strona 63 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~Iwka / 2022-09-20 15:00
Bardzo słabe podejście do klienta nie polecam ciągłe problemy bardzo słaby internet -
-
~Katarzyna / 2022-09-18 17:36
Przedłużenie umowy podpisałam w marcu. Do końca czerwca było jeszcze w miarę. Nie żeby super, ale w miarę. Od 1 lipca jazda w dół bez trzymanki, siła sygnału jest bardzo marna, oglądanie serwisów streamingowych mija sie z celem, bo nic nie ładuje. Złożona reklamacja, ale odwrócili kota ogonem i napisali, że słaby zasięg nie jest podstawą do rozwiązania umowy. Ja nie chcę rozwiązywać umowy, ja chcę mieć normalny dostęp do neta, za co płacę i to niemało, bo mam 4 numery w Orange, w tym 2 jako net mobilny. Oczywiście w mojej lokalizacji światłowodu nie ma i nie będzie więc mobilny jest jedynym rozwiązaniem -
~Przemek / 2022-09-17 15:33
internet bardzo wolny, nie spełniają minimalnej szybkości łącza Zalety-czasami niski pingWady-wolny internet (czasem nawet brak) -
~aaa / 2022-09-16 21:39
Dno totalne, informacje że problem zostanie rozwiązany w przeciągu 36h, a trzeba czekać prawie 3 tygodnie ZaletybrakWadywszystko -
~Wojciech / 2022-09-16 18:18
Ten Orange to jakaś porażka internet chodzi gorzej niż 3G. Play i t-mobile są lepsze.
Gubi zasiek a 8nternet to jakiś ścierwoZaletyŻadneWadyInternet i Zasięg -
~Kuba / 2022-09-16 09:21
Niewiem jak ro ma 1.4 gwiazdek jak ten internet się ch0ja nadaje już restauracjach są lepsze internety niż to ścierwo ZaletyWszystko -
~antek / 2022-09-15 13:57
beznadzieja na katę - znika kasa tylko dokup a jak nie to tak kroimy za brak pakietu nie wystarczy dzwonić
to zwykły abonament oszustwo brak nadzoru państwa by tępić takie firmy złodziejskieZaletycyganie do umów specjalnychWadyoperator do idiotów -
~Marek / 2022-09-14 21:33
Orange to dno i wodorosty i dwa metry mułu. To są oszuści i krętacze i należy ich omijać szerokim łukiem. Lepiej gdzie indziej drożej płacić ale nie mieć ze złodziejami do czynienia. Niech ich piekło pochłonie. ZaletyBrakWadyNiech ich szlag -
-
~Waszkoszmar / 2022-09-14 18:42
Gówno totalne. Światłowód wykupiony, ale chyba w Meksyku, bo taki zasięg ze nic się nie da obejrzeć. Nie polecam ZaletyNicWadyWszystko -
~pablo / 2022-09-14 13:32
Ostrzegam przed tym dziadostwem. Absolutnie mijać szerokim łukiem. Krętacze i dranie. ZaletynicWadywszystko -
~damian / 2022-09-14 00:48
wylaczaja mi neta w srodku nocy i nie moge pisac !!!!! nastepnym razem najazd z ekipom na operatorow ZaletybrakWadysame najgorsze -
~Ontek90 / 2022-09-13 21:19
Totalne gowno, internet dziala jakby byl milion kilometrow stad. Totalny syf, nie polecam ZaletybrakWadysame -
~Dawid / 2022-09-12 21:54
Firma Orange to jaka porażka dzwonię do tych zjebów już któryś miesiąc mieli poprawić jakość zasięgu cały czas tylko słyszę że mają przeciążenia ale chyba mózgów niech się kończą umowy i koniec z Orange nikomu nie polecam tej firmy . -
~Orange to kurwy / 2022-09-12 18:37
ping niestabilny, czeęsto się wywala ok. 1-2 w nocy, 500 kb/s downloadu, wmawianie mi że nie da rady wykupić lepszego abonamentu, gdzie sąsiad ma 15/5. Nie pzodrawiam ZaletybrakWadywymieniłem wyżej -
~rilke / 2022-09-11 15:42
Wybrałem plan 80 w orange love, bo hbo max był w bardzo atrakcyjnej cenie 5zł.
Od dwóch miesięcy nie mogę korzystać z hbo, bo kod jest niepoprawny. Trzy razy składałem reklamację, które nie zostały rozwiązane. Tzw konsultantci mówili co innego, jeden, że za kilka dni wszystko będzie w porządku, drugi, że to wszystko zależy od samego hbo i trzeba czekać około miesiąca, trzeci z kolei uspokajał, tłumacząc, że w ciągu tygodnia usterka zostanie naprawiona. I tak w nieskończoność... Zrezygnowałem z usługi i kupiłem roczny abonament hbo.WadyOrange świadomie oszukuje klientów, proponując korzystne usługi.
Trzeba nazwać to po imieniu, że są oszustami.
UOKIK powinien się tym zająć. -
~Paulina / 2022-09-09 17:11
Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać problemu, więc po prostu się rozłączyła. Pani w salonie stacjonarnym prawie mnie z niego wyrzuciła, również nie potrafiąc odpowiedzieć na proste pytania. Niestety, pomimo tego, że zapłaciłam nie mogę korzystać z usługi. Dziś z ulgą kończę moją kilkuletnią przygodę z firmą Orange. -
-
~stiw / 2022-09-09 14:42
Czy ktokolwiek z władz Orange czyta opinie które...
...od dłuższego czasu są mega negatywne a oni sobie nic z tego nie robią. Naciągają klientów na każdym kroku za wysłany niesprawny sprzęt za wysyłkę każą płacić szczególnie przy odstąpieniu od umowy zakupu, nieważne że niby nowy sprzęt jest wadliwy klient płaci za odesłanie. Przykre, brak całkowity szacunku dla klientów wywiązujących się terminowo z płatności a do tego coraz częstsze pomyłki w fakturowaniu i to na niekorzyść klienta. Mają durnego maxa który nie tylko nie pomaga a wręcz utrudnia kontakt z konsultantami. Wyliczać można tak wiele nieprawidłowości i prób oszukańczych klienta. Ale co tam klient dla nich się nie liczy.ZaletybrakWadybrak poszanowania ze strony pracowników firmy dla stałych i wywiązujących się z umów klientów. -
~Emi / 2022-09-09 06:34
Orange- Max SZTUCZNA INTELIGENCJA totalny brak szacunku dla klienta.
Mega cwany, niemiły głos.
Zatrudnienie bota do obsługi klienta to traktowanie ludzi jak sebili którzy mają tylko dawać pieniądze za horondalne rachunki.
Od lat byłam w Orange ale co miesiąc jakieś problemy.
BOT który zbiera wszystkie dane, zadaje pytania jak kretynom.
Głos wyższości nad klientem.
Chamstwo, brak szacunku i totalną olewka.
Umowę mam do czerwca i za takie chińskie traktowanie bye, bye.
Teraz już jeden telefon mam w T-mobile i jestem w szoku że tak taniooa w Orange zrobili mi pakiet Orange Love za ponad 200 zł i uwaga do zakończenia umowy nie mogę bo prrzenieść na firmę.
W tym jest mn.internet światłowód.
Poza tym miałam niezaplacona w terminie umowę A jak zapłaciłam, w dniu wyłączenia usług to nie mogłam się nigdzie dodzwonić bo księga za 5 dni.
Nie polecam NIKOMU.
Odchodźcie z tej firmy bo to cwaniak i że sztucznym bo tel, wyłudzacze danychWadyWysokie rachunki, brak szacunku do klienta, sztuczny bot,księgowanie wpłaty za fakturę po 5 dniach a przez to wyłączanie usług.
Chamstwo i cwaniactwo. -
~Irka / 2022-09-08 18:15
Na infolinii czy stacjonarnie, każdy z pracowników ma swoje racje i swoje oferty. Jeden próbuje wcisnąć jak największe koszta, drugi nie zna szczegółów. Po wyborze następuje umówienie technika, który przed samą wizytą zapoznaje się ze szczegółami i nagle informuje o braku możliwości ze względu na brak materiałów. Jakim cudem technik nie jest przygotowany na to, że nie w każdym mieszkaniu kiedyś była montowana kablówka czy internet? A nawet jeśli, czemu takie pytanie nie pada w chwili umówienia technika, bądź sam nie wykona telefonu gdzie o wizycie wie już tydzień wcześniej? Po podaniu godzin, w których mógłby pojawić się ponownie, technik umawia wizytę tydzień później na godzinę, o której mówiłam, że jestem w pracy a co gorsza w statusie realizacji stwierdza, ze montaż się nie odbył z powodu usterki/przyczyn technicznych!! Żadna usterka nigdzie nie zaistniała, Pan był jedynie niezadowolony z powodu pracy, którą musiał wykonać, bo najlepiej przyjechać na gotowe. Kolejne telefony na infolinię w celu rezygnacji z tych żałosnych usług skutkują minimalną chęcią pomocy ze strony jednej z Pań. Warunkiem podjęcia współpracy było dogadanie technika jeszcze w tym tygodniu o czym Pani obiecała poinformować do 10 dnia następnego. Telefon do 15 nie zadzwonił do mnie ani razu, próba zrezygnowania z usługi się nie powiodła ponieważ tym razem Pan na infolinii stwierdził, ze nie ma takiej możliwości, po prostu technik przyjedzie i nie dostanie się do mieszkania. Przez totalny brak zaufania przez całą sytuację do Orange, telefon został wykonany jeszcze raz w celu potwierdzenia tego i nagle okazuje się, że da się wszystko anulować od razu. Jeżeli to żart to totalnie nieśmieszny. Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu i głupotą. ZaletyNicWadyWszystko -
~Paweł / 2022-09-08 16:23
W ciągu 8 dni co najmniej 3 razy brak internetu. Wcześniej brak wizji i fonii w tv (nie wiem ile dni ale strasznie mnie to wnerwialo bo córka chciała oglądać bajki). Wymiana dekodera tv. Po tym bez zmian bo to nie wina dekodera. Za każdym razem gdy zgłaaszam to słyszę, że może to być moja wina i mnie obciążą kosztami!!! Obsługa techniczna... ZaletyNie wiem, nie widzę bo jestem zły na siebie, że znowu dałem się nabrać.WadyCiągle brak usługi, za którą place.
strona 63 z 195
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »