strona 62 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Grzesiek / 2022-11-05 04:16
Orange to dno.Po 20 latach zrezygnowałem z ich "usług".W 2020 r w trakcie trwania remontów kamienic w Łodzi zdjęli nadajniki z dachów pozbawiając dostępu do usług internetu i znacząco obniżając jakość rozmow.Po skardze do UKE przyznali że jakość się obniżyła z uwagi na fakt demontażu nadajników lecz nie zgodzili się na mediacje w sprawie wcześniejsze rozwiązanie umowy.Jakiś punkt umowy mówił o niemożności rozwiązania umowy z uwagi na pogorszenie się warunków swiadczenia usług. -
-
~Użytkownik / 2022-11-03 22:46
Korzystam z Oranga już prawie parę lat.Zawsze narzekam na cenę połączenia oraz internetu w roamingu.Dziś stanął nagle zaskoczony niemożliwością połączenia w Niemczech.Gdyż zawsze wszystko działało... Straciłem nagle dwa doładowania w sumie... Jestem zły i mam już pomysł na zmianę operatora.Taryfa "bezlim na zawsze"jest oszustwo w jestem bardzo rozczarowany.Nie polecam to... Myślę że karta już jest do wyrzucenia. ZaletyNie ma w ogóleWadyW całości wszystko, oprócz bonów internetowych za doładowania... -
~Ewa / 2022-11-03 19:11
No to wymyślili jak tu człowieka naciągnąć...
Pakiet MMS, SMS i rozmowy już nie są po 30zł tylko 31 (!!). Przecież nie da się tel doładować za 31zl. Chamstwo! Mam u nich 3 nr na kartę, czas zmienić operatora!WadyCena pakietu!! -
~Mała / 2022-11-03 13:23
Masakra,
dostałam podwójną fakturę za tą samą usługę, jedna z tych faktur zapłaciłam . Złozyłam reklamacje na pismie i czekałam 30 dni na jej rozpatrzenie. W Orangu rzekomo system nie widziałm ze jest wystawiona podwojna faktura i dlatego zawiadomil firm ę windykacyjną FORNET. Konsultanci FORNETU chamscy. Ostatecznie reklamcja została uznana. Orange nie wie jakim cudem były 2 faktury za te sama usługe i zamaist rozpatrzyc reklamacje to nasłał firme windykacyjna.ZaletyZadnychWadyBałagan , system rzekomo nie widzi wniesionej reklamacji, Od razu informacja do firmy windykacyjnej FORNET -
~Jebać Orange / 2022-11-02 20:25
Orange sieć to zwykły śmieć ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Marcin / 2022-11-02 11:10
- inforlinia prawie nie działa , załatwienie sprawy zajmujeprawie godzinę, linia się urywa po iluś minutach czekania
- inormacja o faktycznej cenie usługi (10zł za kożystanie z aplikacji i efakturę) jest podawana dopiero na samym końcu odsumowującej rozmowy i człowiekowi już trudno kilku wcześniejszych rozmowach się wycofać. w każdym razie wycofam się już za 1.5 rokuWadymylące informacje, bałagan -
~jarek / 2022-11-02 10:48
Obsługa awarii beznadziejna. Drogie. 5 minut pytań przez durnego bota. Przez 15 minut w dzień roboczy żaden konsultant się nie połączył. Brak czatu, brak maila. Nic. Także jak będzie awaria to nikt ci tego nie naprawi. Wadybrak pomocy technicznej, brak supportu -
~Magda / 2022-11-01 21:42
Robienie klienta w balona, informacje o dodatkowych opłatach przekazane dopiero po podpisaniu umowy bo Pani się zapomniało. Internet miał mieć x prędkości a ma połowę tego co mi obiecano. Nie mogłam zrezygnować z usługi w dniu zamontowania modemu bo nie i tyle. Firma uwiązuje siłą klientów zamiast o nich dbać. Cyrk na kółkach -
-
~Teo / 2022-10-31 17:48
Wykupiłam abonament Orange smart Care , w ramach których Orange powinno naprawić urządzenie za darmo. Ale jak wysłałam im telefon okazało się ze płacisz co mieszieczny abonament a i tak koniec końców musisz dopłacić to naprawy. Mało tego oczekują zapłaty za części które według mnie działały i nie chciałam ich naprawiać. I przy tym obsługa klienta to jest porażka. -
~Iza / 2022-10-31 13:50
Orange wprowadza konsumenta w błąd. Oszukuje klientów. W aplikacji i na stronie w usługach i pakietach widnieje informacja ze usluga gdzie jest dziecko i dzieci w sieci jest bezpłatna. A rzeczywiście pierwszy miesiąc tylko, na kolejne miesiące są naliczane oplaty ZaletyW przypadku takiego oszustwa brakWadyNaciąganie klientow -
~DarkOrange / 2022-10-31 11:53
Internet biurowy to jakaś tragedia. Facet przez telefon oferował internet biurowy, który ponoć świetnie chodzi w mojej lokalizacji. Podczas okresu próbnego wszystko pięknie chodziło, nastąpiła zmiana umowy na płatną i nagle wszystko zwolniło do prędkości 5Mb/s (dla porównania wcześniej było ok. 30-40), strony ładują się kilka minut. Po wielokrotnych próbach kontaktu z Orange pracownicy rozkładają ręce i nic nie mogą zrobić. Po odebraniu dodatkowo płatnej anteny kierunkowej się załamałem, złącza totalnie nie pasowały do tego śmiesznego routera Alcatela i musiały być wsadzone pod kątem - nie spełniały swojej funkcji. Jeśli chciałbym zerwać umowę, bo nie spełniają warunków umowy - a nie, przepraszam, według ich spełniają, bo na umowie jest zapis o prędkości minimum 10KB/s. W tym momencie jeśli chcę ją zakończyć muszę zapłacić ponad 1100 zł kary.
Tragedia po prostu, omijać szerokim łukiem!WadyInternet biurowy nie istnieje -
~Anonymous / 2022-10-30 14:00
Internet od PONAD ROKU, a nawet 2 lat jest okropny. Strasznie się zacina, nie da się nic obejrzeć a nawet zwykłe pobieranie pliku ważącego mniej niż 500nmb może trwać ponad godzine. Dzisiaj miałem 10592ms pingu [Opóźnienia] co powinno być nie dopuszczalne dla dostawców. Światłowód? Prosze sobie nie żartować, w lipcu postanowilismy podpisać umowę o światłowód i co się okazuje? Że kabel jest przerwany i oni tego nie będą ruszać do października, jest koniec października a oni nawet nie przyjechali sprawdzić. Co to za żarty, to się nadaje tylko do ćwiczenia strzałów z łuku a nie korzystania. Nie życzę podpisywania umowy z orange nawet najgorszemu wrogowi.
PS: Mój znajomy co ma internet z Vectry, NFS co waży 34gb pobrał w 30 minut, a ja musze czekać 2 dni aż mi się pobierze. Fajna sprawa orange, zaskakujecie mnie na każdym kroku tylko nie w tym pozytywnym znaczeniu :)Zaletybrak.WadyIstnieje, ignoruje klienta, nie wykonują swoich obowiązków, leniwi w chu*, okropny internet, długie ładowanie się stron, pobieranie CZEGO KOLWIEK zajmuje wieki -
~Patryk / 2022-10-30 12:10
Orange jest absolutnym liderem w bardzo konkretnej kwestii - wyjątkowo tragicznej obsługi klienta.
Brak internetu w weekend? Posłuchaj sobie naszego upośledzonego bota 4 razy, z każdorazowym nieudanym wyszukiwaniem klienta po numerze usługi.
Ahh, i mamy dla Ciebie dodatkową opłatę za usługę którą przedstawiliśmy jako darmową! Miłego weekendu :)ZaletyMożna zakończyć z nimi umowęWadyObsługa klienta, zawodność usługi, beznadziejny bot -
~Daniel / 2022-10-29 18:33
Co dzień żałuję zmienienia operatora na orange! W jeździe autem po różnych okolicach cały czas brakuje zasięgu! Krew mnie zalewa! W innej sieci nie było problemu z komunikacją natomiast teraz szkoda zachodu żeby z kimś poprostu pogadać a z internetem dałem sb spokój i słucham radia. Jak dla mnie to szkoda tych pieniędzy które wam płacę! Spłacę was i żegnam. Nie myślałem że może być tak słabo dlatego zalecam innym żeby się zastanowili i nie popełnili takiego błędu jak ja ZaletyBrakWadyTragiczny zasieg. Nie polecam -
~J4nki / 2022-10-28 01:43
Na początku umowy wszystko było dobrze
Zasięg prędkość internetu itd i tak już od dobrej połowy roku jest dramat
Place im 100pln co miesiąc i co z tego mam? Otóż prawie że całkowity brak zasięgu np leżąc w łóżku telefon koło mnie wystarczy że go szturchne i już zasiwg znika całkowicie (nie nie wina telefonu itd sprawdzałem na kilku jest to samo)
Prędkość internetu LTE to już wgl śmiech na sali jest
Kilku krotonie zgłaszałem problemy i do dziś nic z tym nie zrobiono tylko próbują zrzucić winę na telefon lub kartę simZaletyNie istniejąWadyWszystko -
~klient nieistotny / 2022-10-27 16:52
kolejna firma która za wszelką cenę izoluje sie od klientów. Nie da się z nikim porozmawiać. Błędy w ich systemie nikogo nie obchodzą.
Gratulacje za wdrożenie robota MAX na infolinię i czat, który nie ogarnia niczego i tylko żegna się z klientami.
Idealna strategia redukcji klientów.Wadysame -
-
~Paweł / 2022-10-24 16:53
Ta firma to porażka ciągły brak produktów (PRODUKT CHWILOWO NIEDOSTEPNY ITD) Kilkukrotnie byłem w salonie nic nie wiedzą jak nie Mam na stronie to nie Mam i tak mija 8-9 miesięcy i to ma być CHWILOWO żart Nie polecam Orange. ZaletyBrakWadyOlewanie klijenta,brak produktów, infolinia max i naprawdę coś ciężko załatwić. -
~Kamil / 2022-10-24 10:30
Zostałem oszukany, że nie będzie problemu ze zmianą internetu ze światłowodu na mobilny w ramach umowy. Teraz mam płacić za światłowód, którego nie używam. Tfu! -
~Ariel / 2022-10-23 21:04
Kolejna awaria w niedzielę czekać do poniedziałku dobre niech ktoś z tym coś zrobi -
~xxx / 2022-10-22 21:44
Mam nadzieję, że ta firma zniknie z rynku dostawców internetu stacjonarnego, ciągle się psuje, a pomimo zgłaszania usterek nie naprawiają jej przez tydzień. Nie polecam Zaletynie maWadyciągle się psuje
strona 62 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »