 1 może korzystać bo pozostałym wszystko zacina i się nic nie da
Nie polecam -
~Opiniotwórca / 2022-07-17 20:22
Cóż...zasięg niby cały ,lecz internet i jakość połączenia to tragedia. Na 5 osób z których 4 mają z Orange ,a ten jeden z Plusa to tylko ten z Plusa działa tak jak powinien. Zauważyłem, że przy wymianie karty po której rzekomo jakość połączenia jak i internetu miały się polepszyć niestety lub stety się pogorszyły co zmotywowało mnie do zmiany usługodawcy.
Na jednym z telefonów był uzbierany pokaźny pakiet GB'ów na połączenia z internetem po czym przyszedł SMS ,aby wysłać wiadomość która odblokuje pełna prędkość internetu ponieważ ,aby nie narazić klienta na koszta została ona ograniczona. Więc po co są te GB pakietu internetowego skoro jest on ograniczony i tu nasuwa się moja myśl o jakie dodatkowe koszta chodzi skoro pakiet pozwala na darmowe korzystanie z internetu w ramach tego właśnie pakietu.ZaletyBrakWadySłaby zasięg ,wolny Internet -
~opo / 2022-07-17 12:02
Sprawa dotyczy reklamacji zepsutego routera.
Około 8 lat temu Zgłosiłem na infolinii uszkodzenie swojego zakupionego routera który był na gwarancji.
Przyjechał technik z Orange i wymienił popsuty na nowego funbox 2.0. Potwierdziłem odbiór.
Następna faktura przyszła z doliczoną dzierżawą 18 zł za wymieniony router.
Nie zgodziłem się z tą decyzją
Zgłosiłem to telefonicznie do Orange. Poinformowałem ich ,że ja nie potrzebuję fanboxa, tylko taki router, jaki miałem dotychczas, króty był na gwarancji.
Funboxa kazali mi go zwrócić do punktu Orange , który znajduje się w Suwałkach.
Pojechałem do Suwałk do Tesco, bo tam jest najbliższy punkt Orange. Jednak obsługa punktu nie potrafiła dokonać zwrotu funboxa, ponieważ system Orange nie pozwalał na zwrot funboxa a pracownicy salonu nie potrafili rozwiązać problemu.
Ponownie zadzwoniłem na infolinię informując o zaistniałej sytuacji. Kazano mi jechać jeszcze raz i poinformowano mnie ,że oddział przyjmie fun boxa.
Skierowano mnie ponownie do punktu na Noniewicza. Tam z problemami sprzęt przyjęli ale na fakturze korygującej dotyczącej zwrotu użyli nazwy sagemcom ponieważ ich system tego nie przyjmował. Wystawili fakurę korygującą i przyjęli funboxa wydając mi też prawidłowy router, który był na gwarancji.
Zadzwoniłem na infolinię i uzgodniłem z operatorem , że nienależnie pobrane środki za dzierżawę funboxa odliczą mi od następnych opłat za internet. Potwierdzili telefonicznie ,że sprawa jest załatwiona.
Dowodem świadczącym o tym ,że funbox został zwrócony jest brak opłat za dzierżawę na późniejszych fakturach.
Teraz przy rezygnacji z usług Orange domaga się zwrotu funboxa którego zwróciłem 8 lat temu.ZaletyNie maWadyObsługa gwarancujna
strona 70 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »