Odradzam. To co mowia konsultanci jest diametralnie rozne od informacji technikow, ktorzy przyjezdzaja do uslugi.
Inna sprawa jest ze technicy przyjezdzaja w terminie nie uzgodnionym i rozmawiaja nie z osoba zamawiajaca usluge.
Plus dla konsultantow za kulture, technikow, ktorych podnajmuje orange nalezaloby wyslac na kurs zachowania sie i wypowiedzi, bo psuja wizerunek firmy ZaletyJedyna zaleta to Pani w salonie - Bonarka - Krakow (nie online) ktora zalatwila szybko i sprawnie moja sprawe a nie czyhala na moje pieniadze i wydarcie ich za wszelka cene. Chodz tu tez ma jedno male zastrzezenie ;-)
Wady1.Marnowanie czasu klienta na wciskanie uslugi, ktora pokazuje sie pod danym adresem a po wizycie technika okazuje sie niemozliwa 2. Technik ktory przyjezdza nie w umowiomnym terminie. Po otrzymaniu informacji o nieplanowanej wizycie nie ma mozliwosci skontaktowania sie z nim bo opcja "oddzwoni w 5 min nie dzial" a technik zjawia sie w 15 min od informacji pod adresem 3. Zachowanie i nastawienie technika "co Pani mysli? nie oplaca nam sie inwestowac w to zeby Pani to zrobic, nie bedziemy Pani slupa stawiac" tak sie mowi do klienta, ktory ma numer od ponad 20 lat... faktycznie sie nie oplaci jak przy najblizszej okazji na kolejne + 20 lat zmienie na inna siec... to nie ja zlozylam oferte takiej uslugi w tym miejscu ...ja tylko ja zaakceptowalam na podstawie orange propozycji...plus dodam... rozmawianie z osoba zastana na miejscu nie z osoba, ktora zamawiala usluge... ochrona danych osobowych i takie tam?