Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3884 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Y78UYUIHYUYU / 2022-10-07 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    TGYHGYHgtyfyfytfytftyttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    ZaletyFTGYTGYYUUY
    WadyUHUYUYHYUUYYUUY
  • ~Ada / 2022-10-07 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Za każdym razem sobie doliczą jakieś koszty powlaczaja dodatkowe opcje na które nie wyraziłam zgody ale zapłacić trzeba. Raz uwzględnili reklamację po czym Dalej zrobili dodatkowo płatne opcje. Nie poinformują że na nowej umowie żeby zniżka za e rachunek była trzeba wchodzić na ich stronę nie wiadomo po co. Okres rozliczeniowy mam innych terminach po czym mi za terminową płatność zabierają zniżkę bo nagle jest do 9 a raz do 11 chociaż zawsze płaciłam w różnych terminach nigdy mi nie zabierali zniżek bo w danym miesiącu opłacalam a teraz sobie nawę liczą za policzenie z biurem obsługi klienta mimo że 3 razy próbując się dodzwonić tylko bot mnie zweryfikował i przy przekierowaniu połączenia nagle cudownie przerywało połączenie. Po czym mimo kilku kresek zasięgu za każdym razem co próbowałam się podłączyć z kimkolwiek nagle znika całkowicie zasięg i wyświetla się komunikat o braku sieci komórkowej. Problem z połączeniami i ich jakością nie mam tylko ja ale sąsiedzi również. Niby została zgłoszona awaria ale czy faktycznie przyjeli zgłoszenie kto ich wie. Kiedyś ich szanowałam i ceniłam jako firmę teraz nikomu nie polecę i sama zrezygnuje przy końcu umowy z ich usług.
    WadyObsługa klienta, słaby zasięg. Problemy z połączeniami, płatna obsługa klienta, krętactwo
  • ~Sbhvorbi / 2022-10-06 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć na świcie, opłaty za połączenia konferencyjne, opłata za infolinie. Gorąco nie polecam!
    ZaletyZalety? Ahahhaahha xD
    WadyWszystko
  • ~kazik / 2022-10-06 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    obiecują a nic nie gdziała !!!
    zawszesze zwląłą winnę na klienta!!
    Zaletyżadne
    Wadybez przerwy
  • ~Ja klient / 2022-10-05 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoba niepełnosprawna czeka dwa tygodnie na naprawę internetu codziennie zgłaszam usterkę i nic rezyknuje z takich usług
    WadyNie ma kto naprawić usterki
  • ~klient / 2022-10-05 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno nie mam telefonu od 20 dni, przysłąli 5 umów na 1 numer, nikt za nic nie opowiada, brak możliwości skargi DNO
  • ~Gówniany internet abuser / 2022-10-05 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno, obiecali 50mb/s jest ledwo 3mb/s nie da sie nic zrobic bo internet zamula nawet jak jestem sam w domu, nie polecam nikomu.
  • ~Paula / 2022-10-05 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby oravujave na infolini to najgorszy odprysk człowieczeństwa, zero kultury, brak profesjonalizmu. Nic nie potrafią załatwić nawet głupiej umowy nie potrafią wysłać wdodatku mają pretensje że klient nie jest zainteresowany gównianymi ofertami tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady!!!
  • ~Balcer2684 / 2022-10-05 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj założyliśmy światłowody i już lipa. Nie można korzystać bo usterka. Czekamy na majstra. Internet z tej firmy to jakaś pomyłka. Odradzam
  • ~P / 2022-10-05 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, czas opuścić beznadziejną firmę. Obsługa to wielka porażka. Rozmowa z automatem. Upadek firm. Wstawiają automaty totalnie lekceważąc klienta. Jak już się uda połączyć z dwunożna istotą to prezentuje ona prymitywna jednostkę, niedoszkoloną i niedouczoną.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~olo / 2022-10-02 21:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w orange do 10 mb. Nowa linia, Dziadostwo jakich mało, nie przekracza 4 , router to kolejne goowno. Nie warto.
    Zaletyw miarę szybkie usuwanie usterek
    Wadywolne działanie, częste zawieszenia routera, router mało programowalny
  • ~mrania / 2022-10-02 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam najgorszy internet przerywa nie działa a jak działa to 10 razy wolniej niż powinien
    Zaletybrak
    Wadynie działa internet a jak działa to chwilowo i chujowo
  • ~Andrew Tate / 2022-10-02 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem tylko napisać, że orange to najgorszy dostawca internetu i szczerze nienawidzę ich usług!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2022-10-01 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja od roku . Nawet nie można przejrzeć portalu spolecznosciowego bo wywala z wifi stacjonarny internet pffff porażka żądam połowę mniejszej opłaty za internet!!!!! Klient płaci klient żąda czy tak nie jest ?!!!! Albo zlikwidujcie usługę jeśli nie dajecie rady!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak zasięgu, internetu , prędkości za która się płaci ogólnie samo zło
  • ~Sergij / 2022-10-01 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ocenić jakość obsługi klienta, jeśli taka usługa w ogóle nie istnieje. Nie ma komunikacji klient-firma.
  • ~Monika / 2022-09-30 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczny brak zasiegu, internetowego jak i telefonicznego... Obsługa orange ma to za nic..
  • ~Monika / 2022-09-30 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczny brak zasiegu od stycznia 2022 nie polecam. Uslugi bardzo sie pogorszyły w tym roku. Bardzooo
  • ~Jarek / 2022-09-29 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina kupiłem telefon na Siebie w ratach do tego była możliwość ubezpieczenia na wypadek zalania lub stłuczenia. Zbił mi się ekran i chciałem zgłosić reklamacje okazało się że przypisali ubezpieczenie do innego numeru telefonu który nie jest mój złożyłem 3 reklamację w odpowiedzi dostałem taką wiadomość(sprawdziliśmy ponownie zgłoszoną przez Pana sprawę, dotyczącą usługi Orange Smart Care Simo Premium w Pakiecie bezpieczeństwa na nr 510****79.

    Potwierdzam, że zgłoszenie 24796637 z 23.08.2022 rozpatrzyliśmy prawidłowo. Dlatego podtrzymujemy naszą decyzję i nie możemy uznać Pana reklamacji.

    Sprawdziłam, że usługa Orange Smart Care Simo Premium została aktywowana dla numeru 510976279, umowa została podpisana w salonie Orange. Nie mogliśmy aparatu i serwisu przypisać do numeru 501****77 ponieważ przedłużał Pan ten numer samodzielnie przez Aplikację Mój Orange.

    Wyjaśniam, że usługa sczytuje IMEI aparatu do którego w momencie pobrania była włożona karta SIM. W wiadomościach SMS wysłanych 09.07.2022 i 11.07.2022 informowaliśmy o procedurze identyfikacji oraz o skutecznym objęciu ochroną aparatu o IMEI 8693190****6693.

    Nasze stanowisko jest ostateczne, tym samym ten etap procesu reklamacyjnego uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostawimy bez rozpatrzenia, o ile nie przedstawi Pan nowych istotnych dla sprawy okoliczności.

    Pozdrawiamy,
    Orange
    Jolanta Wesołek, Doradca ds. Klienta)
    10 lat korzystam z Orange nigdy nie miałem problemu, ale teraz jestem zażenowany tym co oni odwalają nikomu nie polecam tego operatora...
  • ~jachu / 2022-09-29 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie interesuje ich klient, zero kontaktu, obsluga klienta to zart
  • ~BLEEEEEE / 2022-09-29 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakaś kpina. Ciągłe zwiechy, brak dostępu do Internetu. Jednym słowem porażka...
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2543
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1240
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 978
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1184